Звіт про виконання Плану роботи Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління дфс у м. Києві на перше півріччя 2015 року № з/п



Сторінка1/9
Дата конвертації05.11.2016
Розмір1.45 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Звіт

про виконання Плану роботи

Державної податкової інспекції у Дніпровському районі

Головного управління ДФС у м. Києві

на перше півріччя 2015 року




з/п

Зміст заходу

Відповідальні виконавці

Термін виконання

Інформація про

виконання


Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання встановлених завдань із надходження платежів до бюджету, здійснення контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків і зборів та інших платежів


1.1. Прогнозно-аналітична робота

1.1.1.

Організація роботи структурних підрозділів ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві щодо прогнозування та аналізу надходження податку і зборів, інших платежів, визначених Податковим кодексом України, Законом України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”


Координаційно-моніторингове управління,

структурні підрозділи



Щомісячно

Структурними підрозділами ДПІ в разі невиконання доведених індикативних показників доходів у 1-й 

робочий день після закінчення звітного періоду надавались пояснення щодо причин такого невиконання індикативних показників доходів у розрізі податків (зборів) та інших платежів та напрямів роботи.

Координаційно-моніторингове управління по закінченню звітного періоду:

- здійснює моніторинг забезпечення індикативних показників доходів, доведених наказом ГУ ДФС у м. Києві;

- опрацьовує отриману від структурних підрозділів інформацію, щодо фактичного стану виконання індикативних показників доходів за звітний період;

- аналізує стан фактичного виконання індикативних показників доходів за звітний період у розрізі податків (зборів) та інших платежів та за основними напрямами роботи, а також причини, що призвели до їх невиконання;

- у разі допущення невиконання індикативних показників доходів за звітний період - готує пояснення щодо причин невиконання індикативних показників доходів у розрізі податків (зборів) та інших платежів та за напрямами роботи.

Пояснення надавались до ГУ ДФС у м. Києві листами:

від 02.02.2015 №631/8/26-53-20-01-02;

від 02.03.2015 №1307/8/26-53-20-01-02;

від 01.04.2015 №2005/8/26-53-20-01-02;

від 05.05.2015 №2836/8/26-53-20-01-02;

від 02.06.2015 №3505/8/26-53-20-01-02;

від 01.07.2015 №4306/8/26-53-20-01-02



1.1.2.

Розробка та доведення до виконавців індикативних показників надходжень до Державного бюджету України та місцевого бюджету, основних напрямів роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників та інших завдань з надходження коштів до бюджетів, встановлених наказами ГУ ДФС у м. Києві та ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві

Координаційно-моніторингове управління

Щомісячно

Наказами ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві:

- від 19.01.2015 №89 „Про індикативні показники доходів на січень 2015 року”,

- від 16.02.2015 №263 „Про індикативні показники доходів на лютий та березень 2015 року”,

- від 21.04.2015 №686 „Про індикативні показники доходів на ІІ квартал 2015 року” здійснено розподіл показників розрахункової бази між структурними підрозділами



1.1.3.

Розробка організаційних заходів щодо забезпечення виконання індикативних показників у розрізі структурних підрозділів за відповідними напрямами роботи

Координаційно-моніторингове управління

Щомісячно

Організаційні заходи щодо забезпечення ефективного виконання індикативних показників затверджувались наказами про індикативні показники на відповідний місяць чи квартал

1.4.

Забезпечення виконання індикативного показника із рівномірного забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів, та стабільного збільшення надходжень


Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб,

управління податкового аудиту, сектор контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів



Щомісячно

За період січень-червень 2015 року:

- до зведеного бюджету надійшло 1 310 858,1 тис. грн.;

- до Державного бюджету України надійшло 921 898,1 тис. грн.;

- до місцевого бюджету надійшло 388 959,9 тис. гривень.


Податку на прибуток протягом січня-червня 2015 року надійшло 190 336,3 тис. гривень.

Надходження податку на додану вартість складають 425 501,5 тис. гривень.

За січень-червень 2015 року плати за землю надійшло 79 510,6,6 тис. гривень.

До державного бюджету протягом січня-червня 2015 року надійшло податку на доходи фізичних осіб в сумі 238 144,7 тис. гривень.

У січні – червні поточного року від реалізації безхазяйного майна та майна, що перейшло у власність держави, надійшло грошових коштів: до державного бюджету у сумі 184,7 тис. грн.; до місцевого бюджету у сумі 32,2 тис. гривень.

За рахунок проведеної роботи щодо виконання індикативних показників, які закріплені за управлінням податкового аудиту, за перше півріччя 2015 року, сплата складає в сумі 12519,1 тис. гривень



1.5.

Проведення прогнозно-аналітичної роботи у частині визначення очікуваних надходжень до бюджетів

Координаційно-моніторингове управління

Протягом першого

півріччя


Щомісячно на 17-й календарний день поточного місяця та за 4 дні до початку звітного періоду за участі всіх структурних підрозділів здійснювався розрахунок очікуваних надходжень на наступний місяць, а також на 7 календарний день, на 23-й, 24-й календарний день, на наступний день після подачі декларацій, після отримання розрахункової бази, щоп’ятниці здійснювався розрахунок очікуваних надходжень за поточний місяць Інформація надавалась до ГУ ДФС у м. Києві. Остання інформація надана листом від 30.06.2015 №4264/8/26-53-20-01-02

1.6.

Проведення аналізу обсягів наданих платникам податкових пільг, їх цільового використання, втрат бюджету від надання податкових пільг, оцінка ефективності їх застосування

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


Проведено аналіз обсягів наданих платникам податкових пільг, їх цільового використання. В ході камеральної перевірки порушень не виявлено

1.7.

Організація виконання Плану заходів щодо забезпечення наповнення місцевого бюджету з покроковим розписом спільних заходів з виконання завдань на 2015 рік (Дорожня карта)

Управління доходів і зборів з фізичних осіб, управління юридичних осіб, відділ погашення заборгованостей

Протягом першого

півріччя


Протягом першого півріччя 2015 року ГУ ДФС у м.Києві до ДПІ не доводився План заходів щодо забезпечення наповнення місцевого бюджету з покроковим розписом спільних заходів з виконання завдань на 2015 рік. Спільно з Дніпровською районною в місті Києві державною адміністрацією заходи щодо забезпечення наповнення місцевого бюджету не розроблялись

1.8.

Забезпечення координації роботи членів робочої групи з оперативного реагування та подолання проявів тіньової економіки та аналізу результатів відпрацювання підприємств ризикової категорії. Узагальнення результатів відпрацювання структурними підрозділами ДПІ підприємств, віднесених до категорій «вигодоформуючих», «вигодотранспортуючих» та «вигодонабувачів» та формування зведеної інформації для керівництва ДПІ та інформування ГУ ДФС у м. Києві

Надання пропозицій до ГУ ДФС у м. Києві щодо виключення підприємств з категорії «ризикових» як відпрацьованих чи з інших причин



Координаційно-моніторингове управління, структурні підрозділи

Протягом першого

півріччя


Доведено для відпрацювання підприємств, віднесених до „ризикової” категорії всього 3586 суб’єктів господарювання (далі – СГ) на загальну суму схемного кредиту 1639,9 млн.грн., в т.ч.:

- „вигодонабувачі” - 2772 СГ - 216,6 млн. грн.,

- „транзитери” - 628 СГ - 97,8 млн. грн.,

- „зустрічні транзитери” – 48 СГ - 56,1 млн. грн.,

- „ями” - 138 СГ - 1169,5 млн. гривень.

За результатами інвентаризації, робочою групою ДФС України та ГУ ДФС у м. Києві визнано як відпрацьовані (станом на 06.07.2015) всього 282 СГ (8,8 відс. від кількості доведених) на суму схемного податкового кредиту 1233,99 млн.грн (78,2 відс.), в т.ч.:

- 143 «вигодонабувачі» (5,7 відс.) на суму 33,4 млн. грн. (17,8 відс.);

- 65 «транзитерів» (12,6 відс.) на суму 86,0 млн. грн. (49,4 відс.);

- 12 „зустрічних транзитерів” (26,7 відс.) на суму 20,1 млн. грн. (37,2 відс.);

- 62 «податкові ями» (49,6 відс.) на суму 1094,5 млн. грн. (94,1 відсотки)



1.9.

Аналіз діяльності бюджетоформуючих та великих платників податків

Координаційно-моніторингове управління

Протягом першого

півріччя


Щомісячно здійснювався аналіз діяльності бюджетоформуючих та великих платників з метою збільшення надходжень до бюджету. Остання надана інформація листом ДПІ від 30.06.2015 №4265/8/26-53-20-01-02

1.2. Організація роботи з адміністрування податку на прибуток

1.2.1.

Контроль за своєчасністю, правильністю обчислення, повнотою нарахування та сплати платниками податку на прибуток шляхом:










1.2.1.1.

контролю за своєчасним надходженням задекларованого податку на прибуток та авансових внесків

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


До державного бюджету за перше півріччя 2015 року надійшло:

- податок на прибуток 193396,3 тис. грн.;

- частини прибутку (доходу) 145,5 тис. гривень


1.2.1.2.

підготовки рішень про застосування штрафних санкцій за несвоєчасне подання податкової звітності та несвоєчасну сплату платниками узгодженої суми податкового зобов’язання по податку на прибуток протягом граничних термінів та (або) авансових внесків протягом граничних термінів

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


В першому півріччя 2015 року за результатами камеральної перевірки декларацій:

- складено актів камеральних перевірок по 54 СГ, згідно ст.123 Податкового кодексу України донараховано в бюджет 1585,2 тис. грн.;

- складено актів за порушення термінів подання податкової звітності з податку на прибуток по 275 СГ та згідно п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України, донараховано в бюджет 76 тис. грн.;

- складено актів за порушення строків сплати узгодженого зобов’язання по податку на прибуток по 350 СГ, за результатами яких відповідно ст.126 Податкового кодексу України застосовано штрафних санкцій 1391,8 тис. гривень




1.2.1.3.

моніторинг податкової звітності з податку на прибуток, у якій задекларовано зменшення податкових зобов’язань

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


В першому півріччі 2015 року платниками подано 182 уточнюючі декларації з податку на прибуток, у тому числі 29 декларацій у бік зменшення податкового зобов’язання на суму 1652,1 тис. грн. Платниками самостійно виявлено помилки в раніше поданій звітності з податку на прибуток, а саме при заповненні звітної декларації у зменшення (р.13 декларації) податку на прибуток не враховано суми авансового внеску відповідно до статті 57 глави 4 та абзацу другого пункту 2 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України. Всі декларації камерально перевірено, за результатами камеральних перевірок донараховано 23,0 тис. гривень

1.2.2.

Контроль за виконанням платниками податку на прибуток вимог статті 153 та 160 Податкового кодексу України щодо своєчасного внесення до бюджету податку на прибуток при виплаті дивідендів, а також при перерахуванні доходів (прибутків) на користь нерезидентів

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


Посилено контроль за виконанням платниками податку на прибуток статтей 153 та 160 Податкового кодексу України, щодо сплати податку на прибуток при виплаті дивідендів та перерахування доходів на корись нерезидентів. Так, в першому півріччі 2015 року сплачено авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів в сумі 151,9 тис. грн. та податку, який утримується при виплаті доходів нерезидентам в сумі 5341,1 тис. гривень

1.2.3.

Контроль за показниками фінансово-господарської діяльності державних підприємств щодо повноти та правильності визначення сум відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


Протягом першого півріччя 2015 року до державного бюджету сплачено частини чистого прибутку 291,1 тис. грн.; до місцевого бюджету надійшло частини чистого прибутку в сумі 1387 тис. гривень

1.2.4.

Забезпечення контролю за формуванням, веденням та достовірністю даних Реєстру постійних представництв – нерезидентів, Реєстру договорів про спільну діяльність, Реєстру неприбуткових організацій

Управління реєстрації платників та електронних сервісів,

управління оподаткування юридичних осіб



Протягом першого

півріччя


Забезпечено контроль за формуванням, веденням та достовірністю даних Реєстру постійних представництв – нерезидентів всього на обліку – 141 СГ, Реєстру договорів про спільну діяльність – 33 СГ, Реєстру неприбуткових організацій – 1387 СГ, із них за перше півріччя 2015 року зареєстровано 58 неприбуткових установ та 1 представництво

1.3. Організація роботи з адміністрування податку на додану вартість

1.3.1.

Формування, ведення та забезпечення достовірності даних Реєстру платників податку на додану вартість:










1.3.1.1.

розгляд заяв платників щодо реєстрації, як платника податку на додану вартість та прийняття рішень про реєстрацію платника ПДВ або рішень про відмову у реєстрації;

Управління реєстрації платників та електронних сервісів,

управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб



Протягом першого

півріччя


За перше півріччя 2015 року прийнято заяв на реєстрацію платника ПДВ всього 1063, з них юридичних осіб – 1040, фізичних осіб – 23.

Прийнято рішень про реєстрацію платника ПДВ - 601, з них юридичної особи – 583 (з них новостворених - 256), фізичної особи - 18.

Зареєстровано 274 новостворених платників ПДВ, з них юридичних осіб - 256, фізичних осіб – 18.

Надано рішень про відмову у реєстрації платника ПДВ – 462, юридичної особи – 457, фізичної особи - 5



1.3.1.2.

розгляд заяв платників щодо виключення з реєстру платника ПДВ та прийняття рішень про виключення з реєстру платників ПДВ;

Управління реєстрації платників та електронних сервісів,

управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб



Протягом першого

півріччя


В ДПІ організована робота щодо розгляду заяв платників з питання виключення з реєстру платника ПДВ та прийняття рішень про виключення з реєстру платників ПДВ. Всього за перше півріччя 2015 року прийнято рішень про виключення з реєстру платників ПДВ

- юридичних осіб:

- за рішенням платника – 77,

- за рішенням ДПІ – 362;

- фізичних осіб

- за рішенням платника - 32

- за рішенням ДПІ - 4


1.3.1.3.

підготовка рішень щодо анулювання реєстрації платників ПДВ, які протягом 12 послідовних місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає такі декларації, які свідчать про відсутність діяльності

Управління оподаткування юридичних осіб,

управління доходів і зборів з фізичних осіб



Протягом першого

півріччя


Управлінням оподаткування юридичних осіб проводилась робота щодо своєчасності підготовки рішень про анулювання реєстрації платників ПДВ. Протягом першого півріччя 2015 року підготовлено 167 рішень та анульовано реєстрацію платникам ПДВ, які протягом 12 послідовних місяців не подають або подають декларації, які свідчать про відсутність діяльності.

Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб проводився моніторинг платників податку на додану вартість щодо можливості анулювання реєстрації платника, які протягом 12 послідовних місяців не подають контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подають „нульові” декларації, в результаті якого таких платників не виявлено





1.3.2.

Забезпечення повноти нарахування та сплати сум податку на додану вартість:










1.3.2.1.

поліпшення рівня декларування позитивних нарахувань із ПДВ та добровільної сплати за рахунок оперативного та якісного контролю відповідності задекларованих податкових зобов’язань показникам економічного розвитку та розширення категорії сумлінних платників податку

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


Протягом першого півріччя 2015 року по деклараціям за грудень 2014 року - травень 2015 року (декларації, подані протягом першого півріччя 2015 року) середньомісячні нарахування (рядок 25) складають 73,0 млн. грн.

По деклараціям за травень 2015 року нарахування ПДВ склали по підприємствам реального сектору економіки 70,5 млн .грн., що на 0,5 млн. грн. більше в порівнянні з середньомісячними нарахуваннями 2015 року.

По деклараціям з податку на додану вартість за травень 2015 року обсяг постачання складає 2960,3 млн. грн., що менше в порівнянні з минулим місяцем на 176 млн. грн. (3136,3 млн. грн.). Податкова віддача збільшилась з 2,3 до 2,4


1.3.2.2.

застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасне подання податкової звітності та несвоєчасну сплату платниками узгодженої суми податкового зобов’язання протягом граничних термінів

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


Проведено аналіз своєчасності сплати нарахованих сум податку на додану вартість.

За несвоєчасне подання платіжного доручення до установи банку, до СГ застосовуються штрафні санкції. Протягом першого півріччя 2015 року застосовано штрафних санкцій на суму 2020,3 тис. грн., з них сплачено 176,0 тис. гривень




1.3.2.3.

аналіз суб’єктів господарювання, які „згортають” позитивні нарахування з ПДВ за рахунок від’ємного значення ПДВ


Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


Значний вплив на нарахування та, як наслідок, на надходження, має згортання позитивних нарахувань. Так, у червні п.р. (по декларації за травень п.р.) позитивне значення різниці між сумою податкового кредиту та податкового зобов’язання (рядок 18) склало 117,7 млн. грн., фактична сплата у червні п.р. 70,7 млн. грн., абсолютне згортання складає 47,0 млн. грн. (39,9 відсотків).

Наявність залишку від’ємного значення по деклараціях (згортання по деклараціям) – 47,2 млн. грн. (40,1 відсотки)



1.3.3.

Аналіз результатів застосування спеціального режиму оподаткування діяльності суб’єктів господарювання у сфері сільського господарства

Управління оподаткування юридичних осіб

Протягом першого

півріччя


В ДПІ у Дніпровському районі м. Києва на обліку знаходяться вісім виробників сільськогосподарської продукції.

З метою підвищення ефективності контролю за порядком застосування платниками спеціального пільгового режиму оподаткування ПДВ в сільськогосподарському секторі забезпечується постійний аналіз щодо правомірності застосування платниками ПДВ спеціального режиму оподаткування, а саме :

- проінвентаризовано податкову звітність із ПДВ, подану протягом 2014 року сільськогосподарськими товаровиробниками, щодо відповідності частки питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів (послуг) законодавчо встановленому розміру (не перевищує 75 відс. питомої ваги);

- встановлено контроль за своєчасним наданням підприємствами - сільськогосподарськими товаровиробниками копій платіжних доручень про перерахування сум ПДВ на спеціальні рахунки до ДПІ;

- посилено контроль та організовано роз’яснювальну роботу серед платників стосовно дотримання вимог статті 209 Податкового кодексу України;

- встановлено та проведено контроль за поданням суб’єктами спеціального режиму оподаткування податкових декларацій з ПДВ за скороченою формою з відповідними додатками, звіту 1-ПП - проведено роз’яснювальну роботу щодо відображення пільг в податковій звітності




  1   2   3   4   5   6   7   8   9


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка