Повідомлення теми, питань (зокрема для самостійної роботи), формулювання мети і завдань



Скачати 23.11 Kb.
Дата конвертації01.05.2017
Розмір23.11 Kb.
ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ – ЛЕКЦІЇ (докладна)


  1. Організаційна частина (привітання, контроль наявності чи присутності студентів на занятті, з'ясування причин відсутності, відмітка в журналі навчальних занять відсутніх студентів, огляд підготовленості аудиторії та студентів, робочих місць до роботи, коротке повідомлення програми роботи на занятті)

  2. Вступна частина (підготовка студентів до вивчення нового матеріалу)

  1. Актуалізація опорних знань. Коротка вступна характе­ристика проблеми в контексті науки і життя.

  2. Повідомлення теми, питань (зокрема для самостійної роботи), формулювання мети і завдань.

  3. Коротка характеристика основної проблеми (викладення ідеї крупними блоками. Після кожного - короткий підсумок і логічний перехід. Студенти тільки слухають, нічого не пишуть. Це найвідповідальніший етап.)

  4. Встановлення міждисциплінарних зв'язків. Характеристика зв'язку з попереднім і наступним навчальним матеріалом.

  5. Повідомлення списку літератури. Характеристика літератури з теми лекції.

  1. Виклад лекційного матеріалу (активна робота студентів; робота відповідно до завдань викладача.)

Розкриття змісту лекції. Встановлення, аналіз, науковий розгляд подій, фактів, їх теоретичне обґрунтування, логічне переконливе доведення. Співставлення поглядів, різних точок зору, встановлення своєї позиції. Формування і формулювання окремих висновків.

  1. Складання плану, тезисів, конспекту;

  2. Заповнення різних таблиць (суспільно-політичних подій, хроно­логічних дат та ін.);

  3. Розв'язування низки усних задач, використання ТЗН, понять суміжних дисциплін;

  4. Складання списку нових термінів, понять;

  5. Робота з підручниками, опорним конспектом.

  6. Встановлення, аналіз, доказ подій і явищ.

  7. Розгляд фактів.

  8. Характеристика певних точок зору.

  9. Зв'язок з практикою, з майбутньою професією.

  1. Зворотний зв'язок:

  1. Перевірка засвоєння матеріалу лекції як теоретично, так і практично.

  2. Обговорення виконання завдання.

  3. Складання планів, тезисів, практичної роботи та ін.

V. Підведення підсумків:

  1. Розв’язання проблемного завдання.

  2. Відповіді на запитання, які потребують обміркованих операцій.

  3. Формулювання висновків.

  4. Постановка завдань для самостійної роботи студентів.

  5. Методичні поради.

  6. Відповіді на запитання студентів.


ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ – ЛЕКЦІЇ (скорочена)
І. Організаційна частина.

  1. Повідомлення теми та мети заняття.

  2. Актуалізація опорних знань.

  3. Мотивація навчальної діяльності.


ІІ. Основна частина

  1. Усвідомлення нового матеріалу (вивчення нового матеріалу, засвоєння нових знань)

  2. Перевірка первинного сприйняття нового матеріалу.

  3. Узагальнення та систематизація нового матеріалу.


ІІІ. Підсумкова частина.

  1. Підведення підсумків заняття.

  2. Ознайомлення з завданням для СРС.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка