Звіт Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління дфс (Міндоходів) у Київській області про виконання Плану роботи на друге півріччя 2014 року № з/п



Сторінка1/5
Дата конвертації05.11.2016
Розмір0.74 Mb.
  1   2   3   4   5
Звіт

Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції

Головного управління ДФС (Міндоходів) у Київській області

про виконання Плану роботи на друге півріччя 2014 року


з/п


Зміст заходу

Відповідальні виконавці




Термін виконання

Інформація про виконання




Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів

1.1.

Забезпечення виконання завдань зі збору платежів до Державного бюджету та з надходження платежів до місцевих бюджетів, а також інших завдань з надходження платежів до бюджетів, їх стабільного та ритмічного наповнення

1.1.1.

Визначення прогнозних показників надходжень до бюджетів усіх рівнів у розрізі податків, зборів та інших платежів бюджетоутворюючих платників податків.

Прогнозування надходжень єдиного внеску.

У разі виникнення ризиків з виконання встановлених завдань, надання пропозицій керівництву ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області


Координаційно-моніторинговий відділ,

cтруктурні підрозділи



Щомісячно

На виконання наказів ДФС України (Міністерства доходів і зборів України) та ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області щомісячно протягом другого півріччя розроблялись прогнозні показники в розрізі платежів та видавались накази по ОДПІ про індикативні показники доходів, в тому числі прогнозування надходжень єдиного внеску. В разі виникнення ризиків з виконання встановлених завдань структурними підрозділами надавались пропозиції керівництву ОДПІ, ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області. Щоденно надавалась інформація щодо прогнозних показників файлами r08ddmmo.200, r08ddmmc.200, щотижня r08ddmmp.200

1.1.2.

Розробка та доведення до структурних підрозділів ОДПІ індикативних показників доходів державного і місцевих бюджетів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Координаційно-моніторинговий відділ

Щомісячно

Щомісячно проводиться розрахунок прогнозних показників податків та зборів до бюджетів у розрізі податків, великих платників податків та у разі виникнення ризиків виконання встановлених завдань готувались та надавались відповідні пропозиції керівництву інспекції. В другому півріччі надійшло 5 наказів з ГУ ДФС (Мін доходів) у Київській області щодо індикативів на поточні місяці другого півріччя, у відповідності до яких видано 5 наказів по ОДПІ про індикативи та 2 накази про уточнення індикативів за попередні періоди (від 22.07.14 №442, від 26.08.14 №508, від 24.09.14 №557, від 24.10.14 №603, від 25.11.14 №645, від 18.07.2014 №436, від 23.09.2014 №555). Щоденно надавалась інформація щодо прогнозних показників файлами r08ddmmo.200, r08ddmmc.200, щотижня r08ddmmp.200

1.1.3.

Забезпечення рівномірного збору платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету, виконання доведених індикативних показників доходів та інших завдань, встановлених відповідними наказами ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області та Вишгородської ОДПІ

Координаційно-моніторинговий відділ,

структурні підрозділи



Протягом

півріччя



Управлінням податкового аудиту донараховано (всього узгоджених та неузгоджених грошових зобов’язань) 23 287 тис.грн., з них: по планових перевірках – 2 050 тис.грн., по позапланових перевірках – 21 237 тис.грн., забезпечено виконання завдання із надходження платежів до бюджету "живими коштами" – 26 917 тис.гривень.

Управлінням оподаткування юридичних осіб забезпечено виконання індикативних показників надходження платежів до бюджетів усіх рівнів: податку на прибуток - 114243,3 тис.грн.; ПДВ - 154385,1 тис.грн.; плата за спеціальне лісокористування – 5823,7 тис.грн.; плата за спеціальне водокористування – 20560,7 тис.грн.; плата за користування надрами – 1399,7 тис.грн.; частина прибутку – 3159,3 тис.грн.; екологічний податок (загал.фонд) – 520,8 тис.грн.; екологічний податок (спец.фонд) – 452,7 тис.грн.; плата за землю – 27233,3 тис.грн.; плата за торговий патент – 1045,7 тис.грн.; єдиний податок – 4598,4 тис.гривень.

Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб забезпечено виконання доведених індикативних показників: податок з доходів фізичних осіб- 121299,1 тис.грн.; єдиний податок – 9612,4 тис.грн; податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки 164,8 тис. гривень.

Сектором контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів індикативні показники надходжень виконано на 100%: акцизний збір – 288,9 тис. грн.; збір на розвиток виноградарства – 331,3 тис. гривень



1.1.4.

Аналіз стану забезпечення надходження платежів до бюджетів у розрізі податків, зборів та інших платежів, структурних підрозділів, бюджетоутворюючих платників податків, за видами економічної діяльності тощо

Координаційно-моніторинговий відділ,

структурні підрозділи



Протягом

півріччя



До загального фонду державного бюджету мобілізовано 397140,4 тис.грн., в тому числі до державного бюджету: податку на прибуток – 23036,9 тис.грн.; ПДВ – 154385,1 тис.грн.; плата за спеціальне лісокористування - 3246,8 тис.грн.; плата за спеціальне водокористування – 5008,1 тис. грн.; плата за користування надрами – 409,1 тис.грн.; акцизний збір – 288,9 тис. грн.; збір на розвиток виноградарства – 331,3 тис.грн.; частина прибутку – 620,8 тис. грн.; військовий збір - 8450,0 тис.грн.; податок з доходів фізичних осіб 11010800 - 502,7 тис.грн.; екологічний податок (загальний фонд) - 300,1 тис.грн.; екологічний податок (спецфонд) – 64,6 тис.грн.; плата за користування позиками-29237,6 тис.грн.; пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності - 336,4 тис.грн., інші надходження - 3382,1 тис. гривень. До місцевих бюджетів: податок з доходів фізичних осіб – 121299,1 тис.грн.; податок на прибуток – 803,1 тис. грн.; плата за спеціальне лісокористування – 7250,3 тис.грн.; плата за спеціальне водокористування – 5008,1 тис.грн.; плата за користування надрами - 729,0 тис.грн.; плата за землю – 16809,2 тис.грн.; плата за торговий патент – 530,4 тис.грн.; єдиний податок – 12862,4 тис.грн.; податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - 169,3 тис.грн.; інші надходження – 250,0 тис.грн.; єдиний внесок - 298376,4 тис.гривень. Щоденно здійснювався аналіз стану забезпечення надходження платежів до бюджетів у розрізі податків, визначальних платників податків, за видами економічної діяльності тощо. Щотижня по платникам ПДВ надавалась інформація r08ddmmk.200. Поряд з цим готувались відповідні аналітичні матеріали керівництву ОДПІ на апаратні наради (наради). Щодня, починаючи з 10-го числа кожного місяця, наступного за звітним, до закінчення терміну подачі звітів з ПДВ керівництву надавалась оперативна інформація щодо показників податкових декларацій з ПДВ, які подані платниками податків. Також надавалась інформація щодо: новостворених з 01.12.2013 платників ПДВ, в деклараціях яких зазначено обсяг постачання за один податковий період більше 1 млн. грн.; платників податків, які перебувають на спрощені системі оподаткування, показників податкових декларацій про майновий стан і доходи, декларацій платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця для подальшого опрацювання та використання в роботі. Щомісяця (після закінчення граничного терміну подання) надавалась інформація відповідним структурним підрозділам щодо декларацій з ПДВ із задекларованими сумами від’ємного значення (р.19), заявленим відшкодуванням (р.23, 23.1, 23.2), декларацій, поданих без реєстрів податкових накладних, реєстр платників, які не подали податкові декларації з ПДВ за певний період

1.1.5.

Організація роботи щодо реєстрації та обліку платників податків, забезпечення контролю за повнотою обліку платників податків

Відділ реєстрації

платників та електронних сервісів



Протягом

півріччя


Забезпечено реєстрацію та облік платників податків згідно вимог чинного законодавства, взято на облік 141 юридичну особу та 203 фізичні особи-підприємці, оброблено 3007 відомостей з єдиного державного реєстру. Забезпечено здійснення контролю за достовірністю та повнотою Єдиного банку даних про платників податків – юридичних осіб

1.1.6.

Здійснення аналізу динаміки основних показників діяльності платників податків, у т.ч. тих, які за критеріями відбору відносяться до великих платників податків, відповідності їх середньогалузевим показникам та виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом

Координаційно-моніторинговий відділ

Протягом

півріччя



Постійно відслідковується динаміка основних показників фінансово-господарської діяльності ВПП, у т.ч., які за критеріями відбору відносяться до великих платників податків, відповідності їх середньогалузевим показникам та виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом. При виявленні негативних чинників, що впливають на діяльність ВПП надаються відповідні пропозиції щодо їх уникнення. Найбільшими платниками (7 підприємств) до державного бюджету сплачено 132145,95 тис.грн., до місцевого бюджету- 19754,3 тис. гривень

1.1.7.

Організація проведення зустрічей керівництва Вишгородської ОДПІ з керівниками підприємств, які за критеріями відбору відносяться до бюджетоформуючих платників податків, з метою добровільного збільшення сплати податків, платежів та недопущення ухилення від оподаткування

Координаційно-моніторинговий відділ,

структурні підрозділи



Протягом

півріччя



За участю начальника інспекції 29.07.2014 відбулась зустріч з представниками бізнесу з питань впорядкування збору платежів до бюджету та визначення шляхів подолання негативних факторів, що впливають на господарську діяльність, в якій прийняли участь посадові особи 8 підприємств. Проведено звірку стану розрахунків з бюджетом 18 підприємств, за результатами яких надавались довідки та/або акти звірок




Розділ 2. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків і зборів та інших платежів

2.1.

податок на прибуток

2.1.1.
2.1.1.1
2.1.1.2

Організація роботи щодо здійснення контролю за:

своєчасністю, правильністю обчислення, повнотою нарахування та сплати платниками податків податку на прибуток;

повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток


Управління оподаткування юридичних осіб

Щомісячно

Платниками задекларовано податку на прибуток в сумі 5 тис.гривень. До бюджету сплачено в другому півріччі 66973,4 тис.грн. податку на прибуток та авансових внесків з податку на прибуток


2.1.2.

2.1.2.1.

2.1.2.2.

2.1.2.3.


Проведення аналізу:

ефективності вжитих заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

основних показників фінансово-господарської діяльності бюджетоформуючих платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на прибуток з метою виявлення причин збитковості, низької податкової віддачі тощо;

діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій, що не подають звітності до органів доходів і зборів



Управління оподаткування юридичних осіб

Щоквартально

Щоквартально




Для залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток, направлено 37 запитів про надання пояснень щодо формування рядків декларації, причин розбіжностей та причин низької податкової віддачі платникам, які звітуються поквартально.

До управління податкового аудиту передано 10 висновків по збитковим підприємствам та підприємствам у яких виявлені розбіжності для врахування при позапланових та проведені планових виїзних перевірках.

В звітному періоді обліковується 26 неприбуткових підприємств, установ та організацій, що не подають звітності до інспекції


2.1.2.4.


Забезпечення контролю за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках

Управління оподаткування юридичних осіб

Щоквартально


В звітному періоді 2 підприємства із суми задекларованих авансових внесків з податку на прибуток виплатили 1689,9 тис.грн. дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках

2.2.

Податок на додану вартість

2.2.1.


Формування та ведення Реєстру платників податку на додану вартість. Контроль за достовірністю даних Реєстру

Відділ платників та електронних сервісів,

Управління оподаткування юридичних осіб, Управління доходів і зборів з фізичних осіб



Щомісячно

Працівниками структурних підрозділів щомісячно здійснювався моніторинг платників ПДВ, результати якого направлялись до ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області. Ведеться контроль за веденням та достовірністю даних Реєстру платників на додану вартість. Зареєстровано 91платника ПДВ, анульовано реєстрацію 74 платників ПДВ

2.2.2.

Забезпечення повноти нарахування та своєчасності сплати сум ПДВ

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом

півріччя



Протягом другого півріччя платниками задекларовано 213,7 млн.грн., своєчасно сплачено ПДВ в сумі 154,4 млн.грн., несплата 59,3 млн.грн. зумовлена наявністю переплати та несплатою одним підприємством поточних зобов’язань

2.2.3.

Забезпечення контролю за застосуванням спеціального режиму оподаткування діяльності суб’єктами господарювання у сфері сільського господарства

Управління оподаткування юридичних осіб

Щомісячно

В результаті проведеного моніторингу суб’єктів господарювання у сфері сільського господарства не виявлено платників стосовно не відповідності п. 209.6 ст. 209 Податкового кодексу України

2.2.4.

Опрацювання результатів співставлення податкових зобов’язань та податкового кредиту з ПДВ у розрізі контрагентів з метою виявлення суб’єктів господарювання, які використовуються для ухилення від оподаткування

Управління оподаткування юридичних осіб

Щомісячно

Відповідна категорія контрагентів перебуває під посиленим контролем працівників управління, результати відпрацювання щомісячно надавались до управління податкового аудиту для проведення контрольно-перевірочних заходів. За липень – грудень 2014 року відпрацьовано 6 підприємств, які мають завищення податкового кредиту на суму 310,9 тис.гривень. Відпрацювання підприємств, які мають заниження податкових зобов'язань по операціях за липень - грудень 2014 року складає 101,1 тис.гривень

2.2.5.

Аналіз залишків від’ємного значення сум ПДВ, що після бюджетного відшкодування включаються до складу податкового кредиту наступного податкового періоду, з метою вжиття відповідних заходів

Управління оподаткування юридичних осіб

Щомісячно

Станом на звітну дату залишок від’ємного значення сум ПДВ, що після бюджетного відшкодування включаються до складу податкового кредиту наступного податкового періоду, в середньому складає 21 784,2 тис грн., включаючи платників по яким тривають судові оскарження

2.2.6.

Організація роботи та контролю щодо автоматичного відшкодування ПДВ платникам податків, які відповідають критеріям, визначеним у Податковому кодексі України

Управління оподаткування юридичних осіб

Щомісячно

До платників, які підпадають під автоматичне бюджетне відшкодування відноситься 1 підприємство, якому відшкодовано 301,7 тис.гривень

2.2.7.


Організація роботи структурних підрозділів ОДПІ щодо проведення перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності декларування платниками податків сум від’ємного значення та/або заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ

Управління оподаткування юридичних осіб,

Управління доходів і зборів з фізичних осіб



Щомісячно

У звітному періоді проведено 68 перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ. За результатами перевірок підтверджено правомірність заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ на суму 19800,1 тис.гривень

2.2.8.


Надання до Державної казначейської служби в Київській області узагальнених даних щодо відшкодування ПДВ з бюджету

Координаційно-моніторинговий відділ

Щомісячно

До управління Державної казначейської служби у Вишгородському районі в Київській області за друге півріччя надано 17 реєстрів висновків щодо відшкодування ПДВ на суму 10415,2 тис. гривень

2.2.9.

Відпрацювання суб’єктів господарювання з сумами розбіжностей податкових зобов’язань і податкового кредиту з ПДВ

Управління оподаткування юридичних осіб

Щомісячно


Відпрацьовано 6 суб’єктів господарювання по 16 поданих податкових деклараціях з наявними сумами розбіжностей з ПДВ: по податкових зобов’язань в розмірі 213,9 тис.грн. і по податковому кредиту – 21,0 тис.гривень. Після відпрацювання такі декларації включені до реєстру платників, які мають право на отримання бюджетного відшкодування.

Результати відпрацювання СГ, які заявили до бюджетного відшкодування та проблемні питання, що виникали під час застосування норм ПКУ в частині відшкодування ПДВ, щотижнево (r08ddmmd.152) надавались до ГУ ДФС (Міндоходів) в Київській області



2.2.10.
2.2.10.1.

2.2.10.2.



Аналіз:
заявлених до бюджетного відшкодування та відшкодованих сум ПДВ та, у разі зростання заявлених платниками податків до відшкодування з бюджету сум ПДВ, виявлення причин їх зростання;

стану відшкодування з бюджету сум ПДВ підприємствам – експортерам, у т.ч. експортерам зерна, підприємствам аграрного сектору



Управління оподаткування юридичних осіб

Щомісячно

В звітному періоді до бюджетного відшкодування податку на додану вартість заявлено 38146,3 тис.грн., в тому числі: на розрахунковий рахунок 26409,3 тис.грн. та в рахунок майбутніх платежів 11737,0 тис.гривень. Відшкодовано з бюджету ПДВ всього 43668,6 тис.грн., з них: грошовими коштами на розрахунковий рахунок 13489,4 тис.грн. та в рахунок погашення платежів з ПДВ 30180,0 тис.гривень. Результат відпрацювання СГ, які заявили до бюджетного відшкодування, щомісячно направлявся до ГУДФС (Міндоходів) в Київській області (останній лист від 30.12.2014 №2090/8/10-08-15-214/617).

На обліку в ОДПІ знаходиться одне підприємство аграрного сектору, що займається експортом зерна, яким заявлено до відшкодування з бюджету податку на додану вартість 4024,9 тис.гривень. На звітну дату відшкодовано 1924,0 тис.грн. ПДВ з бюджету, та триває перевірка по відшкодуванню 2100,9 тис.гривень



2.3.

Акцизний податок

2.3.1.

Організація та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати акцизного податку

Сектор контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Протягом

півріччя


Протягом півріччя до бюджету надійшло 288,9 тис.грн. акцизного податку, що становить 106% індикативного показника

2.3.2.

Здійснення контролю за цільовим використанням підакцизних товарів (продукції), що не підлягають оподаткуванню підакцизним податком, звільняються від оподаткування та оподатковуються за нульовою ставкою

Сектор контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Протягом

півріччя



В звітному періоді не виявлено фактів цільового використанням підакцизних товарів (продукції), що не підлягають оподаткуванню підакцизним податком, звільняються від оподаткування та оподатковуються за нульовою ставкою

2.3.3.

Забезпечення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

Сектор контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Протягом

півріччя



Постійно проводився контроль за достовірністю повнотою нарахування та сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. У звітному періоді надійшло до бюджету 331,3 тис.гривень
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка