Звіт про виконання Плану роботи сформовано сектором організації діяльності та контролю виконання документів на підставі звітної інформації самостійних структурних підрозділів Городоцької одпі. Розділ 1



Скачати 350.75 Kb.
Дата конвертації22.04.2017
Розмір350.75 Kb.



ЗВІТ

про виконання Плану роботи Городоцької об’єднаної державної

податкової інспекції на 2013 рік
План роботи Городоцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Львівській області (далі - ОДПІ) сформовано на підставі пропозицій, поданих самостійними структурними підрозділами ОДПІ та затверджено 24.12.2012 у встановлено порядку.

Звіт про виконання Плану роботи сформовано сектором організації діяльності та контролю виконання документів на підставі звітної інформації самостійних структурних підрозділів Городоцької ОДПІ.


Розділ 1. Виконання завдань із збору платежів до бюджетів та інших завдань із надходження платежів до бюджетів

Реалізація заходів, визначених розпорядчими документами Міністерства доходів і зборів України та Головного управління Міндоходів у Львівській області на 2013 рік дозволила забезпечити збір платежів до Зведеного бюджету України у сумі 374205,9 тис.гривень. У порівнянні з 2012 роком збір платежів до Зведеного бюджету зменшено на 1666,2 тис.грн. або на 0,4 відсотка. Завдання Міністерства доходів і зборів України виконано на 101,9 відсотка, понад план мобілізовано до бюджетів усіх рівнів 6813,6 тис. гривень.

До Державного бюджету України забезпечено збір платежів у сумі 166272,4 тис.гривень. При цьому, індикативні показники, визначені наказами Міністерства доходів і зборів України на 2013 рік, виконано на 95,4 відсотка або на 8099,3 тис.грн. менше. У порівнянні з 2012 роком мобілізовано збір платежів на 10,0 відсотків або на 18442,3 тис. грн. менше.

До загального фонду Державного бюджету України у 2013 році мобілізовано платежів в сумі 163027,6 тис. грн., що на 5,5 відсотка або 9489,8 тис.грн. менше індикативних показників. У порівнянні з 2012 роком до загального фонду Державного бюджету сплачено податків та зборів на 9,2 відсотка або на 16352,7 тис.грн. менше.

Крім того, мало місце виконання щотижневих завдань з рівномірного збору платежів до загального фонду Державного бюджету.

До державного бюджету 319 підприємств збільшили надходження на загальну суму 32176,7 тис. гривень.

Збір до бюджетів всіх рівнів по платежах, що контролюються органами державної податкової служби, у порівняні з 2012 роком наведено у

діаграмі_1

Діаграма 1. Збір до бюджетів всіх рівнів по платежах, що контролюються органами державної податкової служби
Індикативні показники по надходженнях платежів до Місцевого бюджету у 2013 році виконано на 107,7 відсотка або на 14912,9 тис.грн. понад індикатив. При індикативних показниках – 193020,6 тис.грн. до бюджету сплачено податків та зборів у сумі 207933,5 тис.грн. У порівнянні з 2012 роком мобілізовано платежів на 16776,1 тис.грн. або на 21,2 відсотка більше.
Розділ 2. Контроль за додержанням податкового законодавства, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів юридичними особами, фізичними та самозайнятими особами

2.1. податок на додану вартість

У 2013 році до бюджету мобілізовано збору ПДВ у сумі 64784,8 тис.грн., що на 16105,0 тис.грн. або на 19,9 відсотків менше індикативного показника. У порівнянні з 2012 роком сплачено збору ПДВ на 2,0 відсотки або 1338,3 тис.грн. менше. 212 підприємств збільшено нарахування та сплату податку порівняно з 2012 роком на 24200,0 тис. гривень.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору податку на додану вартість у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 2.

Діаграма 2. Виконання індикативних показників зі збору податку на додану вартість

Городоцькою ОДПІ (тис.грн.)
Протягом 2013 року проводились відпрацювання суб’єктів господарювання – фізичних осіб, в яких встановлено розбіжності податкових зобов’язань та податкового кредиту, виявленні схем мінімізації податкових зобов’язань та ухилень від оподаткування ПДВ, встановленні вигодонабувачів.

Під час проведення перевірок правомірності бюджетного відшкодування ПДВ платникам податків – фізичним особам не було виявленно фактів завищення сум бюджетного відшкодування ПДВ.


2.2. податок на прибуток

До Зведеного бюджету платниками сплачено податок на прибуток у сумі 48151,5 тис.грн., в т.ч. до Державного бюджету – 47890,1 тис. грн. У порівнянні з 2012 роком до бюджету сплачено платежу на 5624,8 тис. грн. або на 10,5 відсотка менше, у т.ч. до Державного бюджету – на 5692,0 тис.грн. або на 10,6 відсотка менше. Збільшено сплату податку порівняно з 2012 роком 227 підприємствами на 10514,4 тис. гривень. За 2012 рік дохід підприємств становить 4236358,7 тис.грн., що на 527876,4 тис.грн. або на 14,2 відсотка більше у порівнянні з 2011 роком. Податкова віддача по податку на прибуток, по даних податкових декларацій за 2012 рік становить 0,83 відсотка. У 2012 році збитки отримано 24 платниками у сумі 47740,7 тис.грн. У порівнянні з 2011 роком зменшено кількість збиткових підприємств на 8 та сума збитків на 15952,1 тис.гривень.

Згідно поданої звітності з податку на прибуток за 2012 рік прозвітувалось 202 підприємства з податковою віддачею нижче 1 відсотка (за 2011 рік - 242 підприємства). За аналізований період на 40 платників зменшилась кількість підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання.

Протягом 2013р. ОДПІ проведено 376 камеральних перевірок по поданій звітності з податку на прибуток за 2012р. (помилки виявлені по 1 підприємству, донараховано 14,1 тис.гривень) та 350 камеральних перевірок по поданому податковому звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій за 2012р. та камерально проаналізовано 14 декларацій з податку на прибуток. Станом на 01.01.2014 відділом податку на прибуток, місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів донараховано в бюджет податку на прибутку в сумі 47,3 тис.грн. (за порушення термінів сплати узгодженого податкового зобов’язання - підприємствам на суму 21,1 тис.грн; за несвоєчасну здачу податкової звітності по податку на прибуток - підприємствам на суму 8,2 тис. грн., а також донараховано основного платежу разом зі штрафними санкціями 17,6 тис.грн. Найбільші донараховані суми по штрафних санкціях за порушення граничних термінів сплати узгодженого податкового зобов’язання по податку на прибуток по наступних підприємствах: ТзОВ «Будпласт» – 3,7 тис.грн; ТзОВ «Трак Сервіс Львів» – 1,8 тис.гривень.

Складено графіки по підприємствах, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток заслуховувань підприємств-мінімізаторів та проводяться співбесіди з посадовими особами підприємства щодо збільшення податкової віддачі. За 2012 рік проведено співбесіди з 9 посадовими особами підприємств. Керівниками підприємств надано пояснення щодо причин низького податкового навантаження.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору податку на прибуток у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 3.



Діаграма 3. Виконання індикативних показників зі збору податку на прибуток

Городоцькою ОДПІ (тис.грн.)




2.3. плата за користування надрами для видобування природного газу

Індикативні показники по надходженню плати за користування надрами для видобування природного газу виконано на 103,6 відсотка або на 1201,8 тис. грн. більше. До бюджету у 2013 році сплачено платежу в сумі 34478,3 тис. грн. при індикативі – 33276,5 тис.гривень.

Виконання ОДПІ індикативних показників із плати за користування надрами для видобування природного газу у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 4.
Діаграма 4. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників із плати за користування надрами для видобування природного газу (тис.грн.)

2.4. плата за користування надрами для видобування нафти

Індикативні показники по надходженню плати за користування надрами для видобування нафти виконано на 100,8 відсотка або на 24,1 тис.грн. більше. До бюджету у 2013 році сплачено платежу в сумі 2962,4 тис.грн. при індикативі – 2938,3 тис.гривень.

Виконання ОДПІ індикативних показників із плати за користування надрами для видобування нафти у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 5.

Діаграма 5. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників із плати за користування надрами для видобування нафти (тис.грн.)


2.5. збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності

У 2013 році до Державного бюджету мобілізовано збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності в сумі 2334,6 тис.грн., що на 771,0 тис.грн. або на 24,8 відсотка менше у порівнянні з 2012 роком. Індикативні показники надходження платежу виконано на 66,6 відсотка або на 1173,0 тис.грн. менше.

Виконання ОДПІ індикативних показників із збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 6.
Діаграма 6. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників із збору у

вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності (тис.грн.)



2.6. акцизний податок

У 2013 році до Державного бюджету мобілізовано акцизного податку в сумі 47,5 тис.грн., що на 16751,5 тис.грн. або на 71,7 відсотка менше у порівнянні з 2012 роком. Індикативні показники надходження платежу виконано на 132,6 відсотка або на 11,7 тис.грн. більше.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору акцизного податку в 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 7.

Діаграма 7. Виконання індикативних показників зі збору акцизного податку

Городоцькою ОДПІ (тис.грн.)
2.7. рентна плата за природний газ, що видобувається в Україні

Індикативні показники по надходженнях рентної плати за природний газ, що видобувається в Україні виконано на 172,6 відсотка або на 982,3 тис.грн. більше. До бюджету у 2013 році сплачено платежу в сумі 2336,3 тис.грн., що на 23775,4 тис.грн. або на 91,1 відсотка менше у порівняні з 2012 роком.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору рентної плата за природний газ, що видобувається в Україні у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 8.
Діаграма 8. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору рентної плата за природний газ, що видобувається в Україні (тис.грн.)

2.8. плата за користування надрами

До Зведеного бюджету надійшло плати за користування надрами в сумі 2955,1 тис.грн., що на 9353,7 тис.грн. або на 76,0 відсотків менше у порівнянні з 2012 роком. Індикативний показник по платежу перевиконано на 89,1 тис.грн. або на 3,1 відсотка. До Державного бюджету сплачено платежу у сумі 1305,6 тис.грн., що на 4582,4 тис. грн. або на 77,8 відсотка менше, ніж у 2012 році.


Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору плати за користування надрами у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 9.


Діаграма 9. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору плати за користування надрами (тис.грн.)
2.9. збір за спеціальне використання води

Надходження збору за спеціальне використання води до Зведеного бюджету за 2013 рік у порівнянні з 2012 роком зменшено на 398,4 тис. грн або 32,8 відсотка. До бюджету сплачено платежу у сумі 815,0 тис.грн., що на 170,2 тис. грн. або на 26,4 відсотка більше індикативних показників.

Виконання ОДПІ індикативних показників із надходження збору за спеціальне використання води у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 10.
Діаграма 10. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників із надходження збору за спеціальне використання води (тис.грн.)

2.10. пеня за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД

У 2013 році до бюджету надійшло пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД у сумі 86,1 тис.грн., що на 158,0 тис.грн. або на 64,7 відсотка менше у порівнянні з 2012 роком.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 11.
Діаграма 11. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД (тис.грн.)

2.11. збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

У 2013 році в порівнянні з 2012 роком забезпечено сплату збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства на 322,6 тис.грн. або на 14,6 відсотка більше. До бюджету мобілізовано 2525,1 тис.грн., індикативні показники виконано на 101,1 відсотка або на 27,4 тис.грн. більше

Виконання ОДПІ індикативних показників із надходження збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 12.

Діаграма 12. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників із надходження збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства зі збору (тис.грн.)



2.12. збір за спеціальне використання лісових ресурсів

Надходження збору за спеціальне використання лісових ресурсів до Зведеного бюджету за 2013 рік у порівнянні з 2012 роком зменшено на 4,4 відсотка або 94,6 тис.грн. Індикативні показники зі збору платежу у 2013 році виконано на 127,6 відсотка або на 441,8 тис.грн. більше. До Державного бюджету сплачено платежу у сумі 802,0 тис. грн., що на 3,0 тис.грн. або на 0,4 відсотка менше у порівнянні з 2012 роком.

Надходження збору за спеціальне використання лісових ресурсів у порівняні з 2012 роком наведено у діаграмі 13.

Діаграма 13. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників із збору за спеціальне використання лісових ресурсів (тис.грн.)
2.13. екологічний податок

До Зведеного бюджету у 2013 році сплачено екологічного податку у сумі 1304,8 тис.грн., індикативні показники перевиконано на 191,0 тис.грн. або на 17,1 відсотка. У порівнянні з 2012 роком надійшло на 451,9 тис.грн. або на 53,0 відсотка більше.

Збір екологічного податку у порівняні з 2013 роком наведено у діаграмі14

Діаграма 14. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників

зі збору екологічного податку


2.14. частина прибутку, що вилучається до бюджету

Індикативні показники по частині прибутку, що вилучається до бюджету у 2013 році виконано на 23,6 відсотка або на 223,0 тис.грн. менше. До Зведеного бюджету мобілізовано 68,9 тис. грн., що на 11,0 тис. грн. або на 13,8 відсотка менше у порівнянні з 2012 роком. До Державного бюджету сплачено 45,7 тис.грн., що на 20,8 тис.грн. або на 31,3 відсотка менше у порівнянні з 2012 роком.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору частини прибутку, що вилучається до бюджету у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 15.
Діаграма 15. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору частини прибутку, що вилучається до бюджету (тис.грн.)
2.15. кошти від реалізації безхазяйного майна

У 2013 році до Зведеного бюджету надійшло коштів від реалізації безхазяйного майна у сумі 837,5 тис.грн., індикативні показники перевиконано на 300,6 тис.грн. або на 56,0 відсотків. У порівнянні з 2012 роком мобілізовано платежу на 252,0 тис.грн. або у 23,1 відсотка менше.

Збір коштів від реалізації безхазяйного майна у порівняні з 2012 роком наведено діаграмі 16.

Діаграма 16. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору коштів від реалізації безхазяйного майна (тис.грн.)
2.16. плата за ліцензії на певні види господарської діяльності

У 2013 році до Місцевого бюджету сплачено плати за ліцензії на певні види господарської діяльності в сумі 2991,5 тис.грн., що на 128,7 тис.грн. або на 4,5 відсотка більше у порівнянні з 2012 роком. Індикативні показники по надходженню платежу виконано на 137,1 відсотка або на 809,5 тис.грн. більше доведеного завдання.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору плати за ліцензії на певні види господарської діяльності у 2013 році порівняно з 2012 роком наведено у діаграмі 17.
Діаграма 17. Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору плати за ліцензії на певні види господарської діяльності (тис.грн.)
2.17. місцеві податки і збори

У порівнянні з 2012 роком збільшено надходження місцевих податків на 42,1 тис.грн. або на 90,1 відсотка. Індикативні показники у 2013 році перевиконано на 45,2 тис.грн. або на 103,7 відсотка.

Виконання ОДПІ індикативних показників розрахункової бази зі збору місцевих податків і зборів у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 18.
Діаграма 18. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору місцевих

податків і зборів (тис.грн.)



2.18. збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності

У 2013 році до Місцевого бюджету сплачено збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності у сумі 2333,6 тис. грн., що на 28,5 тис.грн. або на 1,2 відсотка більше індикативних показників. У порівнянні з 2012 роком до бюджету мобілізовано платежу на 140,1 тис.грн. або на 6,4 відсотка більше.

Виконання ОДПІ індикативних показників з надходження збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності у 2012 році в порівнянні з 2011 роком наведено у діаграмі 19.
Діаграма 19. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників із надходження збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності (тис.грн.)
2.19. фіксований сільськогосподарський податок

У 2013 році до Місцевого бюджету надійшло фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 133,2 тис.грн., що на 15,8 тис.грн. або на 13,5 відсотка більше у порівнянні з 2012 роком. Індикативні показники виконано на 105,2 відсотка або на 6,6 тис.грн. більше.

Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору фіксованого сільськогосподарського податку у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 20.
Діаграма 20. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору фіксованого сільськогосподарського податку (тис.грн.)
2.20. єдиний податок з юридичних осіб

У 2013 році приріст надходжень єдиного податку з юридичних осіб у порівнянні з 2012 роком склав 34,8 відсотка або 838,5 тис.гривень. До Місцевого бюджету надійшло платежу в сумі 3244,4 тис.г рн., що на 624,4 тис.грн. або на 23,8 відсотка більше індикативних показників.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору єдиного податку з юридичних осіб у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 21.

Діаграма 21. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору єдиного податку з юридичних осіб (тис.грн.)


2.21. плата за землю з юридичних осіб

Приріст надходжень плати за землю з юридичних осіб у 2013 році склав 12,3 відсотка. До бюджету сплачено платежу у сумі 12649,1 тис.грн., що на 1386,9 тис.грн. більше у порівнянні з 2012 роком.

Проведено 10 рейдів по землі, залучено до оподаткування 7 суб’єктів підприємницької діяльності,додатково до бюджету мобілізовано 9.3 тис.грн. Звіркою із земельним відділом виявлено 1 підприємство, яке не сплачувало орендну плату за землю. Його залучено до оподаткування, до бюджету надійшло 1,1 тис гривень.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору плати за землю з юридичних осіб у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 22.

Діаграма 22. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору плати за землю з юридичних осіб (тис.грн.)
2.22. податок на доходи фізичних осіб

Найбільшу питому вагу у структурі надходжень Місцевого бюджету 2013 року - 79,7 відсотка становить податок на доходи фізичних осіб. Прогнозне призначення перевиконано на 4077,1 тис.грн. або на 2,7 відсотка. До бюджету надійшло платежу в сумі 157856,1 тис.грн., що на 15332,2 тис.грн. або на 10,8 відсотка більше у порівнянні з 2012 роком.

Протягом 2013 року проведено 148 засіданнь комісій з питань заробітної плати та мінімізації заробітної плати на яких заслуховано 145 підприємств та 95 СГД-фізичних осіб. За результатами проведених заслуховувань 121 суб’єктів підприємницької діяльності збільшили розмір заробітної плати та 27 суб’ктів підприємницької діяльності погасили заборгованість по заробітній платі в сумі 543,6 тис.гривень. В результаті проведеної роботи додатково надійшло до бюджету податку з доходів фізичних осіб в сумі 97,5 тис.гривень. В результаті проведених аналогічних заходів протягом 2012 року надійшло податку з доходів фізичних осіб в сумі 77,8 тис.гривень.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору податку на доходи фізичних осіб у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 23.


Діаграма 23. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору податку на доходів фізичних осіб (тис.грн.)
2.23. єдиний податок з фізичних осіб

У 2013 році при індикативних показниках – 13197,7 тис.грн. мобілізовано єдиного податку у сумі 16618,6 тис. грн., що на 3420,9 тис. грн. або на 25,9 відсотка більше плану. У порівнянні з 2012 роком сплачено платежу на 5191,0 тис.грн. або на 45,4 відсотка більше.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору єдиного податку з фізичних осіб у 2013 році в порівнянні з 2012 роком показано у діаграмі 24.
Діаграма 24. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору єдиного податку з фізичних осіб (тис.грн.)
2.24. плата за землю з фізичних осіб

Приріст надходжень плати за землю з фізичних осіб у 2013 році склав 1,3 відсотка. До бюджету сплачено платежу у сумі 3021,6 тис. грн., що на 38,0 тис. грн. більше у порівнянні з 2012 роком. Індикативні показники по надходженню плати за землю з фізичних осіб виконано на 106,2 відсотка або на 175,3 тис. грн. більше.

ОДПІ забезпечено взаємодію з Новояворівським ВРЕВ ДАІ з метою своєчасної сплати збору за першу реєстрацію транспортних засобів. На виконання п. 5 ст. 73 Податкового кодексу України Новояворівський ВРЕВ ДАІ щомісячно направляє інформацію про зареєстровані транспортні засоби та осіб, на яких вони зареєстровані. На основі отриманої інформації проводиться аналіз та контроль за сплатою юридичними та фізичними особами збору за першу реєстрацію автомобілів. Протягом 2013 року надійшло збору за першу реєстрацію транспортних засобів в сумі 1056,43 тис гривень.

Виконання ОДПІ індикативних показників зі збору плати за землю з фізичних осіб у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 25.


Діаграма 25. Виконання Городоцькою ОДПІ індикативних показників зі збору плати за землю з фізичних осіб (тис.грн.)

Розділ 3. Контроль за погашенням податкового боргу та застосування до платників податків процедур банкрутства

Податковий борг по ОДПІ станом на 01.01.2014 рік становить 40915,9 тис.грн., кількість підприємств - боржників - 603. У порівнянні з 01.01.2013 роком борг збільшено на 15457,9 тис.грн., кількість боржників збільшено на 94 проти 01.01.2013 року. (числилося 509 боржників на суму боргу 25458,0 тис.грн.).

Загальна сума податкового боргу ОДПІ у 2014 році в порівнянні з 2013 роком наведено у діаграмі 26.

Діаграма 26. Загальна сума податкового боргу по ОДПІ (тис.грн.)

Загальна кількість боржників ОДПІ станом на 01.01.2014 року в порівнянні з 01.01.2013 роком показано у діаграмі 27.

Діаграма 27. Загальна кількість боржників по Городоцькій ОДПІ шт.)

До 1 тис.грн. боргу до Державного бюджету числиться 27 випадків (15 з них перебуває в розшуку, 4 недіючі боржники, 8 –новостворений борг).

Протягом 2013 року в рахунок погашення податкового боргу надійшло 13179,6 тис.грн., зокрема:

загальна сума надходжень до Зведеного бюджету в рахунок погашення податкового боргу по ОДПІ у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 28.

Діаграма 28. Загальна сума надходжень до Зведеного бюджету в рахунок погашення податкового боргу по Городоцькій ОДПІ (тис.грн.)



  • надходження в судовому порядку (стягнуто виконавчою службою)– 575,4 тис.гривень;

загальна сума надходжень в судовому порядку в рахунок погашення податкового боргу по ОДПІ у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 29.

Діаграма 29. Загальна сума надходжень всудовому порядку в рахунок погашення податкового боргу по Городоцькій ОДПІ (тис.грн.)


- стягнуто платіжними вимогами – 136,8 тис.гривень.;

- загальна сума надходжень за рахунок стягнення платіжними вимогами в рахунок погашення податкового боргу по ОДПІ у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 30.


Діаграма 30. Загальна сума надходжень за рахунок стягнення платіжними вимогами в рахунок погашення податкового боргу по Городоцькій ОДПІ (тис.грн.)


- надходження в рахунок погашення розстрочених сум податкового боргу 4011,4 тис.грн.;

- клірингові розрахунки – 2442,9 тис.грн.;

- іншими заходами (після вручення податкових вимог, проведених співбесід та заслуховувань, розстрочки ) – 2445,8 тис.гривень.

У 2013 році сформовано та вручено 120 податкових вимог.

Кількість сформованих та вручених податкових вимог ОДПІ у 2013 році в порівнянні з 2012 роком наведено у діаграмі 31.
Діаграма 31. кількість сформованих та вручених податкових вимог по ОДПІ ( шт.)

У січні-грудні 2013 року прийнято 73 рішення про розстрочення грошових зобов’язань на суму 7665,8 тис.грн., 12 рішень про розстрочення податкового боргу на суму 3434,5 тис. гривень.

Станом на 01.01.2014 ОДПІ надійшло 5574,6 тис.грн. розстрочених сум.

Станом на 01.01.2013 перебуває в процедурі банкрутства 12 підприємств із сумою податкового боргу 8253,7 тис.грн- всі перебувають в ліквідаційній процедурі, також числиться податковий борг по тринадцяти комунальних підприємствах на суму 6819,0 тис.гривень.

З початку року в рахунок погашення податкового боргу комунальних підприємств надійшло 1377,2 тис.грн. власних коштів боржників.

Відповідно до Постанови КМУ №168 по комунальних підприємствах-боржниках проведено взаєморозрахунки з різниці в тарифах за послуги водопостачання та водовідведення в рахунок погашення податкової заборгованості в сумі 2442,9 тис. гривень.

Cтаном на 01.01.2014 по ОДПІ числиться 133 боржники по яких відсутні активи. Проте, борг даних підприємств стягується в суді або знаходиться на стягненні в ДВС.

У 2013 році Городоцькою ОДПІ подано позови по 11-ти боржниках по ст.20.1.17 ПКУ про накладення арешту на кошти та інші цінності.

У 2013р. поступило до Зведеного бюджету від реалізації безхазяйного майна 837,5 тис.грн. при плані 536,9 тис.грн., в т. ч. до Державного бюджету 765,6 тис.грн. при плані 460,4 та 71,9 тис.грн. до Місцевого бюджету при плані 76,5 тис.гривень.

На обліку числиться безхазяйне майно на суму 18,7 тис.грн. - сигарети (підлягає знищенню).

Надходження за рахунок реалізації безхазяйного майна по ОДПІ у 2013 році в порівнянні з 2012 роком показано у діаграмі 32.
Діаграма 32. Надходження за рахунок реалізації безхазяйного майна по ОДПІ ( тис.грн.)
Розділ 4. Організація проведення контрольно-перевірочних заходів

У 2013 році управлінням податкового аудиту проведено 22 планові та 101 позапланову перевірки. У 2012 році проведено 36 планових та 170 позапланових перевірок.

У 2013 році за результатами роботи управління податкового аудиту до бюджету надійшло 6890,0 тис.грн., при прогнозі 5680,0 тис.грн., що становить 121,3 відсотка до плану. У 2012 році до бюджету надійшло 5337,6 тис.гривень.

Аналіз проведених перевірок та надходжень до бюджету по актах проведених перевірок показано у діаграмах 33, 34:



Діаграма 30. Порівняльний аналіз проведених перевірок 2012 -2013рр.



Діаграма 34. порівняльний аналіз надходження до бюджету за актами перевірок за 2012-2013рр.


Відділом податкового контролю у 2013 році проведено 101 позапланова перевірка. При виявлені розбіжностей в обов’язковому порядку направляються запити на проведення зустрічних звірок з контрагентами та вживаються заходи для усунення їх (розбіжностей) під час проведення перевірок.

Щоквартально відбувається складання плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб’єктів господарювання, причому відбір платників відбувається за галузевим принципом із врахуванням критеріїв ризиків. У 2013 році заплановано для перевірок 26 підприємств, з них 3 не завершено, 1 платник у розшуку.

При формуванні розділу 3 плану-графіка документальних перевірок перевага надається суб’єктам господарювання - фізичним особам, які:

- отримали доходи понад 500 тис. грн. та за даними АС «Аналіз фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання – фізичних осіб» мають найвищі ступені ризику щодо несплати податків;

- є землевласниками/землекористувачами або орендарями земельних площ (відповідно до цільового використання), наданих фізичним особам у власність і користування;

- проводять готівкові розрахунки з використанням реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі та ресторанного господарства;

- здійснюють перевезення (були одержувачами) вантажів залізничним транспортом;

- імпортують або експортують товарно-матеріальні цінності;

- здійснюють збір, заготівлю та подальшу реалізацію продукції флори та фауни;

- згідно з «Системою автоматизованого співставлення податкового зобов’язання та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» мають розбіжності у складі податкового кредиту з ПДВ понад 100 тис.гривень.

При відборі фізичних осіб-підприємців до плану-графіка, особливу увагу приділяється наявній податковій інформації, а також іншій оприлюдненій інформації, яка міститься, зокрема, у зверненнях платників податків (листах, скаргах, заявах тощо) та свідчить про можливі порушення платниками податків вимог чинного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби. До плану-графіка включаються лише потенційні порушники податкового законодавства.

Під час формування планів-графіків забезпечено неухильне дотримання вимог щодо організації та проведення документальних планових перевірок, встановлених п. 77.2 ст. 77, тривалості їх проведення відповідно до вимог п.82.1 ст. 82, а також п. 102.1 ст. 102 щодо граничних термінів визначення податкових зобов’язань.

На 2013 р заплановано та проведено 10 планових перевірок суб’єктів господарської діяльності – фізичних осіб, що є менше на 2 планових перевірок в порівнянні з 2012 роком або на 8,3 відсотка.

Протягом 2013 р. проведено 140 планових та позапланових перевірок суб’єктів господарської діяльності - фізичних осіб з питань дотримання вимог податкового законодавства (в тому числі згідно заяв на припинення підприємницької діяльності - 121) , що є більше на 32 перевірку в порівнянні з 2012 роком.

За результатами проведених перевірок за 2013 рік донараховано платежів до бюджету (узгоджені суми) в сумі 98,9 тис. гривень. Донарахування на одну перевірку становить 9,9 тис. гривень.

Донарахування за результатами проведених перевірок у порівняні з 2012 роком наведено у діаграмі 35:



Діаграма 35 Донарахування за результатами проведених перевірок у порівняні з 2012

У 2013 році проведено 30 перевірок СГД – юридичних осіб з питань правильності нарахування та своєчасності сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб. За результатами проведених перевірок донараховано податку з доходів фізичних осіб в сумі 196,7 тис.гривень. Донарахування за результатами проведених перевірок у 2013 році у порівнянні із 2012 роком наведено у діаграмі 36.

Діаграма 36. Донарахування за результатами проведених перевірок у порівняні з 2012 роком

Протягом 2013 року управлінням оподаткування та контролю об’єктів і операцій донараховано 175,852 тис.грн, в тому числі по податку на додану вартість проведено 1200 невиїзних перевірок та донараховано 113,11 тис.грн, по податку на прибуток проведено 426 невиїзних документальних (камеральних) перевірок по яких донараховано 47,272 тис.грн , по платі за землю проведено 326 камеральних перевірок, за результатами яких донараховано 1,874 тис.грн, по воді донараховано та мобілізовано в бюджет 0,7 тис.грн, по екологічному податку 7,643 тис. грн., по єдиному податку -1,354 тис грн., по патентах 2,653 тис грн., по надрах 0,526 тис грн., по збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства 0,17 тис грн., по фіксованому с/г податку- 49 невиїзних документальних (камеральних) перевірок; по екологічному податку 382 невиїзних документальних (камеральних) перевірок; з них 27 результативних. Донараховано 7,6 тис грн та мобілізовано в бюджет.

По спецводокористувнню проведено 86 невиїзних документальних (камеральних) перевірок з них 21 результативна. Донараховано 0,7 тис гривень.

Відділом контролю за декларуванням ПДВ (стосовно контролю за відшкодуванням ПДВ) проведено 77 виїзних документальних перевірок, в т.ч. 67 перевірок бюджетного відшкодування, 7 перевірок бюджетного відшкодування у зменшення податкових зобов’язань з ПДВ в наступних звітних періодах, 3 перевірки від’ємного значення більше 100тис. грн. Проведеними перевірками зменшено значення р.24 на суму 85,4 тис.грн., зменшено бюджетне відшкодування в сумі 278,9 тис.грн. та застосовано штрафні санкції в сумі 50,0 тис.грн., винесено повідомлення-рішення форми В2 на суму 3732,9 тис. грн., донараховано ПДВ в сумі 248,4 тис.гривень.


Розділ 5. Організація роботи щодо виявлення, розкриття та упередження порушень у сфері оподаткування

За матеріалами у першому півріччі 2013 року відділом податкової міліції ОДПІ всього обліковано 11 правопорушень, з них 7 – тяжких та особливо тяжких. Серед підприємств кредитно-фінансової сфери злочинів резонансного характеру не виявлено. Відшкодовано збитків по кримінальних правоворушеннях на суму 291тис.гривень.

В результаті проведеня аналізу суб`єктів господарювання, які здійснюють експортні операції, в ЄРДР зареєстровано криінальне правопорушення за ч.1 ст.212 відносно службових осіб ТзОВ «Біо-Енерджі».

Конвертаційних центрів у першому півріччі 2013 року на території обслуговування відділом податкової міліції ОДПІ не виявлено. За 2012 рік проведеними заходами, з метою виявлення та припинення діяльності фіктивних фірм, ,,конвертаційних” центрів, працівниками відділу подіткової міліції виявлено 1 “фіктивне” СГД ПП “Інтерспецтехніка”, в суд направлено матеріали на скасування державної реєстрації даного СГД.

З 01.05.2013 працівники відділу податкової міліції ОДПІ, в рамках проведення операції «Держкордон-2013» задіяні на чергуваннях на митних постах території обслуговування – м/п Шегині та м/п Краківець.

Працівниками відділу податкової міліції ОДПІ зареєстровано в ЄРДР 2 кримінальні правопорушення відносно службових осіб СГД – боржників. Протягом 2012 року працівниками відділу податкової міліції порушено 2 кримінальні справи за ст. 212 ч. 3 КК України відносно службових осіб ТзОВ “НВП Автонавантажувач” (СГД-боржник), донараховано до бюджету коштів в сумі – 4621,7 тис. грн., на даний час проводиться їх розслідування. За матеріалами відділу податкової міліції протягом 2012 року порушено – 20 кримінальних справ, з них: за ст.212 ч.3 – 6 кримінальних справи, за ст.204 ч.3 – 6 кримінальні справи, за ст.191 ч. 3,4, – 6 кримінальні справи, за ст. 364, 365 – 2 кримінальні справи.

Фактів незаконного відчуження активів за перше півріччя 2013 року, які знаходяться в податковій заставі, та фіктивного банкрутства платоспроможних платників не встановлено. Відділом податкової міліції 2012 року забезпечено погашення податкового боргу в сумі 5414,5 тис.грн. Фактів незаконного відчуження активів ВПМ Городоцької МДПІ не виявлялося. У 2012 році застосовано 3 умовних адміністративних арешти активів підприємств боржників на суму 9,7 тис.гривень.

Розділ 6. Координація роботи з питань основної діяльності та здійснення контролю за виконанням документів

Робота ОДПІ здійснювалась відповідно до річного та піврічних планів роботи, які погоджено та затверджено у встановленому порядку. Звіти про виконання планів роботи скеровано до Головного управління Міндоходів у Львівській області відповідно до встановлених вимог.

У встановлені терміни забезпечено розроблення і затвердження щоквартальних планів роботи структурних підрозділів ОДПІ та складання звітів про їх виконання. Слід зауважити, що в цілому структурними підрозділами своєчасно забезпечено виконання квартальних планів роботи.

Доручення Головного управління Міндоходів у Львівській області виконувались вчасно та у повному обсязі.

Щомісячно на апаратних нарадах розглядалось питання щодо стану виконавської дисципліни у розрізі структурних підрозділів. Проведеним аналізом порушень не встановлено.

Відповідно до розділу 5 Регламенту Городоцької ОДПІ протягом 2013 року проведено 14 апаратних нарад, 3 оперативні, 3 виробничі та 2 позапланові. Протягом 2012 року проведено 21 апаратну нараду, 9 оперативних нарад, 32 засідання робочої групи операції “Бюджет”.

Структурними підрозділами щомісячно надавались інформаційно-аналітичні матеріали керівництву ОДПІ для проведення апаратних нарад, селекторних нарад, Колегій ГУ Міндоходів у Львівській області.

Працівниками ОДПІ забезпечено своєчасне та у повному обсязі виконання актів законодавства, доручень Президента України, Верховної Ради України Кабінету Міністрів України та інших завдань, визначених наказами та розпорядженнями керівництва Міндоходів України, ГУ Міндоходів у Львівській області та ОДПІ.

Однак, слід зазначити те, що протягом 2013 року за порушення вимог наказів Міндоходів України, ГУ Міндоходів у Львівській області, ОДПІ, порушення трудової дисципліни: наказами ОДПІ притягнуто до відповідальності 32 працівників, 8 працівників – до дисциплінарної відповідальності; протягом 2012 року: 28 працівників інспекції, 6 працівників – до дисциплінарної відповідальності.

Протягом 2013 року звернень та запитів народних депутатів України не зареєстровано.

Уся кореспонденція, яка надходить в інспекцію приймалась централізовано і реєструвалась в адміністративно-господарському секторі із застосуванням автоматизованої системи “АСЕДОР”.

Здійснювались заходи щодо системного автоматизованого контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України, керівництва Уряду України, органів вищого рівня та власних рішень відповідно до вимог Положення про здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України й Уряду України, Міндоходів України, ГУ Міндоходів у Львівській області та власних рішень, а саме: у 2013 році поставлено на автоматизований контроль 2749 документів, у 2012 році – 1096 документи, які виконано своєчасно та у повному обсязі.

Забезпечено виконання у встановлені терміни завдання та доручення, що надходять з Міндоходів, райдержадміністрації, інших виконавчих органів влади.
Розділ 7. Забезпечення взаємозв’язків з органами державної та виконавчої влади

З метою збільшення надходжень податків та зборів до загального фонду місцевого бюджету у 2013 році проводився аналіз фінансово - господарської діяльності платників, аналіз виконання загального фонду відповідних місцевих бюджетів. Тому, для забезпечення виконання вимог пункту 7 статті 78 Бюджетного кодексу України, подано на розгляд місцевих рад, де недовиконання за підсумками кварталів становив більше 15 відсотків, узгоджені з фінансовим управлінням Городоцької РДА 53 пропозиції щодо коригування доходів, врахованих у розписі місцевого бюджету в розрізі податків для внесення відповідних змін до рішень про місцевий бюджет на 2013 рік. Крім цього, скеровано пропозиції щодо коригування доходів місцевих бюджетів голові Городоцької РДА.

У 2013 році проводилась підготовка матеріалів для щотижневих засідань робочих груп та комісій при РДА з питань забезпечення надходжень податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету у повному обсязі та зменшення податкового боргу.
Розділ 8. Організація правової роботи

Протягом 2012 року у судах різних інстанцій на розгляді перебувало 215 судових справ на загальну суму 44677,66 тис.грн., з них: за позовами Городоцької ОДПІ - 111 справ на суму 3895,15 тис.грн., в т.ч. з минулих років 18 справ на суму 1151,5 тис.грн., 93 справи порушено в звітному році на суму 2743,65 тис. грн.; за позовами до Городоцької ОДПІ – 106 справ на суму 41311,62 тис.грн., в т.ч. з минулих років 69 справ на суму 30 639,84 тис.грн., 37 справ порушено в звітному році на суму 10671,78 тис. гривень.

У 2012 році до СПД подано 93 позовів – на суму 2743,65 тис.грн., в т.ч.: про припинення підприємницької діяльності – 18; про стягнення заборгованості за рахунок активів – 64 на суму 1137,25 тис.грн.; про стягнення коштів з рахунків – 6 на суму 52,44 тис.грн.; про вилучення безхазяйного майна в дохід держави – 3 на суму 938,60 тис.грн.; про визнання боржників банкрутами – 2 на суму 667,80 тис.гривень.

Подано позовів до ОДПІ у 2012 році 37 на суму 10671,78 тис.грн.: про визнання нечинними податкових повідомлень - рішень – 33 на суму 10612,82 тис.грн.; про анулювання свідоцтва платника ПДВ - 1 на суму 0 тис.грн.; про визнання дій протиправними – 2 на суму 58,96 тис.гривень.

Всього розглянуто протягом звітного періоду 145 судових справ на суму 20980,84 тис. грн. На користь ОДПІ задоволено 114 судових справ на загальну суму 7342,83 тис. гривень. На користь суб’єктів господарської діяльності задоволено 31 судову справу на загальну суму 13638,01тис.гривень.

Надійшло коштів за результатами розгляду судових справ – 533,12 тис. гривень.

Протягом 2013 року у судах різних інстанцій на розгляді перебувало 471 судових справ на загальну суму 202044855,22 тис.грн., з них: за позовами ОДПІ - 270 справ на суму 38060 тис.грн., в т.ч. з минулих років 86 справ на суму 24135 тис.грн., 184 справи порушено в звітному році на суму 13925 тис. грн.; за позовами до Городоцької ОДПІ – 201 справа на суму 202006795,22 тис.грн., в т.ч. з минулих років 158 справ на суму 156373787,09 тис.грн., 43 справи порушено в звітному році на суму 45633009,12 тис. гривень.

У 2013 році до СПД подано 184 позови – на суму 38060 тис.грн., в т.ч.: про припинення підприємницької діяльності – 33; про стягнення заборгованості за рахунок активів – 67 на суму 4727,33 тис.грн.; про стягнення коштів з рахунків – 63 на суму 8124,54 тис.грн.; про вилучення безхазяйного майна в дохід держави – 2 на суму 167,02 тис.грн.; про визнання боржників банкрутами – 4 на суму 905,30 тис.грн.; про накладення арешту на кошти та інші цінності –15.

Подано позовів до ОДПІ у 2013 році 48 на суму 45633009,12 тис.грн.: про визнання нечинними податкові повідомлення - рішення – 43 на суму 45633009,12 тис.гривень.

Всього розглянуто протягом звітного періоду 55 судових справ на суму 78873,33 тис. гривень. На користь ОДПІ задоволено 32 судові справи на загальну суму 49186,98 тис. гривень. На користь СГД задоволено 23 судових справ на загальну суму 29686,35 тис. гривень.

Зупинено провадження по 2 судових справах.

Надійшло коштів за результатами розгляду судових справ за позовами ОДПІ – 2530,38 тис. гривень.

Надійшло коштів за результатами розгляду судових справ за позовами до ОДПІ – 216,01 тис. гривень.
Розділ 9. Організація роз’яснювальної роботи та обслуговування платників податків

Проведено роз’яснювальну роботу та заходи щодо позитивного розвитку Міністерства доходів і зборів.

- організовано та проведено семінарів що доведення норм Податкового кодексу України до платників податків;

- опубліковано 68 матеріалів в друкованих ЗМІ; 48 – суб-сайти з питань застосування положень податкового законодавства та інших нормативних актів;

- надано 2703 консультацій платникам податків з питань оподаткування ;

- прочитано 22 лекції в останніх классах загальноосвітніх шкіл району;

- розповсюджено 10 видів друкованої продукції загальним накладом 200 примірників;

У порівнянні з 2012 роком показники не зменшилися, що наведено у діаграмі 37.


Діаграма 37. Проведення масово-роз’яснювальної роботи

Розділ 10. Організація взаємозв’язків із засобами масової інформації та громадськістю

Проведено за участі керівництва ОДПІ 10 прес-конференцій та брифінгів, 16 засідань «круглого столу» та 9 інших публічних заходів із актуальних питань діяльності ОДПІ щодо результатів та основних напрямів роботи податкової служби. 4 зустрічі з керівництвом громадських формувань, 36 зустрічей з трудовими колективами підприємств.

Висвітлено в засобах масової інформації інформації щодо:

- деклараційної кампанії 2013 року: 22 - преса; 44- розміщено повідомлень, оголошень; 6 – суб-сайт ГУ Міндоходів у області.

Постійно здійснюється інформування громадськості щодо завдань, напрямів і результатів діяльності ОДПІ, соціальної значимості добровільної та своєчасної сплати податків, зборів та інших платежів: преса -52; суб-сайт -48.

Діаграма 38. Заходи, які проводились ОДПІ із засобами масової інформації

Протягом 2013 року до ОДПІ надійшло 14 звернень громадян, з яких всі вирішені позитивно без порушення термінів встановлених законодавством, зокрема, про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб,які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації, про ПДВ, податок з доходів фізичних осіб, щодо реєстрації підприємницької діяльності.

Заяви на «Пульс податкової» не надходили.

Впродовж 2013 року посадовими особами ОДПІ проведено 44 особистих прийомів, з яких 13 начальником та 31 заступниками начальника ОДПІ. Також проводились виїзні прийоми посадовими особами ОДПІ у найбільш населенні пункти району.

За 2013 рік 8 запитів на публічну інформацію, відповідь на які надана без порушення термінів встановлених податковим законодавством. Запитувачі зверталися про перебування майна в податковій заставі, про третіх осіб, про діяльність підприємств.

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах податкової служби працюють приймальні громадян та центри обслуговування платників податків.


Розділ 11. Організація роботи щодо формування податкової звітності, а також функціонування автоматизованих інформаційних систем (АІС) та їх удосконалення

Приймання податкової звітності в ОДПІ проводиться в центрах обслуговування платників податків ОДПІ, Мостиського та Яворівського відділень. У 2013 році активно проводилась робота щодо збільшення кількості платників, які звітують в електронному вигляді. З отриманих у 2013 році звітних документів, 49 відсотків подано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису. Протягом 2013 році укладено 1996 нових договорів про визнання електронних документів з використанням сертифікованих ключів електронного цифрового підпису. Станом на 01.01.2013 року налічувалось 1371 договір про забезпечення електронного документообігу з платниками податків.



Діаграма 39 Укладання договорів про визнання електронних документів

Постійно проводиться продовження договорів з використанням нових сертифікованих ключів електронного цифрового підпису: контролюються терміни дії ел. ключів по договорах електронної звітності, надсилаються нагадування платникам про терміни закінчення дії електронних ключів, забезпечується вчасне поновлення сертифікатів електронного цифрового підпису у базах даних ОДПІ.

У ОДПІ інформація обробляється на робочих станціях, з’єднаних локальною мережею у кожному з відділень, та підключених до корпоративної мережі. З 04.02.13 функціонує інтегрована автоматизована інформаційна система “Податковий блок”, а також функціонують наступні інформаційні системи: АІС “Зарплата”, АІС “Кошторис”, АІС “Облік податків і платежів”, АІС “Державний реєстр фізичних осіб”, АІС “Паспорт”, надаються доступи до використання АІС обласного та центрального рівня.

Відділом ІТ та та обліку платників протягом 2013 року взято на облік платників податків - юридичних осіб - 144; взято на облік платників податків - фізичних осіб - 572;видано карток про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків-11265;видано свідоцтв платників ПДВ–119.

Діаграма 40 Динаміка приросту платників податку на додану вартість.


Також, слід зазначити, що постійно проводиться контроль за веденням реєстру повідомлень про відкриття /закриття рахунків платників податків у фінансових установах.
Розділ 12. Заходи з добору, розстановки персоналу та проходження державної служби та організація фінансової діяльності Городоцької ОДПІ

Протягом 2013 року забезпечено виконання комплексу робіт щодо призначення, переміщення і звільнення працівників номенклатури ОДПІ - 5 призначень, 82 переміщень та 14 звільнень працівників номенклатури ОДПІ. В 2012 році в ОДПІ відбулось 5 призначень, 36 переміщень та 9 звільнень працівників згідно номенклатури ОДПІ.

Забезпечено виконання комплексу робіт щодо присвоєння спеціальних звань: 145 працівникам інспекції присвоєно спеціальне звання; складено 12 протоколів по нарахуванню вислуги років, видано 7 наказів про збільшення розміру винагороди за вислугу років

Здійснювався контроль за поданням працівниками податкової служби декларацій про доходи державних службовців за 2012 рік, а саме: 29.03.12 в сектор персоналу ОДПІ області надано інформацію про те, що всі працівники ОДПІ, які перебувають у трудових відносинах, подали декларації про доходи.

Сформовано резерв кадрів на 2013 рік на висунення, або переміщення працівників в кількості 35 чоловік. Розроблено та затверджено особисті річні плани підготовки працівників, зарахованих до кадрового резерву. Створено працівникам умови для самоосвіти і стажування. Вісім працівників інспекції стажувались на вищих посадах.

Проводилась робота з кадровим резервом по вивченню спеціальної програми підготовки для роботи на майбутній керівній посаді. Здійснювався контроль за виконанням індивідуальних планів підготовки працівників. Два працівники інспекції призначені на посади з кадрового резерву.

У І кварталі 2013 року проводилась робота щодо відбору на навчання в магістратурі Національної академії державного управління при Президентові України за напрямом „Державне управління” та в аспірантурі Національного університету державної податкової служби України (серед працівників ОДПІ не було бажаючих навчатись)

Протягом 2013 року підвищили кваліфікацію 7 працівників ОДПІ у підвідомчих закладах післядипломної освіти. У 2012 році підвищили кваліфікацію 2 працівники ОДПІ у підвідомчих закладах післядипломної освіти.

У звітному періоді фінансування інспекції проводилося за рахунок коштів загального фонду державного бюджету та паспортів бюджетних програм.

Протягом звітного року тендерні процедури по закупівлі товарів, робіт та послуг не проводилися.

Фінансування ОДПІ проводилося щомісячно, після надходження коштів

від головного розпорядника. Кошти використовувалися своєчасно та у повному обсязі у межах відкритих асигнувань через органи Держказначейства.

Складання консолідованої фінансової звітності про виконання кошторису за бюджетною програмою та подання її до ГУ Міндоходів у Львівській області відбувалося своєчасно, у встановлені терміни.
Розділ 13. Запобігання, виявлення та припинення корупційних правопорушень в Городоцькій ОДПІ

Проведеним аналізом працівниками ОДПІ не встановлено порушень Законів України від 7 квітня 2011 року № 3206-VI «Про засади запобігання і протидії корупції» та від 7 квітня 2011 року № 3207-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення».

На апаратних нарадах у керівництва ОДПІ розглядалось питання про запобігання проявам корупції в органах міністерства доходів і зборів.

На економічних навчаннях (16.01.2013, 30.01.2013, 06.02.2013, 20.03.2013, 17.04.2013, 15.05.2013, 19.06.2013, 17.07.2013, 21.08.2013, 18.09.2013, 16.10.2013, 20.11.2013, 18.12.2013) працівниками Городоцької ОДПІ забезпечено вивчення Законів України від 7 квітня 2011 року №3206-VI «Про засади запобігання і протидії корупції» та від 7 квітня 2011 року №3207-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення».




Розділ 14. Забезпечення виробничих і соціально-побутових умов для працівників Городоцької ОДПІ

Підготовлено звітну документацію за 2013 рік щодо споживання енергоносіїв, води, паливно-мастильних матеріалів та передано інформацію 27 грудня 2013 року до Головного управління Міндоходів у Львівській області.

Складено зведену номенклатуру справ на 2014 рік.

Проведено страхування транспортних засобів, технічний огляд та підготовку службових автомобілів до роботи в осінньо-зимовий період у 2013-2014 рр.

Проведено поточний ремонт службового автомобіля в Яворівському відділенні та поточний ремонт комп’ютерної техніки, що виходила з ладу.

Протягом 2013 року структурними підрозділами до архіву передано 913 справ з тимчасовим терміном зберігання та 146 справ з постійним терміном зберігання.

Начальник Городоцької

об’єднаної податкової інспекції

Головного управління

Міндоходів у Львівській області А. Ф. Сисюк





База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка