Результати навчання Наприкінці заняття учні мають уміти: пояснити значення терміна «самооцінка»



Скачати 30.56 Kb.
Дата конвертації22.04.2017
Розмір30.56 Kb.
САМООЦІНКА І ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

Мета

Пояснити учням, як формується самооцінка, обговорити недоліки завищеної і заниженої та переваги здорової самооцінки, тренувати навички постановки і досягнення мети.



Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:



  • пояснити значення терміна «самооцінка»;

  • розпізнавати у запропонованих ситуаціях занижену, завищену і адекватну самооцінку;

  • назвати щонайменше дві переваги здорової (адекватної) самооцінки;

  • пояснити, як самооцінка впливає на поведінку людини;

  • продемонструвати вміння адекватно оцінювати себе, обирати важливу мету й розробляти план її досягнення.

Обладнання і матеріали

 - Підручник, зошит­практикум.

  - Аркуші паперу формату А2, А3, А4.

  - Олівці, фломастери, маркери, стікери, ножиці, скотч, клей.



Що підготувати заздалегідь

 Ксерокопію давньогрецької легенди про юнака Нарциса (с. 71 цього посібника).

Домашнє завдання

 Підручник, § 5. Зошит-­практикум (с. 18 —22), завдання 1, 2, проект самовдосконалення № 1.



Орієнтовний план тренінгу

Вступне слово вчителя, стартове завдання

10 хв.

Міні-лекція, обговорення ситуацій

10 хв.

Робота в колі

10 хв.

Підсумкові завдання

5 хв.

Завершення тренінгу

5 хв.

Стартові завдання

Привітайте учнів, назвіть тему і завдання уроку.

Вступне слово вчителя (підручник, с. 32) або додаткове завдання 1 на цій сторінці.

Наголосіть: щира повага до інших людей завжди базується на повазі до самого себе.

Нагадайте золоте правило моральності: «Стався до інших так, як ти хочеш, щоб ставилися до тебе».

Слово вчителя: «Наша самооцінка складається з того, як ми оцінюємо себе у різних ситуаціях: у навчанні, в спорті, у спілкуванні з друзями. Наприклад, ми можемо вважати себе хорошим спортсменом, але не досить вправним читачем».

Стартове завдання (підручник, с. 33, запропоноване Різдва­нець­кою Л. В., м. Дніпродзержинськ).

Міні­-лекція, обговорення ситуацій

Слово вчителя: «Як формується самооцінка».

Робота в групах. Об’єднайте учнів у 2 групи. Обговоріть ситуації з підручника (с. 33). Текст легенди про Нарциса — у цьому посібнику на с. 71.

Назвіть переваги адекватної самооцінки (підручник, с. 34).



Висновок: занижена чи завищена самооцінка негативно впливають на поведінку людини. Адекватна самооцінка сприяє здоровій і безпечній поведінці.

Підсумкові завдання

Слово вчителя: «Оскільки самооцінка залежить від успіхів і невдач у важливих для нас ситуаціях, ми можемо підвищити її, оволодівши навичками досягнення мети».

Поясніть, як виконувати проект самовдосконалення (як обрати мету, спланувати її досягнення, до кого звертатися по допомогу...).

Завершення тренінгу

Пограйте в гру «Ти — молодець». Учні стоять у колі. Один учень виходить у центр, називає своє ім’я і повідомляє про те, що він навчився робити, або про свій недавній успіх («Я навчився танцювати» або «Я навчився робити шпагат»). У відповідь усі про­мовляють: «Ти — молодець!» і підніма­ють вгору великий палець (Різдва­нець­­ка Л. В.).

_____________________________

Додаткові завдання

Варіант стартового завдання. Підготуйте скриньку з люстерком усередині. Тренер: «Зазирнувши до цієї скриньки, ви побачите свого найкращого друга. Але поки що не виказуйте таємниці, щоб кожен міг побачити його на власні очі». Коли всі побачать своє відображення, запитайте: «Хто ваш найкращий друг? Як ви гадаєте, чому людина має любити і поважати себе?» (Вправа запропонована учасниками тренінгу з м. Севастополя.)



Обговорення в колі: «У 5­му класі ви вже вчилися ставити перед собою цілі і досягати їх. Пригадайте, чи вдалося здійснити те, що тоді запланували».


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка