Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»



Сторінка1/6
Дата конвертації14.11.2016
Розмір1.05 Mb.
  1   2   3   4   5   6
Самоаналіз

освітньої діяльності

Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

Чугуївської міської ради Харківської області
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, наказів Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 № 553 у редакції, що затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 16.08.2004 № 658 «Про затвердження Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», від 17.06.2013 № 772 «Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів», наказу Головного управління освіти і науки Харківської облдержадміністрації від 24.10.2003 № 443 «Про порядок проведення державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», на підставі наказу відділу освіти виконкому Чугуївської міської ради від 21.10.2013 № 467 «Про проведення державної атестації Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Чугуївської міської ради Харківської області у березні 2014 року», наказу Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 від 21.10.2014 № 159 «Про проведення самоаналізу освітньої діяльності», з метою забезпечення державного контролю за діяльністю навчального закладу та планового здійснення державної атестації проведено самоаналіз Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Чугуївської міської ради Харківської області.
Юридична адреса закладу

63500 Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійська, будинок 34.


Заклад засновано у 1922 році згідно з архівними довідками. У 2011 році Рішенням від 29.07.2011 року № 486-VІ ХІІ сесії VІ скликання Чугуївської міської ради змінено тип навчального закладу на Чугуївську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 2 Чугуївської міської ради Харківської області.

Засновник загальноосвітнього навчального закладу – Чугуївська міська рада Харківської області.



Чинний Статут закладу зареєстровано виконавчим комітетом Чугуївської міської ради Харківської області від 19.08.2011 № 1471050011060110.
На час проведення експертизи в закладі навчається 328 учні, у т.ч.

в школі І ступеня – 113,

в школі ІІ ступеня – 186,

в школі ІІІ ступеня – 29.



Працює 42 працівника, із них

педагогічних – 33, на постійній основі – 26, адміністративного персоналу – 3.



Директор - Салівон Наталія Володимирівна, на посаді працює з 01.09.2011року.
Самоаналіз здійснено комісією у складі:

Голова комісії – директор Н.В.Салівон
Члени комісії:

О.Г.Кріцина, вчитель інформатики;

І.П.Петушкова, завідуюча бібліотекою;

І.В.Романенко, вчитель початкових класів, голова ПК;

Л.Г.Семеркова, заступник директора з навчальної роботи

За результатами самоаналізу встановлено:
Розділ 1. Ресурси та умови для організації діяльності ЗНЗ


    1. Загальний стан будівель та приміщень навчального закладу

Будівля навчального закладу є комунальною власністю Чугуївської міської ради Харківської області. Заклад розміщено у двох навчальних приміщеннях та господарських будівлях. Загальна площа становить 2006 м 2.

Зонування закладу відповідає «Державним санітарним правилам планування та забудови населених пунктів». Будівлі в цілому забезпечують належні умови для організації навчально-виховного процесу, відпочинку і харчування учнів.

У навчальному закладі наявні Державні санітарні правила і норми улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.2.008-01) та інші нормативно-правові документи щодо порядку санітарно-гігієнічного утримання загальноосвітніх навчальних закладів.

При комплектуванні класів у закладі дотримуються вимоги державних санітарних норм за виключенням 7 класу, де кількість учнів сягає 31 чоловік.

Освітлення закладу – змішане. Світловий коефіцієнт природного освітлення відповідає санітарним нормам. Під час навчального процесу дотримується лівобічне природне освітлення навчальних кабінетів. Питома потужність штучного освітлення відповідає нормативам. Санітарно-гігієнічні вимоги щодо штучного освітлення виконуються. Захисна арматура присутня на переважній більшості світильників. З метою енергозбереження та покращення освітленості приміщень здійснюється поетапна заміна вікон на пластикові. У 2013 році в навчальному закладі замінено 20 вікон, всього за останні роки замінено 43 вікна.

У навчальних кабінетах створені належні санітарно-гігієнічні умови для здійснення навчально-виховного процесу. Дотримується режим провітрювання, проводиться вологе прибирання згідно з графіком, затвердженим директором школи. В достатній кількості є інвентар для прибирання приміщень, який промарковане та використовується за призначенням. В наявності чистячи, миючі, дезінфікуючі засоби.

У навчальних кабінетах витримується температурний режим. Під час підготовки до роботи в осінньо-зимовий період своєчасно було проведено ревізію запірної арматури, перевірку теплового лічильника, манометрів, проведено гідравліку, замінено теплову рамку.

Заклад забезпечено холодною проточною водою. Встановлено 3 питних фонтанчиків. Гаряча вода подається завдяки бойлеру на 100 л, встановленому в основній будівлі та контурному котлу в шкільній їдальні. Проточна вода відсутня в стоматологічному кабінеті. Система каналізації та водовідведення знаходяться в задовільному стані та відповідають санітарним вимогам. У 2012/2013 році проведено часткову заміну труб системи водопостачання у початковій школі.

Заклад має два внутрішні туалети, в будівлі початкової школи та в будівлі старшої школи. Капітального ремонту потребує туалет початкової школи.

У навчальному закладі є спортивна зала, дві роздягальні, душові кімнати відсутні. Є шкільна їдальня, яка складається з 4-х приміщень. Їдальня обладнана на 60 посадочних місць. Харчування учнів здійснюється за графіком. Харчоблок обладнано необхідним технологічним і холодильним обладнанням згідно з санітарними нормами. Їдальня та спортивна зала обладнані проточно-витяжною вентиляцією, яка знаходиться у справному стані.

Школа має технічний паспорт та всю необхідну будівельну документацію. Системи водопостачання, електроосвітлення, тепломереж, каналізації перебувають у справному стані. Будівлі конструкції школи знаходяться у безпечному технічному стані та придатні до подальшої експлуатації. Колодязі комунальних служб знаходяться у належному стані.

Школа повністю забезпечена засобами пожежогасіння. Кількість вогнегасників – 22 відповідає нормативним вимогам. У 2014 році проведена перезарядка 19 вогнегасників, про що свідчать відповідні акти. Дерев’яні конструкції будівель не оброблені вогнетривким розчином, відсутня сигналізація.

Загальний стан системи енергозбереження задовільний. Електрощитові обладнані відповідно з вимогами, здійснюються ревізії контактних з’єднань електричних груп. Електропроводи розміщені всередині приміщення та зовні в справному стані.

У навчальному закладі видано накази про призначення відповідального за електробезпеку та безпечне використання електрообладнання. Наказом по школі призначено відповідального за збереження будівель, споруд, інженерних мереж. З відповідальними особами заплановане навчання.

У закладі в наявності технічний паспорт встановленого зразка на будівлі, споруди та інженерні мережі.

У навчальному закладі проводиться цілеспрямована робота щодо покращення стану будівель та споруд. У 2013 році замінено дах основної будівлі, оновлено фасад школи, замінена в шкільній бібліотеці дерев’яна підлога на цементну. Потребує заміни дах початкової школи. Навчальні кабінети, внутрішні приміщення школи оформлені естетично. У 2012 році переобладнано комп’ютерний клас, кабінет початкової школи, кабінет хореографії, навчальний кабінет старшої школи, перенесено шкільну бібліотеку в корпус початкової школи, в приміщеннях встановлено підвісну стелю, замінено 8 міжкімнатних дверей, встановлено пластикові вхідні двері. Навчальні кабінети, коридори школи обладнані сучасними стендами. Потребує заміни підлога в початковій та основній школі.

Навчальний заклад розташований на самостійній земельній ділянці. Земельна ділянка поділена на зони: стадіон, будівлі початкової та старшої школи, господарська частина, яка має окремий в’їзд. Подвір’я навчального закладу має задовільний стан: обладнані квітники і клумби, спортивні майданчики, є асфальтове покриття, укладено плитку біля центрального входу. Територія школи з усіх сторін має металеву огорожу. Асфальтове покриття частково зруйноване.



Зауваження:

1. Потребують заміни світильники.

2. Потребує капітального ремонту туалет початкової школи.

3. Потребує заміни дах початкової школи.

4. Потребує оновлення пожежний щит.

5. Потребує оновлення фасад початкової школи та частково фасад старшої школи.

6. Потребує заміни асфальтове покриття.

7. Потребує заміни підлога в початковій та частково у старшій школі.



Пропозиції:

1. Провести капітальний ремонт туалету початкової школи.

2. Провести заміну асфальтного покриття на пришкільній території.

3. Провести подальшу заміну вікон та дверей.

4. Вирішити питання щодо перекриття даху спортзали та початкової школи.

5. Провести ремонт фасаду будівель школи.

6. Оновити пожежний щит.

7. Замінити світильники.

Загальний стан будівель та приміщень закладу задовільний та відповідає достатньому рівню.

Установлений рівень С1.1. - достатній


    1. Забезпечення ЗНЗ необхідними навчальними площами

У навчальному закладі загальна площа приміщень складає 2006 м2. Площа приміщень, задіяних для проведення навчальних занять, становить 987 м2. Контингент учнів складає 328 осіб. Кількість класів та навчальних приміщень розраховано на організацію занять в одну зміну. У основній будівлі закладу функціонують приміщення:

- 12 навчальних кімнат;

- 2 адміністративні кабінети;

- 1 учительська кімната;

- 1 медичний кабінет;

- 1 кабінет психолога;

- 1 кабінет педагога-організатора;

- 1 туалет.

У будівлі початкової школи функціонують:



  • 4 навчальних кабінети;

  • 1 шкільна їдальня;

  • 1 бібліотека з читальним залом та книгосховище;

  • 2 туалети (окремо для хлопців та дівчат).

Забезпеченість необхідними навчальними площинами відповідає високому рівню.

Установлений рівень С1.2. - високий

1. 3. Забезпечення ЗНЗ навчальними кабінетами, обладнаними відповідно до вимог
У Чугуївській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 для виконання інваріантної складової робочого навчального плану в навчальному процесі використовується 4 навчальних кабінети та 13 класних кімнат. Мають сучасне обладнання та відповідають вимогам 9 навчальних приміщень. Для проведення уроків інформатики обладнано сучасний кабінет інформатики, який відповідає санітарно-гігієнічним вимогам та має санітарний паспорт. За завідування кабінетом інформатики встановлена оплата завідуючій кабінетом.

Щорічно перед початком навчального року створюється комісія щодо перевірки готовності класних кімнат, приміщень закладу до нового навчального року. За результатами перевірки складається акт-дозвіл на проведення занять в кожному кабінеті. Рівень забезпечення навчальними кабінетами складає 53%, що відповідає середньому рівню.


Зауваження:

  1. Не відповідають вимогам кабінети іноземної мови, української мови, географії, хореографії, технологій.

Пропозиції:

  1. Обладнати навчальні кабінети відповідно до вимог.


Установлений рівень С1.3. – середній
1.4.Забезпеченість навчально-виховного комплексу комп’ютерами

Всього на балансі Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 навчального закладу знаходиться 26 комп’ютерів. В навчально-виховному процесі використовується 13. У 2011 році в навчальному закладі установлено нову комп’ютерну техніку за державною програмою комп’ютеризації.

Для викладання курсу інформатики з 2-го класу для 300 учнів використовуються 9 комп`ютерів. Комп’ютерний клас підключений до мережі Інтернет. Комп`ютери використовуються також в адміністративній роботі: 1 – у секретаря, 1 – у заступника з навчально-виховної роботи, 1 – у директора, 1 – у психолога, 1 – у завідуючій бібліотекою.

Навчальний заклад має 2 мультимедійних проектори, 2 плазмові телевізори, 2 ноутбука, які використовуються в навчальному процесі. Усі вчителі-предметники проводять уроки із використанням мультимедійних засобів навчання. У 2013/2014 навчальному році навчальний заклад брав участь у Всеукраїнському конкурсі «Відкритий світ» та став переможцем конкурсу. У рамках цього проекту планується оснащення комп’ютерною технікою навчальних кабінетів школи.

Чугуївська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 має свій веб-сайт, де розміщено інформацію про викладацький склад, гуртки, традиційні шкільні заходи, що дає можливість населенню бути обізнаним із усіма шкільними подіями. Важлива інформація розміщується на сторінці для батьків. При необхідності сайт використовується для організації дистанційного навчання.

Рівень забезпеченості комп’ютерною технікою складає 25 учнів на 1 комп’ютер, що відповідає середньому рівню.


Зауваження:

  1. Недостатня кількість комп’ютерної техніки використовується в навчально-виховному процесі.

Пропозиції:

  1. Сприяти збільшенню рівня забезпеченості комп’ютерною технікою.


Установлений рівень С1.4. - середній
1.5. Забезпечення учнів та педагогічних працівників навчальною літературою
У своїй роботі шкільна бібліотека керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про бібліотеки та бібліотечну справу».

Шкільна бібліотека на сучасному етапі – життєво важливий компонент освіти та виховання. Вона є обов’язковим структурним підрозділом загальноосвітнього навчального закладу, тому бібліотека сьогодні не лише інформаційний центр, а значною мірою, й центр освіти та виховання учнів, фахового зростання вчителів.

Упродовж року бібліотечний фонд поповнився художньою літературою серії «Шкільна бібліотека» видавництв «Фоліо» (27 екземплярів); «Шанс» (19 екземплярів).

У Чугуївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 є бібліотечний фонд, який складає 27604, у тому числі підручників – 8132,

з них для: 1-4 класів – 2347

5-9 класів – 4557

10-11 класів – 1228.

Рівень забезпеченості учнів та педагогічних працівників навчальною літературою складає 55 підручників на 1 особу, що відповідає високому рівню .


Пропозиції:

  1. Оновлювати бібліотечний фонд навчальною літературою.


Установлений рівень С1.5.- високий

1.6. Забезпечення фаховими періодичними виданнями для різних напрямів організації навчально-виховного процесу, у тому числі для дітей
У Чугуївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 два рази на рік проводиться робота щодо передплати на фахові періодичні видання.

У 2013/2014 навчальному році передплачено такі періодичні видання: «Класному керівнику»; «Початкове навчання та виховання» (2 екземпляри); науково-популярний журнал «Колосок».

Чугуївська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 щорічно передплачує інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, газети «Освіта України», «Слобідський край».
Зауваження:


  1. Недостатня забезпеченість фаховими періодичними виданнями для різних напрямів організації навчально-виховного процесу.

Пропозиції:

  1. Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків щодо пропагування підписки на дитячі періодичні видання.

  2. Поповнювати бібліотечний фонд необхідними для роботи фаховими виданнями.


Установлений рівень С1.6. - низький

1.7. Забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами
Кадрова політика загальноосвітнього закладу будується з урахуванням розвитку соціально-економічних відносин, рівня духовного відродження нації та реформування освіти в Україні. Ці зміни реалізуються шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, модернізації основних компонентів освітнього процесу, структури і терміну навчання. Сьогодення потребує ретельного підбору кадрів, модернізації навчально-виховного процесу, основних його компонентів, структури і термінів навчання. Ці зміни реалізуються шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, спонукають до творчості,повсякденного поповнення і вдосконалення знань.

Загальноосвітній заклад на 100 % укомплектований педагогічними кадрами відповідно до рівня кваліфікаційної категорії та стажу роботи. Вакансій немає. Розстановка кадрів здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних працівників умотивовано й раціонально. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність. Забезпеченість навчального закладу педагогічними кадрами відбувається за рахунок штатних працівників.

У Чугуївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 працює 33 педагогічних працівника, 26 – на постійній основі.

У навчальному закладі розроблено перспективну потребу кадрового забезпечення. Адміністрація постійно інформує колектив про перспективи розвитку закладу, вакансії, кваліфікаційні вимоги до працівників.

Рівень забезпечення навчального закладу педагогічними працівниками відповідає високому рівню.
Зауваження:


  1. Значна кількість вчителів, які працюють за сумісництвом.

Пропозиції:

  1. Забезпечити укомплектування педагогічного колективу педагогічними працівниками, які будуть працювати на постійній основі.


Установлений рівень С1.7. – високий
1.8. Освітній рівень педагогічних працівників

Якісний склад педагогічних працівників:

У 2013/2014 навчальному році в Чугуївській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 налічується 26 педагогічних працівники, які мають:

вищу педагогічну освіту – 24 (92%)

неповну вищу освіту – 1 (4%)

середню спеціальну – 1 (4%)


  • 1 практичний психолог із вищою освітою;

  • 1 соціальний педагог із вищою освітою;

  • 1 педагог-організатор із середньою спеціальною освітою;

  • 1 завідуючий бібліотекою із вищою освітою;

Відсоток педагогічних працівників із вищою освітою становить 92%.

Рівень педагогічних працівників складає 92%, що дорівнює достатньому рівню.

Зауваження:


  1. Не всі педагогічні працівники мають вищу освіту.

Пропозиції:

  1. Заохочувати педагогічних працівників на отримання вищої освіти.



Установлений рівень С1.8. – достатній


1.9. Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників

Адміністрація школи проводить роботу щодо підвищення професійної компетентності вчителів та підвищення їх кваліфікаційного рівня. У закладі діє система методичної роботи спрямована на підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників, атестаційна робота, курсова підготовка.

Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників наступний:

спеціаліст вищої категорії – 8

спеціаліст І категорії – 6

спеціаліст ІІ категорії – 1

спеціаліст – 11

Мають звання:

старший учитель – 4

учитель-методист – 3

Відмінник освіти України – 3
Спеціаліст вищої категорії - 8
Салівон Наталія Володимирівна – директор школи, учитель біології та хімії;

Семеркова Людмила Григорівна – заступник директора з навчальної роботи, учитель російської мови та літератури;

Головня Тамара Василівна – вчитель початкових класів;

Каменєва Ірина Леонідівна – вчитель початкових класів;

Мороз Михайло Леонтійович – вчитель фізики;

Крикунова Людмила Іванівна – вчитель математики;

Кріцина Олена Григорівна – вчитель інформатики;

Романенко Інесса Володимирівна – вчитель початкових класів,



що складає 31 % від загальної кількості вчителів.
Спеціаліст І категорії - 6

Зарицька Алевтина Іванівна – заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель англійської мови;

Пасюга Юлія Юріївна – вчитель математики;

Бобик Наталія Миколаївна – вчитель англійської мови;

Ракша Світлана Олександрівна – вчитель початкових класів;

Шаровкіна Євгенія Василівна – вчитель української мови та літератури;

Іващенко Наталія Володимирівна – вчитель української мови та літератури,

що складає 23 % від загальної кількості вчителів.

Спеціаліст ІІ категорії - 1

Суманєєва Людмила Петрівна – вчитель історії,


що складає 4 % від загальної кількості вчителів.
Спеціаліст

Баркалова Олена Миколаївна – вчитель англійської мови;

Безродна Любов Тимофіївна – вчитель російської мови та літератури;

Бобрус Олексій Іванович – вчитель фізичної культури;

Бондар Ганна Василівна – педагог-організатор;

Даннікова Ольга Вадимівна – вчитель біології;

Ейсмонт Оксана Вікторівна – вчитель історії;

Жельман Ганна Олександрівна – вчитель образотворчого мистецтва;

Петушкова Ірина Петрівна – завідуюча бібліотекою;

Ясько Ніна Федорівна – вчитель російської мови та літератури;

Килимник Марія Олексіївна – вчитель історії;

Нікітіна Ярослава Володимирівна – практичний психолог,



що складає 42 % від загальної кількості вчителів.
Із 26 педагогічних працівників 14 мають вищу та 1 кваліфікаційну категорію, що становить 54% та відповідає достатньому рівню.
Зауваження:

  1. Велика кількість вчителів, які мають кваліфікаційну категорію спеціаліст.

Пропозиції:

  1. Мотивувати педагогічних працівників на підвищення кваліфікаційного рівня.


Установлений рівень С1.9. - достатній


1.10. Доступ закладу до Інтернету
У навчальному закладі на балансі перебуває 26 комп’ютерів, під час навчально-виховного процесу використовується 13. У 2011році в школі було обладнано сучасний комп’ютерний клас, установлена нова комп’ютерна техніка за державною програмою комп’ютеризації. Кабінет інформатики укомплектовано 9 комп’ютерами. Комп`ютери використовуються і в адміністративній роботі: 1 – у секретаря, 1 - у директора, 1 – у заступника з навчально-виховної роботи, 1 - у психолога, 1 – у завідуючою бібліотекою. У навчальному закладі проведена робота щодо забезпечення вільного доступу до Інтернету. Школа підключена до мережі безпровідного Інтернету Wi-fi. Всього до мережі Інтернет підключено 13 комп’ютерів, що становить 50% від загальної кількості та відповідає середньому рівню
Зауваження:

  1. На балансі школи знаходиться 13 комп’ютерів, які є морально застарілими. Вони не підключені до мережі Інтернет і потребують списання.

Пропозиції:

  1. Провести роботу щодо списання старих комп’ютерів.



Установлений рівень С1.10. - середній
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка