Тема дисципліни



Скачати 61.54 Kb.
Дата конвертації31.12.2016
Розмір61.54 Kb.
ЛЕКЦІЇ

№ з/п

заняття

Тема дисципліни,

тема лекції

Кіль-кість годин

План лекції


1

1

Тема 1

Вступ. Методологічна основа естетики у закладах ресторанного господарства.



2

  1. Предмет і метод естетики.

  2. Естетичне освоєння дійсності: сприйняття, пізнання, оцінка, перетворення.










Тема 2

Естетика праці у сфері обслуговування. Дизайн, його мета і завдання.



2

  1. Поняття про творчу працю.

  2. Дизайн, його основні завдання та напрями.

2

2

Тема 3.

Естетичні вимоги до архітектури та інтер’єру закладів ресторанного господарства.



2

1. Поняття про архітектуру, її основні стилі і види.

2. Архітектурне вирішення внутрішнього та зовнішнього оформлення підприємств ресторанного господарства..

3. Основні елементи інтер’єру сучасного закладу ресторанного господарства.

4. Естетичні вимоги до обладнання робочих місць, торговельно-технологічного устаткування.



3

4

Тема 4.

Вимоги до естетичного оформлення кулінарної та кондитерської продукції, сервірування столів.



2

1. Значення естетичного оформлення страв. Основні принципи оформлення страв.

2. Особливості оформлення та подавання кулінарної продукції.

3. Естетичні вимоги до оформлення борошняних і кондитерських виробів.

4. Естетичні вимоги до сервірування столів і деталей сервірування.



4

7

Тема 5.

Етикет і культура поведінки ділової людини.




2

1. Поняття про етикет та культуру поведінки працівників ресторанного господарства.

2. Професійний та службовий етикет.

3.Організація ділових зустрічей та прийомів. Ділові прийоми та етикет за столом.


5

9

Тема 6.

Естетика реклами у закладах ресторанного господарства.




2

1. Призначення реклами у ресторанному господарстві.

2. Сутність схеми рекламного процесу.

3. Внутрішні та зовнішні засоби реклами закладів ресторанного господарства.







Разом

12




САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА


п. п

заняття

Тема дисципліни

Кіль-кість годин

Зміст самостійної роботи

Форма поточ-ного контролю

1

1

Тема 1

Вступ. Методологічна основа естетики у закладах ресторанного господарства.




2

1. Етапи розвитку естетичної науки.

2. Категорії естетики6 естетичне і художнє, прекрасне й огидне, гармонійне та хаотичне.




усна

2

2

Тема 1

Естетика праці у сфері обслуговування. Дизайн, його мета і завдання.




2

1. Естетика виробництва й елементи трудового комфорту на підприємствах, їхня роль у підвищенні культури праці.

2. Культура праці у сфері обслуговування.






3

3

Тема 3.

Естетичні вимоги до архітектури та інтер’єру закладів (підприємств) ресторанного господарства.



5

1. Естетичні вимоги до оформлення стін, підлоги, стель.

2. Гармонія форм і ліній, кольору фактури стін торговельних залів.

3. Залежність естетичного вигляду підприємств від санітарно-гігієнічного стану.

4. Роль світла, кольору, звуку в створенні естетичних умов праці.

5. Роль декоративно-прикладного мистецтва в оформленні інтер’єру.

6. Естетичні вимоги до виробничих приміщень.



усна

4

5

Тема 4.

Вимоги до естетичного оформлення кулінарної та кондитерської продук-ції, сервірування столів.



8

1. Поняття про композицію. Види композиції. Засоби композиції. Колорит.

2. Поняття про гармонію.

3. Використання орнаменту при оформленні готової продукції.

4. Фізіологічна і психологічна дія кольорів на людину.

5. Вплив кольорів на почуття. Відомості про кольорову перевагу залежно від характеру людини.

6. Фактори, що впливають на сприймання кольорів.



усна

5

9

Тема 5.

Етикет і культура поведінки ділової людини.



5

1. Естетичні вимоги до зовнішнього вигляду працівників сфери обслуговування.

2. Вимоги до форменому одягу та зачісок і використання косметичних засобів.

3. Діловий протокол. Правила етикету.

4.Ділова атрибутика: візитні картки, діловий одяг.

5. Правила вербального етикету: уміння говорити і слухати та формулювати запитання.

6. Правила спілкування по телефону.

7. Правила ділового листування.


усна

6

11

Тема 6.

Естетика реклами у закладах ресторанного господарства.



8

1. Характеристика елементів рекламного процесу: суб’єкта реклами, предмет, мети, реалізатора реклами, рекламного повідомлення, рекламного засобу, носія рекламних засобів, об’єкта реклами, зворотного зв’язку.

усна

Разом


30









ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ





  1. Афанасьєв В.С.. Діловий етикет. –К.: Альтерпресс, 1998.

  2. Беляева А.А. и др. Эстетика: Словарь. –Москва: Политиздат, 1989.

  3. Левчук Л.Т. та ін. Естетика. –К.: Вища школа, 1997.

  4. Здобнов и др. Эстетические требования к оформлению блюд. –К.: Высш. шк., 1989.

  5. Карпенко В.Д. та ін. Організація виробництва і обслуговування на підприємствах громадського харчування. –К.: Укоопосвта, 2003.

  6. Усов В.В. Организация обслуживания в ресторанах. –Москва: Высш.шк., 1990.

7. Бартошук Л.А., Бартошук Л.В., Мороз А.М. Естетика та професій етика у закладах ресторанного господарства. Частина 1. Курс лекцій. –К.:НМЦ “Укоопосвіта”, 2005.

8. Бобильова М.Г. Естетика у громадському харчуванні. Методичні рекомендації та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів кооперативних і коледжів. –К.: НМЦ “Укоопосвіта”, 2006.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка