Стилі спілкування



Скачати 26.98 Kb.
Дата конвертації04.05.2017
Розмір26.98 Kb.
СТИЛІ СПІЛКУВАННЯ

Мета

Дослідити переваги і недоліки різних стилів спілкування. Розвивати вміння просити про послугу та висувати справедливі вимоги. Виховувати чемність і культуру спілкування.


Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:




Обладнання і матеріали

 - Аркуші паперу формату А2, А3, А4.

  - Олівці, фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей, стікери.
Що підготувати заздалегідь

Нічого.



Домашнє завдання

Підручник, § 27. Зошит­-практикум (с. 71—72), завдання 1—2. 



Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання

7 хв.

Міні-лекція, обговорення байки

10 хв.

Робота в групах

15 хв.

Підсумкові завдання

10 хв.

Завершення тренінгу

3 хв.

Стартові завдання

Привітайте учнів, назвіть тему і завдання уроку.

Слово вчителя: «Існують ситуації, в яких буває складно відмовитись, відкрито виразити свої почуття, попросити кого-небудь про послугу чи постояти за себе. В таких ситуаціях деякі люди поводять себе пасивно – відмовляються від власних інтересів и намагаються будь-якою ціною уникнути конфліктів; інші – впевнено відстоюють свою позицію, враховуючи почуття та бажання інших, а деякі намагаються агресивно відстояти свою точку зору, не звертаючи уваги на інтереси оточуючих».

Обговорення ситуації (підручник, завдання 1—4, с. 159).



Міні­-лекція, обговорення байки

Слово вчителя (підручник, с. 160).

Читання байки Езопа «Сонце і Вітер» (підручник, с. 160).

Запитання для обговорення: Як можна назвати поведінку Вітру? Чому? Якою є поведінка Сонця? Поясніть свою думку. Яка поведінка вам більше до вподоби? Чому?

Обговоріть ситуації, коли доречно діяти пасивно, агресивно.

Підсумуйте: упевнена поведінка є найкращою у більшості життєвих ситуацій!

Робота в групах «Дослідження наслідків різних стилів спілкування»

Об’єднатись у 2 групи.

За допомогою таблиці 9 розіграти сценки, продемонструвати ознаки і проаналізувати наслідки різних стилів спілкування (завдання у підручнику, с. 161—162).

Демонстрації груп, обговорення.



Підсумкові завдання «Тренінг упевненої поведінки»

Слово вчителя: «Навички впевненої поведінки набувають в процесі тренувань. За допомогою наступного завдання закріпіть ці навички в трьох типових ситуаціях: коли потрібно відмовитись від небажаної пропозиції, попросити про послугу та пред’явити справедливу вимогу».

Робота в групах (підручник, с. 163 — 164).

Обговорення.



Підведення підсумків уроку.

Завершення тренінгу

Кожен учень має потиснути руку всім однокласникам, не відпускаючи руки одного учасника, поки не візьметься за руку іншого.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка