Пояснювальна записка Аналітичні матеріали (до фінансового плану дп «Одеський морський торговельний порт» на 2015 рік) Проект фінансового плану дп «омтп» складений у



Сторінка1/13
Дата конвертації02.04.2017
Розмір1.71 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
Пояснювальна записка

Аналітичні матеріали

(до фінансового плану

ДП «Одеський морський торговельний порт» на 2015 рік)

Проект фінансового плану ДП «ОМТП» складений у відповідності до наступних нормативних актів:



  • Закон України "Про морські порти"

  • Постанова КМУ №1673 від 29.11.2006р.




  • Наказ Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 205 від 02.03.2015р. у редакції наказу №216 від 16.03.2009р.



  1. Загальні відомості

ДП «Одеський МТП» - державне підприємство, що належить державі на 100 % та підпорядковано Міністерству інфраструктури України. До складу підприємства входять наступні основні підрозділи та господарства: управління, служба флоту, судноверф, виробничий комплекс механізації та технології, автобаза, плавмайстерні,, відділ матеріально-технічного постачання, інженерна служба, навчальний центр, служба охраги праці та промислової безпеці, готель «Одеса», аквапарк «Посейдон», ПВК «Чабанка», дитячий табір «Юний Судноремонтник» і об’єкти соціальної інфраструктури.

Найменування підрозділу

Основні функції та послуги

Служба флоту

буксирно-кантувальні і швартові операції; льодова проводка; постачання суден питною водою в порту і на рейді; виконання вантажних та підйомних робіт плав кранами; забезпечення безпеки (запобігання пожеж, чергування у нафтогавані) та ін.

Судноверф

ремонт, заміна, наладка суднових механізмів; очищення, оббивка, фарбування корпусів, корпусних конструкцій, механізмів і пристроїв; обслуговування суднопідіймальних споруд і суден, що знаходяться в доках і біля причалів; ремонт брашпилів і шпилів, вантажних, буксирних, шлюпочних трапових лебідок, вантажних електричних кранів, швартових пристроїв, важковагових вантажних пристроїв, трапів, ілюмінаторів, водонепроникних закриттів та інші види робіт виконання графічних робот (чєртежів), технічних розрахунків, виготовлення техпаспортів, нівеліровка підкранових колій, розробка технологій ремонту устаткування.

Виробничий комплекс механізації і технології

технічно-безпечна експлуатація перевантажувальних машин (ПМ) і технологічного обладнання (ТО) порту; контроль безпечної технічної експлуатації ПМ, переданих в оренду; надання послуг по використанню резервної техніки; організація відновлюваних (поточних та капітальних) ремонтів обладнання; проведення списання обладнання та матеріальних цінностей; екологічно безпечна мийка та очистка перевантажувальної та іншої техніки. виготовлення стропів; впровадження у виробництво нових технологічних процесів, високоефективних вантажозахватних пристосувань, які сприяють підвищенню продуктивності, якості переробки вантажів, зниженню собівартості та трудомісткості виробництва НРР;

Інженерна служба

планування та здійснення нагляду за технічним станом будівель, споруд, постачає споживачам електричну енергію і тепло від зовнішніх мереж постачальника ДП «ОМТП», експлуатуючи свої розподільні електричні та теплові мережі у відповідності з правилами Держгіртехнагляду, забезпечення споживачів прісною водою від зовнішніх мереж постачальника, здійснювння контролю за використанням нерухомого майна ДП «ОМТП» за його цільовим призначенням та згідно умов договорів, зберігання вантажів та майна сторонніх підприємств на вільних складських площах і територіях ДП "ОМТП" згідно з відповідними укладеними договорами зберігання, проведення робіт щодо забезпечення єдності вимірювань, підвищення рівня метрологічного забезпечення, розробка, узгодження та надання для затвердження схеми територій та об'єктів ДП ​​«ОМТП», в тому числі переданих в оренду стороннім організаціям по відповідним договорам, організація та участь в впровадженні зовнішнього програмного забезпечення, поточний ремонт офісної і комп'ютерної техніки та обладнання периферії згідно відповідним договорам на таки послуги і роботи, розробка робочих технологічних карт та технологічних схем; виконання технологічних проробок.

Автобаза

технічний нагляд за дотриманням у повній справності автотранспорту; капітальні і поточні ремонти, а також технічне обслуговування автотранспорту і устаткування; доставка придбаного портом устаткування, замінно-запасних частин, інвентарю та ін.; доставка працівників порту і суміжних підприємств з роботи/на роботу; забезпечення потреби у службовому легковому автотранспорті, диспетчеризація таких послуг; надання транспортних послуг за заявками працівників порту, суміжних підприємств, населення і сторонніх організацій;проведення технічного огляду всіх видів автотранспорту.

Плавмайстерні

виконання ремонтних та профілактичних робіт для суден служби флоту, ремонту кранового обладнання і перевантажувальної техніки, а також технічного обслуговування, перевірки, випробування, перекодування й огляду супутникових аварійно-рятувальних буїв і радіолокаційних відповідачів різних марок; ремонту та технічного обслуговування, перезарядки, гідравлічних випробувань, огляду вогнегасників різних марок і дихальних апаратів стисненого повітря різних марок та інших робіт.

Відділ матеріально-технічного забезпечення

своєчасне забезпечення паливом, ПММ та іншими ТМЦ

Учбовий центр

підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації фахівців порту за напрямками: НРР, металообробка, підйомно-транспортне устаткування, електрогазозварювання, морська справа, небезпечні вантажі, пожарна безпека, охорона праці.

До об’єктів соціальної сфери належать: спорткомплекс, соціальний відділ, човнова станція, база відпочинку «Маяк», (дитячий оздоровчій табір «Юний моряк», ДНЗ № 105 , база відпочинку «Сонячне сяйво», музей морського флоту знаходяться поза експлуатації).

До складу адміністративних підрозділів відносяться - Служба юридичної та договірної роботи, Бухгалтерія, Відділ економіки, Служба персоналу, Контрольно-ревізійний відді, які створені для забезпечення належного функціонування державного підприємства в цілому.

1.1 Виробничі потужності підприємства

СЛУЖБА ФЛОТУ

Основною функцією служби флоту є постановка суден до причалів порту, яка проводиться буксирами підприємства. Також службою флоту надаються послуги з буксирування, кантування об'єктів, перевезення персоналу, видачі води. Служба флоту має ліцензію на надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів морським транспортом; надання маневрових та буксирувальних послуг.

На балансі підрозділу Служба флоту знаходиться 35 одиниці плавзасобів, у тому числі: 8 ед.пассажирских судів (всі віком понад 20 років); 4 од. нафтоналивних суден (вік - понад 20 років); 1 водоналивне судно (т/х «Родник»); 1 універсальний суховантаж (т/х «Адмірал Де Рибас», 19 років); 17 од. буксирів ; 2 плавучих крана вантажо-підйомністю 15 тонн і 100 тонн; 3 плавпричалу.

З 16-ти буксирів, що перебувають на балансі служби флоту, 2 буксири («Булат» і «Патріот») мають вік 3,5 року, решта 14 буксирів - понад 20 років.

Коефіцієнт зносу за видами флоту наступний:

-водоналивной флот - 70%;

-нафтоналивний флот - 78%;

-плавкрани - 75%;

-службово - допоміжний флот - 61%;

-вантажний флот - 89%;

- пасажирський флот - 85%.

В даний час 12 од. плавзасобів служби флоту працюють за договорами на умовах бербоут-чартеру. Це наступні суду: т/х «Інженер Вальчук», «Рута», «Робітник», «Бункеровщик-8»; 8 од. пасажирських катерів ; У 2015 году в бербоут-чартер планується те ж кількість плавзасобів. Витрати за бербоут-чартером виникають за статтями амортизація, послуги зв'язку,

технагляд, регістр, експертиза. Усі ці витрати враховані в розрахунку бербоут-чартерної ставки.
ОСП «Судноверф «Україна»

Площа території верфі становить 2,5 Га. Електросилові мережі 380 В, 50 Гц. Протяжність причалів всього 1 230 м, в т. ч. судноремонтних 570 м, глибина біля причалів до 7,1 м. Вантажопідйомне обладнання на причалах - 6 портальних кранів в/п 10-30 т, плавучі крани: самохідний м/п 100 т, несамохідний г/п 5 т. На верф заведена залізнична гілка, для транспортування вантажів може використовуватися також автомобільний і водний транспорт.

Укрупнена номенклатура робіт, виконуваних ОСП Судноремонтної верф'ю "Україна" Одеського порту наступна:

■ ремонт суднових головних і допоміжних двигунів (SULZER, B&W, MAN, FIAT, PIELSTICK та інші типи); ремонт і заміна навісних механізмів, газотурбонагнітачів, редукторів, насосів різних типів і призначення, інших суднових допоміжних механізмів; ревізія і технічне обслуговування головних парових і газових турбін;

■ наявність токарних верстатів 1А675 дає можливість обробляти деталі діаметром до 2500 мм (напр. барабани приводу черпакового пристрої з/снарядів), точити, спаровувати, перевіряти гребні вали до 300-350 мм і довжиною до 18 200 мм. Максимальна вага оброблюваних деталей 100 т; на карусельному верстаті Коломенського заводу можна обробляти деталі діаметром до 3 400 мм. Висота оброблюваної деталі до 2 000 мм, Найбільша довжина розточки - 1 500 мм. Найбільша довжина обточування - 2 000 мм. Діаметр розточування 350-3 200 мм, діаметр вироби затискається в кулаках 400-2 900 мм. Розворот супорта дозволяє обточувати і розточувати конуса. Максимальна вага заготовки - 14 т; поздовжньо-стругальний верстат «Біллітер» дозволяє обробляти деталі шириною до 1 550 мм і висотою до 2 000 мм, довжина робочого столу - 6 000 мм, хід столу 800-6 000 мм;

■ ремонт, заміна, налагодження електричних машин і електродвигунів постійного і змінного струму потужністю до 650 кВт, пусконалагоджувальної апаратури і контролерів, станцій керування змінного і постійного струму всіх потужностей, кабельних мереж всіх призначень;

■ ремонт і заміна елементів корпусів суден, котлів, суднових пристроїв, слушних речей, металоконструкцій, інші корпусно-зварювальні роботи;

■ очищення корпусів суден різними способами: гідроструминні, піскоструминна зі ступенем очищення до SA 2,5 згідно з вимогами шведського стандарту SIS 055900-1967; забарвлення корпусів судів різними складами, ремонт гвинтів, рулів, валопроводів, донно-бортової арматури, ремонт і заміна дейдвудных ущільнень різних типів, у тому числі "SIMPLEX COMPACT", супутні корпусні, зварювальні газо-резательные роботи, обслуговування суднопідіймальних споруд та суден, що перебувають у доках та біля причалів;

■ ремонт і заміна суднових трубопроводів і систем з чорного та кольорового металу діаметром до 325 мм, ремонт і заміна клапанів, клапанних коробок, колекторів, клінкерних засувок, кранів діаметром до 350 мм, ремонт і заміна підігрівачів, холодильників води і масла для головних та допоміжних двигунів, конденсаторів, фільтрів, гідрофорів санітарно-технічних систем;

■ ремонт брашпилів і шпилів, вантажних, буксирних, шлюпочних трапових лебідок, вантажних електричних кранів, швартових пристроїв, великовагових вантажних пристроїв, трапів, ілюмінаторів, водонепроникних закриттів;

■ виготовлення форсунок дизелів та їх деталей для широкого діапазону двигунів типу B&W та їх аналогів, вироблених Брянським машинобудівним заводом у Росії, двигунів MAN, SULZER, SKL, NVD різних модифікацій, двигунів ЧН 25/34 Первомайського машинобудівного заводу України, двигунів інших фірм різних типорозмірів (понад 140 найменувань виробів);

■ ремонт паливної апаратури дизелів, плунжерних насосів рульових машин. Характеристика доків: Док № 4. Підйомна сила 15 000 т, 6 понтонів, 3 крани по 15 т, неавтономний. Довжина доку 168,28 м. Ширина 39,77 м. Головні водовідливні насоси 6 шт. продуктивністю 2700 куб.м/год. Док № 2. Підйомна сила 6 000 т, 6 понтонів, 2 крана 5 т, неавтономний. Довжина доку 130 м. Ширина по внутрішнім стінкам 22,5 м. Головні водовідливні насоси 6 шт. продуктивністю 2 000 куб.м/год.


Виробничий комплекс механізації та технологічного забезпечення НРР

До підйомнотранспортного обладнання та механізмів ВКМТ належить:

колісна техніка: ковшові навантажувачі типів WA-200, WA-250, WA-420, WA-470; портові тягачі типу RT-222; автонавантажувачі в/п 1.5, 2.5, 5, 7, 41, 42, 45 тн; автокрани типів КАТО20, КАТО40, автовежі типів Aichi SP-350, Р-183 ЗИЛ-130, ВС22-01РГ; трактори типів Т150-К, Т-40М, МТЗ-80

портальні крани: в/п 10.0, 12.0-30.0, 16.0-32.0 тн

контейнерні перевантажувачі: в/п 40 тн.

ВКТЗ НРР має 575 одиницями вантажозахватних пристосувань, призначеними для перевантаження:

металовантажів (захвати для труб, сталі в рулонах, слябів, арматури, катанки);

навалювальних вантажів (парашути, ковші, піддони);

генеральних вантажів (рами для автотехніки, вантажів у мішках, біг-бегів);

контейнерів (захвати для контейнерів)

Виробничі ділянки ВКТЗ розташовують станками та обладнанням, необхідними для виробництва наступної технологічної оснастки:

Такелажно-транспортна група ВКТЗ:

1. Сталеві стропа в огини, коуші або кільцеві діаметром від 8 мм до 65 мм, довжиною від 1 метра і більше, м/п від 0,3 тн до 25 тн

2. Рослинні стропа в огини і кільцеві

3. Рослинні і металеві сітки будь-яких розмірів і будь-якої кліттю

4. Рослинні і металеві строп-рушники будь-якої вантажопідйомності і довжини

5. Строп-стрічки з синтетичних матеріалів будь-якої довжини і вантажопідйомності

6. Ланцюгові стропа вантажопідйомністю від 5 до 8 тонн

7. Двох-, чотирьох ветвевые гачковые підвіски із сталевого і рослинного каната, синтетичної стрічки, ланцюги будь-якої вантажопідйомності і довжини

Наявні виробничі потужності ПТКТ дають можливість збільшення кількості щорічно виготовляються стропів до 18 000 од.

Експериментальний цех :

Виготовлення будь-яких металоконструкцій з

- листа товщиною від 3 до 50 мм,

- прокату масою до 3 тонн та габаритами до 12 м х 3 м,

- швелера від №10 до №24,

- куточка до 100 х 100

Зварювальні роботи виконуються атестованими зварниками, є можливості проведення фрезерних та токарних робіт.
ПЛАВМАСТЕРНІ - 650

Основою матеріально - технічної бази ПСК є дві плавмастерские «ПСМ - 650» та «ПСМ - 726» з встановленим на них технологічним обладнанням та допоміжна стапельне майданчик для докування суден вантажопідйомністю до 100тонн. Є наступні виробничі ділянки: слюсарно-механічний, котельно-зварювальний, електромонтажний, радіомонтажну, ремонту комутаційного обладнання, деревообробний, обмотувальний, акумуляторний, ТО і ремонту первинних засобів пожежогасіння і посудин що працюють під тиском, аварийноспасательного майна та малярний. Всього об'єктів основних фондів підрозділу - 135, що дозволяє виконувати наступні види робіт:

Ремонт суднових головних та допоміжних двигунів, ремонт насосів різних типів, ремонт арматури різних типів і систем, ремонт рульового гребного уствойств, ремонт швартовних і якірних пристроїв, вібродіагностика суднових машин і механізмів, ремонт корпусних конструкцій суден, ремонт морських контейнерів, заміри залишкових товщин корпусів судів, ремонт електродвигунів та генераторів, ремонт суднового радиооборудоания і засобів автоматики, дефектація електрообладнання та кабельних трас приладом «ДИПСЭЛ», технічне обслуговування апаратів АСВ-2, технічне обслуговування рятувальних жилетів, кіл термо - і гідрокостюмів.

Техобслуживние шторм трапів, техобслуговування та огляд пожежних рукавів, поясів, костюмів, перевірка багаторазових засобів кріплення вантажів.

Огляд, перезарядка-зарядка, технічне обслуговування і гідравлічні випробування вогнегасників різних марок, перевірка та обслуговування АРБ супутникової системи КОСПАС-САРСАТ, перевірка апаратури автоматичної ідентифікаційної системи (АІС, ремонт кислотних і лужних акумуляторів.

АВТОБАЗА

Загальна кількість транспортних засобів - 54 одиниці, з них: легкові 13 од.; вантажні 21 од.; автобуси 8 од.; мікроавтобуси 4 од.; спецавтотранспорт 7 од. 1- тягач з напівпричепом -1 од.



Тарифна політика

Тарифна політика державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» здійснюється відповідно до Господарчого Кодексу, Закону України № 5007-VI « Про ціни та ціноутворення» та інших чинних законодавчих і нормативних актів. За виконання послуг (робіт) за заявкою клієнтури портом стягуються вільні тарифи в розмірі й порядку, затвердженому директором порту. Всі вільні тарифи розраховані на базі фактичної собівартості виконання певного виду робіт чи послуг, з включенням відповідної частки загальновиробничих і адміністративно-управлінських витрат порту і урахуванням госпрозрахункового нормативу рентабельності необхідного для господарчого розвитку.



СЛУЖБА ФЛОТУ

Тарифи на послуги буксирів визначаються виходячи з планової собівартості, бербоутные і тайм чартерні ставки визначаються за умовами фрахтування.



ВСП «Судноверф «Україна»

Тариф на послуги з судноремонтним робіт на судноверфі формується у відповідності зі Збірниками норм часу (за видами робіт) технічно обґрунтованими, виданими ЮЖНИИМФом, чинним по даний час, затвердженими директором порту плановими накладними витратами та рівнем рентабельності, які визначаються підприємством на підставі середньоринкової ціни на послуги судноремонтних підприємств південного регіону. Тариф за використання доків визначається виходячи з планової собівартості змісту доку в добу експлуатації.



ВКМТ ПРР

Послуги ВКМТ НРР виявляються стивідорним компаніям і стороннім організаціям згідно з тарифами, затвердженими директором порту . Дані тарифи включають в себе тарифи на використання ВЗП, використання перевантажувальної та іншої техникі з метою забезпечення НРР та інших робіт, виготовлення та випробування сталевих, синтетичних, ланцюгових стропів, розробку технологічної документації.



ПСМ-650

Тариф на послуги, що надаються ПСК, формується на підставі собівартості 1 нормо-годину роботи виробничого робітника при наданні послуг.

Собівартість 1 нормо-години визначається у відповідності з діючими в порту тарифними ставками робітників та накладними витратами ПСК.

Обсяг ( трудомісткість ) виконуваних робіт визначається за нормативами ММФ для ремонту підйомно-транспортного устаткування (автонавантажувачі різних модифікацій, тягачі, портальні крани тощо), за збірниками норм часу на судноремонтні роботи - РД-31-96 і за прейскурантом 26-05-24 (тільки графа 4-«трудомісткість»), а також «Оптові ціни на ремонт комплектів і вузлів судів, виконуваних судноремонтними заводами ММФ» з поправочними коефіцієнтами для плавмайстерень серійної (Болгарської) споруди (типу ПСМ-650)» у відповідності з нормативними документами (Циркулярний лист ПВФУ ММФ № 04/207-478 від 08.06.1988г.,Загальні вказівки по застосуванню прейскурантів на судноремонтні роботи, затверджені заст.міністра ММФ 05.05.1991г.; Керівництво по нормуванню праці на підприємствах ММФ, затверджене ММФ 01.02.1977г., Нормативно-методичні рекомендації по розробці норм( нормативів) витрат праці для підприємств та організацій морського і річкового транспорту України, затверджені наказом Укрморрічфлоту України 15.08.1996г. № 242.



АВТОБАЗА

Послуги транспортних засобів автобазы здійснюются за тарифами за 1 маш-год, затвердженими директором порту відповідно до планової собівартісті та % рентабельністі.



Аналіз ринку

Діяльність підрозділів підприємства здійснюється переважно на території та акваторії Одеського порту за винятком послуг з ремонту суден.



СЛУЖБА ФЛОТУ

Служба флоту є найбільшим постачальником послуг буксирів і плавкранів на ринку даних послуг в акваторії Одеського порту та прилеглих водах.

В Одеському порту і найближчих великих морських портах України послуги буксирів і плавкранів широко затребувані і користуються постійним попитом. Після реалізації Закону про морські порти України, портовий флот ДП «ОМТП» як і раніше залишається на ринку одним з найбільших постачальників послуг буксирів, плавкранів та інших послуг. Портовий флот ДП «ОМТП» має достатню базу, кваліфікований штат співробітників, великий досвід роботи і високий професіоналізм працівників підприємства для виконання послуг, що надаються портовим флотом. Усі процеси, пов'язані з виробництвом, спрямовані на забезпечення задоволеності очікувань замовників та ділових партнерів, стабільне підвищення економічної ефективності та результативності роботи.

ВСП «Судноверф «Україна»

Основними споживачами судноремонтних послуг є наступні компанії : суда портового флоту ДП « Миколаївський Морський Торговельний Порт », ДП « Одеський Морський торговельний Порт », ДП « Морський Торговельний Порт Южний ».ТОВ « Блек Сі Шиппінг»,ТОВ «Сапсан Трансшип», « Sea Traffig Shipping Co», ТОВ « Мьобіус Констракшн Юкрейн».



«ПСМ-650»

Основними споживачами послуг ПСМ-650 є :Служби флоту і суда, передані в одеський філіал АМПУ , суда ПП «Солекс», суда ТОВ «Арована-Тур», суда ТОВ «Союз працівників судноремонту», ТОВ «Металзюкрайн», ТОВ «Новотехтерминал».

Ремонтом і ТЕ підйомно-транспортного устаткування інших стивідорної компаній, що знаходяться на території ДП «ОФ АМПУ» - ТОВ «Бруклін-Київ Порт», ТОВ «Бруклін-Київ », ТОВ «Олімпекс Купе Інтернейшнл», ТОВ «Новолог», ТОВ «Новотех-Термінал», ДП «ГПК-Україна» та ін. займаються «Ремтехпорт» та інші.

ВКМТ ПРР

Основними споживачами послуг ВКМТ є стивідорні компанії, що працюють на території Одеського порту, для яких основним фактором при виборі постачальника ВЗП є оперативність виконання замовлень в умовах постійно мінливої структури вантажопотоків порту, а так само пристосованість парку ВЗП до роботи в умовах Одеського порту і кожної стивідорної компанії окремо.

Обсяг доходів від послуг стивидорним компаніям, які здійснюют вантажоперевалку на причалах Одеського порту складае 96% доходів цього підрозділу. Надання послуг стороннім організаціям, як правило, пов'язане з розробкою маршрутів руху транспортних засобів з негабаритними вантажами по території порту і виготовленням і ремонтом ВЗП. При цьому замовників вантажозахоплювальних пристроїв залучає унікальність конструкцій, яки виготовляються ВКМТ НРР, що засновано на багаторічному досвіді експлуатації технологічного обладнання власного виробництва.

АВТОБАЗА

Основними споживачами послуг автобази є підрозділи порту.



Аналіз конкурентного середовища

СЛУЖБА ФЛОТУ

Крім портового флоту послуги буксирів,плавкранів, послуги з постачання суден питною водою у найближчих до Одеського порту морських портах, можуть надавати: буксирна компанія «Новофлот», буксирна кампанія «Донмар», ТОВ «Трансшип», ТОВ «Укртранснафта».

Порівнявши ціни основних постачальників на послуги портового флоту ДП «МТП «Южний» та ДП «Іллічівський морський торговий флот», можна охарактеризувати ціни на послуги портового флоту ДП «ОМТП», як середньоринкові. Ціни інших постачальників буксирних послуг в даний час знаходяться в стадії дослідження.

Беручи до уваги розвиток інфраструктури Одеського порту та прилеглих морських портів, є підстави вважати, що попит на послуги портового флоту ДП «ОМТП» очікуємо.

ДП «ОМТП» буде і надалі проводити гнучку цінову політику, що відповідає сучасним вимогам ринку з метою виконання запланованих показників чистого прибутку та платежів до бюджетів різних рівнів.

ВСП «Судноверф «Україна»

Основним конкурентом судноверфі по споживанню послуг судноремонту є Іллічівський СРЗ, який має можливість виконання ремонту всіх типів суден включаючи суду розміру Panamax, в тому числі технічно складні типи суден, такі як автовози, пороми, танкери - продуктовозів Panamax, контейнеровози та суду багатоцільового призначення.



«ПСМ-650»

Основними конкурентами є: «СЕНС», «Ремтехпорт».



ВКМТ НРР

На сьогоднішній день серед конкурентів ВКМТ ПРР на ринку виготовлення вантажозахоплювальних пристроїв на території України можна назвати дослідне виробництво УКРНДІМФ, а так само ВАТ «Бердянський завод підйомно-транспортного устаткування». Однак, продукція зазначених виробництв має вузькоспеціалізовану спрямованість і не враховує специфіку вантажно-розвантажувальних робіт в Одеському морському торговельному порту і на стивідорних компаніях окремо. З послуг перевантажувальної техникі конкурентом є «Автотехцентр».

АВТОБАЗА

Основним конкурентом автобази є усі міські транспортні підприємства.




  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка