Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації звіт директора середньої загальноосвітньої школи №67 м. Києва про роботу в 2013- 2014 н р. Київ 2014



Сторінка1/3
Дата конвертації02.01.2017
Розмір0.67 Mb.
  1   2   3


Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації

ЗВІТ директора середньої загальноосвітньої школи № 67 м. Києва про роботу в 2013- 2014 н.р.

Київ 2014

Адреса школи: 03124 м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 9-А тел. 497-70-71, 497-70-94 факс 404-26-88

Ідентифікаційний код 21622183

Код ЄРДПОУ 5464339

Статут затверджений 06.12.2012 р.

Управлінням освіти Солом'янської районної в м.Києві державної адміністрації,

наказ № 613 від 26.11.2012 року

Свідоцтво про державну реєстрацію видане Солом'янською РДА м. Києва

24.09.2002 року

реєстраційний № 10731050001008549


Як директор школи у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Школа заснована у 1963 році. Будівля школи складається з двох корпусів: учбовий – чотири поверхи – 41 кабінет, з них десять кабінетів пристосовано для учнів початкових класів.

Допоміжний корпус: актова зала, спортивна зала, їдальня. Проектна потужність – 800 учнів.

Шефи: ВАТ «Меридіан», завод ім. С.П. Корольова, голова правління – Проценко В.О.

Меценати школи: депутат Київської міської ради – Непоп В.І., Київська регіональна митниця, електромеханічний завод «ЕМКО».

З метою забезпечення високого рівня наукової підтримки та профорієнтаційної роботи адміністрація школи заключила договори про співпрацю з вищими навчальними закладами м. Києва, а саме:

1. Національним авіаційним університетом

2. Національним педагогічним університетом ім. Драгоманова

3. Відкритим міжнародним університетом розвитку людини «Україна»

4. Міжрегіональною академією управління персоналом.

Забезпеченість меблями – 100%. Більшість кабінетів і класних кімнат відповідають типовим перелікам та вимогам навчальних програм. Функціонує бібліотека з читальним залом, існує спортивний майданчик, тир, музей.

Колектив школи і батьки постійно працюють над вдосконаленням матеріально – технічної бази школи та розширенням спектру педагогічних послуг.

З цією метою школа співпрацює з цілим рядом установ, які мають своє представництво на території школи, а саме:

1. Центр дитячої та юнацької творчості – гурток «Скаути»

2. Центр «Шанс» – додаткові освітні послуги

3. Дитячий танцювальний центр бального танцю «Калейдоскоп»

4. Дитяча спортивна школа № 12 - секція волейболу.

У школі працюють гуртки, якими керують вчителі школи:

- аеробіка;

- кіокушинкай карате ;

- інформатика;

- художня гімнастика;

- театральний;

- «Лідер»;

- хоровий;

- біологічний;

- футбол.


  1. Фінансово - господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1963 році. Але не зважаючи на зношеність систем і комунікацій, адміністрація школи разом із колективом вчителів, батьків, шефів та меценатів постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтримання її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Солом’янського району м. Києва.

Практично всі кошти, які надходять по державному кошторису, зосереджені у статтях: «Оплата праці і нарахування на заробітну плату» та «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв», тому велика частина фінансових надходжень, які були реалізовані у 2013-2014 навчальному році були позабюджетними. Вони складалися з матеріально-технічних послуг благодійного фонду «Солом’янка» - голова Непоп В.І., шефствуючого підприємства ВАТ «Меридіан» - голова Проценко В.О., допомога, яка надавалась батьками.

Усі кошти, які надходили з різних джерел для підтримки життєдіяльності СЗШ № 67 у 2013-2014 навчальному році як матеріальна допомога, акумулювалися на спецрахунку РУО Солом’янського району м. Києва та обслуговувалися бухгалтером РУО або направлялись батьківським комітетом на реалізацію тих програм , які були пріоритетними для життєдіяльності школи в той чи інший період. Фінансові активи були спрямовані на вирішення основних господарчих проблем школи. А саме:



  1. Витрати на санітарно-гігієнічні засоби -1640,46 грв.

  2. Господарчий інвентар - 3584,08

  3. Канцелярські товари - 1426,70

  4. Облаштування медичного кабінету - 500,00

  5. Оплата Інтернету - 990,78

  6. Ремонт даху школи та майстерні - 7000,00

  7. Підписка методичної літератури - 855,00

  8. Підготовка до свят - 910,35

9. Заміна КРС (6 шт) - 660,00

10. Заміна компакту (туалет 1 поверх) - 500,00

11.Ремонт посудомийної машини - 1200,00

12. Заміна вікон каб. № 9 - 5500,00

13. Придбано мультимедійний комплект каб№8 - 10000,00

14. Шафа багатосекційна каб № 8 - 3800,00

15. Частково замінені труби горячого та холодного

водопостачання, заміна вентелів, установка хомутів -1200,00

16. Ремонт кабінету № 33 - 1600,00

17. Придбано телевізор для каб. № 14 - 12000,00 Всього 54188,91 грн


Придбано та зроблено ремонт за кошти спонсорів

  1. Заміна вікон каб. № 10, № 24 - 14400,00

  2. Встановлення грат - 5000,00

  3. Капітальний ремонт хлопчачого

туалету (2 поверх) - 9000,00

  1. Капітальний ремонт дівочого

туалету (3 поверх) - 9000,00

5. Ремонт електротехнічного обладнання

харчоблоку - 1500,00

6. Ремонт газового обладнання для

приготування їжі у харчоблоці - 200,00

6. Ремонт жарочної шафи харчоблоку - 900,00

7. Ремонт 2-х електроплит - 1490,00

8. Ремонт електром’ясорубки - 300,00

9. Установка витяжних вентиляційних систем - 300,00

10. Ремонт холодильника харчоблоку - 548,00

11. Ремонт сантехнічного обладнання харчоблоку - 200,00

Всього : 42838 грн

Загальні витрати: 97.026,91 грн.

Учні школи брали участь у Всеукраїнському Проекті «Енергоефективна школа», де посіли ІІ місце та отримали Срібний сертифікат на 30 000 грн. для встановлення металопластикових вікон у шкільній їдальні.

З цієї суми 10 000 грн. буде виділено на енергоаудит тих розрахунків, які були зроблені учнями школи під час участі у проекті. Це рішення було прийнято організаторами конкурсу і школа не має важелів для зменшення цієї суми.

2. Відомості про адміністрацію школи

з/п


Посада


П.І.Б.


Рік

нар.


Освіта


Спеціальність за дипломом



Стаж

1.

Директор школи

Корнієнко

Валерій Васильович



1957

Вища

учитель історії, суспільствознавства,

методист виховної

роботи


34

14

2.

Заступник директора з

НВР початкових класів




Валяєва

Наталія Володимирівна



1967

Вища

учитель української

мови та літератури



29

4

3.

Заступник

директора з

НВР

старших


класів

Чорнозубова

Тетяна


Віталіївна

1959

Вища

учитель історії, суспільствознавства,

методист виховної

роботи


32

18

4.

Заступник директора з

ВР


Немикіна

Жанна


Володимирівна

1966

Вища

учитель української

мови та літератури



29

14


  1. Коротка характеристика закладу: структура, контингент учнів, склад педагогічного колективу

Середня загальноосвітня школа № 67 І - ІII ступенів. Склад учнів – 428 (18 класів)

1-4 класи – 207 учнів;

5-9 класи – 190 учнів;

10-11 класи – 31 учень.
Кадрове забезпечення


Всього

З них мають

Навчаються заочно

Встановлені категорії

Присвоєно звання

вища

перша

друга

спеціаліст

молодший спеціаліст

без пед. освіти

старший вчитель

вчитель -методист

кандидат наук

майстер спорту

повну вищу освіту

базову вищу освіту

41

35

5

3

22

6

1

8

1

3

9

6

1

1

Нові завдання модернізації освіти, які визначені Національною доктриною розвитку освіти, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», низкою нормативних документів, спрямовані на розвиток національної освітньої галузі, що має відповідати викликам часу й потребам особистості, яка здатна реалізувати себе в суспільстві, що постійно змінюється. Сьогодення доводить, що тенденції політичного, економічного, культурного розвитку суспільства потребують нових підходів до якості знань, умінь, навичок і рівня розвитку учнів. Тому розвиток сучасної освіти спрямований на створення гармонійної цілісної системи на кожному освітньому рівні, яка включала б в себе взаємоузгоджені методи, дії, компоненти, направлені на процес навчання, розвиток та виховання молоді. На сучасному етапі метою навчання стало, насамперед, формування життєвої компетентності учнів, уміння застосовувати набуті знання на практиці у своїй професійній та суспільно-політичній діяльності. Ми повинні формувати покоління, яке «здатне навчатися впродовж усього життя». Саме такою, на наш погляд, і є концепція життєтворчості, провідні ідеї якої покладені в основу діяльності середньої загальноосвітньої школи № 67. Завдання нашого навчального закладу полягає в тому, щоб кожна дитина зрозуміла та осмислила своє життя, навчилася самостійно вирішувати як щоденні життєві завдання, так і складні проблеми, тобто стала життєво компетентною, життєстійкою, життєздатною. Тільки тоді вона зможе змінити своє життя, боротися з бездуховністю, байдужістю, безвідповідальністю, які руйнують життя окремої людини та суспільства. 

     Метою роботи школи є особистісно зорієнтоване формування в школярів фундаменту освіти, функціональної грамотності, життєвої, комунікативної компетентності в сучасних соціальних умовах. Продовжувалось удосконалення змісту системи освіти, яка сприяла забезпеченню розвитку кожного учня відповідно до здібностей, інтересів, можливостей у суб’єкт-суб’єктній парадигмі взаємовідносин «учитель – учень».

Розв’язання проблем та вирішення завдань школи, затверджених педагогічним колективом на навчальний рік, дозволило шкільному колективу досягти вагомих результатів за підсумками навчального року у всіх напрямках освітньої діяльності.



4.Завдання та проблеми, над якими працює заклад

Учітесь, читайте,
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь.
Т. Шевченко

Формування інформаційного середовища навчання є однією з основних складових усього навчально – виховного процесу школи. Це система засобів спілкування з людськими знаннями, яка служить як для зберігання, структурування й надання інформації, складає зміст накопичення знань, так і для передачі, переробки і збагачення. Основою інформаційного середовища є комп'ютеризація навчально – виховного процесу. Протягом навчального року колектив школи працював над науково-методичною темою “Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах”.

Сучасна психолого - педагогічна наука й виховна практика свої прагнення щодо вдосконалення процесу формування та розвитку особистості пов'язують з особистісно - орієнтованим підходом до дитини. Цей підхід суттєво гуманізує виховний процес, наповнює його високими морально - духовними цінностями: взаєминами справедливості і поваги, максимально розкриває потенційні можливості дитини, стимулює її до особистісно - розвивальної творчості. Головною метою діяльності адміністрації школи є створення умов, за яких спостерігається зростання особистості педагога - мотив до самовизначення, самоактуалізації, самореалізації.

Працюючи над методичною темою, вчителі спираються на:

- використання мультимедійних технологій;


  • організацію занять в малих групах на основі діалогу, тренінгів, круглих столів, дискусій. Формування національної свідомості духовно багатої особистості засобами рідної мови та літератури ( МО суспільно – гуманітарних дисциплін );

  • використання інноваційних технологій на уроках природничо-математичних дисциплін.( МО природничо – математичних дисциплін );

  • впровадження в навчальний процес комунікативно-орієнтованого навчання ( МО іноземних мов );

  • застосування комп’ютерів та використання новітніх інформаційних технологій (МО трудового навчання та обслуговуючої праці );

  • застосування телекомунікаційних та інформаційних технологій, вдосконалення методик диференційованого, індивідуального та колективного навчання(МО вчителів біології, хімії, географії);

  • новітні методики диференційованого, індивідуального та колективного навчання на уроках інформатики.(МО вчителів математики та інформатики).

Інноваційна діяльність педагогів стає сьогодні основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті й одним із суттєвих напрямків переходу до моделі інноваційного розвитку України вцілому. Це визначає ключові напрямки внутрішкільної методичної роботи, яка має свідомо визначити для себе як пріоритетну мету забезпечення мобільності вчителя й учня шляхом формування інформаційних і комунікаційних компетенцій. Методична робота школи була направлена на опрацювання науково-методичної теми “ Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах ”. Адміністрація школи, обґрунтувавши вибір проблеми, довівши її актуальність, викликала в педагогів інтерес та педагогічну готовність працювати над нею, що і здійснює колектив школи вже третій рік. Зміст методичної роботи в школі та її організація відображені в третьому розділі річного плану «Підвищення рівня педагогічної, психологічної, методичної та фахової майстерності педагогічних працівників школи». Крім цього було розроблено План роботи методичної ради школи на 2013-2014 навчальний рік, План засідань методичної ради школи на 2013-2014 навчальний рік, План роботи психолого-методичної служби з обдарованими дітьми на 2013-2014 навчальний рік.

Методична діяльність в школі ґрунтується на таких позиціях:

- визначення провідної ролі самого фахівця у власній освітній діяльності;

- побудова навчального процесу як партнерської співпраці тих, хто вчить, із тими, хто вчиться;

- розвиток професійної педагогічної компетентності вчителя.

Таким чином, у закладі створено методичний простір для освітнього середовища школи, що дозволило поглибити змістові та методичні рівні підготовки фахівців.

Одним із напрямків інноваційної діяльності школи є експериментальна діяльність. Так у 2013-2014 н.р. було запроваджено роботу у 1-А класі за науково – педагогічним проектом «Росток». Потреби соціальної адаптації та самореалізації особистості, зумовлені сучасним рівнем розвитку інформаційного суспільства, висувають на перший план нові вимоги до особливостей навчально- виховного процесу. Метою впровадження в нашій школі курсів «Навколишній світ», «Інформаційна культура», математика за науково-педагогічним проектом «Росток» поруч із традиційними дисциплінами є формування загальнонавчальних умінь та навичок, що визнані найважливішими в XXI столітті: навички критичного мислення, спільної діяльності, вміння приймати рішення, орієнтуватися в потоках інформації, яка допомагає розвитку адекватного самовизначення; саморозвитку, самовиховання, здоров'язбереження та успішної самореалізації особистості.

На уроках першокласники працюють індивідуально, у групову та в парах. Таке поєднання дозволяє навчити дитину слухати не тільки вчителя, а й своїх однокласників. Дитячі знахідки обов'язково оголошуються, заохочуються, обговорюються. Мета всього цього – звести до мінімуму пасивне перебування дітей на уроці. Завдання вчителя – навчити дітей самостійно міркувати, уміти сперечатися, відстоювати свою думку, ставити запитання.

Одним зі шляхів розв'язання проблеми підвищення пізнавальної активності та розвитку здібностей є застосування в навчальному процесі розвивальних та творчих ігор і вправ. На уроках математики діти працюють за підручниками-зошитами, автором яких є Петерсон Л.Г. Вони вчаться порівнювати конкретні предмети і фігури, аналізувати, поєднувати групи предметів, шукати спільне і відмінне, міркувати за аналогією. Під час роботи на уроках математики вчитель використовує такі ігри, як:« Засели будиночок» ( порівняння фігур за кольором, формою, розміром), « Продовж лічбу», « Утвори числовий ряд»,«Віднови числа» та «Мовчанка».

На уроках курсу «Навколишній світ» в учнів формується цілісна картина світу. Тематика занять розкриває перед дитиною багатогранний різноманітний навколишній світ. Отримуючи мінімум готових фактів , діти виявляють максимум активного творчого пошуку. Використовуються ігрові форми роботи: подорожі, зустрічі з казковими героями,практичні роботи. Робота у групах, парах не дає можливості розгубитися слабшим, кожний починає вірити в свої власні сили. Під час роботи використовуються елементи живопису, ліплення, музики. Автором програми й підручника «Навколишній світ» є Пушкарьова Т.О. Вивчаючи нові теми, вчитель використовує такі ігри, вправи, як: «Віднови листок», «Пори року», «Що загубилося?», «Створи картину», «Переплутанка» та «Художник».

На уроках інформаційної культури учні опановують знання про електронні пристрої, ознайомлюються з правилами користування ними, розвивають мислення, творчу уяву, самостійність. На підсумковій педраді адміністрація, вчителі та психолог школи підбили підсумки І етапу роботи над проектом. Психолог школи яскраво продемонструвала результати порівняльного аналізу рівня розвитку учнів, що працювали за проектом «Росток» та стандартного класів.


Традиційні форми методичної роботи в 2013-2014 н.р. – педагогічна рада, методична рада, методичні об’єднання вчителів-предметників, предметний тиждень, методичне об’єднання класних керівників, рада методичного кабінету, школа педагогічної майстерності, школа молодого вчителя, круглий стіл «Педагогічний пошук», психолого-педагогічний семінар,науково-практичні семінари, інструктивно-методичні наради, конкурс педагогічної майстерності, самоосвіта тощо. Нетрадиційні форми методичної роботи визначаються за методикою колективної творчості – панорама методичних новинок, творчі портрети, ділові ігри, навчальний семінар на базі відкритих уроків під час проведення тижня педагогічної майстерності. У методичній роботі враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи.

Згідно з наказом по школі №152 від 05 вересня 2013 р. “Про організацію науково-методичної роботи в школі у 2013-2014 навчальному році” та з метою чіткої організації та вдосконалення науково-методичної роботи, в школі було організовано роботу методичної ради школи. За звітний період було проведено шість засідань. Відповідно до Положення про шкільну методичну раду, призначено головами МК:



  • української мови та літератури, світової літератури – Ткаченко Д.В.,

  • математики та інформатики – Гулієву І.О.,

  • іноземних мов – Омельченко О.В.,

  • фізики,біології, хімії та географії – Бондаренко О.Л.,

  • трудового навчання , фізичної культури та Захисту Вітчизни – Шиденка В.В.,

  • початкових класів, музики та образотворчого мистецтва – Коромисел Т.М.,

  • класних керівників – Сікозу Т.Г.

У 2013-2014 навчальному році члени МК вчителів математики та інформатики працювали над вирішенням поставлених завдань перед школою в сучасних умовах з урахуванням рівня організації навчально-виховного процесу під час вивчення математики та інформатики, з урахуванням особливостей складу учнів. Методична комісія працювала над вирішенням проблемної теми : «Втілення в практику форм і методів роботи, що сприяють творчому розвитку здібностей учнів».

Для здійснення роботи вчителями кафедри вирішувались наступні завдання:



  1. Нестандартні прийоми розвитку творчих здібностей на заняттях з математики та інформатики.

  2. Пошук шляхів, засобів упровадження інноваційних методів, технологій навчання.

  3. Розвиток творчих здібностей обдарованих дітей через додаткові заняття, олімпіади, конкурси, МАН.

  4. Підвищення фахової майстерності вчителів МО через семінари та відкриті уроки.

  5. Вивчення й впровадження в педагогічну практичну діяльність досягнень педагогічної науки.

  6. Вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних рекомендацій щодо змісту, форм і методів проведення уроків, факультативних занять, виховних позакласних заходів.

  7. Удосконалення роботи над розвитком особистісних підходів щодо активізації їх пізнавальної діяльності.

  8. Поповнення і забезпечення кабінетів дидактичними матеріалами, зміцнення навчально-матеріальної бази кабінетів.

  9. Створення на базі кабінетів мультимедійних комплексів.

Для організації та планомірного здійснення методичної роботи було затверджено структуру та форми методичної роботи, складено план роботи над методичною темою, розглянуто, обговорено та затверджено плани роботи МО на 2013-2014 н. р.

На засіданнях МО вчителів обговорювалися такі питання:

- шляхи реалізації загальношкільної методичної теми ;

- стан науково – дослідницької роботи учнів і вчителів школи;

- сучасні педагогічні технології у навчально – виховному процесі;

- підвищення педагогічної майстерності вчителів;

- аналіз результативності виступу учнів на районному та обласному етапах учнівських олімпіад з базових дисциплін, МАН, різноманітних предметних конкурсах, турнірах.

Велику увагу МК приділяє роботі з обдарованими дітьми, їхніїй підготовці до участі у секціях МАН. Переможці І туру МАН з математики :





Місце

Предмет

П .І. учня

Клас

Тема

ПІБ вчителя



ІІ

Геометрія

Ремезовський І.

11-А

«Евклідова та неевклідова геометрія. Многокутники Лобачевського»

Гулієва І.О.



І

Алгебра

Головатенко В.

11-А

«Метод областей при розв’язанні прикладних задач»

Гулієва І.О.



ІІІ

Геометрія

Беркацький Б.

11-А

«Региомантан. Ортоцентр»

Гулієва І.О.



ІІ

Геометрія

Кловська О.Ю.

8-А

«Математичне моделювання у прикладних задачах»

Гулієва І.О.



ІІІ

Алгебра

Здоровицький І.В.


9-А

«Задачі Ейлера»

Гулієва І.О.



ІІІ

Геометрія

Аброськін Д.І.

9-А

«Математичне моделювання та його використання при розв’язуванні економічних задач»

Гулієва І.О.

7

ІІІ

Алгебра

Головань К. В.

9-А

«Бімедіани чотирикутника»

Гулієва І.О.

У листопаді 2013р. кафедрою математики та інформатики був проведений І (шкільний) етап олімпіади з математики, інформатики та з економіки. Переможці І етапу брали участь у ІІ (районному) етапі.

Переможці ІІ туру олімпіади з математики





Місце

П .І. учня

Клас

ПІБ вчителя

1

ІІІ

Поліщук Є.

7-А

Ігнатенко Л.Є.

1

ІІІ

Ткаченко Д.

7-Б

Тимошкова Г.А.

Традиційно у жовтні кафедрою проводиться тиждень математики, в рамках якого визначаються найактивніші та найрозумніші учні.

У 2013 році тиждень математики був присвячений жінкам-математикам.

Протягом п’яти днів учні старшої та середньої школи намагалися відкрити для себе великих жінок-математиків та довести кожний для себе, що ці жінки були талановитими.

Відбувалися: конкурси газет, малюнків, ребусів, було проведено свято інсценізованих постанови математичних казок, які були показані також і в початковій школі, а також проведена науково-практична конференція серед учнів старшої школи, які захищали презентації. Під керівництвом вчителів у тижні математики учні завжди беруть активну участь.

У школі працює 3 кабінети математики та 2 кабінети інформатики. Вчителі кафедри систематично працюють над поповненням матеріальної бази кабінетів.

Про кожного вчителя кафедри з гордістю можна сказати – це людина, закохана у свою професію, любить дітей, досконало знає свій предмет, постійно займається самоосвітою.

Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури й світової літератури працює за темою «Формування національно свідомої духовно багатої особистості засобами рідної мови».

До складу кафедри входить 5 учителів української мови та літератури, 1 вчитель світової літератури та 3-є вчителів історії.

За 2013-2014 навчальний рік було проведено 6 засідань кафедри згідно з планом.

У жовтні 2013 н.р. відбувся І етап олімпіади з української мови та літератури. Переможці І етапу брали участь у ІІ турі олімпіади з української мови та літератури. Учениця 7-А класу Поліщук Євгенія посіла ІІІ місце на районному етапі. Учні 8-11 класів узяли участь у роботі Малої академії наук. Головань Катерина, учениця 9-А класу, посіла ІІІ місце на районному етапі МАН.

Також у листопаді були проведені заходи до Дня української писемності і мови: виставки стіннівок, тематичні диктанти, наукова конференція.

У вересні вчителями історії Корнієнком В.В., Жебокрицькою Г.В. та вчителем української мови та літератури Ткаченко Д.В. проведено екскурсії, присвячені річниці трагедії в Бабиному Ярі.

ПМК вчителів української мови та літератури, світової літератури та історії у 2013-2014 н.р. брало активну участь у відзначенні у 2014 році в Україні 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка. Зокрема, були проведені уроки поглибленого вивчення життєвого і творчого шляху Тараса Шевченка, відбувся конкурс учнівських газет, малюнків до Шевченківських днів, проведено наукову конференцію старшокласників, конкурс читців поезій Кобзаря, учні школи на чолі з педагогами ПМК відвідали Музей Т.Шевченка, вчителі Немикіна Ж.В., Ткаченко Д.В. провели цікаві позакласні заходи.

Протягом навчального року проводились факультативні заняття, велась активна робота по підготовці 11-класників до ЗНО.
Переможці олімпіад, творчих конкурсів, інтелектуальних марафонів






Предмет

П .І. учня

Клас

ПІБ вчителя

Районна олімпіада

Українська мова та література

Поліщук Євгенія



7-А

Гринцевич Н.С.



МАН

Українська мова та література

Головань Катерина



9-А

Ткаченко Д.В.


Методичне об’єднання вчителів кафедри природничих наук працює за темою «Особистісно-орієнтовний підхід при вивченні природничих наук».До складу кафедри входить вчитель хімії,вчитель фізики,вчитель біології,вчитель географії та біології. За 2013-2014 навчальний рік було проведено 5 засідань кафедри згідно з планом.

У жовтні 2013 н.р. був проведений І етап олімпіади з хімії,біології,географії та фізики. 44 учнів 8-11 класів взяли участь в І етапі предметних олімпіад. Учні 11 класу взяли участь у роботі Малої академії наук. Беркацький Богдан з роботою «Хімічні джерела енергії»посів 2 місце, Головатенко Вероніка з роботою «Доcлідження кінетики хімічних реакцій. Коливальні реакції. Кільця Лізеганга» посіла 1 місце, Ремезовський Іван з роботою «Повернево-активні речовини у миючих та пральних засобах. Вплив ПАР на організм людини та навколишнє середовище» посів 2 місце на районному етапі МАН з хімії.

У листопаді в рамках тижня природничих наук були проведені наступні заходи:

1.Виховний захід «В світі дивовижних географічних професій» (8 класи,

Миколаєнко О.Ю.)

2.Виставка малюнків «Географія символів. Геоаксіологія» (7класи, Миколаєнко О.Ю.)

3.Лекторій «Йодована сіль. Значення.»(10-11 класи, Левіна Л.Б.)

4. «Вирощуємо кристали» (9 класи, Бондаренко О.Л.)

5.Усний журнал «Видатний кардіохірург М. Амосов» (7 класи для учнів 1-11 класів, Бондаренко О.Л.)

6.Інсценування байки «Ведмідь-халтурник» (8-а клас, проект «Енергоефективна школа», Бондаренко О.Л.)

7.Конференція «Бережемо тепло – зберігаємо планету»(8 класи, Бондаренко О.Л.)

8.Проект «Опале листя-шкода чи користь?» (5 клас, Бондаренко О.Л.)

9.Проект «Поради з енергозбереження в школі та вдома» (11 клас, Бондаренко О.Л.)

10.Виховний захід «Збудуємо наш дім, тепло й затишно буде в нім» (6-а клас, Литовченко О. М.)

11.Виступ агітбригади «Теплий дім» (8 класи, Миколаєнко О.Ю.)

Вчитель Литовченко О.М., яка проходла атестацію в цьому навчальному році, провела інтегрований урок з учителем української мови та літератури Сікозою Т.Г. «Альтернативні джерела енергії» у 10-а класі, гру-вікторину «Від Теплинки» у 6-а класі та «Астрономічну казку» з учнями 11-а класу.

Вчитель хімії Бондаренко О.Л. у квітні та травні місяці провела інтегровані уроки з вчителем української мови та літератури Сікозою Т.Г. «Твердість води та методи її усунення» та з вчителем фізичного виховання Шиденко В.В. «Періодичний закон та будова атома».

Протягом року проводились факультативні заняття, велась активна робота по підготовці 11-класників до ЗНО.

МО вчителів фізичної культури велику увагу приділяли патріотичному вихованню.

Проведено уроки мужності 8-11 класах присвячені звільненню міста Києва, Дню захисника Вітчизни, Дню Перемоги (протягом року), проведено конкурс патріотичної пісні, конкурс зі стройових вправ.

Проведенно зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни.

Протягом року проведені екскурсії: до Бабиного Яру, до музею Великої Вітчизняної війни та музею авіації.

Спортивна та оздоровча робота:

1.У школі протягом року працювали секції:

а) міні - футболу пн. ср. пт. тренер Ночвін К.Ю.

б) гурток з танців викладач Бойко Г.О.

г) секції з волейболу вт. чт. сб. тренер Дідух .

д)секція з футболу для учнів середніх, старших класів викладач ШиденкоВ.В.

е) секція карате тренер Розов В.В.

2. Протягом учбового року проводився гурток з З.Ф.П. для учнів 10-х, 11-х класів. (Пн. Ср. 19-00 по 20-30) відповідальний Шиденко В.В.

3.Учні школи взяли участь у шкільних змаганнях: проведені змагання з футболу серед 9-х 11-х, класів перемогу здобув 10-а клас , баскетболу серед 9-х –11-х класів. Проведена відкрита першість школи з настільного тенісу у якому прийняли участь 6-ті – 11-ті класи, молодша школа учні 2-х- 4-х змагались у комбінованих естафетах, проведені змагання до дня «Захисника Відчини» серед учнів 6-х, 7-х класів. Учні 5-х—7-х класів прийняли участь у змаганнях «До дня Ц.З.

4.Учні школи взяли участь у районних змаганнях згідно наданого календаря змагань.

5. Учні школи взяли участь в змаганнях з футболу, що проходили в раках товариських зустріч у чотири етапи серед шкіл 46, 67,159,74.в загальному заліку школа 67 посіла перше місце.

6.Учні школи взяли участь у турнірі чотирьох команд, який проходив на протязі учбового року, та зайняли трете місце.

7. Учні 11-го класу взяли участь у районній Олімпіаді.

Господарська робота:

1.Проведений косметичний ремонт спортивного залу, одремонтовано освітлення спортивного залу.

2.Намальована нова розмітка спортивного залу.

3.Покрашено спортивне обладнання гімнастичного містечка.

4.Ремонт спортивного обладнання, ремонт столів настільного тенісу.

5.Перевірено спортивне обладнання на природність до експлуатування.

6.Відремонтована кімната для викладачів

7.Відремонтовані душові кабінки у чоловічій роздягальні.

Кафедра початкової школи працює над темою «Використання інтерактивних технологій на уроках та в позакласній роботі». Методична діяльність на кафедрі початкової школи ґрунтується на таких позиціях:

- визначення провідної ролі самого фахівця у власній освітній діяльності;

- побудова навчального процесу як партнерської співпраці тих, хто вчить із тими, хто вчиться;

- розвиток професійної педагогічної компетентності вчителя.

Таким чином, у закладі створено методичний простір для освітнього середовища школи, що дозволило поглибити змістові та методичні рівні підготовки фахівців

   У 2013-2014 н.р. кафедра працювала за традиційними формами методичної роботи – педагогічна рада, методична рада, методичне об’єднання вчителів, предметний тиждень, методичне об’єднання класних керівників, рада методичного кабінету, школа педагогічної майстерності, круглий стіл «Педагогічний пошук», психолого-педагогічний семінар, науково-практичні семінари, інструктивно-методичні наради, конкурс педагогічної майстерності, самоосвіта тощо. Нетрадиційні форми методичної роботи визначаються за методикою колективної творчості – панорама методичних новинок, творчі портрети, ділові ігри, навчальний семінар на базі відкритих уроків під час проведення тижня педагогічної майстерності. У методичній роботі враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи.


Упродовж жовтня-квітня 2013-2014 н.р. школа була учасником Всеукраїнського проекту «Енергоефективні школи», засновниками якого є Інститут місцевого розвитку та енергетична компанія ДТЕК. До активної участі долучилися всі учні школи та педагогічний колектив. Було проведено багато різноманітних навчально-виховних заходів: урочистий запуск проекту, виготовлення наочності на енергозберігаючу тематику ( конкурси малюнків, листівок, плакатів, аплікацій, стінгазет; оформлення класних куточків енергозбереження та стенду «Енергоефективна школа»); вікторини, конференції, захист проектів- презентацій; виступ агітбригади; КВК, конкурс відеосюжетів, поетичний родинний конкурс, акції в мікрорайоні, екскурсії на тепло- та енергопідприємства.

5. Створення умов для здобуття загальної середньої освіти

На виконання ст.37 Закону України "Про загальну середню освіту", Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000р. № 646 "Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку" та наказу Головного управління освіти і науки м. Києва від 03.12.2002р. №227 "Про посилення роботи щодо охоплення дітей і підлітків шкільного віку навчанням", а також відповідно наказу №357 від 26.12.2002р. Управління освіти Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації в школі № 67 створені всі умови для обов'язкового здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти.



За школою № 67 закріплений мікрорайон: вул . Героїв Севастополя, 1 - 19; бульвар І.Лепсе 6,8,14, 19 - 29; проспект Комарова, 22-28/30, віл. Василенка 4-А, в якому проживає 688 дітей шкільного віку, з яких 173 навчаються в даній школі. Дітей шестирічного віку - 47 .

Сьогодні навчально-виховний процес у школі зорієнтовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях. Тому колектив школи своєчасно реагує на зміни, які відбуваються в соціумі, прагне до створення необхідних умов для реалізації варіативної освіти, здійснення послідовності, наступності на всіх етапах навчання й розвитку школярів.

Для покращення роботи школи у мікрорайоні адміністрацією школи було створено сайт школи, на якому систематично розміщується інформація про роботу школи. Так у січні 2014 р. було відкрито «Школу майбутнього першокласника», яка працювала за програмою Міністерства освіти і науки Україн «Впевнений старт».

Протягом року було організовано роботу психологічної служби для батьків майбутніх першокласників. У березні – квітні 2014року на базі дитячих садочків №425 та «Дельфін» проходили зустрічі психолога з батьками майбутніх першокласників: батьків запросили до школи на «День відкритих дверей». 18 квітня школа приймала майбутніх першачків та їхніх батьків. Першачків зустрів хоровий колектив «Дзвіночкок», діти разом з батьками відвідали різні уроки, взяли участь у виготовленні писанок. Учні 8-А класу підготували мюзикл «Ведмідь-халтурник», який показали гостям, тим самим долучивши їх до проекту «Енергоефективна школа».


6. Науково-методичне забезпечення роботи закладу

Робота педагогічної ради

Сьогодні, як ніколи, гостро стоїть завдання осмислення та пізнання буття, створення нової філософії освіти, відкритої до таємниць життя людини, її прагнень, життєвого потенціалу, на цій основі й формується нова педагогіка.

Провідним мотивом Державної національної програми «Освіта. Україна XXI ст..» є ідея випереджаючого розвитку освітньої системи, яка передбачає створення атмосфери педагогічного партнерства, як найсприятливіших умов для творчого самовираження і самореалізації педагогів. Втілення в життя цієї ідеї неможливе без роботи над формуванням яскравої особистості педагога - фахівця. Головним завданням школи № 67 є формування яскравої особистості педагога - фахівця, також турбота про постійне підвищення якості навчально - виховного процесу, розвиток творчого потенціалу кожного вчителя і колективу в цілому.

В умовах постійної змінюваності світу сучасна школа повинна цілеспрямовано орієнтуватися на підготовку молоді до соціальної інтеграції, реалізації життєвих планів і програм з урахуванням соціально-економічних, культурних та інших особливостей. Розвиток європейського освітнього простору об'єктивно потребує від сучасної української школи адекватних змін, які відбуваються в освітніх системах провідних країнах світу.

Впровадження інноваційних освітніх технологій є одним з шляхів оновлення змісту і форм організації навчально-виховного процесу, забезпечення рівного доступу до одержання якісної освіти, реалізації Національної доктрини розвитку освіти. Розв'язанню цих завдань сприяє оптимальна модель внутрішкільної методичної роботи, модернізація науково - методичної роботи з педагогічними кадрами, система оновлення фахових знань, продумування нових педагогічних ідей і технологій, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду.Раціональне поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості дає змогу віднаходити індивідуальні шляхи до вершин педагогічної майстерності.

Як сонце і тепло необхідні для розквіту квітки, так любов, повага і безмежне прийняття кожного є передумовою розквіту педагога - майстра, творчого вчителя, здатного виховати обдаровану особистість.

Упродовж навчального року школа працювала над науково-методичною темою “Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах ” .

Під час роботи над науково-методичною темою було організовано навчання всього педколективу. Активізували свою роботу творчі групи, школа педагогічної майстерності, проблемні семінари.

Проблемні питання стали темами на педагогічних радах:


  1. Перспективи розвитку школи. Готовність початкової та середньої школи до впровадження « Державного стандарту загальної освіти»Запровадження науково – педагогічного проекту «Росток».

  2. «Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів у початковій школі».

  3. «Комп’ютерні технології навчання як запорука якісної освіти у світлі сучасних новітніх інформаційних досягнень».

  4. «Вплив педагогічного колективу на рівень вихованості учнів школи».

Колективом школи на засіданнях педагогічних рад обговорювались також питання відзначення 200–річчя з дня народження Т.Шевченка, 70-річчя звільнення Києва від німецько-фашистських загарбників, роковин голодомору. Було проведено відкриті уроки, семінари, круглі столи, наукові конференції , презентації творчих робіт учнів, конкурс читців тощо.

У грудні 2013р. було проведено семінар для вчителів школи «Використання ІКТ в діяльності школи». На семінарі було відзначено, що впродовж І семестру в школі було створено 4 класи з мультимедійними комплексами: кабінет початкової школи – вчитель Петренко Л.В.; кабінет української мови та літератури – вчитель Валяєва Н.В.; кабінет хімії – вчитель Бондаренко О.Л. та кабінет математики – вчитель Гулієва І.О.

На серпневому засіданні педагогічної ради школи було затверджено шкільну науково-методичну раду, створено раду методичного кабінету, затверджено схвалену науково-методичною радою структуру та форми науково-методичної роботи школи, створено Школу молодого вчителя (керівник – Корнієнко В.В.), школу педагогічної майстерності (керівник – Левіна Л.Б.).

За звітний період показовою була діяльність Ради методичного кабінету. Методичний кабінет школи є центром методичної роботи, основною базою для проведення всіх видів методичних заходів та організаційних форм самоосвіти вчителів, обладнаний відповідно до вимог Положення про шкільний методичний кабінет. Організовує роботу педагогічної ради, школи педагогічної майстерності, круглого столу «Педагогічний пошук», конкурсів професійної майстерності. Рада методичного кабінету забезпечувала науково- методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних методичних заходів, надавала допомогу вчителям, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації, проводилося індивідуальне консультування педагогів. Показником ефективності роботи школи з проблемної теми є, насамперед, стабільне зростання фахового рівня вчителів, результативність їх професійної діяльності.    З метою виявлення рівня психолого-педагогічної та методичної підготовки вчителів з початковим досвідом роботи, їхнього творчого потенціалу, здатності до самоосвіти, дотримання ними основних принципів дидактики, володіння методами навчання та знання їхньої класифікації були проведені анкетування, які дали змогу визначити і спроектувати основні напрями педагогічної науково-методичної діяльності, сконцентрувати увагу на основних аспектах навчально-виховного процесу. Крім цього, враховуючи побажання досвідчених вчителів та початківців, адміністрацією школи було призначено наставників молодих спеціалістів.  Надання допомоги молодому вчителю в школі було розпочато з ознайомлення з зі Статутом школи, Пам’яткою молодого вчителя, розпорядком роботи навчального закладу, планом роботи школи на поточний рік, правилами внутрішнього розпорядку та техніки безпеки, традиціями школи, особливостями навчально-виховного процесу. Разом з вчителем-наставником молодими вчителями було розроблено спільні плани роботи (відповідно до етапу). Ефективність такої



спільної діяльності аналізувалась на засіданнях Школи молодого вчителя.

Аналізуючи роботу за минулий навчальний рік, слід зазначити, що дієвим було призначення наставниками досвідчених вчителів Неродіна О.С., Шиденка В.В. та Спиридонову Н.М., які спланували свою роботу з молодими та новоприбулими вчителями у кілька етапів. На першому етапі адаптації відбулося ознайомлення початківця з вимогами до професії, його включення в самостійну професійну діяльність, зіставлення рівня готовності до роботи з вимогами навчально-виховного закладу. Другий етап пов’язаний із процесом подолання труднощів навчальної діяльності й початком формування майстерності молодого вчителя. Третій етап – це етап високої адаптованості, він є результатом ефективної діяльності молодого вчителя на попередньому етапі. Для цього етапу характерний високий рівень самостійності молодого вчителя, його творчий підхід до навчальної діяльності. Відповідно до цього у перші два-три тижні уроки молодого вчителя відвідували лише наставники та їхні колеги, адже відомо, що присутність на уроці керівника школи надто хвилює початківців, а дружні зауваження колег він сприймає значно лояльніше. А в листопаді місяці адміністрацією школи та вчителями-наставниками було здійснено оглядовий контроль (відвідування уроків), що дав змогу загально ознайомитись з професійним рівнем роботи молодих вчителів. При цьому було визначено рекомендації початківцям щодо вдосконалення навчально-виховного процесу і ліквідації недоліків та прорахунків. Зокрема було відмічено, що молоді вчителі Петрова М.В. та Ковтун Т.В.мають добрі знання зі свого предмета, працюють за готовими методичними розробками, хоча і намагаються моделювати основні форми і методи своєї педагогічної праці. Аналізуючи роботу молодих і новоприбулих вчителів, слід зазначити, що певні труднощі у них виникали під час здійснення виховної роботи. Їм важко визначити оптимальний зміст виховної роботи з дітьми, не завжди добре володіють різноманітними її формами, не досить гнучко використовують методи виховання, що свідчать про невисокий рівень сформованості конструктивних умінь. Тому аналіз результативності виховної діяльності зазначених вчителів свідчить про необхідність пошуку шляхів її вдосконалення. І саме це покликана зробити систематична самоосвіта вчителів, яка є не менш важливою ділянкою методичної роботи в школі. Певні напрацювання з обраних самоосвітніх напрямків висвітлювались і заслуховувались на засіданнях Школи молодого вчителя. Таким чином, досвід роботи Школи минулих років і узагальнені висновки за підсумками цього навчального року дозволяють окреслити очікувану модель молодого вчителя нашої школи, який вміє:

- проектувати, конструювати навчальний матеріал, моделювати педагогічний процес, спрямовуючи навчальну діяльність учнів на основі психологічних уявлень;

- перетворювати наукову інформацію на навчальний матеріал, доступний розумінню учнів, пробуджувати інтерес до навчального предмета, розвивати творчу активність школярів;

- спостерігати, сприймати психологічний стан дітей, визначати особливості стосунків у дитячому колективі, проводити моніторинг;

- здійснювати емоційно-вольовий вплив на дітей, виявляючи стриманість, організованість, цілеспрямованість, стійкість, самостійність, ініціативність;

- ставити завдання, інструктувати дітей, координувати їхню діяльність, співпрацювати в навчальному процесі;

- регулювати взаємини з дітьми, їхніми батьками, колегами, керівниками; 

- зовнішньо виражати емоції (мімікою, жестами, тоном), мати мовні здібності, які полягають у правильній артикуляції, дикції, багатстві усного мовлення;

- засвоювати й поповнювати знання, аналізувати, узагальнювати, порівнювати, визначати головне, логічно мислити, використовувати дедуктивні та індуктивні методи мислення;

- вивчати особливості учнів, окремих груп, колективів, чинники впливу на хід навчально-виховного процесу;

- брати участь в експериментальній, творчій роботі, аналізувати її результати, ефективність.

Отже, аналіз роботи з молодими і новоприбулими вчителями дозволив узагальнити ряд питань, окреслити напрямки роботи на наступний навчальний рік та знайти дієві шляхи удосконалення методичної роботи у цьому напрямку.


7. Створення умов для навчання і виховання обдарованих дітей

Важливо зауважити, що інноваційна діяльність педагогічного колективу школи співвідноситься з державною національною програмою «Освіта. Україна XXI століття», а також з національною програмою «Діти України».

У відповідності до цих програм у школі розробляються й реалізовуються Концепція і Програма розвитку школи до 2015 року та довгострокові комплексні програми: «Обдаровані діти», «Інформаційна культура».

Ці програми і проекти зорієнтовані на розвиток творчого потенціалу, інтелекту, соціальну адаптацію та активність дітей, модернізацію навчального процесу, підвищення професійної підготовки педагогів. Школа проводить велику масову роботу з дітьми, батьками, родинами. Серед них такі традиційні заходи як олімпіади , «Сузір'я талановитих», конкурс наукових робіт членів Малої академії наук, фестиваль «Золота осінь», бальних танців «Калейдоскоп», дитячої преси, виставки дитячої творчості «Барви осені», свято Новорічної ялинки та багато інших.

Сьогодні майже половина гуртківців - учні 9-11 класів, для яких школа дає можливість більш глибоко вивчати спеціалізовані предмети, практично знайомитись з майбутньою професією. Саме такі питання вирішують сьогодні Мала академія наук «Дослідник», агенція « Юн - прес», центр «Дозвілля», Університет математиків, Школа комп'ютерного зв'язку « Елзік », Центр інформаційних технологій. Сьогодні МАН - це можливість отримати додаткову освіту, бути залученим до наукового пошуку чи дослідження, опублікувати перший матеріал. Результати за 2012- 2014 р. були такими:

Ідеться про створення нової школи України XXI століття, національної школи, яка б плекала творчу особистість, створювала умови для її повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного розвитку. Це спонукає до пошуку нового комплексу ідей, створення інтелектуальної основи 11-річної школи.

Свою роботу з обдарованими учнями педколектив школи будує на таких засадах: духовність, інтелект, здоров'я.

Уже з першого класу йде наполеглива робота вчителів над розвитком здібностей учнів, пробудження інтересу до різних предметів, розкриттям індивідуальності кожної дитини, виявлення здібностей та нахилів.

Мета навчання учнів 5-9 класів – забезпечити базову освіту і підготовку до свідомого вибору профільних предметів для поглибленого вивчення на третьому ступені навчання.

Зміст, форми і методи навчання в 10-11 класах також спрямовані на розвиток особистості учня. Вибір змісту навчання у варіативній частині здійснюється на основі заяв-замовлень, які заповнюють учні за допомогою батьків. З метою налагодження та розвитку науково-дослідницької роботи в школі працює Наукове товариство старшокласників. Це товариство сприяло залученню учнів до експериментування, а також творчому зростанню вчителів.


8. Організація виховної роботи

Виховна робота в СЗШ№67 керується наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1243 від 31.10.2011 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України.



Методичне об’єднання класних керівників, керуючись основними орієнтирами виховання, у 2013-2014 навчальному році обрало тему «Формування цінностей і ставлення особистості до себе і людей, суспільства і держави, природи і здоров’я, праці та мистецтва».

Методичне об’єднання класних керівників продовжує досліджувати проблему „Інноваційні напрямки в діяльності класного керівника”. Кожний класний керівник вивчає інноваційні технології, знайомиться з новинками літератури, відповідно планує свою роботу.

Класним керівникам надані методичні рекомендації на 2013-2014 н. р.:

  1. Вересень – ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

  2. Жовтень – ціннісне ставлення до праці. Місячник з благоустрою.

  3. Листопад – ціннісне ставлення до себе.

  4. Грудень – ціннісне ставлення до себе. Формування здорового способу життя.

  5. Січень – ціннісне ставлення до суспільства і держави.

  6. Лютий – ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

  7. Березень – ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

  8. Квітень – ціннісне ставлення до природи та праці.

  9. Травень – ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Методичне об’єднання класних керівників у 2013-2014 навчальному році працювало у творчому і продуктивному форматі. Першочергові завдання і проблеми, які ставили перед собою члени методичного об’єднання, розглядалися і вирішувалися упродовж навчального року.   Кожен класний керівник доклав чимало зусиль для творчого співробітництва, підвищення рівня педагогічної майстерності, налагодження співпраці з батьківською громадськістю та з іншими організаціями соціально-педагогічного комплексу.

Вересень – ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Організовано розпочався навчальний 2013-2014 н.р. Першого вересня пройшло Свято Знань, в організації та проведенні якого взяли активну участь учні 11-А класу (класний керівник Сікоза Т.Г.). Гостями свята були представники Київської міжрегіональної митниці, ВАТ «Меридіан» ім.Корольова, НАУ.

Були проведені такі виховні години «Наша Вітчизна – Україна» (1-4 кл.), «365 років з дня Пилявецької битви» (5-9 кл.), «Я – громадянин і патріот України» (10-11 класи).

У вересні також були проведені такі заходи :



- Місячник безпеки життєдіяльності (01.09- 30.09.13)

- Бесіди “ У гостях у Світлофора-моргайка “(1-4 кл.), “Обережно! Ти на дорозі“ (5-11кл.).

-.Конкурс листівок та плакатів з правил дорожнього руху та з пожежної безпеки (1-11 класи).

1. Загальношкільні батьківські збори (12.09.13)..

2. Вітання шефів ВАТ «Меридіан» з 60-річчям з дня заснування (12.09.13).

3. Виховні години до Дня партизанської слави.

4. Конкурс «Школа шукає таланти» (20.09.13).

5. Засідання ради з питань профілактики правопорушень.

6. Лекція для учнів 9-10 класів «Кримінальна відповідальність підлітків», проведена старшим лейтенантом міліції Солом’янського РУ ГУ МВС України Піжевською І.П.

7. Віртуальна екскурсія по Шевченківських місцях (1-4 класи).

8. Вікторина «Шевченко і сучасність» (5-11 класи).

9. Волонтерами молодіжної організації «Плай» проводилася лекція-презентація для учнів 8-11кл. «Формула здорового способу життя».

10. 24.09.13 – екскурсія з профорієнтації до хіміко-технологічного факультету НАУ (11-А клас).

11. 25 - 26.09.13 – екскурсії до Бабиного Яру (6-А клас, кл.керівник Литовченко О.М., 9-А клас, кл.керівник ткаченко Д.В., 10-А клас, кл.керівник Іванов І.А.)

12. Посвята в першокласники (27.09.13).

13. Змагання до Дня туризму.



Жовтень - ціннісне ставлення до праці. Місячник з благоустрою

Були проведені виховні години «Праця прикрашає людину» у 1-4кл., години спілкування «Ціна однієї хвилини» (5-9кл.), диспут «Ти і ринок» (10-11 кл).

Відбулася благодійна акція до Дня людей похилого віку, надсилання листівок.

Силами учнівського самоврядування проведено засідання круглого столу на тему «Роль учнівського самоврядування у захисті прав дитини».

До 69-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників відбулася зустріч з ветераном Великої Вітчизняної війни Кияниченком О.Н. та двоюрідною сестрою молодогвардійця Володі Осьмухіна Середкою А.М.Також учнівське самоврядування надіслало вітальні листівки ветеранам мікрорайону.

15.10.13 відбувся урочистий запуск проекту «Енергоефективні школи» у загальноосвітніх навчальних закладах України в рамках Програми соціального партнерства ДТЕК.

Зустріч учнів 9-А класу з представниками кримінальної міліції в ПДЮТ. Відеолекторій «Підліток і закон» (17.10.13).

18.10.13 проведений конкурс краси й інтелекту «Роксолана – 2013», переможницею якого стала Осовітна Емілія (9-А клас).

23.10.13 – психологічний тренінг «Запобігання шкідливим звичкам» (6 - 8 класи).

03, 22, 30.10.13 – екскурсії по Києву місцями бойової слави (3-Б, 4-Б, 6-А, 6-Б класи).

12.10.13 – відвідання заходів, присвячених Дню Солом’янки в парку «Відрадний» (6-Б, 7-А класи).

14.10.13 здійснено культпохід до кінотеатру «Жовтень» в рамках V Міжнародного фестивалю кіно для дітей та юнацтва «Крила» (5-А, 6-Б, 7-А класи)

14.10.13 – екскурсія до пожежної частини (6-А клас, кл.керівник Литовченко О.М.)

15.10.13 – екскурсія на фабрику «Рощен» (3-А, 4-Б класи, класоводи Верес Н.В., Берестеннікова З.Ц.)

29.10.13 – екскурсія до Парку Слави та Вічного Вогню, присвячена 70-річчю визволення Києва (6-Б, 7-А класи, кл.керівники Тимошкова Г.А., Беркацька Я.Ю.)



  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка