Педагогічний досвід Кочергіної Ліни Миколаївни



Скачати 57.79 Kb.
Дата конвертації28.03.2017
Розмір57.79 Kb.
Педагогічний досвід

Кочергіної Ліни Миколаївни

1. Прізвище, імя, по батькові

Кочергіна Ліна Миколаївна

2. Освіта

Вища, закінчила філіал Київського педагогічного ім.. М.Горького у 1991 році

3. Фах за дипломом

Вчитель російської мови та літератури

4. Педагогічний стаж

21 рік

5. Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання

Спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

6. Тема досвіду

Створення умов для самореалізації особистості учня на уроках української мови та літератури в умовах концентрованого навчання

7. Вид досвіду

Досвід роботи вчителя з питання "Створення умов для самореалізації особистості учня на уроках української мови та літератури в умовах концентрованого навчання "є інноваційним, так як базується на оптимізації навчально-виховного процесу для забезпечення особистісно-зорієнтованого підходу, спрямованого на те, щоб кожний учень став самодостатньою особистістю

  1. Новизна досвіду

Новизна досвіду полягає в особливостях створення умов для самореалізації особистості учня на уроках української мови та літератури за концентрованим способом навчання шляхом використання методів і прийомів технології критичного мислення.

  1. Короткий зміст досвіду.

Мета досвіду – розкриття системи роботи вчителя щодо створення умов для самореалізації особистості учня на уроках української мови та літератури в умовах концентрованого навчання, показ ролі вчителя як дослідника і творця педагогічного досвіду.

Актуальність досвіду полягає в спрямуванні його змісту на створення умов для самореалізації особистості учня, розкриття інтелектуального та творчого потенціалу на уроках української мови та літератури щоб кожен учень став творчим суб’єктом діяльності, пізнання та спілкування.

Провідна ідея досвіду: створення умов для самореалізації особистості учня на кожному міні-блоці уроку (лекції, самозануренні, практикумі, контролі знань) за технологією концентрованого навчання.

Досвід розкриває зміст роботи вчителя щодо створення умов для самореалізації особистості учня на уроках української мови та літератури, який ґрунтується на застосуванні сучасних інноваційних технологій (зокрема технологій концентрованого навчання, критичного мислення), особистісно зорієнтованого навчання. Досвід складається із опису власних методичних надбань вчителя та практичних напрацювань – системи уроків з української літератури в 10-му класі з теми "Вивчення творчості М.Коцюбинського".

Стратегічна мета досвіду – розвинути творчу й активну особистість не шляхом нагромадження знань, а пошуковою діяльністю, спрямованою на формування вмінь і навичок щодо орієнтації в інформаційному просторі.

Досвід відповідає вимогам раціонального використання часу, засобів та затрат.

  • Досвід узагальнено у формі опису досвіду;

  • Досвід схвалено педагогічною радою Шепетівського НВК №1.

  • Досвід схвалено методичною радою управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради.

Адреса досвіду: Хмельницька область, м.Шепетівка, вул.. Горбатюка, 61, навчально-виховний комплекс №1.

Форми поширення досвіду: виступ на педагогічній раді, на методичних об'єднаннях вчителів української мови та літератури м.Шепетівки, представлення матеріалів на обласну виставку педагогічних інновацій, друкування у педагогічній пресі ("Вивчаємо українську мову та літературу". – Харків, вид-во "Основа").

Очікувані результати:

  • Створення умов для самореалізації учня.

  • Формування критичного мислення.

  • Активізація пізнавальної діяльності.

  • Формування навчальної компетентності учнів.

  • Забезпечення високої результативності праці.

Результативність досвіду:

Рік

Міський етап (місце)

Обласний етап (місце)

Державний етап (місце)

Конкурс-захист наукових робіт учнями-членами МАН

2007-2008 н.р.

Мазанюк Ю.-1

Андрукевич Я.-1



Мазанюк Ю.-2

Андрукевич Я.-2






2010-2011 н.р.

Міняйло Т.-1

Міняйло Т.-3




Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика

2008-2009 н.р.

Поварчук Я.-2







2009-2010 н.р.

Міняйло Т.-2







2011-2012 н.р.

Кочергіна І.-1

Кочергіна І.-3




Олімпіада юних філологів

2008-2009 н.р.

Міняйло Т.-2

Міняйло Т.-3




2009-2010 н.р.

Міняйло Т.-1

Міняйло Т.-учасник




Мовно-літературний конкурс імені Т.Г.Шевченка

2010-2011 н.р.

Міняйло Т.-1







2011-2012 н.р.

Кочергіна І.-1

Кочергіна І.-1

Кочергіна І.-

Конкурс учнівської творчості

2010-2011 н.р.




Поварчук Я.-2




2011-2012 н.р.




Міняйло Т.-1




Турнір юних журанлістів

2010-2011 н.р.

Міняйло Т.-1

Міняйло Т.-лауреат




Конкурс читців

2006-2007

Шевчук Т.-1

Шевчук Т.- лауреат




2009-2010

Олещук В.-1

Олещук В.- призер




2010-2011

Демчук В.- 1

Кочергіна І.-1









Конкурс "Кращий читач України"

2008-2009

Олещук В.-1

Олещук В.-2




2009-2010

Олещук В.-1

Олещук В.-2





Література:

    1. Бугайко Т.Ф., Бугайко Ф.Ф. Українська література в середній школі: Курс методики. – К.: Рад. Школа, 1962.

    2. Копчу А.М. Виховання читацьких інтересів учнів. – К.: Знання, 1985. – 48с.

    3. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Просвіта. Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам'яті України". – 2000.

    4. Освітні технології: Навчально-методичний посібник /О.М. Пєхота, А.З. Кіткенко, О.М. Любарська та ін./ за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001.

    5. Пасічний Є.А. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах: Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти. – К.: 2000.

    6. Погребенник В. Інтерактивні педтехнології для вивчення української літератури // Джерела. – 2001. – № 3-4.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка