Тестові запитання з муз викладання Основні категорії поведінки



Скачати 196.13 Kb.
Дата конвертації26.12.2016
Розмір196.13 Kb.
Тестові запитання з муз.викладання

  1. Основні категорії поведінки:

  1. Освіта, навчання, виховання.

2. Освіта, виховання, самоосвіта,

3. Освіта, самоосвіта, навчання, виховання, самовиховання.

4. Урок, дидактика, навчання, освіта.

2. Виберіть тип нервової системи, який відповідає сангвінічному темпераменту:


  1. Сильний, врівноважений, рухливий;

2. Сильний, врівноважений, інертний;

3. Сильний, неврівноважений, рухливий;



3. Ви прийшли в 5-й клас, де учні не мають належних знань з нот­ної грамоти. З чого ви почнете перші уроки:

1. Опитування;

2. Із вияснення причин такого стану;


  1. 3. Проведете контрольні заміри для виявлення рівня знань;

4. Зацікавите учнів даним видом роботи.

4. Яке з нижче перерахованих завдань музичного виховання в д/с є пріорітетний:

  1. Виховувати любов до музики;

  2. Розвивати в дітей музичні здібності;

  3. Прищеплювати навички з різних видів музичної діяльності;

5. Основні поняття дидактики:

  1. Освіта, виховання, навчання, самоосвіта, принципи навчання;

  2. Освіта, навчання, самоосвіта;

  3. Навчання, освіта, принципи і методи навчання, зміст освіти;

  4. Організаційні форми навчання.

6. Визначити про які якості розуму йде мова нижче:

Вміння швидко оцінювати ситуацію, вільно приймати необхідні рішення, легко переключатися з одного способу вирішення проблеми на інший, з одного способу дій на інший.

  1. Широта розуму;

  2. Глибина;

  3. Критичність;

  4. Гнучкість.

7. Деякі учні старших класів не бажають відвідувати репетиції хору. Ваші дії:

1. Домагаєтесь від адміністрації школи забезпечення

явки;

2. Намагаєтесь через органи учнівського самоврядування



вплинути на них;

3. Зацікавлюєте лідерів даним видам роботи;



  1. Будете вивчати хоровий репертуар на уроках.

8. Що в першу чергу повинен враховувати музичний керівник., відзначаючи зміст музичного виховання в д/с:

  1. Дитячий репертуар;

  2. Завдання музичного виховання;

  3. Вікові особливості музичного розвитку дітей;

  4. Музичні здібності дітей.

9. Основні поняття дидактики:

  1. Освіта, виховання, навчання, самоосвіта, принципи навчання;

  2. Освіта, навчання, самоосвіта;

  3. Навчання, освіта, принципи і методи навчання, зміст освіти;

  4. Організаційні форми навчання.

10. Назвіть тип темпераменту, якому властива така сукупність ознак:

  • Людина з маловиразною мімікою, спокійна в своїх рухах і в реакції на різноманітні події в навколишньому світі, з стійкою увагою і повільною, плавною зміною настрою:

  1. Меланхолік;

  2. Сангвінік;

  3. Холерик;

  4. Флегматик.

11. Елементи структури уроку:

  1. Склад, зв’язок, макроструктура;

  2. Макроструктура, мікроструктура;

  3. Склад, зв’язок, послідовність;

  4. Склад, зв’язок, цілісність, завершеність.

12. Визначення якого емоційного стану наведено нижче:

  1. Настрій;

  2. Стрес;

  3. Афект;

  4. Пристрасть.

13. Український композитор М.Березовський вихованець:

1. Києво-Могилянської Академії;

2. Глухівської співацької школи;

3. Петербурзької придверної капели;

4. Київського вищого музичного інституту.

14. Який вид мистецтва має часовий характер:


  1. Живопис;

  2. Скульптура;

  3. Музика;

  4. Архітектура.

15. Види підготовки вчителя до уроку:

  1. Підготовча, безпосередня;

  2. Попередня, безпосередня;

  3. Попередня, безпосередня, заключна;

  4. Безпосередня.

16. Яку мислительну операцію виконують учні, коли встановлюють схожість та відмінність між предметами та явищами:

  1. Аналіз;

  2. Порівняння;

  3. Узагальнення;

  4. Конкретизація.

17. Ломка голосу /мутація/ переважно у хлопчиків починається у:

1. 6-7 років;

2. 8-1О років;

3. 11-12 років;

4. 14-15 років.

18. Що в структурі музикальності дітей є вродженим:


  1. Музичні здібності;

  2. Сенсорні здібності;

  3. Сприйняття музики;

  4. Задатки.

19. Функції перевірки та оцінки знань, умінь і навичок школярів:

  1. Освітня, виховна, розвиваюча;

  2. Діагностична, контролююча, навчальна;

  3. Контролююча, навчальна, виховна, стимулююча, діагностична;

  4. Навчальна, виховна, контролююча, освітня.

20. В якій з наведених нижче груп перераховані основні компоненти психологічної готовності дитини до навчання в школі:

  1. Мотиваційна, особистісна, психологічна;

  2. Мотиваційна, емоційно-вольова, особистісна;

  3. Мотиваційна, емоційно-вольова, інтелектуальна, особистісна;

  4. Психологічна, особистісна.

21. Види перевірки та оцінки знань, умінь і навичок:

  1. Усна, письмова, графічна;

  2. Попередня, поточна, тематична, підсумкова;

  3. Індивідуальна, тематична, фронтальна;

  4. Поточна, підсумкова, індивідуальна;

22. Визначення якої форми поведінки тварин наведено нижче:

  • складні природжені дії тварин, за допомогою яких вони задовільняють свої потреби:

  1. Навички:

  2. Інстинкти;

  3. Найпростіші форми інтелектуальної поведінки;

  4. Уміння.

23. Хто основоположник української класичної музики:

1. Л. Ревуцький;

2. В. Барвінський;

3. М. Лисенко;

4. М. Леонтович.

24. Який з перерахованих методів та прийомів із слухання музики найбільш активізує увагу:


  1. Прийом повторного програвання;

  2. Метод “музичних колекцій”;

  3. Наочні методи;

  4. Прийом постановки завдання.

25. Визначіть методи навчання за джерелом знань:

  1. Проблемний, частково-пошуковий;

  2. Дослідницький, бінарний;

  3. Розповідь, інструктування, бесіда, лабораторні роботи;

  4. Словесні, наочні, практичні.


26. Психіка дитини розвивається:

  1. В процесі гри;

  2. В різних видах діяльності;

  3. Незалежно від діяльності;

  4. В процесі спілкування.

27. Система музичного виховання Д. Кабалевського основний акцент робить на:

1. Слухання музики;

2. Хоровий спів;

3. Гру на дитячих музичних інструментах;

4. Розвиток вокальних даних.

28. Яку з форм роботи із слухання музики можна рахувати провідною:


  1. Тематичні концерти;

  2. Слухання казок, ілюстрованих музикою;

  3. Відвідування дитячих опер;

  4. Слухання музики на музичному занятті.

29. Кого вважають засновником класно-урочної системи навчання і виховання:

  1. Й. Г. Песталоцці;

  2. Д. Дідро;

  3. Я. А. Коменський;

  4. А. Дістервег.

30. Психіка – це:

  1. Особлива форма певної матерії, яка виражається в здатності цієї матерії відображати навколишній світ;

  2. Властивість всякої матерії, яка полягає в залежності цієї матерії відображати навколишній світ;

  3. Особлива властивість певним чином організованої матерії, яка полягає в здатності цієї матерії відображати навколишній світ;

  4. Дзеркальне відображення навколишньої дійсності.

31. Що таке навчальний підручник:

  1. Основна настільна книга;

  2. Книга, в якій матеріал розширює межі навчальної програми;

  3. Книга, що включає основи наукових знань з певної навчальної дисципліни у відповідності з цілями навчання, встановленими програмою і вимогами дидактики;

  4. Книга, що містить додаткові відомості.

32. Яка з форм поведінки тварин містить у собі діяльність мислення:

  1. Інстинкти;

  2. Навички;

  3. Інтелектуальна поведінка;

  4. Інстинкти, навички.

33. Основне завдання уроків музики:

1. Вивчення нотної грамоти і сольфеджіо;

2. Розуміння класичної музики;

3. Розвиток слуху і голосу;

4. Виховання засобами музики культурного, освіченого,

національно-свідомого громадянина.



34. Із завдань, які реалізуються під час навчання співу, вибрати основою:

  1. Вчити дітей співати на заняттях і поза ними;

  2. Розвивати дитячі голоси, розширюючи діапазон;

  3. Навчити дітей співати чисто і виразно нескладні мелодії природнім голосом;

  4. Вчити дітей розрізняти правильний і неправильний спів.

35. Форми виховної роботи:

  1. Бесіда, лекція, розповідь;

  2. Виховне заняття, КВК, брейн-ринг, класні збори;

  3. Виставка творчих робіт, пояснення;

  4. Урок, гурток, вправа.

36. Знайдіть правильне визначення уваги:

  1. Увага - це зосередженість і спрямованість свідомості на певних об’єктах;

  2. Увага – це вибіркове сприймання об’єктів;

  3. Увага – це форма організації і необхідна умова психічної діяльності людини.

37. Балада, музичний момент, пісня без слів, серенада - жанри, харак­терні для:

1. Романтизму;

2. Одноголосся;

3. Поліфонії;

4. Віденського класицизму.

38. Який з методів вироблення чіткої дикції найбільш активізує артикуляційний апарат:


  1. Вправи з “Музичного букваря” Н. Ветлучіної;

  2. Промовляння лічилок;

  3. Спів поспівок;

  4. Промовлення слів пісні пошепки.

39. Види батьківських зборів:

  1. Тематичні, індивідуальні;

  2. Загальношкільні, класні, тематичні;

  3. Класні, тематичні;

  4. Класні.

40. Свідоме перенесення уваги з об’єкта на об’єкт називають:

  1. Коливанням;

  2. Відволіканням;

  3. Переключенням;

  4. Розподіл.

41. Освіта – це:

  1. Система навчально - виховних закладів;

  2. Спільна діяльність вчителя і учнів;

  3. Процес оволодіння знаннями, нагромадженими людством.

  4. Сукупність знань, умінь, навичок, вироблених людством і формування на цій основі світогляду, поведінки.

42. Залежність сприймання від попереднього досвіду людини і особливостей – це:

  1. Вибірковість сприймання;

  2. Аперцепція;

  3. Цілісність сприймання;

  4. Константність.

43. Вивчення пісенно-народної творчості доцільне у:

1. І-ІУ класах;

2. У-У І класах;

3. УІІ-УІІІ класах;

4. На протязі всього курсу навчання.



44. Вкажіть з нижче вказаних типів дихання найпридатніший для дітей 5-6 років під час співу:

  1. Ключичне;

  2. Грудне;

  3. Нижньо-реберне (або діафрагмальне);

  4. Змішане (грудне-діафрагмальне).

45. Виховання – це:

  1. Процес оволодіння знаннями, якостями;

  2. Цілеспрямований педагогічний процес, направлений на формування рис, якостей, форм поведінки;

  3. Процес формування соціальних, моральних, естетичних відношень;

  4. Процес оволодіння способами поведінки.

46. Поняття – це форма мислення, що являє собою:

  1. Найповніше відображення предметів і явищ з їх якостями;

  2. Відображення істотних властивостей одного об’єкта чи цілого класу об’єктів;

  3. Відображення об’єктивної дійсності в мовній формі;

  4. Відображення несуттєвих властивостей предмета.

47. Учнів, які навчаються гри на інструменті в музичних студіях, музичних школах доцільно:

1. Звільняти від уранів музики в ЗОШ;

2. Зобов"язати працювати на рівні з усіма учнями класу за

загальною програмою;

3. Використовувати їх знання у процесі роботи із цілим

класом, даючи окремі завдання.

4. Вимагати присутності на уроці, дозволивши займатись

виконанням домашніх завдань а інших предметів.



48. Заняття яким з нижче перерахованих видів музично-ритмічних рухів спонукає дітей до активізації ритмічної творчості:

  1. Музично-ритмічні вправи;

  2. Музичні ігри;

  3. Музично-дидактичні ігри;

  4. Танці.

49. Виховання як загальна та вічна категорія суспільного життя виникло в епоху:

  1. Первіснообщинного ладу;

  2. Рабовласницького ладу;

  3. Феодального ладу;

  4. Капіталістичного ладу.

50. У якому рядку названі тільки почуття:

  1. Гнів, страх, радість, почуття власної гідності;

  2. Любов, незадоволення, спрага, туга;

  3. Совість, ненависть, біль, презирство;

  4. Колективізм, патріотизм, дружба, любов.

51. Який шкільний документ складається на основі навчального плану:

  1. Річний план роботи школи;

  2. Розклад уроків;

  3. План виховної роботи класного керівника;

  4. Навчальна програма.

52. У якому з наведених рядків названі тільки інтелектуальні почуття:

  1. Любов до знань, сум, огида;

  2. Допитливість, радість пізнання, сумнів, впевненість;

  3. Здивування, почуття гумору, совість;

  4. Інтерес, почуття гумору, тривога.

53. Нетривка увага характерна для:

1. Всіх учнів;

2. Учнів молодших класів;

3. Для середнього шкільного віку;

4. Для старших учнів.

54. З якої вікової групи рекомендується навчання гри на музичних інструментах:


  1. Молодша група;

  2. Середня група;

  3. Старша група;

  4. Підготовча група.

55. Що таке дидактика:

  1. Теорія освіти і самоосвіти;

  2. Наука про виховання та навчання;

  3. Теорія і практика освіти і навчання;

  4. Закономірності навчання, його сутність.

56. Вкажіть провідну діяльність молодшого школяра:

  1. Дидактична гра;

  2. Навчальна діяльність;

  3. Соціально-корисна діяльність;

  4. Спілкування з ровесниками.

57. В якому творі Л. Бетховена провідною темою є тема єднання народів:

1. Місячна соната;

2. Увертюра "Егмент";


  1. 3. Симфонія № 5;

4. Симфонія № 9.

58. Який дитячий музичний інструмент найдоцільніше використовувати для розвитку звуковисотного слуху:

  1. Бубен;

  2. Трикутник;

  3. Металофон;

  4. Маракас.

59. Виберіть, в якому рядку вказано методи формування суспільної свідомості:

  1. Приклад, вимога, самозвіт, самоаналіз, покарання;

  2. Гра, доручення, вимога, роз’яснення, бесіда;

  3. Вправляння, привчання, гра, позитивний приклад;

  4. Бесіда, роз’яснення, позитивний приклад, диспут, методи переконання.

60. Яку мислительну операцію виконують учні, коли на основі спостереження повних фактів виводять правила:

  1. Синтез;

  2. Порівняння;

  3. Узагальнення;

  4. Аналіз.

61. Який вид освіти є обов’язковим в Україні:

  1. Початкова (школа І ступеня);

  2. Неповна освіта (школа ІІ ступеня);

  3. Середня загальна освіта (школа І-ІІІ ступенів);

  4. Вища освіта.

62. Вид мовлення, при якому говорить лише одна особа, а інші її сприймають, називається:

  1. Монологічним мовленням;

  2. Внутрішнім мовленням;

  3. Діалогічним мовленням;

  4. Зовнішнім мовленням.

63. В чиїй програмі найбільш об’ємно розроблений інструментарій для дітей:

1. К.Орфа;

2. Д. Кабалевського;

3. В.Огородкова;



  1. З. Кодая, Б. Бартока

64. Хто є засновником першого в світі дитячого садка:

  1. І. Песталоцці;

  2. Ф. Фребель;

  3. М. Монтессорі;

  4. В. Сухомлинський.

65. Етапи засвоєння знань:

  1. Осмислення – запам’ятовування – сприймання – застосування на практиці;

  2. Сприймання – осмислення – застосування на практиці;

  3. Осмислення – сприймання – застосування на практиці – запам’ятовування;

  4. Запам’ятовування, осмислення, сприймання.


66. У яких рядках перелічено лише позитивні вольові якості:

  1. Наполегливість, самостійність, впертість, негативізм;

  2. Цілеспрямованість, сміливість, вередливість, витримка;

  3. Організованість, ініціативність, егоїзм, нестриманість;

  4. Сміливість, цілеспрямованість, наполегливість, дисциплінованість.

67. Типи уроків за В. Онищуком:

  1. Урок – екскурсія, кіноурок, урок узагальнення і систематизації знань;

  2. Вступний, комбінований, урок – повторення;

  3. Урок засвоєння нових знань, урок формування умінь і навичок, урок узагальнення і систематизації, урок застосування умінь і навичок; урок контролю і корекції, різні види комбінованого уроку;

  4. Урок повторення, урок застосування знань, підсумковий урок.

68. В якому з рядків перелічені види діяльності, що включають творчу уяву дітей:

  1. Переказ казки дітьми;

  2. Складання казки;

  3. Продовження оповідання за поданим зачином;

  4. Складання оповідання за малюнками;

69. Який документ в основним документом обліку знань учня:

1. Щоденник;

2. Класний журнал;

3. Календарний план;

4. Поурочний план.

70. Хто являється основоположником методики музичного виховання в д/с:


  1. М. Рушер;

  2. В. Кукловська;

  3. С. Шоломович;

  4. Н. Ветчуліна.

71. В чому суть проблемного навчання:

  1. Формування практичних умінь і навичок;

  2. Розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей, продуктивного мислення;

  3. Використання теоретичних знань в практичній діяльності.

72. Мрія – це:

  1. Створення в уяві історичної особи;

  2. Створення в уяві бажаного майбутнього;

  3. Образи дійсності;

  4. Фантастичні образи.

73. Який робочий діапазон учнів 5-6 класів:

1. До1 – до2

2. Соль –мі2

3. Сі бемоль – мі2

4. Соль – соль2

74. З чого починається робота над святковим ранком:


  1. З вибору святкового репертуару;

  2. З вибору віршів;

  3. З вибору танців;

  4. Із складання сценарію.

75. В якому документі визначені мета та завдання освіти в Україні на сучасному етапі розвитку держави:

  1. Конституція України;

  2. Закон України “Про освіту”;

  3. Статут середньої загальноосвітньої школи;

  4. Положення про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад.

76. Назвіть вид уяви, що має цілеспрямований характер, але не включає вольових зусиль:

  1. Мимовільна;

  2. Довільна;

  3. Післядовільна;

  4. Зовнішня увага.

77. Учасниками навчально-виховного процесу в школі є:

  1. Вихованці, учні, студенти, курсанти, слухачі, викладачі, аспіранти.

  2. Вихователі, вчителі, практичні психологи, учні, методисти.

  3. Батьки, діти, вихователі, директор школи;

  4. Представники підприємств, батьківська громадськість, учні, бібліотекар, батьки.

78. За допомогою якого методу вивчаються взаємостосунки в колективі:

  1. Експеримент;

  2. Самоспостереження;

  3. Тест;

  4. Соціометрія.

79. Який жанр вокальної музики носить імпровізаційний характер:

1. Кантата;

2. Романс;

3. Сучасна популярна пісня;



  1. Коломийка.

80. Визначте найбільш ефективний вид діяльності дітей на музичному занятті:

  1. Музично-ритмічні рухи;

  2. Слухання музики;

  3. Співи;

  4. Гра на дитячих музичних інструментах.


81. Які з названих закладів, згідно з Законом України “Про освіту” належать до категорїї вищих:

1. Гімназії, училища, консерваторії;



  1. Коледжі, інститути, професійні училища;

  2. Ліцеї, університети, академії;

  3. Коледжі, інститути, консерваторії, академії, університети.

82. У якому з наведених варіантів дано правильну характеристику творчої уяви:

  1. Творча уява полягає в створенні образів нових, оригінальних об’єктів на основі попереднього досвіду;

  2. Творча уява – це створення образів об’єктів, які до цього не сприймалися;

  3. Творча уява – це створення образів об’єктів на основі їх словесного опису;

  4. Творча уява – створення образів бажаного майбутнього.

83. Які з названих творів написані у формі рондо:

1. Арія Фігаро В.Моцарта;

2. Танець Анітри із симф. сюїти "Пер Гюнт" Е.Гріга;

3.”Елегія" М. Лисенка



  1. 4. "Лякрімоза" В.Моцарта.

84. Визначте питання з музичного виховання, яке можна поставити на батьківських зборах:

  1. Розвиток музикальності дітей;

  2. Підготовка музичного керівника до музичного заняття;

  3. Вплив музичного виховання на розвиток особистості дитини;

  4. Творчість музичного керівника і вихователя в складанні сценарію святкового ранку.

85. В якому рядку вказано наочні методи навчання:

  1. Бесіда, опитування, ілюстрування, дослід, робота з книгою;

  2. Листування, використання ТЗН, міркування, спостереження;

  3. Робота з книгою, демонстрування, пояснення, лабораторна робота;

  4. Спостереження, ілюстрація, демонстрація, використання ТЗН.

86. В якій групі правильно вказано види здібностей:

  1. Загальні і соціальні;

  2. Художні, музичні, акторські;

  3. Математичні, загальні, спеціальні;

  4. Акторські, педагогічні.

87. Про яке педагогічне поняття говорить вислів : “де знання в дії”:

  1. Навички;

  2. Уміння;

  3. Мотиви;

  4. Знання.

88. В якому рядку названо тільки афекти:

  1. Бадьорість, сум, задоволення, гнів, радість;

  2. Симпатія, обурення, страх, розпач, такт;

  3. Гнів, розпач, захват, такт;

  4. Жах, лють, розпач.

89. Яка послідовність вивчення ритмічних тривалостей у ЗОШ:

1.


2.

3.


4.

90. Методи музичного виховання – це:

  1. Процес оволодіння знаннями про музику;

  2. Шляхи впливу музичного керівника на особистості дітей;

  3. Взаємодія дорослого і дитини.

  4. Взаємодія педагога і дитини, яка спрямована на загальний музично-естетичний розвиток дитини.

91. Які методи відносяться до групи наочних методів:

  1. Графічні роботи, демонструваня, спостереження;

  2. Демонстрування, спостереження, ілюстрування;

  3. Графічні роботи, вправи, лабораторні роботи;

  4. Вправи, спостереження, демонстрування.

92. Дітям якого темпераменту слід нагадувати приказку: “Поспішиш- людей насмішиш”:

  1. Холеричного;

  2. Флегматичного;

  3. Меланхолічного;

  4. Сангвінічного.

93. Хто із українських співачок перша досягнула вершин світової слави:

1. Б.,Руденко;

2. С.Крушельницька;

3. О. Мірошніченко;

4. Т.Повалій.

94. Методи навчання – це:


  1. Процес оволодіння елементарними музичними знаннями;

  2. Оволодіння практичними навичками;

  3. Дія педагога, спрямована на розвиток музичних здібностей;

  4. Взаємини педагога і дітей, які дають змогу дитині засвоїти знання про музику, оволодіти навичками і вміннями, розвивати музичні здібності.

95. Система естетичного виховання – це:

  1. Позакласна робота;

  2. Уроки музики, образотворчого мистецтва, позашкільна робота, естетична побутова обстановка;

  3. Позашкільна робота, факультативні заняття;

  4. Естетика побуту, позашкільна робота.

96. Почуття – це:

  1. Ставлення людини до навколишньої дійсності;

  2. Переживання людиною свого ставлення до об’єктивного світу;

  3. Переживання і усвідомлення виразних рухів;

  4. Переживання людиною свого ставлення до потреб.

97. Нестандартні форми організації навчання:

1. Урок, екскурсія, кіноурок, робота з підручником;



  1. Урок-щастя, бліц-урок, урок рольової гри, урок-змагання;

  2. Урок-аукціон, інтегрований урок, дискусія, комбінований урок.


98. Який вид мислення переважає у композитора:

  1. Наочно-образне;

  2. Емоційно-образне;

  3. Словесно-логічне;

  4. Абстрактне.

99. Де відбувся перший фестиваль “Червона Рута”:

  1. В Чернівцях;

  2. В Запоріжжі;

  3. В Харкові;

  4. В Львові.


100. Від чого залежить вибір методів і прийомів:

  1. Джерела інформації;

  2. Типів та видів занять;

  3. Видів музичної діяльності;

  4. Типів та видів занять, віку дітей, джерела інформації, виду музичної діяльності, досвіду музичного керівника.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка