Пропонований посібник містить орієнтоване планування всіх уроків світової літератури для 5 – 9 класів, що передбачені програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (2012 р.)
Рекомендована науково-методична література на допомогу вчителю……………………………………………………………………84
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.
З 01 вересня 2013 року в частині базової загальної середньої освіти впроваджується Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 року №1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти »). Зміст літературного компонента освітньої галузі «Мови і літератури» в основній школі спрямований на досягнення належного рівня читацької компетентності, формування гуманістичного світогляду особистості, розширення її культурно-пізнавальних інтересів.
Завданнями освітньої галузі в частині «Література», зокрема світової літератури, є:
Календарно-тематичне планування уроків з предмета «Світова література» розроблено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (5-9 класи), (авторський колектив під керівництвом доктора філологічних наук, професора, завідуючої кафедрою світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка О.М.Ніколенко).
Структура календарно-тематичного планування відповідає сучасним вимогам щодо змісту уроку: тема, очікувані результати навчальних досягнень відповідно до державних вимог щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів, відомості з теорії літератури, обладнання уроку. Також укладачі посібника пропонують перелік сучасної науково-методичної літератури для вчителя і словник літературознавчих термінів, що сприятиме більш якісній підготовці вчителя до уроку. Крім того, календарно-тематичне планування є орієнтовним, тому за потребою вчитель може перерозподіляти години: об’єднувати теми, змінювати порядок проведення уроків з розвитку мовлення.
Календарно-тематичний план
5 клас
резервний час – 6годин.
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
І СЕМЕСТР
|
Вступ (2 години)
|
1
|
|
Світова література – духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті.
|
Визначає мету й завдання світової літератури; обґрунтовує сенс теми: розуміє значення світової літератури в сучасному житті людини.
|
Літера-тура, світова література.
|
Карта світу, книжкова виставка, бібліотечні формуляри учнів.
|
|
2
|
|
Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів. Література і фольклор.
|
Наводить приклади прислів’їв різних народів світу. Розпізнає, пояснює і порівнює пряме і переносне значення вивчених прислів’їв та приказок.
|
Загадки, пісні, фольклор, жанри фоль-клору, прислів’я та при-казки, прямий і прихований зміст.
|
Збірки прислів’їв, приказок народів світу, ілюстрації до них.
|
|
3
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (усно). Твір за прислів’ям.
|
Уміє зв’язно, грамотно, аргументовано, логічно висловлювати думки, пояснюючи зміст прислів’я та наводячи приклади.
|
Прислів’я, приказки, учнівський твір.
|
Пам’ятка для написання твору; зразки учнівських творів.
|
|
Казки народів світу (16 годин)
|
4
|
|
Жанрова специфіка фольклорної та літературної казки, їх характерні ознаки.
|
Знає визначення народної казки, літературної казки, називає різновиди казок, наводить приклади; визначає конфлікт.
|
Народна казка, літературна казка, її різновиди, конфлікт.
|
Збірки казок народів світу, ілюстрації до них; таблиця “Різновиди казок”.
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
5
|
|
Індійська народна казка “Фарбований шакал”. Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки.
|
Виразно читає казку; визначає головну думку прочитаного; переказує текст казки (окремі фрагменти й цілісно); висловлює враження і власне ставлення до подій твору; дає характеристику казкових персонажів, оцінює їхні вчинки, моральні якості.
|
Елементи будови казки, народна казка.
|
Збірки казок народів світу, ілюстрації до них; таблиця “Різновиди казок”.
|
|
6
|
|
Японські народні казки “Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик”, “Момотаро, або Хлопчик-Персик”
(1 за вибором учня). Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості. Національний колорит японських казок.
|
Виразно читає казку; визначає головну думку прочитаного; переказує текст казки (окремі фрагменти й цілісно); висловлює враження і власне ставлення до подій твору; дає характеристику казкових персонажів, оцінює їхні вчинки, моральні якості; розкриває національний колорит народних казок.
|
Антитеза, алегорія, початкові поняття про оригінал і переклад; національ-ний колорит.
|
Збірки казок народів світу, ілюстрації до них; зошити з ТЛ.
|
|
7
|
|
Китайська народна казка “Пензлик Маляна”. Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів.
|
Виразно читає казку; визначає головну думку прочитаного; переказує текст казки (окремі фрагменти й цілісно); висловлює враження і власне ставлення до подій твору; дає характеристику казкових персонажів, оцінює їхні вчинки, моральні якості.
|
“Мандрів-ні сюжети”.
|
Збірки казок народів світу, ілюстрації до них; зошити з ТЛ.
|
|
8
|
|
Арабська народна казка “Сіндбад-Мореплавець” (третя подорож).
|
Виразно читає казку; визначає головну думку прочитаного; переказує текст казки (окремі фрагменти й цілісно)
|
Художній образ.
|
Збірки казок народів світу, ілюстрації до них; зошити з ТЛ.
Тексти казки,
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
|
|
Утвердження в казці жаги відкриття світу, мужності й людяності.
|
висловлює враження і власне ставлення до подій твору; дає характеристику казкових персонажів, оцінює їхні вчинки, моральні якості.
|
|
відеофільм “Сіндбад-Мореплавець”.
|
|
9
|
|
Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.
|
Дає оцінку персонажам з огляду на їхні вчинки та моральні якості.
|
Художній образ.
|
Тексти, казки, відеофільм “Сіндбад-Мореплавець”.
|
|
10
|
|
Контрольна робота № 1. Тести.
|
Виконує тестові завдання; створює власні висловлювання; аргументує їх; наводить приклади.
|
|
Тестові завдання.
|
|
11
|
|
Брати Грімм – відомі збирачі німецьких народних казок. Моральні цінності в казках.
|
Висловлює судження про повчально-виховний характер народної казки; визначає конфлікт.
|
Головний конфлікт, фольклористи.
|
Збірки казок братів Грімм, портрети письменників, карта Європи, старої Німеччини, краєвиди країни.
|
|
12
|
|
Брати Грімм “Пані Метелиця”. Уславлення любові до праці та інших людських чеснот.
|
Дає оцінку персонажам з огляду на їхні вчинки та моральні якості.
|
Художній образ, художній засіб, оригінал, переклад.
|
Збірки казок братів Грімм, портрети письменників, карта Європи, старої Німеччини, краєвиди країни.
|
|
13
|
|
Позакласне читання.
Гауф В. “Маленький Мук”.
|
Уміє самостійно працювати з книгою, дає оцінку вчинкам героїв, виразно читає твір.
|
|
Тексти, відеофільм.
|
|
14
|
|
Літературна казка.
О. С. Пушкін, його казки.
|
Знає факти біографії поета, назви його казок; дає визначення поняття “літературна казка”.
|
Літератур-на казка.
|
Портрет
О.С. Пушкіна, ілюстрації до його життя й творчості, книги поета.
|
|
15
|
|
Вступ до поеми
О.С. Пушкіна “Руслан і Людмила”. Виразне читання напам’ять.
|
Називає казкових героїв, згаданих у вступі, казки, у яких вони зустрічаються. Виразно читає напам’ять уривок.
|
Вступ (пролог) поеми, темп, інтонація, пауза.
|
Портрет
О.С. Пушкіна, ілюстрації до його життя й творчості, книги поета.
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
16
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (письмово). Характеристика казкового героя за простим планом.
|
Уміє складати простий план, характеризувати за ним образ героя казки.
|
Простий план, образ, головний герой.
|
|
|
17
|
|
Ганс Крістіан Андерсен. Поєднання побутовості й фантастики в казках Андерсена.
|
Знає факти біографії письменника; перелічує його казки; називає їх героїв.
|
Біографія, літератур-на казка.
|
Портрет
Г.К. Андерсена, збірки казок, ілюстрації до них, фрагменти кінофільмів.
|
|
18
|
|
Г.К. Андерсен “Соловей”.
|
Знає зміст казки; уміє його переказувати. Сприймає текст цілісно; переказує зміст казки від третьої особи та від імені однієї з дійових осіб.
|
Літератур-на казка, персонажі, сюжет, головні епізоди.
|
Портрет
Г.К. Андерсена, збірки казок, ілюстрації до них фрагменти кінофільмів.
|
|
19
|
|
Оскар Уайльд “Хлопчик-зірка”. Казкові персонажі, їх характеристика.
|
Знає факти біографії письменника; знає зміст казки, уміє його переказувати; характеризує героїв; висловлює своє ставлення до них.
|
Сюжет.
|
Портрет Уайльда, збірки казок, ілюстрації до них фрагменти кінофільму.
|
|
20
|
|
Основний конфлікт казки О.Уайльда “Хлопчик-зірка”. Символічний зміст назви твору.
|
Визнає основний конфлікт казки, інтерпретує символічний зміст назви твору.
|
Конфлікт, алегорія.
|
Тексти казки, зошити з ТЛ.
|
|
21
|
|
Еволюція образу головного героя казки Уайльда “Хлопчик-зірка”.
|
Дає характеристику образу головного героя, висловлює своє ставлення до героя.
|
Художній образ.
|
Тексти казки, фрагменти з кінофільму, таблиця “Художній образ”.
|
|
22
|
|
Контрольна робота № 2.
|
Виконує завдання літературного диктанту, створює
|
|
Літературний диктант.
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
|
|
Літературний диктант.
|
власні висловлювання, аргументує їх, наводить приклади.
|
|
|
|
Природа і людина (10 годин)
|
23
24
|
|
Джон Кітс “Про коника і цвіркуна”. Поетизація образу природи у вірші, його ідея (“Поезія землі не вмре ніколи…”).
|
Виразно читає і емоційно сприймає віршований твір, знаходить у творі описи природи, розкриває їх емоційне забарвлення, роль у тексті, визначає ставлення автора до світу.
|
Вірш, епітет, метафора.
|
Портрет Д. Кітса, пейзажні картини.
|
|
25
|
|
Йоганн Вольфганг Гете “Нічна пісня подорожнього”. Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі.
Виразне читання напам’ять.
|
Виразно читає і емоційно сприймає віршований твір, знаходить у творі описи природи, розкриває їх емоційне забарвлення, роль у тексті, визначає ставлення автора до світу.
Знає текст напам’ять.
|
Вірш, епітет, метафора. Пейзаж, тема, ідея.
|
Портрет Гете, збірки віршів.
|
|
26
|
|
Генріх Гейне “Задзвени із глибини…”. Втілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня).
Виразне читання напам’ять.
|
Виразно читає і емоційно сприймає віршований твір, знаходить у творі описи природи, розкриває їх емоційне забарвлення, роль у тексті, визначає ставлення автора до світу; встановлює роль у розкритті авторського задуму; встановлює специфіку літературного пейзажу порівняно з іншими творами мистецтва (живописом, музикою).
Знає текст напам’ять.
|
Пісня.
|
Портрет Гейне, картини живопису, музичні зошити.
|
|
27
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Ернест Сетон-Томпсон“Снап”. Спостереження за світом природи.
Тема уроку
|
Знає зміст твору, виділяє ключові епізоди, висловлює свої враження, визначає тему, ідею.
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Тема, ідея.
Теорія літератури
|
Портрет
Сетона-Томпсона, тексти твору, ілюстрації, презентації.
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
28
|
|
Утвердження любові до всього живого.
|
Знає зміст твору, виділяє ключові епізоди, висловлює свої враження, визначає тему, ідею. підтверджує усну відповідь цитатами з тексту.
|
|
|
|
29
|
|
Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору.
|
Знає зміст твору, виділяє ключові епізоди, висловлює свої враження, визначає тему, ідею.
|
|
|
|
30
|
|
Позакласне читання. Сергій Єсенін. Вірші про природу.
|
Виразно читає, аналізує вірші, висловлює свої враження, порівнює з попередніми творами; знаходить епітети, метафори.
|
Темп, інтонація, пауза, логічний наголос, жест, міміка, епітет, метафора.
|
Портрет С. Єсеніна, ілюстрації до віршів
|
|
31
|
|
Контрольна робота
№ 3. Відповіді на запитання
|
Виконує завдання різних рівнів, складає власні висловлювання; обґрунтовує їх, дає відповіді на запитання.
|
|
Різнорівневі завдання.
|
|
32
|
|
Підсумковий урок.
|
Систематизує матеріал, вивчений в
І семестрі.
|
Літерату-рознавчі поняття, художні образи та засоби.
|
Повідомлення, мультимедійні презентації, виставка ілюстрацій до вивчених творів.
|
|
ІІ СЕМЕСТР
|
Світ дитинства(12 годин)
|
33
|
|
Марк Твен “Пригоди Тома Сойєра”.
|
Знає факти біографії письменника; називає основні його твори для дітей.
|
Повість, автобіографічний мотив.
|
Портрет М. Твена, виставка його книжок, ілюстрації до повісті.
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
34
|
|
Світ дорослих і світ дітей у повісті.
|
Переказує зміст розділів повісті; коментує його. Має початкові уявлення про сюжет. Переказує зміст розділів повісті, уміє виділяти головні епізоди, пояснювати їх.
|
Головні та другорядні герої.
|
Портрет М. Твена, виставка його книжок, краєвиди Америки, ілюстрації до повісті.
|
|
35
|
|
Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.
|
Переказує зміст розділів, характеризує вчинки героїв, висловлює своє ставлення до них.
|
Портрет, початкові поняття про сюжет. Порівнян-ня образів.
|
Портрет М. Твена, виставка його книжок, краєвиди Америки, ілюстрації до повісті.
|
|
36
|
|
Ставлення автора до своїх героїв.
|
Сприймає цілісно текст великого обсягу; виділяє автобіографічні мотиви, різні плани та проблеми твору.
|
Портрет, початкові поняття про сюжет. Порівнян-ня образів.
|
Портрет М. Твена, виставка його книжок, краєвиди Америки, ілюстрації до повісті.
|
|
37
|
|
Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність).
|
Характеризує образи персонажів, дає оцінку їхнім моральним вчинкам. Визначає головну думку твору.
|
Тема, проблема-тика, ідея.
|
Портрет М. Твена, виставка його книжок, краєвиди Америки, ілюстрації до повісті.
|
|
38
|
|
Елеонор Портер. “Поліанна”.
|
Знає факти біографії письменників і називає основні твори, переказує зміст.
|
Початкове поняття про роман.
|
Портрет Е. Портер; ілюстрації до твору.
|
|
39
|
|
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.
|
Уміє переказувати зміст розділів, виділяти ключові епізоди, висловлювати свої враження.
|
Початкове поняття про роман.
|
Портрет
Е. Портер; ілюстрації до твору.
|
|
40
|
|
Поліанна та її друзі.
|
Характеризує образи персонажів, дає оцінку їхнім моральним якостям.
|
Головні та другорядні герої (персонажі твору).
|
Портрет
Е. Портер; ілюстрації до твору.
|
|
41
|
|
Художні засоби розкриття образу Поліанни.
|
Визначає окремі художні засоби створення образів персонажів. Переказує окремі розділи, визначає в тексті портрети персонажів.
|
Художній образ, художній засіб.
|
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
42
|
|
Ідея радості життя і відкриття світу у творі.
|
Уміє зв’язно висловлювати свої думки на задану тему, наводити приклади з тексту, виділяти пізнавальні, виховні моменти.
|
Проблема, ідея.
|
|
|
43
|
|
Урок позакласного читання. Астрід Ліндгрен “Пеппі Довгапанчоха”.
|
Уміє самостійно працювати з книгою, стисло переказувати розділи твору, характеризувати образ головної героїні.
|
Фантазія, реальне та фантасти-чне.
|
Портрет письменниці, різні видання твору, ілюстрації до твору.
|
|
44
|
|
Контрольна робота
№ 4. Твір у формі листа літературному герою.
|
Уміє висловлювати власні думки, наводити приклади, аналізувати.
|
|
Пам’ятка про написання твору.
|
|
Сила творчої уяви (11 годин)
|
45
|
|
Льюїс Керролл “Аліса в країні Див”.
|
Уміє розповідати факти біографії письменника; уміє передавати зміст великого твору.
|
Вікторіан-ська доба. Повість-казка, фантасти-ка, фентезі
|
Портрет письменника, виставка книжок, ілюстрації до твору.
|
|
46
|
|
Творча історія, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії “вікторіанської” доби.
|
Уміє виділяти конкретні епізоди, коментувати їх; розповідати про творчу історію книги.
|
|
|
|
47
|
|
Образ Аліси, світ її уяви і захоплюючі пригоди. Персоналіїї, які оточують Алісу.
|
Уміє переказувати зміст розділів, характеризувати героїв; описувати образ Аліси та інших персонажів, що її оточують.
|
Художній образ. Портрет.
|
|
|
48
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (усно). Характеристика літературного героя.
|
Уміє зв’язно висловлювати свої думки на задану тему, наводити приклади, складати зв’язні судження, пояснювати і коментувати популярність образів улюблених книг.
|
|
План характеристики.
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
49
|
|
Особливості художньої мови твору.
|
Визначає ознаки казки; повісті в творі, виявляє особливості художньої мови повісті-казки, виявляє фантастичні елементи в творі.
|
|
|
|
50
|
|
Марина Цвєтаєва “Книжки в червоній палітурці”. Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші.
|
Знає основні відомості про поетесу. Уміє виразно читати вірш, висловлювати своє ставлення до морально-етичних проблем, порушених у вірші.
|
Вірш, тема, ліричний герой.
|
Портрет поетеси, різні ілюстрації, збірки віршів, класична музика (інструментальна).
|
|
51
|
|
Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн). Образ ліричної героїні, котра любить читати.
|
Розуміє особливості розвитку сюжету в ліричному творі
М. Цвєтаєвої (як теми почуттів, спогадів, роздумів, образів); виразно читає вірш, аналізує його висловлює свої враження.
|
|
|
|
52
|
|
Роль літературних і музичних ілюстрацій в творі.
|
Розповідає про свої улюблені уривки в творі, мистецькі уподобання. Уміє виразно читати вірш, аналізувати, порівнювати.
|
Асоціація. Символ.
|
|
|
53
|
|
Позакласне читання.
С. Єсенін “Біла береза.”
|
Виразно читає, аналізує вірш, висловлює свої враження, знаходить епітети, пояснює їх роль.
|
Поетичний пейзаж, епітет
|
Портрет поета, ілюстрації-пейзажі.
|
|
54
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (письмово). Твір-відгук на тему “Чарівна сила поетичного слова”.
|
Уміє зв’язно висловлювати свої думки на задану тему, наводити приклади, складати зв’язні судження.
|
|
Пам’ятка про написання твору.
|
|
55
|
|
Контрольна робота
№ 5. Тести.
|
Уміє відповідати на питання, здійснювати правильний вибір
|
|
Завдання.
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
Сучасна література (15 годин)
|
56
|
|
Роальд Дал “Чарлі і шоколадна фабрика”.
|
Називає інших популярних сучасних письменників, їхні твори для дітей. Знає факти біографії письменника, переказує зміст твору, висловлює свої враження.
|
Фентезі.
|
Портрет письменника, ілюстрації до книги.
|
|
57
|
|
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.
|
Переказує близько до тексту зміст твору, окремих епізодів, розкриває особливості сюжету, визначає актуальні ідеї твору.
|
Сюжет, компози-ція.
|
|
|
58
|
|
Доброта і щирість головного героя твору.
|
Характеризує образи персонажів у їхніх вчинках, ставлення до них, висловлює власні судження щодо вчинків героїв; розрізняє поняття “персонаж” і “герой”.
|
Персонаж і герой літератур-ного твору.
|
|
|
59
|
|
Урок творчості. Репрезентація творчих робіт, ілюстрацій, кросвордів.
|
Уміє зв’язно висловлювати свої думки, аргументувати вибір, репрезентувати власний творчий продукт.
|
|
Мультимедійні презентації, виставка ілюстрацій, кросвордів.
|
|
60
|
|
Пауль Маар “Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу”
|
Уміє розповідати факти біографії письменника, переказувати зміст твору, виділяти проблемні епізоди, обґрунтовувати вибір.
|
|
Портрет письменника, виставка книжок, ілюстрації до твору.
|
|
61
|
|
Яскравість художнього світу твору.
|
Переказує зміст розділів твору, коментує його.
|
Літератур-ний герой, персонаж.
|
|
|
№
з/п
|
Дата про-
ведення
|
Тема уроку
|
Очікувані результати навчальних досягнень учня
|
Теорія літератури
|
Обладнання, ілюстративні матеріали
|
При-
мітки
|
62
|
|
Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії.
|
Виділяє головні епізоди, проблеми твору; характеризує образ головного героя твору.
|
Портрет.
|
Ілюстрації.
|
|
63
|
|
Реальне і фантастичне в творі.
|
Уміє висловлювати свої думки, виділяти пізнавальні, виховні, естетичні моменти. Пояснює відомість художнього світу твору від реального світу.
|
Реальне, фантас-тичне, антитеза.
|
|
|
64
|
|
Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.
|
Уміє виділяти різні плани та проблеми твору, переказувати зміст епізодів, коментувати їх, висловлювати своє ставлення до них.
|
Проблема-тика, тема.
|
|
|
65
|
|
Чарівний світ дитячої літератури
|
Розповідає про свої улюблені твори сучасної літератур, пояснює, чому саме вони привернули увагу.
|
|
Виставка книг, ілюстрацій.
|
|
66
|
|
Контрольна робота
№6. Анкета головного героя.
|
Знає зміст вивчених творів; уміє відповідати на питання.
|
|
Завдання до диктанту.
|
|
67
68
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого. Літературне свято.
|
Працює з додатковою літературою, готуючись до літературного свята.
|
Доповідь, повідом-лення, презента-ція.
|
Презентації, ілюстрації, виставка книг.
|
|
69
70
|
|
Підсумковий урок.
|