Звіт Проект Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління дфс (Міндоходів) у Київській області про виконання Плану роботи на 2014 рік



Скачати 365.56 Kb.
Дата конвертації05.11.2016
Розмір365.56 Kb.
Звіт Проект

Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС (Міндоходів) у Київській області

про виконання Плану роботи на 2014 рік

Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів
На виконання наказів ДФС України (Міністерства доходів і зборів України) та ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області щомісячно протягом року розроблялись прогнозні показники в розрізі платежів та видавались накази по ОДПІ про індикативні показники доходів, в тому числі прогнозування надходжень єдиного внеску. В разі виникнення ризиків з виконання встановлених завдань структурними підрозділами надавались пропозиції керівництву ОДПІ, ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області. Щоденно надавалась інформація щодо прогнозних показників файлами r08ddmmo.200, r08ddmmc.200, щотижня r08ddmmp.200.

Щомісячно проводився розрахунок прогнозних показників податків та зборів до бюджетів у розрізі податків, великих платників податків та у разі виникнення ризиків виконання встановлених завдань готувались та надавались відповідні пропозиції керівництву інспекції. Протягом 2014 року надійшло 12 наказів з ГУ ДФС (Міндоходів) щодо індикативів на поточні місяці, у відповідності до яких видано 11 наказів по ОДПІ про індикативи та 3 накази про уточнення індикативів за попередні періоди (від 23.01.14 №46, від 18.02.14 №118, від 21.03.14 №188, від 23.04.14 №243, від 22.05.14 №307, від 25.06.14 №374, від 22.07.14 №442, від 26.08.14 №508, від 24.09.14 №557, від 24.10.14 №603, від 25.11.14 №645, від 18.07.2014 №436, від 23.09.2014 №555). Щоденно надається інформація щодо прогнозних показників файлами r08ddmmo.200, r08ddmmc.200, щотижня r08ddmmp.200.

За 12 місяців 2014 року до зведеного бюджету працівниками Вишгородської ОДПІ мобілізовано 1038654,6 тис. грн., що становить 143,8% прогнозного показника. Темп росту до аналогічного показника 2013 року становить 107,5% або на 72093,4 тис. грн. більше.

За січень – грудень 2014 року до місцевого бюджету надійшло 215711,5 тис. грн. платежів, що становить 110,1% індикативного показника, до бюджету додатково отримано 19738,4 тис.гривень. Темп росту до аналогічного показника 2013 року становить 103,3% або на  6878,3 тис.грн. більше.

Протягом січня – грудня 2014 року на розрахункові рахунки платників податків відшкодовано 12869,3 тис. грн. податку на додану вартість.

В 2014 році надходження сум єдиного внеску склали 425031,5 тис.грн. або 102,5% індикативного показника.

Протягом 2014 року надійшло:

1. До державного бюджету : податку на прибуток - 73520,2 тис.грн.; ПДВ - 296743,3 тис.грн.; плата за спеціальне лісокористування - 5660,5 тис.грн.; плата за спеціальне водокористування - 10323,2 тис.грн.; плата за користування надрами - 535,9 тис.грн.; акцизний збір - 456,8 тис. грн.; збір на розвиток виноградарства - 624,6 тис.грн.; частина прибутку - 1137,5 тис. грн.; військовий збір - 8450,0 тис.грн.; податок з доходів фізичних осіб11010800 - 502,7 тис.грн.;

екологічний податок (загальний фонд) - 605,2 тис.грн.; екологічний податок (спецфонд) - 130,9 тис.грн.; плата за користування позиками - 46441,1 тис.грн.; пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності - 374,7 тис.грн., інші надходження - 4404,2 тис. гривень.


До місцевих бюджетів: податок з доходів фізичних осіб - 232493,9 тис.грн.; податок на прибуток - 1558,7 тис.грн.; плата за спеціальне лісокористування – 11794,7 тис.грн.; плата за спеціальне водокористування – 10323,3 тис.грн.; плата за користування надрами – 1308,0 тис.грн.; плата за землю – 32765,5 тис.грн.; плата за торговий патент – 1069,8 тис.грн.; єдиний податок – 23105,4 тис.грн.; податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 276,8 тис.грн.; екологічний податок - 397,8 тис.грн.; інші надходження – 793,1 тис.грн.; надходження коштів від реалізації безхазяйного майна - 27,3 тис.грн.; податок з власників транспортних засобів - 28,1 тис.грн.; плата за першу реєстрацію транспортних засобів - 586,8 тис.грн.; єдиний внесок – 586661,7 тис.грн.; військовий збір- 8450,0 тис.гривень.





Щоденно здійснювався аналіз стану забезпечення надходження платежів до бюджетів у розрізі податків, визначальних платників податків, за видами економічної діяльності тощо. Щотижня по платникам ПДВ надавалась інформація (r08ddmmk.200). Поряд з цим готувались відповідні аналітичні матеріали керівництву ОДПІ на апаратні наради (наради). Також надавалась інформація щодо: новостворених платників ПДВ, в деклараціях яких зазначено обсяг постачання за один податковий період більше 1 млн. грн.; платників податків, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, показників податкових декларацій про майновий стан і доходи, декларацій платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця для подальшого опрацювання та використання в роботі. Щомісяця (після закінчення граничного терміну подання) надавалась інформація відповідним структурним підрозділам щодо декларацій з ПДВ із задекларованими сумами від’ємного значення (р.19), заявленим відшкодуванням (р.23, 23.1, 23.2), декларацій, поданих без реєстрів податкових накладних, реєстр платників, які не подали податкові декларації з ПДВ за певний період.

Управлінням податкового аудиту донараховано (всього узгоджених та неузгоджених грошових зобов’язань) 33485,9 тис.грн., з них: по планових перевірках – 5816,4 тис.грн., по позапланових перевірках – 27669,5 тис.грн., забезпечено виконання завдання із надходження платежів до бюджету "живими коштами" – 32349,3 тис.гривень.

Управлінням оподаткування юридичних осіб забезпечено збір платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету, виконання доведених індикативних показників доходів та інших завдань, встановлених відповідними наказами ДФС України (Міндоходів України) та ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області та Вишгородської ОДПІ: по адмініструванню податку на прибуток, місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів до бюджету мобілізовано 162307,7 тис.грн.; по контролю за декларуванням податку на додану вартість мобілізовано 309727,0 тис.гривень.

Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб забезпечено виконання доведених індикативних показників доходів до загального та спеціального фондів державного бюджету за січень-грудень 2014 року в сумі 30421,4 тис. гривень.

Структурними підрозділами інспекції постійно проводилася прогнозно-аналітична робота. Постійно відслідковувалась динаміка основних показників фінансово-господарської діяльності ВПП, у т.ч., які за критеріями відбору відносяться до великих платників податків, відповідності їх середньогалузевим показникам та виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом. При виявленні негативних чинників, що впливають на діяльність ВПП надавалиась відповідні пропозиції щодо їх уникнення. Визначальними платниками податків протягом року сплачено до бюджетів всіх рівнів по Вишгородській ОДПІ 517768,8 тис. грн., в т.ч.: Вишгородський район (12 найбільших підприємств) – 406441,5 тис.грн., Іванківський район (3 найбільших підприємства) – 111327,3 тис.гривень. На загальному ресурсі інспекції щоденно розміщувалась інформація щодо показників звітності платників податків з ПДВ, податку на прибуток та інші матеріали, вибірки з баз даних, підготовлені та розміщені (викладені) ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області на FTP-сервері. Щотижнево проводилась прогнозно-аналітична робота в розрізі триваючих та закінчених перевірок. За результатами проведеної роботи структурними підрозділами готувалась інформація керівництву інспекції та ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області.

Проводилися зустрічі керівництва ОДПІ з керівниками підприємств, які за критеріями відбору відносяться до бюджетоформуючих платників податків, щодо стану розрахунків з бюджетом (готувався аналіз діяльності ВПП, пропозиції щодо поліпшення їх обслуговування). 16.06.2014 року за участю першого заступника начальника ГУ Міндоходів у Київській області Неменшого А.І. відбулася зустріч з представниками бізнесу (посадові особи п’яти таких підприємств) на тему: "Перспективи наповнення доходної частини бюджету бюджетоформуючими платниками області у червні та 2014 році в цілому".

29.07.2014 року за участю начальника інспекції відбулась зустріч з представниками бізнесу з питань впорядкування збору платежів до бюджету та визначення шляхів подолання негативних факторів, що впливають на господарську діяльність, в якій прийняли участь посадові особи 8 підприємств. Проведені звірки стану розрахунків з бюджетом 31 підприємства, за результатами яких надані довідки та/або акти звірок.



Організація роботи із забезпечення адміністрування податків і зборів та інших платежів
Управлінням оподаткування юридичних осіб протягом року здійснювався контроль за своєчасністю, правильністю обчислення, повнотою нарахування та сплати платниками податків податку на прибуток : платниками задекларовано податку на прибуток в сумі 31,6 тис.грн., до бюджету сплачено 67103,4 тис.грн. податку на прибуток та авансових внесків з податку на прибуток. Залучено до оподаткування 2 підприємства, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток, які задекларували та сплатили 2,0 тис.грн. податку до бюджету. Для залучення до оподаткування направлено 41 запит про надання пояснень щодо формування рядків декларації, причин розбіжностей та причин низької податкової віддачі платникам, які звітуються поквартально. До управління податкового аудиту передано 10 висновків по збитковим підприємствам та підприємствам, у яких виявлені розбіжності для врахування при позапланових та проведені планових виїзних перевірках.

По результатам аналізу діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій, що не подають звітності до органів ДФС встановлено, що в ОДПІ обліковується 26 неприбуткових підприємств, установ та організацій, що не подають звітності.

Забезпечено контроль за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках, за рахунок чого до бюджету надійшло 13950,4 тис.гривень.

Працівниками управління оподаткування юридичних осіб, відділу реєстрації платників та електронних сервісів щомісячно здійснювався моніторинг платників ПДВ, результати якого направлялись до ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області. Ведеться контроль за веденням та достовірністю даних Реєстру платників на додану вартість. Зареєстровано та перереєстровано 162 платника ПДВ, анульовано реєстрацію 120 платників ПДВ. Станом на 01.01.2015 року зареєстровано платників ПДВ (юридичних осіб) – 944 СГД.

Щомісячно визначались підприємства, які не сплачують податкові зобов’язання у повному обсязі за результатами поданої звітності та відпрацьовувались робочою групою. 126 платників, які не сплачують податкові зобов‘язання у повному обсязі, передані для оперативного відпрацювання до відділу податкової міліції ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області. Ймовірна сума не сплачених податкових зобов‘язань становить 2293,5 тис.гривень. Відпрацьовано залишок неопрацьованого сумнівного кредиту в підсистемі 2.19 АС "Аудит" спільно з підрозділами податкової міліції, відповідно до доведених завдань ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області.

В результаті проведеного управлінням оподаткування юридичних осіб, відділом реєстрації платників та електронних сервісів моніторингу суб’єктів господарювання у сфері сільського господарства виключено з реєстру спеціального режиму оподаткування 3 суб’єкта, причиною чого є невідповідність платників п. 209.6 ст. 209 податкового кодексу України.

Управлінням оподаткування юридичних осіб опрацьовувались результати співставлення податкових зобов’язань та податкового кредиту з ПДВ у розрізі контрагентів з метою виявлення суб’єктів господарювання, які використовуються для ухилення від оподаткування. Результати відпрацювання щомісячно надавались до управління податкового аудиту для проведення контрольно-перевірочних заходів. Так, відпрацювання 22 підприємств, які мають завищення податкового кредиту по операціях за січень - грудень 2014 року складає 102239,6 тис.грн, відпрацювання підприємств, які мають заниження податкових зобов'язань по операціях за січень - грудень 2014 року складає 2449,6 тис.гривень.

У звітному періоді проведено 145 перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ. За результатами перевірок підтверджено правомірність заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ на суму 45691,3 тис.грн. та упереджено 1880,6 тис.гривень.

Залишок від’ємного значення сум ПДВ, що після бюджетного відшкодування включаються до складу податкового кредиту наступного податкового періоду, складає 21 784,2 тис грн., включаючи платників по яким тривають судові оскарження.

До платників, які підпадають під автоматичне бюджетне відшкодування відноситься 1 підприємство, якому відшкодовано 457,3 тис.гривень. Основною причиною низького рівня відшкодування в автоматичному режимі є співвідношення розміру середньої заробітної плати працівника до розміру мінімальної заробітної плати. Відсутні СГД-фізичні особи, що заявляють відшкодування з бюджету сум ПДВ.

Управлінням податкового аудиту проведено 20 перевірок контрагентів платників ПДВ, які заявляють до відшкодування з бюджету суми ПДВ, за результатами яких складено довідки.

До управління Державної казначейської служби у Вишгородському районі в Київській області за звітний період надано 33 реєстра висновків щодо відшкодування ПДВ на суму 13489,5 тис. гривень

Відпрацьовано 6 суб’єктів господарювання по 16 поданих податкових деклараціях з наявними сумами розбіжностей з ПДВ: по податкових зобов’язань в розмірі 213,9 тис.грн. і по податковому кредиту – 21,0 тис.гривень. Після відпрацювання такі декларації включені до реєстру платників, які мають право на отримання бюджетного відшкодування. Результати відпрацювання СГ, які заявили до бюджетного відшкодування та проблемні питання, що виникали під час застосування норм ПКУ в частині відшкодування ПДВ, щотижнево (r08ddmmd.152) надавались до ГУ ДФС (Міндоходів) в Київській області.

В звітному періоді до бюджетного відшкодування податку на додану вартість заявлено 136391,8 тис.грн., в тому числі: на розрахунковий рахунок 31456,3 тис.грн. та в рахунок майбутніх платежів 104935,5 тис.гривень. Відшкодовано з бюджету ПДВ всього 118581,8 тис.грн., з них: грошовими коштами на розрахунковий рахунок 16563,8 тис.грн. та в рахунок погашення платежів з ПДВ 102018,0 тис.гривень. Результат відпрацювання СГ, які заявили до бюджетного відшкодування, щомісячно направлявся до ГУДФС (Міндоходів) в Київській області.

Управлінням оподаткування юридичних осіб до державного бюджету мобілізовано: плата за спеціальне лісокористування - 5660,5 тис.грн.; плата за спеціальне водокористування - 10323,2 тис. грн.; плата за користування надрами – 535,9 тис.грн.; інші надходження – 4404,2 тис. гривень. До місцевих бюджетів: плата за спеціальне лісокористування - 11794,7 тис. грн.; плата за спеціальне водокористування – 10323,3 тис.грн.; плата за користування надрами – 1308,0 тис.грн.; плата за землю - 32765,5 тис.грн.; інші надходження - 793,1 тис. гривень.

Завдяки організації роботи по адмініструванню неподаткових платежів та екологічного податку, до зведеного бюджету надійшло 605,2 тис.грн. екологічного податку; неподаткових платежів – 410736,0 тис. гривень.

Забезпечено надходження платежів від суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність, що підлягають патентуванню в сумі 1069,8 тис.гривень.

Протягом 2014 року постійно здійснювався контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати акцизного податку та збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. Всього до бюджету надійшло 456,8 тис.грн. акцизного податку, що становить 107,7% індикативного показника та 624,6 тис.грн.. збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства що становить 111,1% індикативного показника. Постійно проводився контроль за цільовим використанням підакцизних товарів. Не виявлено фактів цільового використанням підакцизних товарів (продукції), що не підлягають оподаткуванню підакцизним податком, звільняються від оподаткування та оподатковуються за нульовою ставкою.


Організація роботи із забезпечення адміністрування податків та зборів, що сплачуються фізичними особами, у т.ч. самозайнятими особами, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
В ОДПІ здійснювались заходи щодо формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Здійснені наступні заходи щодо ведення Державного реєстру фізичних осіб платників податків: опрацьовано 1583 заяв від фізичних осіб про надання відомостей з державного реєстру фізичних осіб; видано реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 2698; опрацьовано 432 запита від функціональних підрозділів на 9369 фізичних осіб.

В звітному періоді встановлено 8 фізичних осіб - підприємців, які задіяні в схемах ухилення від оподаткування. Проведено 8 позапланових перевірок та складено 7 актів про результати позапланових документальних перевірок дотримання вимог податкового законодавства, донараховано ПДВ та застосовано штрафну санкцію на загальну суму 472,2 тис.грн. та складено 1 аналітичну довідку. Сплачено до бюджету податок на додану вартість в сумі 0,7 тис.грн., 471,5 тис.грн. знаходиться в податковому борзі.

Розроблено та узгоджено план спільних дій, в яких передбачено обмін інформацією щодо заборгованості із заробітної плати, проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності, які мають таку заборгованість, інших заходів, у тому числі по виявленню найманих осіб, праця яких використовується суб’єктами господарювання без укладання трудових угод, необхідності покращення стану організації роботи по адмініструванню податку з доходів фізичних осіб та сплати належних сум до бюджету. Встановлено дієвий контроль за недопущенням випадків виплати заборгованості по заробітній платі без перерахування податку з доходів фізичних осіб до бюджету. За ініциативою Вишгородської ОДПІ, згідно Розпорядження Вишгородської РДА від 11.07.2013 року №331 "Про затвердження робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення" активізована робота в комісіях при місцевих органах виконавчої влади за участю представників ОДПІ, органів праці та соціального захисту населення, органів прокуратури, пенсійного фонду з питань заслуховування СГД, щодо наявності заборгованості по заробітній платі, а також податку з доходів фізичних осіб, та СГД, які мінімізують виплату заробітної плати, щодо забезпечення ними належного рівня оплати праці (у розмірі не нижче встановленої мінімальної заробітної плати). З початку року проведено 18 засідань комісії в Вишгородській РДА з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення на підприємствах, установах та організаціях, що виплачують заробітну плату менше встановленого законодавством мінімального розміру, про що свідчать протоколи засідань (січень-грудень 2014), де були запрошені керівники підприємств району, які допустили заборгованість та виплачують заробітну плату найманим працівникам на рівні нижче мінімальної заробітної плати.

Cистематично передавались матеріали на засідання комісій створених при держадміністраціях, з переліком підприємств-мінімізаторів, які за даними звіту ф.1-ДФ нараховують середньомісячну заробітну плату найманим працівникам (які пропрацювали повний квартал) у розмірах нижче законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати. Передано перелік з 92 підприємств для заслуховування керівних осіб на засіданнях комісій створених при держадміністрації з приводу виплати заробітної плати найманим працівникам на рівні не нижче мінімальної заробітної плати. Результатами проведеної роботи є зменшення боргу по заробітній платі до 113,3 тис.грн., розрахункові рахунки боржників арештовані. Керівники підприємств пояснюють заборгованість по виплаті заробітної плати зменшенням/відсутністю замовлень; спрямовують роботу на погашення заборгованості по виплаті заробітної плати в повному обсязі.

Проведено 24 перевірки суб’єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб), по питанням виплати заробітної плати з порушенням вимог діючого законодавства. За результатами перевірок донараховано всього 53,8 тис.гривень. Донараховані суми сплачені в повному обсязі.

Організовано роботу щодо контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати єдиного внеску, податків, зборів, внесків самозайнятих осіб. Постійно забезпечувалось своєчасне застосування до платників фінансових санкцій та пені за порушення термінів сплати, відповідно до вимог чинного законодавства. Так, складено 578 рішень про застосування штрафних санкцій на суму 836,4 тис. гривень. За звітний період сплачено єдиний внесок у сумі 586661,7 тис. гривень. 36 самозайнятими особами, які перебувають на обліку в ОДПІ, подано податкові декларації про майновий стан і доходи за 2013 рік та задекларовано суму податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування у розмірі 581,0 тис.грн., задекларовані суми сплачено в повному обсязі.

Проводились робота щодо контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати юридичними та фізичними особами податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, до зведеного бюджету сплачено податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в сумі 276,8 тис. гривень.

До плану-графіка проведення документальних планових перевірок 2014 року включено 24 фізичних осіб – підприємців, які мають значні обсяги результатів здійснення господарської діяльності, мають високий рівень витрат та сплачують незначні суми податку на доходи фізичних осіб. За результатами проведених перевірок донараховано всього 9872,3 тис.грн., сплачено 257,9 тис.грн.; 9810,0 тис.грн. знаходиться на апеляційному оскарженні. Про результати проведеної роботи інформація надавалась керівництву інспекції, ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області.

Щокварталу проводились звірки з відповідними органами, які проводять реєстрацію транспортних засобів щодо наявності транспортного засобу, для контролю за сплатою збору за першу реєстрацію. В звітному періоді юридичними та фізичними особами сплачено до бюджету податку з власників транспортних засобів в сумі 586,8 тис. гривень.
Організація проведення контрольно-перевірочної роботи, у тому числі з питань єдиного внеску
За звітний період управлінням оподаткування юридичних осіб проведено 2209 камеральних перевірок, загальна сума донарахувань по яких становить 2656,9 тис.грн., в т. ч. по ПДВ донараховано 483,1 тис.грн., по платі за землю 545,7 тис.гривень. Забезпечено сплату 622,0 тис.грн., в тому числі по ПДВ – 314,5 тис.грн., по платі за землю 334,0 тис.гривень. Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб проведено 3250 камеральних перевірок поданих податкових декларацій фізичними особами-підприємцями. За результатами проведених камеральних перевірок донараховано штрафних санкцій за несвоєчасне подання декларацій та податкових розрахунків в сумі 73,3 тис.гривень. Проведено камеральні перевірки 886 податкових декларацій про майновий стан і доходи поданих громадянами за результатами річного декларування. По 35 громадянах застосовано штрафних санкцій в сумі 4,8 тис.грн. за несвоєчасне подання ними декларацій.

Забезпечено організацію проведення камеральних перевірок по ресурсних та інших платежах. Проведено 193 невиїзних документальних перевірок щодо платежів за землекористування, місцевих податків і зборів, ресурсних (рентних) та неподаткових платежів, додатково нараховано 79,5 тис.грн., складено 10 протоколів про адміністративні порушення.

На виконання вимог Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 №2464-VI платникам направлено 31 повідомлення-розрахунки про доплату до мінімального страхового внеску, складено та направлено 1068 вимог про сплату боргу зі сплати єдиного внеску на суму 1543,7 тис. гривень.

Протягом 2014 року управлінням податкового аудиту та управлінням доходів і зборів з фізичних осіб щоквартально в установленому порядку здійснювалось формування плану-графіку на квартал та відповідно проведено його погодження та затвердження в ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області.

До затверджених в установленому порядку планів-графіків 2014 року включено 22 фізичних осіб – підприємців, які мають високий ступінь ризику, значні обсяги результатів здійснення господарської діяльності, високий рівень витрат та сплачують незначні суми податку на доходи фізичних осіб, за результатами яких донараховано всього 9842,7 тис.грн., сплачено 249,3 тис.грн.; 9593,4 тис.грн. знаходиться на апеляційному оскарженні.

Проведено 24 перевірки ФОП з питань дотримання роботодавцем законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), в результаті чого донараховано 52,5 тис.грн., які сплачені в повному обсязі.

Управлінням податкового аудиту сформовано та затверджено план-графік проведення документальних планових перевірок по 35 суб’єктах господарювання, з них проведено 31 планову перевірку, розпочато 4 планові перевірки. Донараховано (всього узгоджених та неузгоджених грошових зобов’язань) 46011,0 тис.грн., сплачено 4280,0 тис.грн., на апеляційному та судовому оскарженні 41731,0 тис.гривень. Також проведено 88 документальних позапланових перевірок платників податків, 350 зустрічних звірок, за результатами яких донараховано 200422,5 тис. гривень.

Проведено перевірки 45 СГД за рішеннями судових органів, постановами слідчих податкової міліції та інших правоохоронних органів, по яким донараховано всього 19478,6 тис.гривень. Із них: сплачено 627,5 тис.грн.; 18851,1 тис.грн. знаходиться на апеляційному узгодженні.

Управлінням податкового аудиту та управлінням доходів і зборів з фізичних осіб проведено документальні перевірки 118 суб’єктів господарювання, стосовно яких прийнято рішення про припинення (закриття) їх діяльності, донараховано 503 тис. гривень. Донараховані суми сплачені в повному обсязі.

Протягом року в апеляційному порядку скасовано (частково скасовано) 20 податкових повідомлень-рішень прийнятих за результатами документальних планових перевірок суб’єктів господарювання в зв’язку з: неправомірно застосованими перевіряючими штрафних санкцій, порушенням вимог ст. 49 ПК України, наданням підприємствами додаткових матеріалів, що засвідчили реальність фінансово-господарських операцій при проходженні процедури оскарження. До відповідальності притягнуто 4 працівника інспекції (управління податкового аудита, управління доходів і зборів з фізичних осіб).


Організація роботи щодо контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів
На обліку у Вишгородській ОДПІ перебуває 1 підприємство- виробник підакцизних товарів та 266 платників, які сплачують збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. Протягом року до зведеного бюджету надійшло 456,8 тис.грн. акцизного збору та 624,6 тис.грн. збору на розвиток виноградарства.

Сектором контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів організовано роботу щодо наявності у суб’єктів господарювання ліцензій на право виробництва спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, оптової торгівлі спиртом, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами. Проведено 224 фактичних перевірок, за результатами яких застосовано штрафних санкцій на суму 505,1 тис.грн., з них сплачено 372,0 тис.гривень. В 2 суб’єктів господарювання встановлено відсутність ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами та алкогольними напоями, застосовано штрафні санкції в сумі 35,7 тис.грн., 340,0 тис.грн. становлять податковий борг.

При проведені фактичних перевірок виявлено 38 фактів порушення максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких виробів та 9 фактів порушення встановлених мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін на алкогольні напої. Застосовано штрафних санкцій на суму 128,6 тис.грн., до бюджету сплачено 44,6 тис.грн., 84 тис.грн. становлять податковий борг.
Організація роботи та контроль за погашенням податкового боргу
Станом на 01.01.2014 року податковий борг по Вишгородській ОДПІ складав 131281,5 тис.грн., станом на 01.01.2015 року борг становить 219895,2 тис.гривень. Збільшення податкового боргу відбулось за рахунок проведення донарахувань за актами перевірок та в зв’язку з несплатою поточних самостійно визначених зобов’язань суб’єктами господарювання.

За рахунок вжитих заходів з погашення податкового боргу з податків і зборів платників податків та стягнення своєчасно не нарахованих та/або не сплачених сум єдиного внеску з платників єдиного внеску до зведеного бюджету надійшло 13,0 млн.гривень.

Завдяки організації та проведенню роботи щодо опису майна в податкову заставу та виявлення, обліку, зберігання, оцінки та розпорядження безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави, протягом року описано 1,3 млн.грн майна в податкову заставу та надійшло до зведеного бюджету коштів від реалізації безхазяйного майна в сумі 52,4 тис.грн., в т.ч. до державного бюджету 24,9 тис.гривень.

Розглянуто 2 пропозиції щодо розстрочення грошового зобов’язання та 1 про розстрочення податкового боргу. В першому півріччі прийнято 2 рішення на суму 891,3 тис.грн. про розстрочення грошового зобов’язання та 1 рішення про розстрочення податкового боргу на суму 728,3 тис.гривень. Здійснювався контроль за виконанням умов договорів розстрочення, заключених в першому півріччі: розстрочені суми, термін сплати яких припадав на друге півріччя, сплачено в повному обсязі 485,0 тис.грн. податкового боргу та 625,0 тис.грн. грошового зобов’язання.

За рахунок стягнення податкового боргу в судовому порядку (виставлення 639 інкасових розпоряджень, та за розпорядчими документами ДВС) надійшло 513,4 тис.грн. до бюджетів усіх рівнів.

Організовано роботу стосовно ініціювання розірвання трудових контрактів з керівниками державних та комунальних підприємств-боржників, а також погашення податкового боргу комунальних підприємств. Направлено 1 подання на розірвання трудового контракту з керівниками державного підприємства-боржника до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України. 21 комунальним підприємством-боржником в звітному періоді погашено 1883,0 тис.грн. податкового боргу.


Координація роботи з питань основної діяльності, здійснення контролю за виконанням документів
З метою забезпечення умов для послідовних і узгоджених дій структурних підрозділів Вишгородської ОДПІ, спрямування роботи працівників на ефективне виконання завдань та функцій, покладених на підрозділи, у звітному періоді здійснювалось поточне планування роботи шляхом розробки річного та піврічних планів роботи, по яких складались звіти про їх виконання.

План роботи Вишгородської ОДПІ на ІІ півріччя 2014 року сформовано на підставі відповідної звітної інформації структурних підрозділів та надіслано до ГУ Міндоходів у Київській області листом від 19.06.2014 №1894/8/10-08-13-04 та розміщено на суб-сайті територіальних органів Міндоходів у Київській області з метою оприлюднення 11.07.2014 року. План роботи 19.06.2014 року затверджено в.о.начальника ГУ Міндоходів у Київській області О.Ю. Базановим.

Звіт про виконання плану роботи Вишгородської ОДПІ на ІІ півріччя 2013 року, звіт про виконання плану роботи на 2013 рік сформовано на підставі відповідної звітної інформації структурних підрозділів та надіслано до ГУ Міндоходів у Київській області листом від 30.01.2014 №254/8/10-08-13-04 та розміщено на суб-сайті територіальних органів Міндоходів у Київській області з метою оприлюднення 10.02.2014 року.

Звіт про виконання плану роботи Вишгородської ОДПІ на перше півріччя 2014 року сформовано на підставі відповідної звітної інформації структурних підрозділів та надіслано до ГУ Міндоходів у Київській області листом від 31.07.2014 №2356/8/10-08-13-04 та розміщено на суб-сайті територіальних органів Міндоходів у Київській області з метою оприлюднення 06.08.2014 року.

План роботи Вишгородської ОДПІ на 2015 рік та на перше півріччя 2015 року сформовано на підставі відповідної звітної інформації структурних підрозділів та надіслано до ГУ ДФС у Київській області листом від 25.12.2014 №119/8/10-08-13-04 та розміщено на суб-сайті територіальних органів ДФС у Київській області з метою оприлюднення у встановлені терміни. Плани робіт затверджені 25.12.2014 начальником ГУ ДФС у Київській області Базановим О.Ю.

На виконання вимог наказів Міндоходів України в травні та червні 2014 року здійснювалась підготовка переліків змін до організаційної структури та штатного розпису Вишгородської ОДПІ та надавались до ГУ Міндоходів у Київській області на погодження та затвердження у встановленому порядку. Перелік змін №1 та №2 до структури затверджено першим заступником Міністра доходів і зборів України Білоусом І.О. 19.05.2014, 11.06.2014, відповідно та введені в дію наказами від 21.05.2014 №306 та від 24.06.2014 №372. Переліки змін №1 та №2 до штатного розпису затверджені першим заступником начальника ГУ Міндоходів у Київській області Неменшим А.І. 29.05.2014 та 24.06.2014, відповідно

В листопаді 2014 року, на виконання вимог наказу ДФС України, надані на погодження та подальше затвердження у встановленому порядку організаційна структура та штатний розпис Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Організаційна структура затверджена 07.11.2014 року головою ДФС України Білоусом І.О. Штатний розпис затверджений 19.11.2014 року в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Титарчуком В.В.

Протягом 2014 року керівництвом ОДПІ проведено 32 апаратні наради із першими заступниками (заступниками) начальника інспекції та керівниками структурних підрозділів Вишгородської ОДПІ. За результатами проведення нарад за участю керівництва ОДПІ підготовлено 32 протоколи, та здійснювалась постановка на системний контроль завдань визначених відповідними розпорядчими документами. Всього по протокольним дорученням виставлено на системний контроль 238 завдань, з яких 2 - виконані з порушенням термінів.

Постійно здійснюється системний автоматизований контроль за виконанням завдань, визначених законами України, актами та дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України, Прем‘єр-міністра України, Верховної Ради України, інших центральних органів виконавчої влади, наказів, розпоряджень ДФС України (Міністерства доходів і зборів України), ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області, Вишгородської ОДПІ, окремих доручень, протокольних доручень, наданих на апаратних нарадах (нарадах) ДФС України (Міністерства доходів і зборів України), ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області, керівництвом Вишгородської ОДПІ. Щотижнево, на апаратній нараді керівництва, розглядалась аналітична інформація про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах. По результатам проведених аналізів стану виконавської дисципліни з виконання завдань та доручень органів вищого рівня і власних рішень видано відповідні накази: "Про стан виконавської дисципліни за І півріччя 2014 року", "Про стан виконавської дисципліни за 9 місяців 2014 року","Про стан виконавської дисципліни за 2014 рік", в яких притягнуто до відповідальності 3 працівників за несвоєчасне виконання контрольних доручень та попереджено працівників про покращення стану виконавської дисципліни та вказано вжити відповідних заходів щодо усунення виявлених недоліків в організації роботи з виконавської дисципліни та забезпечити недопущення їх у подальшій роботі.

За 2014 рік до Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області надійшло 25927 документів, з них: розпорядчі документи, листи ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області – 4783; листи інших ДПІ – 1910; листи місцевих органів влади - 5995; загальна кореспонденція - 6481; звернення громадян - 6493, звернення народних депутатів - 5. Взято на контроль та підлягало виконанню 1842 завдань визначених розпорядчими документами ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області та власними рішеннями, виконано в строк 1817 завдань, виконано з порушенням терміну 25 завдань.

На виконання вимог наказу ГУ Міндоходів у Київській області "Про підсумки роботи органів ГУ Міндоходів у Київській області за 2013 рік та заходи щодо забезпечення надходження коштів до бюджетів усіх рівнів у І кварталі 2014року", притягнуто до відповідальності 7 працівників.

Забезпечено системний автоматизований контроль за своєчасним розглядом звернень запитів народних депутатів України та депутатів місцевих рад та підготовкою відповідей на них: до ОДПІ надійшло 5 звернень народних депутатів, які розглянуто у терміни визначені чинним законодавством.


Забезпечення взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування, а також з органами доходів і зборів
Забезпечено взаємодію про обмін інформацією з районним управлінням праці та соціального захисту населення щодо отримання інформації про виявлені порушення суб’єктами господарювання законодавства при виплаті заробітної плати. Так, проведено 28 перевірок, за результатами яких донараховано 29,7 тис. грн., які сплачені до бюджету в повному обсязі.

Скоординовано роботу з державними органами які здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів та проводять техогляд, з питань забезпечення повноти та своєчасності сплати податку з власників транспортних засобів за 2013 рік. Забезпечено доступ до бази даних АІС "Автомобіль" ДАІ МВС України для відстеження інформації про здійснення державної реєстрації транспортних засобів та контролю за своєчасністю сплати податку з власників транспортних засобів. До місцевого бюджету надійшло 28,1 тис.грн. податку з власників транспортних засобів та 586,8 тис.грн. збору за першу реєстрацію транспортних засобів.


Організація правової роботи
З метою забезпечення контролю за дотриманням законності ОДПІ при виконанні завдань і функцій, покладених на органи фіскальної служби, юридичним сектором здійснювалась перевірка на відповідність чинному законодавству проектів організаційно-розпорядчих документів, договорів, податкових повідомлень-рішень, листів та інших матеріалів з питань оподаткування, адміністрування та діяльності інспекції. Посадові особи юридичного сектору на виконання вимог Порядку організації органів доходів і зборів під час підготовки та супроводження справ у судах і ведення претензійно-позовної роботи, затвердженого наказом Міндоходів від 27.12.2013 №857, представляють інтереси інспекції у справах за позовами контролюючого органу до платників податків про стягнення заборгованості, у справах: про припинення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; про банкрутство; про визнання дій контролюючого органу протиправними.

Протягом 2014 року платниками податків подано 58 позовів до Вишгородської ОДПІ на загальну суму 66 498,54 тис.гривень. Вишгородською ОДПІ подано 90 позовів про стягнення заборгованості на загальну суму 65 363,6 тис. грн., 5 позовів про надання дозволу на погашення заборгованості за рахунок майна платника податків що перебуває у податковій заставі на суму 1 240,7 тис.грн., 1 подання про накладення арешту на майно, 3 подання про стягнення коштів з рахунків платника податків в порядку ст. 183-3 КАСУ на загальну суму 2,2 тис.грн., з них 69 на суму 44 576,6 тис. грн. вирішені на користь ОДПІ.

Працівниками інспекції складено та передано до Вишгородського районного суду Київської області 203 адміністративних протоколи про притягнення до адміністративної відповідальності.
Організація роботи з платниками податків, здійснення контролю за наданням адміністративних послуг
Протягом року, згідно затвердженого начальником інспекції графіку, проведено 6 особистих прийомів громадян посадовими особами Вишгородської ОДПІ. Звернення стосувались питань надання роз’яснення щодо актів перевірок, стосовно звітності по РРО, єдиного внеску, щодо присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків.

Працівниками структурних підрозділів забезпечено своєчасний розгляд 22 письмових звернень громадян відповідно до вимог Закону України від 02.10.96 № 393/96-ВР "Про звернення громадян" зі змінами та доповненнями. З них: 2 звернення задоволено, по 19 зверненнях надано роз’яснення, по 1 зверненню термін розгляду ще не настав. Щомісячно проводився аналіз стану розгляду звернень громадян. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян: ухилення від сплати податків та невиплата заробітної плати. Відповідна аналітична інформація надавалась щомісячно до ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області у встановлені терміни.

Надійшло та розглянуто без порушень термінів 4 запити на отримання публічної інформації.

Забезпечено своєчасний розгляд 15 звернень щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС (Міндоходів), які надходили від платників податків на сервіс "Пульс", з них: 3 щодо роботи Вишгородської ОДПІ, 10 щодо роботи ЦОП, 1 щодо подання декларації та 1 щодо зняття з обліку.

В інспекції постійно проводилась робота по роз’ясненню та залученню платників податків до подання звітності засобами електронного зв'язку (усіх термінів подання), в тому числі звітності з єдиного внеску та залучення їх до отримання послуг електронного цифрового підпису. Працівниками інспекції надавались консультації та практична допомога при генерації відкритих та особистих ключів. В приміщенні інспекції щомісяця організовувались зустрічі платників податків з представником пункту реєстрації користувачів, що належить до ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області. На інформаційних стендах в центрі обслуговування платників розміщена інформація щодо отримання послуг електронного цифрового підпису в представництвах акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС. З 01.01.2014 по 31.12.2014 року платниками податків подано 140088 діючих звітів ( в тому числі додатків до них), з них 108474 засобами E-mail та on-line, що складає 77,4%.

Щомісяця складався графік чергування працівників ОДПІ в центрі обслуговування платників податків, згідно якого забезпечено прийом звітності: пн, ср з 9 до 20 години; вт, чт, пт з 9 до 18 годин; в суботу з 9 до 16 годин. Актуальні матеріали з питань надання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг платникам податків у центрах обслуговування платників податків постійно доводились до відома та використання в роботі працівникам структурних підрозділів. За необхідності інформація розміщується на інформаційних стендах ЦОП. У разі, якщо зразки заповнення документів не можуть бути розміщені на стендах за браком вільного місця, такі документи оформлюються по папкам і розміщуються поряд з відповідним стендом. Протягом 2014 року ЦОП Вишгородської ОДПІ відвідало більше 38 тис. відвідувачів, надано 7023 адміністративних послуг. Проводилося анкетування відвідувачів ЦОП Вишгородської ОДПІ щодо оцінювання рівня діяльності центру. Протягом звітного періоду відвідувачами ЦОП заповнено 429 анкет. Зведена інформація про результати проведеного анкетування щодо діяльності ЦОП надсилається щомісяця до ГУ ДФС (Міндоходів) в Київській області.




Організація роботи з громадськістю та засобами масової інформації
Працівниками сектору комунікацій Вишгородської ОДПІ організовано та проведено широкомасштабну роз’яснювальну роботу серед платників податків з питань податкового законодавства шляхом проведення різноманітних заходів та висвітлення необхідної інформації в засобах масової інформації міста та району.

Так, організовано та проведено 48 семінарських занять для платників податків, 82 засідань "круглого столу", 30 сеансів телефонного зв'язку "гаряча лінія". За участі керівництва Вишгородської ОДПІ проведено 46 тематичних зустрічей на підприємствах та організаціях, 7 прес-конференцій.

Для розміщення на офіційному суб-сайті територіальних органів ДФС (Міндоходів) у Київській області направлено 58 матеріалів.

Проведено 59 лекцій з майбутніми платниками податків для формування податкової культури у школярів та студентів – майбутніх платників податків.

Проведені заходи по інформуванню про спеціальний шкільний курс "Основи податкових знань", які висвітлено в районній та місцевій газетах статтями: "Заради добробуту та відбудови країни" та "Основи податкових знань".

За участі керівних працівників та провідних фахівців ГУ ДФС у Київській області, 12.12.2014 проведено кущовий семінар для платників податків Вишгородського, Іванівського, Ірпінського, Києво-Святошинського, Бородянського районів з тематики роз’яснення норм податкового законодавства.

Підготовлено та розповсюджено тематичну друковану продукції: брошура – 4; буклет – 3; пам’ятки – 17; листівки – 10, плакати -1 (загальним тиражом 4550 примірників).

Працівниками сектору комунікацій організовано та проведено публічне інформування платників податків за допомогою ЗМІ та суб-сайту територіальних органів ДФС (Міндоходів) у Київській області з питань застосування положень податкового та митного законодавства: направлено 58 матеріалів, кількість виходів у друкованих ЗМІ – 88, на телебаченні –119, радіо – 109, у мережі Інтернет – 155.


Забезпечення упровадження та технічного супроводження інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно – телекомунікаційних систем, автоматизації процедур
Працівниками відділу ІТ забезпечено супроводження програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем; оновлення та доповнення до програмного забезпечення встановлювались своєчасно, про внесені зміни повідомлялись користувачі АІС. Своєчасно оновлювались еталонні довідники по мірі їх надходження з ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області, програмне забезпечення підсистем: ДПС "Кошторис", Програмного комплексу для планування, обліку та аналізу кошторису видатків; АСЕДОРР.

Користувачам автоматизованих інформаційних систем надавалась практична допомога щодо роботи АІС за їх зверненнями. Забезпечено підключення працівників інспекції до системи "Податковий блок" та призначено їм відповідні ролі відповідно до існуючого порядку доступу до інформаційних ресурсів. Користувачам системи "Податковий блок" надаються консультації по роботі з її режимами, аналізуються виявлені ними недоліки та проблемні питання. Узагальнені зауваження щодо функціонування системи надсилаються до ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області. Забезпечено ведення обліку технічних засобів фіксування проведення готівкових розрахунків.



Забезпечення охорони державної таємниці та технічного захисту інформації
Забезпечено дотримання вимог нормативних документів щодо охорони державної таємниці та технічного захисту інформації. Для обміну інформацією з підрозділами вищого рівня використовується захищений канал зв’язку. Доступ користувачів до ресурсів автоматизованих систем та призначення їм відповідних ролей надавався відповідно до існуючого порядку доступу до інформаційних ресурсів. Забезпечено архівування, копіювання, резервування і дублювання важливих інформаційних ресурсів, баз даних автоматизованих систем інспекції. Здійснювалися заходи щодо встановлення, налаштування, оновлення антивірусного програмного забезпечення, контроль та аналіз стану антивірусного захисту інформації в автоматизованих системах інспекції
Організація планово-фінансової роботи. Матеріально-технічний розвиток
Відділом фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку виконано тимчасовий кошторис, план асигнувань загального та спеціального фондів державного бюджету; план використання бюджетних коштів, що підтверджується поданням звітності місячної періодичності та квартальної по формах: ф №2д, ф№4-1д, ф№7д, додаток 18 за І- ХІІ КПКВ 3301010, КПКВ 3301030.

Кошторис та план асигнувань за бюджетними програмами, згідно з обсягами, визначеними у розписі Державного бюджету України на 2015 рік по КПКВ 3301010 та КПКВ 30301030 затверджено 07.03.2014. Протягом звітного періоду вносились зміни до кошторису видатків та плану асигнувань у встановленому порядку відповідно довідок про зміни (квітень-грудень 2014 року).

Підготовлено та подано до ГУ Міндоходів у Київській області бюджетні пропозиції на 2015 рік за бюджетними програмами КПКВ 3301010, КПКВ 3301030 листом від 24.04.2014 №1301/8/05-015/71. Складено консолідовану фінансову звітність про виконання кошторису за бюджетними програмами, та подано її до ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області листами від 15.01.14 №134/08/05-039/16, від 07.10.2014 №2985/08/05-39/131, від 14.01.2015 №22/08/05-039/16.

Проводились, по мірі необхідності, профілактичні роботи технологічного обладнання системи водо- та тепло-постачання, газового обладнання. Для вивчення питань спрямованих на поліпшення системи обслуговування платників податків у ЦОП встановлена камера відеоспостереження та лічильник обліку платників, які функціонують в режимі он-лайн.

Для здіснення проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг, відповідно до вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010 №2289-VІ, в інспекції видано наказ "Про створення комітету з конкурсних торгів (Тендерного комітету)". Цим же наказом затверджено Положення про тендерний комітет. У відповідності до вимог законодавчих актів по проведенню закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких перевищувала 100 тис.грн., підготовлені Звіти про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника: від 03.04.2014 по закупівлі електроенергії для адмінбудинку в м. Вишгород; від 03.04.2014 по закупівлі електроенергії для адмінбудинку в смт Іванків; від 12.05.2014 по закупівлі природного газу.
Організація роботи щодо добору, розстановки, професійної підготовки та перепідготовки кадрів
Вживались заходи, спрямовані на запобігання корупційних діянь в інспекції, відповідно до вимог Законів України від 07.04.2011 №3206-VI "Про засади запобігання і протидії корупції", від 07 квітня 2011 року №3207- VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення", Законів України від 14.10.2014 року "Про запобігання корупції"; "Про Національне антикорупційне бюро України"; "Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки".

На апаратних нарадах керівництва постійно наголошується про посилення керівниками структурних підрозділів контролю щодо дотримання підлеглими працівниками норм поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави при виконанні ними службових обов’язків, про порядок притягнення до відповідальності за порушення норм поведінки та про правила поведінки державних службовців.

Керівники структурних підрозділів та сектор персоналу забезпечують дотримання вимог антикорупційних законів: щодо обмежень одержання дарунків; персональний контроль за дотриманням підлеглими працівниками антикорупційного законодавства України з метою запобігання випадків корупційних діянь в ОДПІ; вживаються заходи щодо перебування на посадах в ОДПІ близьких осіб, які перебувають у безпосередньому підпорядкуванні; проводяться наради з питань дотримання податкового законодавства; забезпечується якісний підбір кандидатів на посади в ОДПІ з метою недопущення зарахування на службу осіб з низькими моральними якостями; проводять профілактичну роботу серед особового складу для недопущення втягування працівників у протиправну діяльність, своєчасно реагує на можливі порушення, усуває від виконання обов’язків порушників, проводить ротації, звільняє працівників, які не піддаються вихованню, та вживає дієвих заходів для збереження працездатного колективу.

Працівники постійно дотримуються антикорупційного законодавства з метою уникнення корупційних правопорушень і злочинів у сфері службової діяльності, про свідчить відсутність фактів порушень.

Протягом 2014 року призначено – 21 працівника, звільнено -25 працівників, переміщено на інші посади - 26 працівників. Присвоєно рангів держслужбовців та спецзвань 13 працівникам.

Всі працівники інспекції, у встановлені терміни, подали декларації про доходи державних службовців, одержані у 2013 році.

На дистанційні курси підвищення кваліфікації протягом року направлено 17 працівників.

За неналежне виконання службових обов’язків в 2014 році до відповідальності притягнуто 58 працівників; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 4 працівників, в тому числі: у вигляді оголошення догани- 1 працівнику, у вигляді затримки до 1 року у присвоєнні чергового рангу-3 осіб. Наказом "Про підсумки роботи ОДПІ за 6 місяців 2014 року та заходи щодо забезпечення надходження коштів до бюджетів усіх рівнів у 2014 році в цілому" знято догану одному працівнику, та знято захід дисциплінарного впливу у вигляді затримки на 1 рік у присвоєнні чергового спеціального звання 4 працівникам інспекції.



Щотижнево та по мірі необхідності проводились економічні навчання в структурних підрозділах з метою підвищення професійного рівня з вивчення податкового та митного законодавства, нових інструктивних і методичних матеріалів, обговорення матеріалів перевірок ОДПІ, наказів ДФС (Міндоходів) та ГУ ДФС (Міндоходів) у Київській області, вивчення нових інструктивних і методичних матеріалів.
В.о. начальника інспекції Л.П. Грисюк


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка