Розділ І. Мікро та макросередовище діяльності підприємства 5 1 Загальна характеристика підприємства 5



Скачати 401.91 Kb.
Сторінка1/6
Дата конвертації28.12.2016
Розмір401.91 Kb.
  1   2   3   4   5   6

ЗМІСТ


Вступ 3

Розділ І. Мікро та макросередовище діяльності підприємства 5

1.1 Загальна характеристика підприємства 5

1.2 Аналіз макромаркетингового середовища 7

Розділ ІІ. Огляд конкурентноспроможності продукції „Фокстрота” 12

Розділ ІІІ. Споживча поведінка на ринку відеомагнітофонів (плейєрів) 17

3.1. Моделі споживання відеомагнітофонів (плейєрів) і сегментація споживачів 17

3.2 Сегментація споживачів 20

Розділ IV. Цінова політика підприємства 24

4.1. Особливості формування цінової політики „Фокстрота” 24

4.2 Удосконалення управління ціновою політикою „Фокстрота” 34

Висновки 38

Список використаної літератури 40

Вступ


Маркетингові дослідження - це збір, обробка і аналіз даних про ринки, конкурентів, споживачів, ціни, ринкові можливості фірми з метою зниження підприємницького ризику в процесі прийняття управлінських рішень.

Незважаючи на розмаїття видів маркетингових досліджень, які проводять фірми, у їх основі лежить загальна методологія, що визначає порядок їхнього виконання.

Процес проведення маркетингового дослідження загалом складається з 5 основних етапів:


  1. Виявлення проблем і формулювання цілей дослідження.

  2. Вибір джерел, збір та аналіз вторинної маркетингової інформації.

  3. Планування й організація збору первинної інформації.

  4. Систематизація й аналіз зібраної інформації.

  5. Представлення отриманих результатів дослідження.

На першому етапі відбувається чітке визначення проблеми і постановка цілей дослідження.

Другий етап – розробка плану збору інформації з використанням первинних і вторинних даних.

Збір первинних даних вимагає вибору методів дослідження (спостереження, фокус-група, експеримент, опитування), підготовки знарядь дослідження (анкети, аудио- і відеотехніка), складання плану вибірки (одиниця, обсяг, процедура вибірки) і вибору способу зв'язку з аудиторією (телефон, пошта, особисте інтерв'ю).

Третій етап – збір інформації за допомогою позакабінетних чи польових досліджень.

Четвертий етап – аналіз зібраної інформації для виведення з отриманих даних показників середнього рівня, перемінних складових і виявлення різного роду взаємозв'язків.

П'ятий етап – представлення основних результатів, що дадуть керівникам з маркетингу можливість приймати більш виважені рішення.

Фундаментальною рисою цивілізації є зростання виробництва, споживання і нагромадження інформації в усі галузях людської діяльності. Усе життя людини так чи інакше зв'язані з одержанням, нагромадженням і обробкою інформації. Що б людина не робила: чи читає він книгу, чи дивиться телевізор, чи просто розмовляє - він постійно і безупинно одержує й обробляє інформацію. Для нашого століття, століття автомобіля, електрики, авіації, атомній енергії, космонавтики, електронної техніки, характерна небувала швидкість розвитку науки, техніки, і нових технологій.

Розділ І. Мікро та макросередовище діяльності підприємства

1.1 Загальна характеристика підприємства


Компанія «Фокстрот» була заснована в 1993 році і на сьогоднішній день є безумовним лідером українського ринку з оптового і роздрібного продажу аудіо-, відео-, побутової техніки і електроніки в мережевому сегменті.

У компанії працюють більше 1000 співробітників, які на додаток до базової освіти пройшли цільове навчання за спеціальними програмами фірм-виробників як в Україні, так і за кордоном, що підтверджене іменними сертифікатами.

На 1 січня 2006 року мережа магазинів «Фокстрот» включала 143 торгових об'єкти, розташованих в 73-х обласних і районних центрах України. Сукупна торгова площа магазинів мережі «Фокстрот» складає більше 93 тисяч кв.м.

Компанія «Фокстрот» завоювала заслужену довіру більш ніж 60 компаній-виробників і є офіційним ділером таких провідних компаній як: LG, Daewoo, Samsung Electronics, Sony, Philips, Braun, Pioneer, JVC, ARDO, Canon, Thomas, Ariston, Indesit, Electrolux, Zanussi, Gorenje, Panasonic, Ufesa, Sharp, Hitachi, Candy, Bosch і інших.

Магазини мережі «Фокстрот» відрізняються щонайширшим асортиментом товарів, продуманою ціновою політикою, персональним підходом до кожного покупця. Дисконтні карти «Фокстрот», що діють по всій мережі, дозволяють оптимізувати витрати на покупку побутової техніки і електроніки, а система знижок і спеціальних пропозицій, що постійно діє, робить покупку в мережі «Фокстрот» найбільш вигідної.

Компанія «Фокстрот» здійснюють продаж товару в кредит, безкоштовну доставку техніки покупцям, гарантійне і післягарантійне обслуговування, відмінний сервіс.

Компанія «Фокстрот» має власний парк автомобілів, які здійснюють доставку товару на склади і в магазини, а також безкоштовну доставку великогабаритної побутової техніки покупцям з магазина до місця експлуатації.

Максимальна увага до потреб клієнта і постійна турбота про покупця – відмінні риси компанії «Фокстрот». Для підвищення якості обслуговування і забезпечення постійного зв'язку із споживачами фахівцями компанії організований інформаційний центр «Фокстрот». Подзвонивши по номеру 8-800-500-1530 (дзвінки з будь-якої точки України безкоштовні) наші клієнти можуть дізнатися адресу найближчого магазина «Фокстрот» в своєму місті, прослуховувати інформацію про поточні акції, отримати консультацію фахівців з питань експлуатації побутової техніки і електроніки, а також висловити свої побажання по поліпшенню якості обслуговування покупців.

Число користувачів інтернету, що стрімко росте, в Україні дає можливість використовувати могутній інструмент комуникациі – web-сайт «Фокстрот» (www.foxtrot.com.ua). Відвідувачі сайту можуть ознайомитися з новинами компанії, отримати інформацію про поточні вакансії, дізнатися адресу і телефон магазина «Фокстрот» в будь-якому з 60 міст України, підписатися на розсилку новин, зв'язатися з фахівцями компанії по електронній пошті.

Продумана рекламна стратегія компанії якнайповніше інформує покупців про унікальні переваги мережі магазинів «Фокстрот» і спеціальних пропозиціях провідних фірм-виробників в магазинах. Використовуючи для рекламних кампаній всі можливі засоби масової інформації – телебачення, радіо, зовнішню рекламу, рекламу на транспорті, друкарську рекламу, рекламу в інтернет – компанія «Фокстрот» є одним з найбільших українських рекламодавців.

На сьогоднішній день компанія «Фокстрот» займає більше 25% українського ринку аудіо-, відео-, побутової техніки і електроніки в мережевому сегменті. У планах компанії - значне збільшення об'ємів продажів, активне регіональне розширення і подальше підвищення якості обслуговування клієнтів.

  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка