Уроку економіки в 11 класі «Гроші, їх функції та види»



Скачати 22.64 Kb.
Дата конвертації01.12.2016
Розмір22.64 Kb.
Самоаналіз уроку економіки в 11 класі

«Гроші, їх функції та види»

вчительки Гришівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шпак В. М.

від 12. 11. 2014 р.
Основна дидактична мета уроку: розглянути функції грошей, види грошей, сучасні форми грошових розрахунків; навчитися розв’язувати різнорівневі задачі на прості та складені відсотки, грошові агрегати та формулу Фішера.

Цей урок заключний з теми 3. Попит, пропонування, ринкова ціна та гроші. Він проведений згідно календарного планування.

Перевірку домашнього завдання (один учень біля дошки розв’язував домашню задачу) провела у вигляді бесіди, тим самим підійшла до вивчення нової теми та мети уроку.

Намагалася організувати сприйняття, зосередити увагу, підвищити пізнавальний інтерес за допомогою лекції інтегрованого електронного комплексу «Економіка» для загальноосвітніх навчальних закладів.

Первинне закріплення матеріалу було проведено за допомогою алгоритмів, мозаїк та гри «Економічний екран». Закріплення практичної частини здійснювали учні за допомогою різнорівневих задач, як самостійно так і колективно.

Враховувала співвідношення матеріалу, поясненого на уроці і даного на самостійну роботу. На основні моменти уроку відводився певний час. Наприклад, при закріпленні теоретичного матеріалу або при розв’язуванні задач учням було вказано на відведений час для виконання того чи іншого завдання.

В підготовці підсумку уроку «Парад валют» брали активну участь не тільки учні класу, а й деякі вчителі школи. Тут учні ознайомилися із старовинними та сучасними грошима. Тим самим намагалась розвивати пізнавальну самостійність й послідовність науковості, підвищити інтерес до вивчення даної теми.

Зроблено значний об’єм роботи , завдяки наочності (епіграф уроку, розроблені індивідуальні картки для учнів із задачами, картки самооцінювання, колекції грошей вчителів школи та учнів класу).

При підбитті підсумків з учнями звернулися до мети уроку і разом з ними дійшли висновку, що основна дидактична мета уроку реалізована.

Перевірка знань проводилась учнями самостійно за допомогою карток самооцінювання та вчителем, що дало змогу якісно оцінити учнів. 1 оцінка високого рівня, 2 – достатнього, 1 – середнього свідчать про достатній рівень засвоєння матеріалу.

Виховний зміст навчального матеріалу, формування світогляду, зв'язок із життям, виховання сумлінного ставлення до праці, навчання намагалася проводити на всіх етапах уроку.

Готувалась до уроку відповідально, тому конспектом користуватись не доводилось. Взаємозв’язок з учнями відбувся. Мій зовнішній вигляд належний.



Учні до уроку готувались сумлінно, активність на різних етапах уроку була високою, проте моменти найвищої активності були виявлені при закріпленні практичного матеріалу, зниження працездатності відчувалося при перевірці домашнього завдання.

Гігієнічні умови уроку забезпечені на належному рівні.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка