Звіт про виконання плану роботи головного управління дфс у запорізькій області на 2015 рік витяг



Скачати 208.62 Kb.
Дата конвертації16.11.2016
Розмір208.62 Kb.
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ

ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НА 2015 РІК
ВИТЯГ
Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання встановлених завдань із надходження платежів до бюджетів, здійснення контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків, зборів та інших платежів
У 2015 році за рахунок вжитих заходів до зведеного бюджету зібрано податків та зборів, які контролюються територіальними органами області, на загальну суму 6800,9 млн.грн. Фактичний збір до державного бюджету склав 2948,7 млн.грн., що на 946,1 млн.грн. більше рівня надходжень 2014 року. Вагомим є внесок у місцеві бюджети області – 3852,2 млн.грн., що більше рівня надходжень 2014 року на 1091,5 млн.грн.

До загального фонду державного бюджету надійшло податків та платежів на загальну суму 2946,7 млн.грн., що на 944,2 млн.грн. більше аналогічного показника 2014 року.

В структурі надходжень загального фонду державного бюджету забезпечено приріст надходжень по основних джерелах дохідної частини загального фонду державного бюджету:

- по податку та збору на доходи фізичних осіб – на 384,6;

- по податку на прибуток підприємств – на 176,6 млн.грн.;

- по податку на додану вартість – на 316,4 млн.грн.;

- по рентній платі за користування надрами – на 61,1 млн.грн.

Забезпечено виконання доведених індикативних показників основних податків та платежів загального фонду державного бюджету:

- по податку та збору на доходи фізичних осіб – понадпланові надходження становили 104,3 млн.грн.;

- по податку на прибуток – понадпланові надходження становили 15,7 млн.грн.;

- по податку на додану вартість – понадпланові надходження становили 27,1 млн.грн.;

- по рентній платі за користування надрами – понадпланові надходження – 12,0 млн.гривень.



Податок на прибуток

З метою стабільного й рівномірного наповнення доходної частини Державного бюджету України, виконання встановлених завдань із виконання бюджетних призначень, територіальними органами впродовж 2015 року вжито комплекс заходів спрямованих на здійснення циклічного моніторингу нарахувань та сплати податку на прибуток та авансових внесків, виявлення чинників, що впливають на стан декларування та надходження податку, руйнування можливих шляхів мінімізації податкових зобов’язань з податку на прибуток.

За січень-грудень 2015 року до Державного бюджету України підприємствами Запорізького регіону сплачено 478,4 млн.грн. податку на прибуток.

Враховуючи той факт, що діючими нормами ПКУ не передбачено щоквартальне надання декларацій з податку на прибуток (за винятком окремої категорії платників) робота була націлена на визначення та розширення кола СГД, які сплачують авансові внески з податку на прибуток.

За підсумками декларування податку на прибуток за 2014 рік сума щомісячних нарахувань авансових внесків, які підлягали сплаті впродовж березня – грудня 2015 року становить 30,1 млн.грн., що на 12,9 млн.грн., або майже у 2 рази вище показника попереднього року.

Податок на додану вартість

За результатами вжитих ГУ ДФС заходів у 2015 році до загального фонду державного бюджету зібрано 1 113,2 млн.грн. ПДВ, що на 316,4 млн.грн. більше, ніж скоригований фактичний збір у 2014 році.

Станом на 01.01.2016 в області зареєстровано 827 суб’єктів господарювання - платників ПДВ - фізичних осіб. Протягом 2015 року до загального фонду державного бюджету зібрано 43,1 млн.грн. ПДВ. Загалом середньомісячний збір з ПДВ у 2015 році склав 3,6 млн.грн.

Контроль за правомірністю бюджетного відшкодування податку на додану вартість

За 2015 рік згідно поданої звітності задекларовано до відшкодування на розрахункові рахунки податку на додану вартість у сумі 480,1 млн.грн., що на 224,4 млн.грн. більше заявок 2014 року.

У 2015 році відшкодовано податку на додану вартість на розрахункові рахунки платників у сумі 456,1 млн.грн., що на 239,6 млн.грн. або у 1,2 рази більше проведеного відшкодування податку на додану вартість у 2014 році. Збільшення відшкодування податку на додану вартість пов'язано зі збільшенням заявок на його отримання, а також з проведенням в 2014 році бюджетного відшкодування податку на додану вартість шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики.

У автоматичному режимі відшкодовано податку на додану вартість 49 платникам на суму 142,7 млн.грн., що на 82,6 млн.грн., або майже в 1,4 рази більше ніж у 2014 році.

Питома вага відшкодованих сум податку на додану вартість в автоматичному режимі до загального обсягу відшкодування сум на розрахункові рахунки платників з початку 2015 року становить 31,3 відс., що на 3,5 відс. більше цього показника у 2014 році.

За 2015 рік за результатами контрольно-перевірочних заходів проведено упередження безпідставно заявлених платниками податків до відшкодування сум ПДВ 14,3 млн.грн.

Загальний залишок невідшкодованого ПДВ на розрахунковий рахунок станом на 01.01.2016 складає 75,7 млн.грн., в т.ч. активний 58,2 млн.грн.

Акцизний податок

В області на обліку 17 суб’єктів господарювання - платників акцизного податку, в тому числі виробників підакцизної продукції – 14, імпортерів алкогольної продукції – 2, споживач підакцизної продукції для власних потреб – 1. Станом на 01.01.2015 фактично здійснюють господарчу діяльність – 9 СГ (5 виробників пива, 2 виробники виноматеріалів, 1 споживач скрапленого газу, 1 – виробник нафтопродуктів).

У 2015 році надходження акцизного податку до загального фонду Державного бюджету склали: з виробленої в Україні продукції - 2 711,5 тис.грн.

У 2015 році надходження акцизного податку з роздрібного продажу склали 367,0 тис.грн.



Інші податки з юридичних осіб

У 2015 році до місцевих бюджетів надійшло:

- плати за землю з юридичних осіб 507,5 млн.грн.;

- плати за землю з фізичних осіб 103,2 млн.грн.;

- рентної плати за спеціальне використання води 80,3 млн.грн.;

- рентної плати за користування надрами 54,6 млн.грн.;

- екологічного податку 77,0 млн.грн.;

- єдиного податку платників 4 групи 127,0 млн.грн.;

- місцевих податків і зборів 1,6 млн.грн.;

- плати за використання інших природних ресурсів 0,8 млн.грн.;

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів 105,7 тис.грн.

До державного бюджету сума надходжень за 2015 рік склала:

- по екологічному податку 19,2 млн.грн.;

- рентної плати за спеціальне використання води 80,3 млн.грн.;

- рентної плати за користування надрами 152,3 млн.грн.;

- по збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності 15,3 млн.грн.;

- по рентній платі за користуванням радіочастотним ресурсом України 0,8 млн.грн.

Організація роботи із забезпечення адміністрування податків та зборів, що сплачуються фізичними особами, у т.ч. самозайнятими особами, а також єдиного внеску

За підсумками роботи січня-грудня 2015 році надходження по податках, які закріплені за управлінням доходів і зборів з фізичних осіб становить:

до місцевих бюджетів:

- по податку на доходи фізичних осіб – 2055,9 млн.грн.,

- по платі за землю з фізичних осіб – 103,2 млн.грн.,

- по єдиному податку з фізичних осіб – 249,5 млн.грн.,

- по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 22,3 млн.грн

- по транспортному податку – 14,6 млн.грн.

до Державного бюджету:

- по податку на доходи фізичних осіб – 685,3 млн.грн.,

- ПДФО у вигляді процентів – 68,9 млн.грн.,

- військового збору – 277,1 млн.грн.,

- по податку на додану вартість з фізичних осіб – 43,1 млн.грн.

За січень-грудень 2015 року мобілізовано єдиного соціального внеску в сумі 5928,6 млн.грн.



Організація роботи та контроль за погашенням податкового боргу

Протягом року територіальними органами області вжито заходи, спрямовані на забезпечення стягнення сум податкового боргу, а також удосконалення роботи з виявлення, оцінки, збереження і реалізації безхазяйного майна та майна, що перебуває в податковій заставі.

Протягом року за рахунок погашення податкового боргу забезпечено надходження коштів до Зведеного бюджету в сумі 214,8 млн.грн., у т.ч. до Державного бюджету – 142,1 млн.грн., до місцевого – 76,7 млн.грн.

Протягом року надійшло до бюджету від реалізації заставного майна в рахунок погашення податкового боргу на загальну суму 1,1 млн.грн.

В цілому до Зведеного бюджету за 2015 рік за рахунок реалізації безхазяйного майна, майна, що перейшло у власність держави, та інших позареалізаційних джерел, ГУ ДФС залучено 1,2 млн.грн.

Організація роботи щодо реєстрації та обліку платників податків, забезпечення контролю за повнотою обліку платників податків

Станом на 01.01.2016 в територіальних органах ГУ ДФС зареєстровано 8988 платників ПДВ, з них: 8161 платники ПДВ юридичні особи, 827 платників ПДВ фізичні особи. Протягом січня – грудня 2015 року в Державному реєстрі фізичних осіб органів ГУ ДФС було зареєстровано 27475 осіб, з них 805 іноземних громадян. Внесено змін до Державного реєстру фізичних осіб по 59299 фізичних особах та зареєстровано в Окремому реєстрі фізичних осіб 1737 особи.


Розділ 2. Організація проведення контрольно-перевірочної роботи

ГУ ДФС у 2015 році вжито ряд заходів, спрямованих на руйнування схем мінімізації та вжиття запобіжних заходів, які б унеможливили ухилення платників від сплати податків. Удосконалення процедури планування, на підставі ризикоорієнтованої системи відбору платників до перевірки, забезпечили поліпшення результативності роботи.

Забезпечено щоквартальне формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок суб’єктів господарювання за рахунок якісного відбору суб’єктів господарювання до проведення перевірок. Зменшення кількості планових та позапланових перевірок при одночасному збільшенні їх ефективності.

З метою зменшення податкового тиску та втручання у господарську діяльність платників податків із року в рік зменшується кількість проведених документальних перевірок діяльності фізичних осіб-підприємців з питань, пов'язаних із здійсненням контролю за повнотою нарахування, утримання та своєчасності сплати належних сум податків до бюджету.


Розділ 3. Організація роботи щодо контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів

До місцевих бюджетів надійшло 31,8 млн.грн. плати за ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.

З метою здійснення контролю на ринку обігу в оптово-роздрібній мережі алкогольних напоїв та тютюнових виробів протягом року здійснено 89 перевірок суб’єктів господарювання та встановлено 108 порушень. За результатами зазначених перевірок застосовано фінансових санкцій на загальну суму 1215,2 тис.грн.

В області організовано роботу щодо видачі ліцензій на право діяльності суб'єктів господарювання з роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, а саме: протягом року видано 5058 ліцензій на право діяльності суб'єктів господарювання з роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 3 847 ліцензій на право діяльності суб'єктів господарювання з роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

Щомісячно формується Єдиний ліцензійний реєстр виданих, переоформлених, анульованих, призупинених ліцензій та виданих дублікатів ліцензій.
Розділ 4. Організація роботи щодо запобігання та виявлення кримінальних та інших правопорушень у сфері оподаткування, митній та бюджетній сферах, провадження досудового розслідування та оперативно-розшукової діяльності

Протягом року вжито ряд організаційних та практичних заходів, направлених на збільшення надходження коштів до бюджету з несплачених податків тіньового сектору економіки, здійснення оперативно – розшукової діяльності, в першу чергу за рахунок виконання основних пріоритетів в роботі.

У сфері протидії фіктивному підприємництву та незаконній конвертації грошових коштів ліквідовано діяльність 3-х "конвертаційних центрів", загальний обсяг проконвертованих коштів по яким становить понад 415 млн.гривень. На банківських рахунках "фіктивних" суб’єктів арештовано грошові кошти на суму 6 млн. 910 тис.гривень.

У сфері протидії незаконному обігу підакцизних товарів припинена діяльність 4 "підпільних" цехів по виробництву фальсифікованих алкогольних напоїв, перекрито канал постачання незаконно виготовлених алкогольних напоїв із зони проведення АТО, встановлено та перекрито 2 канали постачання на територію Запорізької області тютюнових виробів іноземного виробництва, ввезених в Україну поза митним контролем з території Російської Федерації та Республіки Білорусь. Всього за результатами роботи з незаконного обігу вилучено товари підакцизної групи на суму 34 млн.607 тис.гривень.


Розділ 5. Координація роботи з питань основної діяльності, здійснення контролю за виконанням документів
У 2015 році організація роботи ГУ ДФС здійснювалася відповідно до річного та піврічних планів роботи на 2015 рік. Плани роботи були сформовані на основі пропозицій структурних підрозділів, з урахуванням управлінських рішень законодавчої, виконавчої влади, включаючи рішення вищого рівня, а також комплексних цільових та регіональних програм; оцінки підсумків роботи за минулий плановий період, узагальненого практичного досвіду, наукових рекомендацій тощо.

За підсумками роботи підготовлено звіти про виконання річного та піврічних планів роботи.

Річний та піврічні плани роботи, а також звіти про їх виконання розміщені на суб-сайті з метою оприлюднення.

Опрацьовано річні та піврічні плани роботи підпорядкованих ДПІ та надано на затвердження у встановленому порядку. Звіти про виконання планів роботи підпорядкованих ДПІ направлено структурним підрозділам ГУ ДФС для врахування при підготовці матеріалів на засідання колегії ГУ ДФС, заслуховування тощо.

У 2015 році проведено ряд заходів щодо завершення реорганізації та припинення діяльності Головного управління та ДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області.

Станом на 01.01.2016 функціонує 15 ДПІ, з яких 7 об’єднаних (у склад яких входять 13 відділень), 8 ДПІ у районах (з яких 7 - у районах м.Запоріжжя).

Відповідно до планів роботи колегії ГУ ДФС на перше та друге півріччя 2015 року забезпечено проведення засідань колегії ГУ ДФС, які відбулися у січні та липні 2015 року. На засіданнях колегії розглядалися актуальні питання, зокрема:

про результати фінансово-господарської діяльності ГУ Міндоходів, ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ та результати внутрішнього фінансового контролю за дотриманням бюджетної та фінансової дисципліни за 2014 рік;

про стан протидії корупції в ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ протягом 2014 року;

про підсумки роботи органів ГУ ДФС за перше півріччя 2015 року та заходи щодо забезпечення надходження коштів до бюджетів усіх рівнів у 2015 році;

про стан протидії корупції в територіальних органах області протягом першого півріччя 2015 року.

Протягом 2015 року проводилася системна робота щодо забезпечення виконання структурними підрозділами ГУ ДФС у встановлені терміни завдань, визначених актами законодавства, указами, розпорядженнями та дорученнями Президента України, Прем’єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, запитами і зверненнями народних депутатів України, рішеннями Колегій, власними рішеннями (далі – контрольні завдання) тощо.

У 2015 році було опрацьовано 17 676 документів з використанням АІС "Управління документів", у тому числі надійшло 5060 документів з центральних органів виконавчої влади. Взято на контроль – 2 553 контрольних завдань, у тому числі з ДФС– 1 358. Підлягало виконанню – 2 420 контрольних завдань, в тому числі з ДФС– 1 306.
Розділ 6. Забезпечення взаємозв’язків з органами державної влади та місцевого самоврядування. Організація міжвідомчої взаємодії із суб’єктами інформаційних відносин
Територіальними органами вжито ряд заходів із забезпечення контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства при виплаті заробітної плати та недопущення її виплати без сплати податку з доходів фізичних осіб і ЄСВ, зокрема: встановлено дієвий контроль за недопущенням випадків виплати заборгованості по заробітній платі без перерахування податку з доходів фізичних осіб до бюджету; узгоджено плани спільних дій з територіальними органами Мінпраці щодо обміну інформацією з питання заборгованості із заробітної плати та вжиття відповідних заходів; забезпечено активну участь представників територіальних органів в роботі комісій при місцевих органах виконавчої влади з питань погашення заборгованості по заробітній платі та податкової заборгованості; посилено контроль за суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату у розмірі, нижчому мінімально встановленого законодавством рівня.

За результатами проведення спільних дій з органами виконавчої влади на засіданнях вищезазначених комісій при держадміністраціях заслухано керівників 431 підприємства, які мають заборгованість із виплати заробітної плати. За наслідками проведених заслуховувань 422 підприємства погасили заборгованість із виплати заробітної плати на суму 32,7 млн.грн., в бюджет надійшло 2,1 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб; ЄСВ 8,5 млн.грн.

На засіданнях комісій при держадміністраціях заслухано керівників 1217 підприємств, які виплачують заробітну плату найманим працівникам менше встановленого законодавством мінімуму. За наслідками проведених засідань підвищили рівень виплати заробітної плати керівники 1172 підприємств, в бюджет додатково надійшло 0,8 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб та ЄСВ в розмірі 2,5 млн.грн.

Територіальними органами здійснені звірки з суб’єктами інформаційного обміну (ради відповідного рівня, територіальні органи Держземагентства, РВ Фонду державного майна України по Запорізькій області) стосовно своєчасного отримання інформації, необхідної для обчислення і справляння плати за землю.

В результаті проведених у 2015 році звірок залучено до оподаткування 65 суб’єктів господарювання (річна сума нарахувань складає 946,1 тис.грн., загальна площа земельних ділянок – 304,4 га).

Крім цього, проведеними територіально-дільничими обстеженнями залучено до оподаткування 81 суб’єкт господарювання (в т.ч. 31 – юридичні особи, 50 – фізичні особи), які користуються земельними ділянками без оформлених належним чином правовстановлюючих документів на землю. Площа земельних ділянок таких суб’єктів складає 17,5 га (в т.ч. 5,3 га – по юридичних особах, 12,2 га – по фізичних особах), сума додаткових надходжень до місцевих бюджетів – 695,0 тис.грн., (в т.ч. 184,0 тис.грн. – по юридичних особах, 511,0 тис.грн. – по фізичних особах).

Забезпечено взаємодію на рівні ДФС з органами державної реєстрації прав на нерухоме майно щодо даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Забезпечено взаємодію на рівні ДФС з Державною міграційною службою України щодо отримання відомостей відносно осіб, які змінили місце реєстрації.

Протягом року за результатами проведення спільних дій з органами виконавчої влади на засіданнях комісій при держадміністраціях заслухано керівників 431 підприємства, які мають заборгованість із виплати заробітної плати. За наслідками проведених заслуховувань 422 підприємства погасили заборгованість із виплати заробітної плати на суму 32,7 млн.грн., в бюджет надійшло 2,1 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб; єдиного соціального внеску 8,5 млн.грн.

Протягом року за результатами проведення спільних дій з органами виконавчої влади на засіданнях комісій при держадміністраціях заслухано керівників 1217 підприємств, які виплачують заробітну плату найманим працівникам менше встановленого законодавством мінімуму. За наслідками проведених засідань підвищили рівень виплати заробітної плати керівники 1172 підприємств, в бюджет додатково надійшло 0,8 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску в розмірі 2,5 млн.грн.


Розділ 7. Організація правової роботи
Станом на 01.01.2015 на розгляді в судах всіх інстанцій знаходилось всього 6795 справ, де стороною виступали територіальні органи ДФС на загальну суму 6857,8 млн.грн. За зазначений період, на розгляді в судах всіх інстанцій, за позовами платників податків до територіальних органів ДФС, знаходилось 2305 справ на суму 4111,8 млн.гривень. Протягом звітного періоду, за позовами територіальних органів ДФС до платників податків, судами розглядалось 4 490 справ на суму 2745 млн.грн.

ГУ ДФС розглянуто 657 скарг на 902 податкових повідомлення-рішення, вимоги та рішення про застосування штрафних санкцій по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне страхування на загальну суму 535,93 млн.грн. Зазначені скарги розглянуто у терміни, передбачені ПКУ, Законом України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», та з дотриманням Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду органами доходів і зборів (затверджено наказом Міндоходів від 25.12.2013 №848 і зареєстровано в Мінюсті 17.01.2014 за №99/24876) і Порядку розгляду органами доходів і зборів скарг на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу (затверджено наказом Міндоходів від 09.09.2013 №452 та зареєстровано в Мінюсті 16.09.2013 за №1593/24125).

Узагальнення та аналіз причин надходження і результатів розгляду скарг платників податків, які надійшли у порядку адміністративного оскарження на податкові повідомлення – рішення про визначення сум грошових зобов’язань, рішення та вимоги про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування та постанови про накладення адміністративних стягнень, в тому числі аналіз причин скасувань таких рішень, здійснюється щомісячно і його результати відображаються у відповідних наказах ГУ ДФС про стан роботи з розгляду скарг платників податків.
Розділ 8. Організація роботи з платниками податків, громадськістю та засобами масової інформації. Забезпечення прав і законних інтересів платників податків
З метою забезпечення співпраці з інститутами громадянського суспільства, участі громадськості у реалізації державної політики у податковій та митній сфері, налагодження ефективної взаємодії з громадськістю, підвищення рівня прозорості та відкритості діяльності територіальні органи області активно співпрацюють з громадськими організаціями та засобами масової інформації.

За звітний період проведено 282 публічних заходи, з яких 31 захід за участю начальника ГУ ДФС. Для ЗМІ організовано 281 прес-конференцію та брифінг, з яких 14 – за участю начальника ГУ ДФС, а також 519 інтерв'ю та коментарів, з яких 70 – за участю начальника ГУ ДФС.

Надійшов 261 запит ЗМІ, з яких надано відповідей на 261 запит ЗМІ, усі запити ЗМІ задоволені.

Протягом звітного періоду до ЗМІ направлено 3765 інформаційних матеріалів (інформаційних повідомлень, анонсів, швидкоплинних стрічок та ін.) з питань діяльності, підготовлених фахівцями територіальних органів області.

Розміщено в ЗМІ понад 21000 матеріалів з питань податкового, митного законодавства та єдиного соціального внеску.

За звітний період організовано та проведено 597 "круглих столів", 846 зборів, зустрічей з громадськістю, 83 конференції, 33 громадських слухання.

Проведено інститутами громадянського суспільства 727 заходів за участі представників ДФС.

При ГУ ДФС працює Громадська рада, на якій розглядаються актуальні питання щодо застосування податкового та митного законодавства, надходження коштів до бюджетів, пріоритетних напрямів роботи територіальних органів області та митної служби. Проведено 4 засідання Громадської ради.

В 2015 році інформація з питань оподаткування щотижня надсилалась на електронні адреси громадських організацій для ознайомлення членів громадських організацій та для розміщення на відповідних сайтах.

Протягом року для платників організовано та проведено 1242 семінара та практикума для платників податків, зборів, платежів, з них 173 загальних, 268 тематичних та 784 практикумів. У семінарах взяли участь близько 52 тис. платників податків.

З метою надання практичної допомоги платникам податків розроблено та розповсюджено 1390 видів друкованої продукції загальним накладом 14 4516 примірників, зокрема, брошур – 70 видів, листівок – 861, пам'яток – 368, плакатів – 4, буклетів – 43.

У 2015 році територіальними органами області проводилися заходи з майбутніми платниками податків, зборів, платежів у навчальних закладах області. Це лекції, тематичні зустрічі, Дні відкритих дверей та інші. Також постійно проводяться благодійні заходи для дітей, які потребують особливої уваги з боку держави. У 2015 році територіальними органами області у навчальних закладах проведено 739 заходів з молоддю.



Забезпечення оперативного розгляду інформації, яка надходить від заявників на сервіс «Пульс», вирішення їх питань по суті та підготовка своєчасних і повних відповідей заявникам

З метою оперативного реагування на інформацію від громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників підрозділів ГУ ДФС в рамках антикорупційного проекту сервіс «Пульс» здійснюється постійне прийняття звернень, які оформлені Інформаційними картками за визначеною формою (за допомогою програмного забезпечення CRM IDD з модулем «Пульс податкової»), які направляються для відповідного реагування до підрозділів ГУ ДФС.

Керівниками підрозділів ГУ ДФС невідкладно вживаються заходи для вирішення по суті порушеного в Інформаційних картках питань та забезпечується оперативне направлення Інформаційних карток із відображенням у відповідному полі результатів розгляду (реагування) та вжитих заходів.

За 2015 рік до підрозділів ГУ ДФС в рамках антикорупційного проекту «Пульс» надійшло 215 інформаційних карток пов’язаних із Запорізькою областю, з них.



Організація надання у встановленому законодавством порядку публічної інформації

ГУ ДФС забезпечено оприлюднення на суб-сайті (підрозділ «Доступ до публічної інформації») звітів щодо розгляду запитів на інформацію, які надійшли до територіальних органів області. Звіти оприлюднювалися раз на місяць.

За 2015 рік до територіальних органів області надійшло 152 запита на інформацію.

Проведений аналіз статусу запитувачів свідчить, що із загальної кількості запитів, які надійшли до територіальних органів в 43 випадках – це були фізичні особи, 76 – юридичні особи, 20 запитів отримано від інших органів виконавчої влади як належному розпоряднику інформації, 7 запитів отримано від представників ЗМІ та 6 – від об’єднань громадян.



Організація роботи з громадськістю та засобами масової інформації

Станом на 01.01.2016 в області відкрито 27 Центрів обслуговування платників (далі ЦОП), з них 15 ЦОП відкрито в територіальних органах, а 12 – у відділеннях.

За 2015 рік територіальними органами надано 149`786, з них 143`108 послуг у ЦОП.

Протягом року до скриньки для заяв, пропозицій та анкет відвідувачів надійшло майже 3 тис. анкет відвідувачів ЦОП.


Розділ 9. Інформаційно-технічне забезпечення діяльності територіальних органів. Розвиток електронних сервісів для суб’єктів господарювання
Протягом року постійно забезпечувалась підтримка інформаційних систем ДФС в актуальному стані, зокрема: серверного обладнання інформаційних систем та комп’ютерного обладнання автоматизованих робочих місць. Програмне забезпечення інформаційних систем обласного та районного рівня підтримувалось в актуальному стані, оперативно та якісно встановлювалось нове програмне забезпечення та оновлювалось діюче. Працівниками управління постійно здійснювалось адміністрування СКБД ORACLE, оновлення еталонної схеми нормативно-довідкової інформації та резервне копіювання баз даних.
Розділ 10. Здійснення внутрішнього аудиту та контролю в територіальних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління
Згідно затверджених планів здійснено 4 комплексних внутрішніх перевірок стану організації роботи ДПІ у Комунарському, Ленінському та Жовтневому районах м.Запоріжжя, Вільнянської ОДПІ. Проведено фінансові аудити та аудити відповідності 5 підпорядкованих інспекцій, а саме: ДПІ у Запорізькому районі, Пологівської, Бердянської, Енергодарської та Вільнянської ОДПІ. Проведено 20 внутрішніх тематичних перевірок підпорядкованих ДПІ з окремих питань організації роботи.
Розділ 11. Організація роботи з персоналом. Запобігання і протидія корупції, забезпечення безпеки діяльності територіальних органів, захист державних службовців і працівників
Протягом року до ГУ ДФС призначено 40 працівників, звільнено 42 працівника ГУ ДФС, у тому числі: за угодою сторін – 25 працівників, по переводу – 10 працівників, з інших причин – 7 працівників. До підрозділів податкової міліції ГУ ДФС призначено за 2015 рік 27 працівників, звільнено 39 працівників, у тому числі: 16 - за власним бажанням, 11 – у зв’язку з досягненням пенсійного віку, 7 - у зв’язку із скороченням чисельності, 5 – по переводу.

З метою запобігання вчинення посадовими особами ГУ ДФС та його територіальних органів корупційних діянь та інших правопорушень, пов’язаних з корупцією, в зазначених колективах проведено понад 768 бесід та лекцій на антикорупційну тематику. Співробітниками управління проведено навчання з працівниками територіальних органів області, на яких доведено застосування норм Закону України «Про запобігання корупції».


Розділ 12. Організація фінансової діяльності та матеріально-технічний розвиток
У 2015 році був затверджений кошторис доходів і видатків та план асигнувань за бюджетними програмами згідно з обсягами, визначеними ДФС на 2015 рік, по територіальним органам та ГУ ДФС.

Станом на 31.12.2015 фінансування територіальних органів області здійснено в повному обсязі, відповідно до асигнувань.


Розділ 13. Забезпечення охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації

Протягом року здійснювалась робота згідно вимог Постанови КМУ від 18 грудня 2013 року № 939 «Про затвердження Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях та визнання таким, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та інших нормативно-розпорядчих документів з питань підготовки, обробки та зберігання інформації з обмеженим доступом. Виконувалося адміністрування автоматизованих систем та антивірусного програмного забезпечення в інформаційно-телекомунікаційних системах ГУ ДФС.





Начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області




О.А. Кавилін


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка