Основні вимоги до складання заліку з дисципліни



Скачати 36.49 Kb.
Дата конвертації30.12.2016
Розмір36.49 Kb.

ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ ЗАЛІКУ З ДИСЦИПЛІНИ

“МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ”

аспірантами другого року навчання без відриву від виробництва

Упродовж другого року навчання аспіранти без відриву від виробництва:



  • самостійно опрацьовують рекомендовані літературні джерела;

  • виконують індивідуально-контрольну роботу за визначеною тематикою на базі критичного огляду наукових публікацій, розробки пропозицій щодо вирішення актуальних проблем за обраною тематикою;

  • розробляють конспект лекції або семінарського заняття.

Для отримання заліку необхідно подати індивідуально-контрольну роботу та конспект лекції або семінарського заняття до відділу аспірантури, докторантури та підготовки здобувачів (вул. Е.Потьє, 20, к. 308) до 13 травня 2011 року.


Вимоги до оформлення індивідуально-контрольної роботи та
конспекту лекції / семінарського заняття

І. Тема лекції або практичного заняття для підготовки конспекту вибирається самостійно за програмами підготовки магістрів державного управління кафедри, на якій аспірант готує дисертаційне дослідження.

Структура конспекту:

  • назва теми,

  • вид заняття,

  • формулювання дидактичної мети,

  • план,

  • міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки,

  • наочність,

  • навчально-методичні матеріали,

  • засоби навчання,

  • список рекомендованої літератури,

  • тезовий виклад змісту з визначенням методичних особливостей роботи викладача.

Обсяг конспекту складає 3-4 сторінки.
ІІ. Загальний обсяг індивідуально-контрольної роботи – 1 друк арк.
(24 стор., кегль 14, 1,5 інтервал).

Структура роботи: титульний лист, зміст, вступ, основний текст роботи, висновки, список використаної літератури.

У тексті мають бути посилання на використану літературу.

Висновки формулюються чітко, лаконічно.



У процесі оцінювання індивідуально-контрольної роботи визначається:

  • рівень засвоєння програмного матеріалу з методики викладання у вищій школі;

  • глибина і повнота вирішення індивідуально-контрольного завдання;

  • уміння обґрунтовувати теоретичні положення, робити практичні висновки;

  • знання рекомендованої літератури, досвіду викладання у вищій школі;

  • якість оформлення роботи.



Тематика контрольних робіт

  1. Методика підготовки лекції.

  2. Методика і техніка читання лекції.

  3. Сучасні проблеми лекційного викладання у вищій школі.

  4. Методика підготовки та проведення семінарських занять.

  5. Методика підготовки та проведення практичних занять.

  6. Методика організації самостійної роботи студентів.

  7. Методи активного навчання у вищій школі.

  8. Методика проведення ігрових занять у вищій школі.

  9. Психолого-педагогічні проблеми управління навчальною діяльністю студентів.

  10. Контроль за навчальною діяльністю студентів.

  11. Тестові методи контролю знань студентів.

  12. Професійні та особистісні якості викладача вищої школи.

  13. Особливості навчального процесу у вищій школі.

  14. Критерії оцінки якості навчальних занять у вищій школі.

  15. Психолого-педагогічні аспекти успішного виконання самостійної роботи студентами.

  16. Ділові, рольові, діяльнісно-організаційні ігри в навчальному процесі вищої школи.

  17. Психофізіологічні особливості сприймання і запам’ятовування інформації студентами.

  18. Технічні засоби управління навчання студентів.

  19. Групові форми навчання студентів як чинник інтенсифікації їхньої навчально-пізнавальної діяльності.

  20. Проблемне навчання у вищій школі.

  21. Сучасні проблеми навчального процесу у вищій школі.

  22. Ергономічні основи інтенсифікації навчального процесу у вищій школі.

  23. Особливості активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.

  24. Оптимізація навчального процесу у вищій школі.

  25. Дискусія як метод навчання у вищій школі.

  26. Наукова організація праці студентів.

  27. Оптимізація взаємин студентів і викладачів у процесі навчання.

  28. Пізнавальна діяльність студентів як основа їх розумового розвитку.

  29. Основні форми організації навчального процесу та види навчальних занять у вищій школі.

  30. Проблема розвитку та підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників вищої школи.

  31. Модернізація навчального процесу у вищій школі в контексті Болонського процесу.

  32. Методична і дидактична концепція побудови занять у вищій школі.

  33. Моделювання навчальної діяльності викладача вищої школи.

  34. Діагностично-корекційна робота викладача вищої школи.

  35. Порівняльний аналіз діяльності викладачів вітчизняних і зарубіжних вищих навчальних закладів.

  36. Критерії оцінювання професійної діяльності викладача вищої школи.





База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка