Науково методичний центр



Сторінка1/5
Дата конвертації30.12.2016
Розмір0.85 Mb.
  1   2   3   4   5
Управління освіти міської ради

НАУКОВО – МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

м. Енергодар







document





  • Що означає знати? Ось у чому утруднення.

( В.Ґете)

  • Усе більше і більше майбутнє людство постає як біг наввипередки між освітою і катастрофою


(Герберт Уелс)

  • Якщо ви бажаєте, щоб педагогічна праця давала вчителям радість, щоб повсякденне проведення уроків не перетворювалося на нудну, одноманітну повинність, виведіть кожного вчителя на щасливу стежину дослідника.


(В.Сухомлинський)

Упевненість у собі – основа для того, щоб радіти життю і мати сили діяти.

(Шіллер)



  • Творче начало- найважливіше в людині, це її творча іпостась, божественне призначення.

(П.Мовчан)

Хто дорожить життям думки, той знає дуже добре, що справжня освіта- це тільки самоосвіта.


( Д.Писарев)








Р у б р и к и н о м е р а:



  • у Міністерстві освіти і науки

  • управлінська діяльність

  • організація навчально-виховного процесу

  • науково-методичний супровід

  • інклюзивна освіта

  • професійна компетентність

  • психологічний супровід навчально – виховного процесу

  • виховання особистості

  • основи здоров’я

  • класному керівнику




  • профільне навчання

  • логопедична служба

на допомогу фахівцеві

  • сценарії свят, виховних заходів

  • шкільна бібліотека


Зміст

Назва видання



Видавництво

Пр.

У Міністерстві освіти і науки

*

- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 11.05.2011 №436 „Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року”

- Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 29.04.2011 №1/9- 325 „Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/2012 навчальний рік”

- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 10.05.2011 №424 „Щодо змінності навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”


Директор школи

26

Шк.світ




*

- Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 24.05.2011 № 1/9 - 375 „ Щодо офіційних періодичних видань”

- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 07.06.2011 №542 „ Про державну цільову програму розвитку професйно-технічної освіти на 2011-2015 роки”



Інформаційний збірник

МОНУ


16

Пед.

преса





*

- Інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України „Про роботу дошкільних навчальних закладів у 2011/2012 навчальному році”

- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 10.06.2011 №572 „Про Типові плани початкової школи”

- Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 09.06.2011 № 1/9-455 „Щодо проведення Всеукраїнської акції „Дай руку, першокласнику!”

- Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 09.06.2011 №1/9-454 „ Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році”

- Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/2012 навчальному році: українська мова, українська література


Інформаційний збірник

МОНУ


17-18

Пед.

преса








- Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/2012 навчальному році: світова література, українська та рідні мови, інтегровані курси „Література” у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою та іншими мовами національних меншин, іноземні мови, предмети художньо-естетичного циклу, історія, основи правознавства, основи філософії, людина і світ, курси морально- духовного спрямування, економіка, географія, фізика, астрономія, хімія, біологія


Інформаційний збірник

МОНУ


19-20-21

Пед.

преса








- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 „ Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності”

Практика управління закладом освіти

6

МЦФЕР

Освіта





*

- Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №524 „Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюдежтної сфери”

- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 №572 „Про Типові навчальні плани початкової школи”

- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 №567 „Про Типові навчальні плани навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом „Росток”

- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 11.05.2011 „Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року”

- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 06.07.2011 № 1/9- 516 „ про проведення єдиного уроку, присвяченого відзначенню 20-ї річниці незалежності України”

- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 24.06.2011 №1/9 – 493 „Щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій”

- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 01.06.2011 № 1/9- 422 „Про проведення протягом 2011 року навчально-виховних заходів з нагоди 20-ї річниці ратифікації Україною Конвенції про права дитини”

- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 25.05.2011 № 1/9-385 „Щодо постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373”



Практика управління закладом освіти

6

МЦФЕР

Освіта





Управлінська діяльність

*

Гонта В. Управлінські моделі в роботі директора школи

Директор школи

24

Шк.світ




*

- Ткаченко В.П. Сучасні тенденції в практиці управління закладами освіти

- Романенко Н.А. Управління якістю освіти в умовах інноваційних перетворень у сучасній школі

- Комаровська А.В. Імідж керівника освітнього закладу

-


Управління школою

19-21

Основа







Толочкін Ю.Управлінська діяльність

Директор школи

18

Шк.світ







Прибиловська Н. Таксономія цілей при плануванні роботи ЗНЗ

Директор школи

20

Шк.світ




*

- Укладання та оформлення договору

- Укладання колективних договорів у навчальних закладах

- Строки та терміни дії договорів

- Укладання угод про співпрацю між навчальними закладами

- Укладання договору про спільну освітню діяльність освітнього округу

- Правові аспекти отримання навчальними закладами благодійної допомоги

-Вдале ведення переговорів – перший крок до успішної співпраці

- Додаткові освітні послуги – одне з джерел фінансування навчальних закладів



Практика управління закладом освіти

7

МЦФЕР

Освіта





*

- Терміни діловодства, визначені у нормативно- правових актах

- Ділове документування

- Вимоги до оформлення ділової документації

- Зберігання документів, що утворюються під час діяльності навчальних закладів

- Статут навчального закладу

- Наказ як один із видів розпорядчих документів

- Оформлення та складання протоколів

- Службове листування навчального закладу



Практика управління закладом освіти

6

МЦФЕР

Освіта





Організація навчально-виховного процесу

*

- Діденко З.В. Моніторинг якості освіти

- Грабова Ю.П. Класно-узагальнюючий контроль

- Хорошун Н.В. Інноватика в системв методичної роботи

- Парахіна С.В. Продуктивне навчання – особливий вид діяльності

- Пуліна А.А. Формування основ педагогічного проектування освітніх інновацій

- Борисенко Л.М., Ніколаєвська Р.М.Проектування, розробка та реалізація проекту – програми розвитку освітнього закладу



Завучу.Усе для роботи

13-14

Основа







Пузиревич К. Країна Інноватія. Повчальна пригодницька повість щодо підвищення мотивації навчання школярів

Педагогічна майстерня

7

Основа




*

- Пасечнікова Л. Готовність старшокласників до проектування професйно-освітнього маршруту. Допрофільна підготовка

- Решетняк Ю. Організація профільного навчання в школі

- Авдєєннко О, Тараненко І. Управління профільним навчанням

- Джалілова В. Таін. Освітній простір ліцею:реалізація математичного профілю

- Дремова І. Технологічний профіль навчання. Проблеми на шляху впровадження

- Зубатюк Н. Моніторинг якості профільної освіти та профорієнтаційної роботи

- Богачов О., Мартинова В. Формування загальнокультурної

( комунікативної) компетентності учнів

- Мельник А. Модель компетентного випускника школи професйного зростання

- Коссе О. Готуємося до роботи в профільних класах

- Домашенко І. Моніторинг якості профільної освіти

- Дудченко О. Фахова самореалізація вчителя в умовах профільної освіти

- Целиковська І. Формування соціокультурної компетентності учнів профільної школи

-Тридуб О. Професія. Твій вибір. Розробка уроку трудового навчання для 9-11 класів

-Беженар Г. Ким бути. Діагностика професійних намірів учнів

- Бурдейна І. Модель випускника в системі профільного навчання



Школа

7

Шк.світ




*

- Дольчук В., Батюк Т. Специфіка роботи закладу нового типу

- Баранецька Н. Урок технології особистісно зорієнтованого навчання

- Рубан Л. Урок української літератури в системі особистісно зорієнтованоо навчання

- Азаренко А. Математична мозаїка. Авторська програма гуртка з математики. 5-6-ті класи

- Баранова В., Бобраніцька Н. Вступ до слов’янознавства. Авторська програма факультативного курсу для 5-6 класів

(70 год)


Школа

6

Шк.світ




*

-Бакал С. Талант плюс творчість. Програма 2006-2012рр.

-Корнюшкіна В. Розвиток розумової обдарованості в інноваційній діяльності закладу освіти

-Гуменюк Н. Розвиток творчої співпраці вчителів та учнів

- Кузьменко Л. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми. Матеріали проблемного семінару

- Ігнатенко Н. Обдарованість. Проект


Завуч

21

Шк.світ




*

-Дуб’яга Л.А. Система роботи з обдарованими дітьми

- Орлова С.В. Розвиток дослідницьких умінь старшокласників

- Лядобрук О.В. Робота з обдарованими дітьми в умовах школи- інтернату, групи продовжено дня

- Лядобрук О.В. Творчий підхід до організації роботи з обдарованими дітьми

- Супрун Т.П. та ін. Модель наукового товариства учнів

- Сєдова Т.Д. Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарований учнів в освітньому середовищі гімназії

- Волошинова О.Я. Система роботи педагогічного колективу з обдаровании учнями


Завучу.Усе для роботи

11-12

Основа




*

- Кучерова Г. Визначення мети й завдань діяльності ЗНЗ, перспективних ліній його розвитку (прогностична функція)

- Качерова Г. Упровадження інновацій у НВП

- Качерова Г. Иоделювання системи управління


Директор школи

29-30

Шк.світ




*

- Крючкова І., Чернова В. Технологія Школи завтрашнього дня

- Крижко К. Відкрита освіта: від ідеї до практичної реалізації

- Устименко О. Індивідуалізація навчального процесу

- Фурсова Л. Майстер- клас у школі

- Твердюкова І. Рефлексія в сучасних освітніх технологіях

- Головцова М. Педагогічні технології в освіті



Директор школи

26

Шк.світ




*

- Федірко Ж.В. Інноваційна освітня діяльність: структура і зміст

- Жеребцова А.О. Використання методу проектів у викладанні предметів

-Дрожжина Т.В. Європейська освіта: розвиток і його осмислення

- Литвиненко Т.В. Передумови становлення соціально зрілої особистості сучасного випускника в акмеологічному освітньому просторі

- Лцуговська С.О. Школа ціннісного самовизначення


Управління школою

19-21

Основа




*

- Садкіна В.І. „Технології” та ІКТ

- Дьяченко Л.В. Перший урок „Україна – наш спільний дім”

- Лисенко Р.С. Засоби формування позитивного іміджу навчального закладу

- Тулупова Т.В. Навчання і виховання успіхом

- Третякова Н.В.Традиції освіти Великої Британії

- Боствік Е. Навчання в американській школі. Практичні поради



Педагогічна

Майстерня



8

Основа







- Сорокова В.М. Моніторинг як механізм регулювання діяльності навального закладу в умовах малокомплектної школи

Завучу.Усе для роботи

15-16

Основа




Науково-методичний супровід

*

-Руда Т.В. Методична панорама „Створення нового інформаційного простору школи”

- Марченко Н.І. та ін. Методичний проект „Нове покоління”

- Кравець В.П. Проблема услугує навчанню й успіхам

- Крупник В.О. Особистісне зростання вчителя – золотий ключик успіху освітнього округу



Завучу. Усе для роботи

13-14

Основа







Дедуріна С. Підготовка педагога до профільного навчання

Школа

7

Шк.світ




*

- Сафронюк І. Успіх та оптимізм – нові ідеали. Самореалізація вчителя. Особистісно зорієнтований методичний супровід

- Особистсно зорієнтований підхід до зростання професійної майстерності вчителя. Матеріали творчої групи

- Гавриленко Н. Розвиток творчої компетентної особистості. Засідання МО вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу


Школа

6

Шк. Світ




*

- Кабан Л. Рецензія на методичну розробку

- Перехейда О. Із досвіду роботи

- Слюсарчин М. Моделювання школи

- Халецька Л. Педагогічна рада як фактор створення ситуації успіху



Директор школи

25

Шк.світ




*

- Підгреб’я Н. Науково-методична робота: орієнтація на творчість

- Весновська Н. Через систему методичної роботи – до творчості вчителя та учня

- Войтович І. Методичний аспект навчально- виховного процесу

- Войтович І. План науково-методичної роботи

- Бадіна С., Мірошниченко А. Методичний проект ліцею 2009- 2012рр)

- Страцинська В. Циклові методичні комісії



Завуч

19-20

Шк.світ




*

-Качерова Г. Що таке „педагогічне діагностування”

- Качерова Г. Характеристика основних методів педагогічної діагностики



Директор школи

29-30

Шк.світ




*

- Гоменюк З.П., Плакун Т.М. Сучасні освітні технології – у навчально- виховний процес

- Башинський Г.І. Атестація педагогів: новий формат



Управління школою

19-21

Основа




*

- Ніколюк Л. Підтримка молодого педагога

- Гаврон В. Методична школа – шлях до педагогічної майстерності

- Казакова Л. Учитель – учителю

- Каліта В., Бухлова Н. Положення про Школу становлення молодого вчителя

- Лях О. Засідання Школи молодого вчитея

- Розсипна Н. Від творчого вчителя – до компетентного учня



Завуч

22-23

Шк. Світ




*

- Кононенко В.І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі

- Сисоєва С.О. Освіта як об’єкт дослідження

- Хриков Є.М. Педагогічні умови як складова наукових зань

- Онищук Л.А. Фундаментальність – категорія якості освіти та освіченості сучасної людини




Шлях освіти

2

Пед.

Преса





*

- Стельмах А.Г. Творчий підхід до організації науково-методичної роботи з управлінськими та педагогічними кадрами в умовах функціонування освітніх округів

- Кравчук О.Г. Організація освітньої діяльності в шкільних округах

- Макеєва Н.В. Освітній округ – реальний шлях створення рівних можливостей для отримання якісної освіти

- Коляновський О.Б. Від теорії – до практики



Завучу.Усе для роботи

15-16

Основа




Інклюзивна освіта




Кашуба Л.В. Інклюзивна модель навчання: компетентнісний підхід

Завучу.Усе для роботи

13-14

Основа




Професійна компетентність




Мартинець Л. До професійної компетентності – через метод проектів

Завуч

22-23

Шк.світ




Психологічний супровід навчально – виховного процесу

*

Калошин В.Ф. Як навчити дитину управляти думками

Завучу.Усе для роботи

13-14

Основа







Калошин В.Ф., Гоменюк Д.В. Позитивна життєва філософія

Основи здоров’я

7

Основа







Качур О.Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей

Завуч

21

Шк.світ







Баранецька Н., Литвин А. Діалог між учнем та вчителем. Психолого – педагогічний семінар

Школа

6

Шк.світ




*

- Ніколова В. Психологічна готовність дітей до школи

- Журавель Т.І. Психологічна підготовка дошкільника до наавчання у шолі-родині

- Буняк Т.А. Комунікативні вміння вчителя. Педагогічна етика

- Гармаш Н.О. Реалізація регіональної програми „Обдаровані діти”

- Корнєва А.І. Самовизначення старшокласників

- Басараб Л.в. Знайомство із собою

- Суботіна Т.В. Виховуємо фізично, психічно та морально здорову дитину


Шк.психологу. Усе для роботи

6

Основа



  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка