«спк та домашня економіка»



Скачати 32.39 Kb.
Дата конвертації04.05.2017
Розмір32.39 Kb.
СЦЕНАРІЙ

тренінгу з використанням проектного методу

під час проведення

відкритого інтерактивного практичного заняття «Гості на порозі»

з дисципліни «СПК та домашня економіка»
Автор: викладач Зубар К.І.
Час проведення: жовтень 2015 р.
Особливість заняття: присутні сідають за столики не за інтересами чи знайомствами, а вибравши випадковий номер або колір столика; це забезпечує співпрацю і студентів групи, у якій вивчається дисципліна, і викладачів, які прийшли на відкрите заняття і теж, за правилами тренінгу, повинні брати участь у роботі.
Цілі тренінгу:


  • залучити до роботи всіх без винятку присутніх;

  • здружити випадкових членів команди;

  • показати на практиці поняття солідарності;

  • розкрити приховані здібності і таланти учасників;

  • розкріпачити несміливих та сором’язливих;

  • удосконалити вміння сервірувати стіл, складати серветки, використовувати столові прибори.


Мотивація: кожен студент - майбутній господар (господиня) і мусить знати не лише найпростіші правила етикету, а й безліч інформації, секретів, ноу-хау, щоб достойно виходити з певних ситуацій.

Як, наприклад, підтримати розмову, якщо її предмет лише віддалено про щось нагадує? Як достойно витримати інформаційний натиск?

Щоб знайти загальну відповідь на це питання, ми зараз застосуємо метод проектів і самим собі доведемо, що знаємо значно більше, ніж здається на перший погляд.
Актуалізація:

А яблука червонощокі,

Немов січневі снігурі,

Поміж зелених, жовтобоких

Недавно висіли вгорі,

Раділи, сонечку всміхались,

Життєвим соком наливались,

Зеленим листячком вкривались,

Аж поки стали на порі…
Перед вами – яблука: красиві, ароматні, апетитні. Хто найбільше знає про яблука? Що ми знаємо про них з точки зору господаря, студента, споживача і т.д.? Ким за професією повинна бути людина, щоб усе знати про яблуко?

Присутні пропонують версії, наприклад, садівником, агрономом, технологом, кухарем, експертом, споживачем, дегустатором тощо. За цими версіями ведучий дає назву столикам, тобто командам, і запрошує учасників до роботи.
Хід тренінгу: Отже, завдання представників кожного столика – протягом 5 хвилин спроектувати спільну роботу, описати процес чи подати іншу інформацію про вибраний вами вид діяльності чи професію. Це може бути лекція, виступ, поема, демонстрація, концерт, вірш, презентація та ін., але все – про яблука!

При цьому застосовується переважно метод апріорі (незалежно від досвіду, підсвідомо), вітагенний метод та метод використання міжпредметних зв’язків (економіка, біологія, хімія, технологія галузі тощо).


Тим часом ведучий планує майбутні виступи учасників у такій логічній послідовності, яка забезпечує найкращу подачу інформації.

Через 5 хвилин розпочинаються виступи студентів групи, які колективно підготували свої презентації.


Підсумки: По закінченню гри ведучий дякує всім за роботу і звертається до аудиторії:

- Які висновки можемо зробити за підсумками гри?(висновки пишуть на пелюстках і формують квітку знань)

Версії різноманітні:



  • ми знаємо більше, ніж здається

  • людина повинна вміти концентрувати думки

  • спільна праця зближує

  • конкуренція надихає

  • колективне мислення ефективне

  • мозкова атака – дієвий метод вирішення питань

  • та ін.

Всі ці якості та процеси – невід’ємна частина сучасного професійного життя.

Бажано, щоб у підведенні підсумків взяли участь представники кожної команди.


Далі викладач зауважує, що люба праця повинна приносити віддачу, і пропонує присутнім аплодисментами відзначити команду, що завоювала симпатії аудиторії.
1)Представлення :

Помічник викладача допомагає проставляти бали.
2)Презентація страв членами команд (назва та коротко рецепт)

Експромт-запитання від викладача та гостей з приводу приготування кожної страви


3)Конкурс на краще сервірування столу на 1 особу (працює відео)

Викладач коментує помилки в сервіруванні
4)Майстер-клас складання та використання серветок (працює відео)

Викладач задає запитання, що допомагають доповнити знання та удосконалити вміння
5)Майстер-клас використання столових приборів (працює відео)

Викладач ставить запитання, що допомагають студентам доповнити знання та удосконалити вміння
6)Демонстрація гостинності
Підсумки заняття


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка