Як зробити внесок у боротьбу з віл/снідом Мета



Скачати 29.43 Kb.
Дата конвертації09.11.2016
Розмір29.43 Kb.
ЯК ЗРОБИТИ ВНЕСОК У БОРОТЬБУ З ВІЛ/СНІДом

Мета

Надати учням точну інформацію про ВІЛ і СНІД, мотивувати їх поширювати цю інформацію у своєму середовищі.



Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:



  • розкрити значення термінів ВІЛ і СНІД;

  • навести приклади ситуацій, в яких існує ризик зараження ВІЛ, та ситуацій, в яких ризику ВІЛ-­інфікування немає;

  • пояснити необхідність толерантного ставлення до ВІЛ-­позитивних людей;

  • продемонструвати вміння поширювати правдиву інформацію про ВІЛ і СНІД.

Обладнання і матеріали

 - Аркуші паперу формату А2, А3, А4.

  - Олівці, фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей.

Що підготувати заздалегідь

На окремих картках написати ситуації безпечні і небезпечні щодо зараження ВІЛ. На трьох картках написати: «Ризик високий», «Ризик низький», «Ризику немає».



Домашнє завдання

 Підручник, § 16. Зошит-­практикум, с. 51—53.

Розробити плакат (постер) або пам’ятку (флаєр) про ВІЛ і СНІД.

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання

10 хв.

Міні-лекція, обговорення

10 хв.

Оцінка ризику ВІЛ-інфікування

10 хв.

Робота в групах

10 хв.

Підсумкове завдання, завершення тренінгу

5 хв.

Стартові завдання

Привітайте учнів, назвіть тему і завдання уроку.

Пригадайте, що означають терміни ВІЛ і СНІД.

Об’єднайтесь у 3 групи і пригадайте матеріал, який вивчали у 5­му класі:



група 1: як ВІЛ передається;

група 2: як ВІЛ не передається;

група 3: як ВІЛ руйнує організм людини.

Міні­-лекція «Як уберегтися від інфікування ВІЛ», обговорення

Інформаційне повідомлення (підручник, с. 98).

Обговорення міфів про ВІЛ і СНІД.

Інформаційне повідомлення

«Наркотики і ВІЛ» (підручник, с. 100)

Оцінка ризику ВІЛ­-інфікування

Набір карток із ситуаціями покласти на підлогу.

Картки з написами: «Ризик високий», «Ризик низький», «Ризику немає» розкласти на підлозі так, щоб під ними можна було викладати картки із ситуаціями.

На першому етапі учні по черзі беруть одну картку із ситуацією, читають, що там написано, оцінюють ризик і кладуть під відпо­відною карткою (ризик високий, ризик низький або ризику немає).

На другому етапі, коли картки розкладено, тренер запитує, чи всі погоджуються з такою оцінкою ситуацій. Учасники по черзі висловлюються і перекладають картки так, як вони вважають за потрібне.

На третьому етапі тренер виправляє помилки, пояснюючи те, що учасникам незрозуміло.



Робота в групах

Слово вчителя (підручник, с. 101).

Об’єднатись у великі групи.

Намалювати ВІЛ-­позитивну людину і вигадати її історію (як вона живе, чим займається, як почувається, як до неї ставляться навколишні).

Презентації груп, обговорення.

Підсумкове завдання

Продовжити фразу: «Я можу розказати рідним (друзям) про ВІЛ і СНІД…»



Завершення тренінгу

Оберіть будь-­який ритуал завершення тренінгу (приклади вправ на с. 64—68 цього посібника).

____________________________

Додаткове або домашнє завдання

Прочитати й обговорити оповідання В. Вороновича «Журавлики для Жені» (журнал «Барвінок» № 8, 2006 рік).



За матеріалами підручників для 5—6­го класів розробити плакат (постер) або пам’ятку (флаєр) про ВІЛ і СНІД.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка