Середня загальноосвітня школа №4



Сторінка1/7
Дата конвертації05.03.2017
Розмір0.85 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


З досвіду роботи

вчителя української мови та літератури

середньої загальноосвітньої школи №4

Дніпровського району

міста Києва

БРАТИЩЕНКО ІРИНИ ВІКТОРІВНИ

КИЇВ

1994-2012

Середня загальноосвітня школа № 4

ПОРТФОЛІО





Братищенко Ірини Вікторівни,

заступника директора школи

з навчально-виховної роботи,

вчителя української мови та літератури

Київ - 2012

ЗМІСТ

Мета створення портфоліо……..………………………………………...…………………5

Педагогічне кредо……………………………………………………….………………...……6

Есе ……………………………………………………………………...………………………7

І. ВІЗИТНА КАРТОЧКА

Освіта…………………………………………………………...……………………………..8

Ступені професійної кар’єри …………………………………………..……………………9

Відомості про підвищення кваліфікації………………………………..…………………..10

Атестація ……………………………...………………………………...…………………..10

Інноваційні технології………………………………..…………………..………………….11

Нагороди…………………………………………………………………..………….………12

Електронні ресурси…………………………………………………………...………...……12

ІІ. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Тема навчально-методичної проблеми……………………………..………………………13

Основні завдання роботи…………………………………..…...……………………………13

Принципи в роботі……………………………………..……………………………………14

Підходи при підготовці до уроків…………………………………………….………...….14

Проблеми, над якими працюю……………………………………………..………………15

Виступи на шкільних педагогічних радах………………………………………………..16

Проведення відкритих уроків……………………………………...………………………17

Публікації……………………………………………………………………………………..18

Веб-публікації………………………………………………………………...………………18

Участь в конкурсах………………………..……………………………….………………..19

ІІІ. РОБОТА З УЧНЯМИ

Методи та прийоми роботи………………...………………………………………….…20

Форми роботи з учнівською молоддю………………..………………………..……………23

Навчальні досягнення учнів…………………………………………………..……………..24

Позаурочна діяльність з предмета…………..………………………………………...……25

Робота з обдарованою учнівською молоддю………………………………..………………25

Науково-дослідні роботи учнів………………...…………………………………………....26

Гурткова робота……………..………………………………………………………………27

Факультативна робота…………..………………………………………………………....27

Результати участі учнів у олімпіадах, конкурсах………….………………………….....28

Позакласні заходи………………..…………………………………………………..……….29

Екскурсійна робота……………...…………………………………………………...………30

Участь учнів у шкільних заходах …………………………..………………………..…….31

ІV.САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ

Тема самоосвіти ………………………………………..……………………………...…….32

Мета роботи над темою самоосвіти………………………….……………………...……32

Основні завдання самоосвіти………………………….……………………………...……..32

Форми самоосвітньої діяльності……………….…………………………………...………32

Результат самоосвіти……………….……………………………………………………...33

Ознаки успішної самоосвітньої діяльності……………….…………………..……………33

Умови продуктивної самоосвіти……………………………………………………...……33

План професійного зростання…….………………………………………...………………34

ДОДАТКИ


Мета портфоліо


Визначення динаміки значимих самоосвітніх результатів у цілому, забезпечення відслідковування індивідуального прогресу в широкому освітньому контексті, демонстрація здібностей до практичного застосування освітніх надбань, фіксування змін й зростання за певний час, забезпечення неперервності самоосвіти, персоналізація післядипломної освіти у міжкурсовий період, підвищення рівня методичної культури.

Приватні цілі створення портфоліо - прослідити еволюцію професійної педагогічної діяльності, сприяти розширенню методичного діапазону освітнього закладу.



Педагогічне кредо

Візьми промінь світла
І спрямуй його туди,
Де панує темрява...


Візьми усмішку

І подаруй її тому,

Хто так її потребує.

 Візьми доброту



І яви її тому, хто сам

Не вміє віддавати.

 Візьми віру


І віддай кожному,
Хто не має її.

 Візьми любов


і неси її всьому світові.


Духовність - храм душі людської,

душа людини – це святе!

Есе: Учитель


Жодна людина не може нормально жити і спілкуватися з іншими, не маючи певних знань не лише про світ, а й про саму себе. І не тільки знань, але й уявлень про те, якою вона може чи повинна бути, які її риси або властивості становлять цінність як для неї самої, так і для суспільства, які вона має головні права і обов’язки, у чому насамперед полягає людська краса тощо. На всі ці запитання прагнули дати відповіді релігія, філософія, наука, мистецтво, література. Тому, дійсно, можна цілком погодитися з думкою про те, що найцікавішою для людини є сама людина. «Пізнай самого себе». Цей вислів приписують афінському філософу Сократу, котрий жив ще у V сторіччі до н.е. З тих часів пройшло майже дві з половиною тисячі років. Але й сьогодні багато філософів вважають, що головне завдання, яке стоїть перед ними, - це дати відповідь на запитання “Хто така людина?”

Підгрунтя нашої свідомості утворюють знання. Тільки знаючи властивості предметів, ми можемо використовувати їх у своїй діяльності або для задоволення потреб. Тільки знаючи закони, що діють у довколишній дійсності, ми можемо досягти бажаних результатів. Нарешті, тільки добре знаючи саму себе, людина може успішно займатися самовихованням і самовдосконаленням. Доки живуть на світі вчителі та учні, доти світ перебуватиме у постійному розвитку, який веде до оновлення, духовного збагачення, моральної досконалості.

Учитель прагне створити особистість. Важко навіть уявити собі, скільки душевних сил, енергії, знань, умінь треба докласти, щоб виростити і виховати справжніми людьми таких різних, не схожих між собою дітей! Учитель розкриває перед учнем усі таємниці буття: вчить розпізнавати добро і зло, щирість і підступність, багатство душі, вчить пізнавати самих себе, привчає мислити, аналізувати життєві ситуації, бути співчутливими до чужого горя, уважними до слабих і немічних, милосердними до тих, хто потребує допомоги.

Учитель — професія масова. Сотні тисяч учителів працюють з дітьми в нашій країні. Але разом з тим це одна із самих творчих професій. Робота справжнього вчителя не закінчується дзвоником з уроку. Те, що одержують учні в спілкуванні з ним, стає частиною їхньої особистості. Велика подяка Учителям-ентузіастам! Адже вчитель формує обличчя майбутнього.
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка