Положення про зимову школу з програмування зимова школа проводиться за міжнародними правилами асм (Association for Computing Machinery) за підтримки Міністерства освіти І науки України. Загальні положення 1



Скачати 52.69 Kb.
Дата конвертації06.04.2017
Розмір52.69 Kb.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО

ЗИМОВУ ШКОЛУ З ПРОГРАМУВАННЯ
Зимова школа проводиться за міжнародними правилами АСМ (Association for Computing Machinery) за підтримки Міністерства освіти і науки України.



  1. Загальні положення

1.1. Мета проведення зимової школи - підвищення якості вивчення програмування й алгоритмізації у вищих навчальних закладах, сприяння підготовці фахівців найвищої кваліфікації в галузі програмування, шляхом стимулювання й додаткової мотивації як студентів, так і керівництва навчальних закладів. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:

- формування й вибір кваліфікованих викладацьких кадрів, здатних організовувати й забезпечувати професійну підготовку студентів-програмістів до змагань високого рівня як тренерів, так і керівників команд;

- відбір і підготовка найсильніших команд до різних міжнародних студентських професійних змагань;

- організація обміну досвідом між студентами й викладачами, які активно працюють в галузі програмування та алгоритмізації, і займаються підготовкою фахівців з нових інформаційних технологій;

- поєднання лекцій, рішень і розборів авторських завдань із реальними змаганнями;

- організація спілкування між студентами й тренерами команд із різних міст.

1.2 Місце проведення школи. Школа проводиться на базі Харківського національного університету радіоелектроніки, м. Харків, пр. Леніна, 14.

1.3. Фінансування. Витрати, пов'язані з відрядженнями команд-учасниць змагань (проїзд, проживання, харчування та інші витрати) повністю бере на себе навчальний заклад, що направляє свою команду. Витрати, пов'язані із проведенням змагання, бере на себе організація, що приймає. Приймаюча організація встановлює для учасників Зимової школи організаційний внесок у розмірі 500 гривень з учасника, з метою часткового покриття своїх витрат. Організація, що приймає має право залучати для загального проведення змагань або інших заходів Зимової школи будь-які зовнішні організації або окремих фахівців.

Пільги при оплаті оргвнеску можуть надаватися командам, які зайняли 1-3 місця у півфіналі чемпіонату Світу з програмування у минулому році.

1.4. Учасники школи. До участі в школі допускаються студентські команди програмістів вищих навчальних закладів України або інших країн (не більше трьох команд від одного університету). Участь команди в школі повинна бути погоджена із організацією, що її проводить. Організація, що проводить школу, визначає кількість команд та їхній регіональний склад, виходячи із власних можливостей і міркувань щодо найкращого вирішення завдань, що стоять перед Зимовою школою. До складу кожної команди входить не більше 3-ох студентів вищого навчального закладу. До складу команди також можуть бути включені студенти з ліцеїв, коледжів й інших навчальних закладів, які організаційно входять до складу одного навчального комплексу, а також команди школярів. Команду супроводжує тренер або керівник команди з числа викладачів, співробітників, аспірантів або студентів ВНЗ. В якості тренера (керівника) команди навчальний заклад виділяє висококваліфікованого фахівця, експерта в галузі програмування й алгоритмізації, здатного приймати участь у проведенні навчальних заходів Зимової школи.

У зв’язку з можливостями сторони, що приймає, пріоритет буде надано командам, які протягом 5 останніх років входили до 10-ти найкращих команд у фіналі Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування або у півфіналі Світу.

1.5. Мова. З огляду на міжнародний рівень школи і наявність закордонних команд, офіційною мовою для документів, що надаються учасникам, обрана англійська. Для зручності організаторів, суддів й учасників допускається використання під час проведення заходів зимової школи також російської та української мов. Допустимими мовами програмування є С++, Pascal, Java, С#. Конкретні діалекти мов програмування й характеристики компіляторів команди з'ясовують самостійно в процесі змагання, вони не можуть бути змінені на їх вимогу.
2. Правила проведення змагання.

2.1 Тривалість зимової школи - 11 днів. 1, 6 та 11 день змагань будуть організаційні, а 8 днів – змагальні. Школу присвячено розв’язанню авторських завдань. Планується запросити кращих авторів завдань із різних країн. У кожен із цих днів проводяться: 1) авторська лекція, де розглядається одна з важливих алгоритмічних тем; 2) змагання по розв’язанню задач, частина з яких присвячена темі лекції (інші теми залишені для довільного вибору автора); 3) розбір задач; 4) змагання з довирішення ще не розв’язаних задач поточного та всіх минулих днів; 5) підсумки дня.

2.2. Номінації. Під час Зимової школи визначаються переможці у наступних номінаціях: основний тур змагань, найкраще з точки зору автора рішення дня, лідер з довирішення задач.

2.3. Оцінювання. У кожній із зазначених номінації рейтинг команди визначається окремо. Переможець за результатами основного туру та довирішення визначається за правилами АСМ (штрафний час у довирішенні визначається лише за кількістю спроб без врахування часу відправлення задач).

Найкраще з точки зору автора рішення обирається автором із власних міркувань, наприклад: оригінальне, швидке, єдине, коротке, гарне або наполегливе розв’язання.

Оцінювання у основному турі та у довирішенні проводиться з урахуванням поділу команд на дві ліги: Вищу та Юніорську.



3. Орієнтовна програма.

3.1 1-день - заїзд



3.2 основні дні:

08:00 – 08:30

Сніданок.

08:30 – 10:00

Лекція автора(ів) завдань поточного дня, присвячена актуальній тематиці, пов’язаній з розв’язанням олімпіадних задач.

10:00 – 14:00

Основний етап. Розв’язання задач, запропонованих автором(ами).

14:00 – 15:00

Обід.

15:00 – 16:00

Розбір задач.

16:00 – 18:00

Розв’язання задач, що не були подолані під час основного змагання.

18:00 – 19:00

Вечеря.

19:00 – 20:00

Підведення підсумків дня.

3.3 11-й день – підведення підсумків та від’їзд

4. Номінації за підсумками змагання.




Найменування

За підсумками дня

За підсумками школи

1.

Переможець дня у кожній лізі

+




2.

Розв’язання задачі, що сподобалося автору найбільше

+




3.

Максимальне розв’язання задач, що не були розв’язані під час основного змагання




+

4.

Володар Кубку України з програмування




+

5.

Загальний підсумок




+


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка