Наказ №225 Про організацію харчування учнів 5-11 класів та вихованців групи продовженого дня у 2012/2013 навчальному році



Сторінка1/32
Дата конвертації06.04.2017
Розмір6.86 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   32
Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

31.08. 2012 №225
Про організацію харчування учнів 5-11 класів та вихованців групи продовженого дня у 2012/2013 навчальному році
На виконання статті 5 Закону України «Про охорону дитинства»; статті 25 Закону України «Про освіту»; Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р № 116; пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» від 19 червня 2002 р. № 856 (зі змінами та доповненнями); Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. № 242/329; постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22 листопада 2004 р. № 1591;наказу відділу освіти Нововодолазької райдержадміністрації «Про організацію харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів району у І семестрі 2012\2013 навчальному році» від 23 серпня 2012 року № 411 та з метою забезпечення учнів НВК харчуванням

  1. Організувати харчування учнів 5-11-х класів та вихованців групи продовженого дня; забезпечити дотримання норм харчування згідно з додатками 4, 6, 7, 8 до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591.

  2. Затвердити документацію, необхідну для правильної та безперебійної роботи їдальні закладу.

  3. Призначити відповідальним за організацію харчування учнів в НВК заступника директора з виховної роботи Килипко Н.В.

  4. Відповідальному за організацію харчування ЗДВР Килипко Н.В.:

    1. 4.1. Здійснювати контроль з дотриманням учнями правил особистої гігієни та вживання гарячих страв учнями, санітарно-гігієнічним станом харчоблоку, дотримання режиму і графіку харчування дітей, чергування педагогічних працівників в їдальні НВК.

Постійно

    1. 4.2. Проводити роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків для пропаганди гігієнічних основ харчування, залучати до цієї роботи медичних працівників, класних керівників.

Протягом навчального року

    1. 4.3. Інформувати батьків про організацію харчування дітей у НВК , проводити обговорення на батьківських зборах питань, пов’язаних з організацією харчування за батьківські кошти.

Протягом навчального року

    1. 4.4Організувати роботу (лекції, семінари, вікторини, дні здоров’я) із формування навичок та культури здорового харчування, етики прийому їжі, профілактики харчових отруєнь та інфекційних захворювань.

Протягом навчального року

4.5Стежити за дотриманням санітарно-гігієнічних норм у їдальні .У випадках порушень безпечних умов організації харчування, які становлять загрозу дітей,забезпечити своєчасне інформування у відділ освіти.

4.6Не допускати присутності учнів у виробничих приміщеннях ,не дозволяти залученню дітей до робіт , пов’язаних із приготуванням їжі ,прибиранням приміщень.

4.7Організувати вільний доступ учнів до питної води протягом усього часу перебування у закладі.

5.Кухарю Колісник Л.В.:


    1. 5.1. Спільно з медичною сестрою (лікарем) та черговим адміністратором дотримуватися нормативних вимог щодо правильності закладки продуктів.

Постійно

    1. 5.2. Суворо дотримуватися рецептури, технології приготування їжі та видачі страв.

Постійно

    1. 5.3. Забезпечити харчування учнів закладу відповідно до фізіологічного обґрунтованого режиму дня

Постійно

    1. 5.4. Проводити інструктажі на робочих місцях з працівниками їдальні з техніки безпеки під час роботи з електрообладнанням, ріжучими інструментами та технології приготування страв.

Постійно

    1. 5.5. Здійснювати контроль за виконанням санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці.

    2. Постійно

    3. 5.6. При замовленні продуктів харчування дотримуватись розподілу продуктового набору за основними групами та видами продуктів відповідно до вимог чинного законодавства.

    4. Постійно

    5. 5.7. Надсилати щомісячне попереднє замовлення на продукти харчування до постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до примірного двотижневого меню.

    6. 5.8. Контролювати умови доставки продуктів харчування та продуктової сировини до навчального закладу.

    7. Постійно

    8. 5.9. Здійснювати облік продуктів харчування та продовольчої сировини у книзі складського обліку, суворо дотримуватись умов зберігання та термінів реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини.

    9. Постійно

5.10. Кожен день отримувати кошти від продажу обідів учням 5-11-х класів та вихованцям групи продовженого дня та здійснювати кожен день здачу виручки в касу відділу освіти.

5.11.Підтримувати відповідні умови згідно з санітарно-гігієнічними вимогами до овочесховища.

Постійно

5.12.Не приймати від постачальника продуктів без сертифікатів та у випадку, якщо не зазначена ціна товару.

5.13.Не залучати до приготування, порціювання і роздачі кулінарних виробів, проведення санітарної обробки і дезінфекції обладнання, посуду та інвентарю персонал, посадові обов’язки яких не входять указані види діяльності.


  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Директор НВК О.М. Козачок

З наказом ознайомлені:

Н.В. Килипко

Л.В.Колісник

Медична сестра

Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2012 № 223а


Про проведення місячника

«Увага!Діти на дорозі !»
На виконання Закону України «Про дорожній рух»,згідно з річним планом районного відділу освіти та з метою запобігання дитячому дорожньо-транспортного травматизму ,згідно річного плану НВК

НАКАЗУЮ:
1.Провести місячник «Увага!Діти на дорозі!» (ЗДВР Килипко Н.В)

З 03 -28.09.2012 року.

2.Заступнику директора з виховної роботи Килипко Н.В та педагогу-організатору Помазан О.В:

2.1.Спланувати заходи щодо проведення місячника «Увага!Діти на дорозі!»

До 03.09.2012 року.

3.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Директор НВК О.М.Козачок
З наказом ознайомлені: Н.В.Килипко
О.В.Помазан

Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Наказ

27.08. 2012 № 219


Про невідкладні заходи щодо запобігання дитячому дорожньо-транспортному травматизму.
З метою поліпшення роботи із запобігання дитячому дорожньо-транспортному травматизму, а також із метою виконання спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства внутрішніх справ України від 25.12.1992р., № 226/753 „Про невідкладні заходи щодо запобігання дитячому дорожньо-транспортному травматизму

НАКАЗУЮ:

1.Покласти персональну відповідальність за організацію навчання та практичних тренувань учнів щодо виконання Правил дорожнього руху і безпечної поведінки на вулицях та дорогах на заступника директора НВК з виховної роботи Килипко Н.В.

2. ЗДВР Килипко Н.В.:

2.1За кожним фактом дорожньо-транспортних пригод, що сталися з учнями школи в 10-денний термін проводити службове розслідування причин подій та перевірку роботи із запобігання дорожньо-транспортному травматизму у класі, де вчиться потерпілий.

2.2. Проводити спільно із зацікавленими організаціями з 03 вересня до 03 жовтня 2012 року місячник безпеки „Увага! Діти на дорозі!”

3.Педагогу - організатору Помазан О.В.:

3.1.Скласти та затвердити перелік заходів щодо запобігання дитячого дорожньо-транспортного травматизму. Відповідальність за їх виконання покласти на класних керівників.

До 30 вересня 2012 року

3.2. Для проведення роботи з профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму, виконання програм із формування в учнів навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах та організації діяльності загонів юних інспекторів дорожнього руху підтримувати належні зв’язки з інспекторами районної ДАІ

Протягом року

3.3. Провести шкільний огляд загонів юних інспекторів дорожнього руху та забезпечити їх участь у районному конкурсі-огляді загонів ЮІДР.

Квітень 2012 року

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ДИРЕКТОР НВК О.М.Козачок
З наказом ознайомлені: Н.В. Килипко

О.В Помазан


Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Наказ

27.08. 2012 № 220


Про організацію роботи з профілактики правопорушень, злочинності та бездоглядності серед учнів НВК

.

З метою удосконалення профілактичної роботи з учнями закладу, відповідно до річного плану НВК



НАКАЗУЮ:

1. Заступнику директора з виховної роботи Килипко Н.В.

1.1. Розробити план роботи з профілактики правопорушень серед учнів на 2012-2013 навчальний рік. До плану включити заходи узагальнюючого контролю, індивідуальну роботу психолога та громадських вихователів з учнями „групи ризику”, які перебувають на внутрішкільному обліку

До 10 вересня 2012 року

1.2. Проводити семінари протягом року окремо для батьків і класних керівників із залученням психолога, лікаря-нарколога, представників кримінальної міліції у справах неповнолітніх, представників служби у справах дітей,громадських організацій, юридичних служб.

Протягом року

1.3. Організувати соціально-педагогічну допомогу учням і сім’ям, які потребують особливої уваги.

Протягом року

1.4. Надсилати повідомлення про учнів, які скоїли злочини, до кримінальної міліції у справах неповнолітніх району для проведення подальшої профілактичної роботи.

Протягом року

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Варжеленко В.О.:

2.1. Посилити контроль за відвідуванням учнями уроків, щотижня аналізувати стан відвідування, використовуючи дані загальношкільного обліку.

Протягом року

3. Психологу НВК Волотці О.В.:

3.1. Визначити інтереси учнів та залучати їх до занять у гуртках та секціях.

Протягом року

3.2.Проводити психолого-педагогічні консиліуми по паралелях класів відповідно до плану роботи..

Протягом року


3.3.Налагодити зв’язок між сім’єю дитини, що скоїла протягом року злочин, НВК та кримінальною міліцією у справах неповнолітніх.

Протягом року


4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ДИРЕКТОР НВК О.М.КОЗАЧОК
З наказом ознайомлені: Н.В. Килипко

В.О. Варжеленко

О.В. Волотка

Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

22.08.2012 № 131
Про правила безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу.
З метою збереження життя та здоров’я учасників навчально-виховного процесу
НАКАЗУЮ

1.Затвердити правила безпеки життєдіяльності учнів під час навчально-виховного процесу.

2. Погодити правила безпеки життєдіяльності з профспілковим комітетом

3.Вчителям-предметникам, класним керівникам контролювати неухильне дотримання правил безпеки життєдіяльності учнів під час навчально-виховного процесу.

Правила безпеки життєдіяльності

- Заборонено приносити до НВК предмети або речовини, які можуть зашкодити здоров’ю та безпеці оточуючих або завадити проведенню навчального процесу;

- Необхідно обережно поводитися з електроприладами. У разі появи чогось підозрілого: запах, тріск, іскріння тощо, вимкни електроприлади і негайно звернися до учителя;

- Не можна самовільно розкривати вікна, перехилятися, стояти близько відчиненого вікна, сидіти на підвіконнях;

- Не можна жувати гумки, прикріплювати їх під парти чи стільці. Це може зашкодити здоров’ю, зіпсувати одяг і шкільні речі;

- Під час чергування обережно став стільці на парти. Перевіряй, чи міцно тримається перевернутий стілець на парті. Лише у позитивному випадку починай чергування;

- Якщо погано себе почуваєш, негайно звернися до учителя чи медичної сестри;

- На території НВК категорично заборонено тютюнопаління, вживання спиртних напоїв та наркотичних речовин;

- Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу;

- Забороняється приносити до закладу дорогі речі (телефони, прикраси і т. д.). Заклад не несе відповідальності за їх збереження.


4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою .
Директор НВК О.М.Козачок

З наказом ознайомлені:

Стефанова С.В

Надьон Л.В.

Руденко Н.В.

Паламарчук А.С.

Решетняк Т.В.

Ольховська Н.В.

Обіда О.О.

Ольховська В.М.

Трегубова О.А.

Лісовина Н.Л.

Ванцева Л.Д.

Багмут Л.О.

Гапоненко І.В.

Тимченко О.В.

Магніцька І.В.

Шкірта З.І.

Харченко В.Є.

Коротецька В.В.

Варжеленко В.О.

Килипко Н.В.

Сябро О.В.

Кондратенко Ю.О.

Надьон В.В.

Лісанська Н.Б.

Денисова Г.І.

Пасічник Т.А.

Красовський О.О

Надьон В.В.

Помазан О.В.

Панкратова А.В.


Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

31.08. 2012 №225
Про організацію харчування

учнів 5-11 класів

у 2012-2013 н. р.
На виконання статті 5 Закону України «Про охорону дитинства»; статті 25 Закону України «Про освіту»; Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р № 116; пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» від 19 червня 2002 р. № 856 (зі змінами та доповненнями); Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. № 242/329; постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22 листопада 2004 р. № 1591;наказу відділу освіти Нововодолазької райдержадміністрації «Про організацію харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів району у І семестрі 2012\2013 навчальному році» від 23 серпня 2012 року № 411 та з метою забезпечення учнів НВК харчуванням

  1. Організувати харчування учнів 5-11-х класів та забезпечити дотримання норм харчування згідно з додатками 4, 6, 7, 8 до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591.

  2. Затвердити документацію, необхідну для правильної та безперебійної роботи їдальні закладу.

  3. Призначити відповідальним за організацію харчування учнів в НВК заступника директора з виховної роботи Килипко Н.В.

  4. Відповідальному за організацію харчування ЗДВР Килипко Н.В.:

    1. 4.1. Здійснювати контроль з дотриманням учнями правил особистої гігієни та вживання гарячих страв учнями, санітарно-гігієнічним станом харчоблоку, дотримання режиму і графіку харчування дітей, чергування педагогічних працівників в їдальні НВК.

Постійно

    1. 4.2. Проводити роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків для пропаганди гігієнічних основ харчування, залучати до цієї роботи медичних працівників, класних керівників.

Протягом навчального року

    1. 4.3. Інформувати батьків про організацію харчування дітей у НВК , проводити обговорення на батьківських зборах питань, пов’язаних з організацією харчування за батьківські кошти.

Протягом навчального року



    1. 4.4Організувати роботу (лекції, семінари, вікторини, дні здоров’я) із формування навичок та культури здорового харчування, етики прийому їжі, профілактики харчових отруєнь та інфекційних захворювань.

Протягом навчального року

4.5Стежити за дотриманням санітарно-гігієнічних норм у їдальні .У випадках порушень безпечних умов організації харчування, які становлять загрозу дітей,забезпечити своєчасне інформування у відділ освіти.

4.6Не допускати присутності учнів у виробничих приміщеннях ,не дозволяти залученню дітей до робіт , пов’язаних із приготуванням їжі ,прибиранням приміщень.

4.7Організувати вільний доступ учнів до питної води протягом усього часу перебування у закладі.

5.Кухарю Колісник Л.В.:


    1. 5.1. Спільно з медичною сестрою (лікарем) та черговим адміністратором дотримуватися нормативних вимог щодо правильності закладки продуктів.

Постійно

    1. 5.2. Суворо дотримуватися рецептури, технології приготування їжі та видачі страв.

Постійно

    1. 5.3. Забезпечити харчування учнів закладу відповідно до фізіологічного обґрунтованого режиму дня

Постійно

    1. 5.4. Проводити інструктажі на робочих місцях з працівниками їдальні з техніки безпеки під час роботи з електрообладнанням, ріжучими інструментами та технології приготування страв.

Постійно

    1. 5.5. Здійснювати контроль за виконанням санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці.

    2. Постійно

    3. 5.6. При замовленні продуктів харчування дотримуватись розподілу продуктового набору за основними групами та видами продуктів відповідно до вимог чинного законодавства.

    4. Постійно

    5. 5.7. Надсилати щомісячне попереднє замовлення на продукти харчування до постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до примірного двотижневого меню.

    6. 5.8. Контролювати умови доставки продуктів харчування та продуктової сировини до навчального закладу.

    7. Постійно

    8. 5.9. Здійснювати облік продуктів харчування та продовольчої сировини у книзі складського обліку, суворо дотримуватись умов зберігання та термінів реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини.

    9. Постійно

5.10. Один раз на тиждень отримувати кошти від продажу обідів учнів 5-11-х класів та здійснювати один раз на тиждень здачу виручки в касу відділу освіти.

5.11.Підтримувати відповідні умови згідно з санітарно-гігієнічними вимогами до овочесховища.

Постійно

5.12.Не приймати від постачальника продуктів без сертифікатів та у випадку, якщо не зазначена ціна товару.

5.13.Не залучати до приготування, порціювання і роздачі кулінарних виробів,проведення санітарної обробки і дезінфекції обладнання, посуду та інвентарю персоналу посадові обов’язки якого не входять указані види діяльності.


  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Директор НВК О.М. Козачок

З наказом ознайомлені:

Н.В. Килипко

Л.В.Колісник

Медична сестра

Додаток 1



до наказу від _____ №_____
11. Робота їдальні



Назва документа

Відповідальний

11.01.01

Інструкція з техніки безпеки під час роботи на харчоблоці

Завгосп

11.01.02

Журнал інструктажу з техніки безпеки на харчоблоці

Завгосп

11.01.03

Графік проведення медичного огляду працівників їдальні, результати медогляду

Медсестра

11.01.04

Примірне двотижневе меню

Кухар

11.01.05

Картотека страв

Кухар

11.01.06

Книга (папка) заявок на продукти (накопичувальні відомості)

Кухар

11.01.07

Журнал обліку виконання норм харчування

Медсестра

11.01.08

Журнал бракеражу готової продукції

Кухар

11.01.09

Журнал бракеражу сирої продукції

Кухар

11.01.10

Журнал проведення додаткової вітамінізації

Медсестра

11.01.11

Журнал обліку щоденного меню

Кухар

11.01.12

Графік роботи їдальні та графік харчування учнів

ЗДВР

11.01.13

Супровідні документи продуктів харчування та продовольчої сировини, що надходять до навчального закладу

Кухар

11.01.14

Журнал щоденного обліку харчування учнів 1-4-х класів за бюджетні кошти

ЗДВР

11.01.15

Журнал відгуків та пропозицій

ЗДВР

11.01.16

Журнал щоденного обліку харчування учнів пільгового контингенту, як навчаються в 5-11-х класів

ЗДВР

11.01.17

Журнал медичного огляду працівників харчоблоку

Медсестра

11.01.18

Журнал реєстрації аварії на харчоблоці

Кухар


Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

31.08. 2011 № 226

Про попередження пропусків

учнями НВК
Для попередження пропусків учнями занять без поважних причин у 2012-2013 навчального року

НАКАЗУЮ:
1. Класним керівникам:
1.2. Вести облік відвідування учнів закладу.

Постійно.

1.2. Оформити « Журнали відвідування учнів ” де, зберігаються медичні довідки, довідки з поясненнями батьків причин відсутності учня.

До 1.09.2012

1.3.Тримати тісний зв’язок з батьками учнів, діти яких схильні до пропусків занять без поважних причин.

Постійно

1.4. До 10-00 записувати відсутніх у загальношкільному „ Журналі відвідування ”.

Постійно


1.5.Класним керівникам до кінця робочого дня дізнатись про причину відсутності учнів і прозвітувати директору НВК.

Постійно

1.6. Класним керівникам на батьківських зборах розглянути питання щодо відвідування учнями школи.

До 28.09.2012


2. Вчителям - предметникам вести облік відсутніх на уроці.

Постійно.

3. Педагогу – організатору Помазан О.В систематично передавати звіт про відсутність учнів у закладі в відділ освіти до 10.00

Постійно

4.ЗДВР Килипко Н.В поставити на облік учнів, які без поважних причин не відвідують НВК . Здійснювати оперативні дії.

До 01.10.2012 р.

5. ЗДВР Килипко Н.В, психологу Волотці О.В, черговому вчителю 1-2 рази на тиждень проводити рейди-перевірки відвідування учнями закладу після 2-го та 5-го уроків.
11. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Килипко Н.В.
ДИРЕКТОР НВК О.М.Козачок
З наказом ознайомлені: Н.В. Килипко

Т.В. Решетняк З.І. Шкірта

С.В. Стєфанова І.В. Гапоненко

Л.В. Надьон Ю.О.Кондратенко

А.С. Паламарчук О.П. Килипко

О.О. Обіда Н.Л. Лісовина

В.М. Ольховська В.В. Коротецька

Н.В. Руденко О.А. Синько

Н.В. Ольховська Л.О. Багмут

Ю.Л. Бондаренко О.А. Трегубова

І.В. Абрамович О.В.Помазан

В.Є. Харченко Н.Б. Лісанська

О.В.Сахно В.В.Абрамович

О.В.Волотка

В.О. Варжеленко

В.В. Надьон

Л.Д. Ванцева

Г.І. Денисова

Л.Д. Добровольська

Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

15.08.2012 №
Про організацію і проведення

свята Першого дзвоника
Згідно з річним планом роботи школи, з метою святкування початку 2012/2013 навчального року

НАКАЗУЮ:

1. Заступнику директора з виховної роботи Килипко Н.В:

1.1 Створити організаційний комітет.

1.2.Скласти сценарій проведення свята Першого дзвоника.

2.Педагогу-організатору Помазан О.В:

2.1.Розподілити обов’язки серед учнівським активом НВК.

2.2.Продумати і підготувати музичний супровід.

2.3.Естетично оформити шкільний майданчик.

3. Свято Першого дзвоника провести на шкільному подвір¢ї 01 вересня 2012 року о 8:30 год.

4. Класним керівникам запросити на свято представників районної державної адміністрації,органів місцевого самоврядування ,депутатів,представників підприємств,організацій ,батьків учнів.

5. Медичній сестрі під час свята контролювати стан здоров’я учнів.

6. Відповідальною за музичне оформлення свята призначити вчителя музики Денисову Г.І.

6. Контроль за проведенням свята Першого дзвоника покласти на заступника директора з виховної роботи Килипко Н.В.

ДИРЕКТОР НВК О.М.Козачок
З наказом ознайомлені: Н.В. Килипко

О.В.Помазан

Г.І.Денисова

Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

31.08. 2012 № 227


Про затвердження єдиних вимог

до зовнішнього вигляду учнів
На виконання Указу Президента України від 12.06.1996 р. №417 «Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти» та постанови Кабінету Міністрів України 22.09.1996 №1004 «Про запровадження шкільної форми для середніх закладів освіти», рішенням Ради НВК і Статуту НВК, з метою створення ділового стилю одягу учнів, робочої атмосфери під час навчально-виховного процесу, дотримання єдиних санітарно-гігієнічних форм, виховання в учнів естетичного смаку, культури одягу

НАКАЗУЮ:


  1. Ввести для обов’язкового носіння шкільну форму з 01.09.2012 року для учнів 1-11-х класів.

  2. Розробити та затвердити положення про шкільну форму (класним керівникам та ЗДВР Килипко Н.В.).

До 01.09.2012

  1. Ознайомити з даним наказом та положенням про шкільну форму учнів 1-11-х класів, їх батьків.

  2. Класним керівникам постійно у доступній формі проводити роз’яснюючу роботу серед учнів своїх класів та батьків щодо виконання Указу Президента України від 12.06.1996 р. №417.

  3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою


Директор НВК О.М. Козачок
З наказом ознайомлені: Н.В. Килипко

Т.В. Решетняк З.І. Шкірта

С.В. Стєфанова І.В. Гапоненко

Л.В. Надьон Ю.О.Кондратенко

А.С. Паламарчук О.П. Килипко

О.О. Обіда Н.Л. Лісовина

В.М. Ольховська В.В. Коротецька

Н.В. Руденко О.А. Синько

Н.В. Ольховська Л.О. Багмут

Ю.Л. Бондаренко О.А. Трегубова

І.В. Абрамович О.В.Помазан

В.Є. Харченко Н.Б. Лісанська

О.В.Сахно В.В.Абрамович

О.В.Волотка Г.І. Денисова

Л.Д. Ванцева Л.Д. Добровольська

В.О. Варжеленко В.В. Надьон


НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

31.08.2012 № 233
Про організацію чергування та обов’язки

чергового вчителя, чергового класу

і чергового учня.
Для забезпечення належного санітарного стану приміщення НВК, організації збереження майназакладу

НАКАЗУЮ:

  1. Здійснювати чергування класів та чергових вчителів і адміністрації, відповідно до графіка чергування.

Графік чергування класів у І семестрі 2012-2013 навчального року:

11-А (03-07.09),(05-09.11);

11-Б (10-14.09),(12-16.11);

10-А (17-21.09),(19-23.11);

9(24-28.09),26-30.11);

8-А (01-05.10),(03-07.12);

8-Б (08-12.10),(10-14.12);

7-А (15-19.10),(17-21.12);

7-Б (22-26.10),(24-28.12);

Графік чергування вчителів та адміністрації закладу:







понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

1 поверх

Молодші класи



Надьон Л.В.

Лісовина Н.Л.

Руденко Н.В.

Стефанова С.В.

Надьон В.В.

1 поверх

Килипко О.П

Денисова Г .І

Прокопенко О.А

Синько О.А.

Добровольська Л.Д

2 поверх

Решетняк Т.В.

Ольховська В.М.

Ольховська Н.В

Кондратенко Ю.О

Обіда О.О.

3 поверх

Волотка О.В.

Помазан О.В

Лісанська Н.Б

Харченко В.Є

Онацька Н.С

Їдальня

Мітряшова І.М.

Абрамович В.В

Помазан О.В

Прокопенко І.Г

Сахно О.В

Адміністрація

Паламарчук А.С

Варжеленко В.О

Килипко Н.В.

Волотка О.В.

Козачок О.М.




  1. Заступнику директора Килипко Н.В:

    1. Скласти графік чергування класів та вчителів .

До 01.09.2012

2.2. Визначити обов’язки чергового вчителя, чергового класу ,чергового учня в класі:

Обов’язки чергового вчителя:

- з’являтися до НВК о 7-45;

- забезпечити нормальний режим роботи закладу;

- здійснювати контроль за прибиранням класних кімнат;

- забезпечувати збереження майна закладу;

- забезпечити попередження дитячого травматизму;

Обов’язки чергового класу:

- з’являтися до НВК о 7-45;

- забезпечувати збереження майна закладу;

- під час чергування черговим мати відповідні бейджики.

Обов’язки чергового учня в класі:

- з’являтися до НВК о 7-45;

- провітрювати класну кімнату під час перерв;

- готувати дошку до уроку (наявність крейди, ганчірки);

- доводити до відома вчителів – предметників з учнів відсутній на уроці;

- виконувати вологе прибирання класної кімнати після 3-го уроку та по закінченню всіх уроків.;

- слідкувати за збереженням майна закладу;

- мати бейджики чергового.


4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Килипко Н.В.
Директор НВК О.М.Козачок

З наказом ознайомлені: Н.В. Килипко

Т.В. Решетняк З.І. Шкірта

С.В. Стєфанова І.В. Гапоненко

Л.В. Надьон Ю.О.Кондратенко

А.С. Паламарчук О.П. Килипко

О.О. Обіда Н.Л. Лісовина

В.М. Ольховська В.В. Коротецька

Н.В. Руденко О.А. Синько

Н.В. Ольховська Л.О. Багмут

Ю.Л. Бондаренко О.А. Трегубова

І.В. Абрамович О.В.Помазан

В.Є. Харченко Н.Б. Лісанська

О.В.Сахно В.В.Абрамович

О.В.Волотка Г.І. Денисова

Л.Д. Ванцева Л.Д. Добровольська

В.О. Варжеленко В.В. Надьон

І.М. Мітряшова



НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.08.2012 № 232

Про заборону тютюнопаління

та затвердження заходів щодо проведення

антинікотинової інформаційно – освітньої та

профілактичної роботи.
На підставі наказу Міністерства освіти і науки України «Про заборону тютюнопаління в навчальних закладах і установах Міністерства освіти і науки і затвердження заходів щодо проведення антинікотинової інформаційно – освітньої та профілактичної роботи серед учнівської та студентської молоді» від 08.11.2004 №855, на виконання річного плану роботи НВК на 2012-2013 навчальний рік
НАКАЗУЮ:

1. Всім працівникам та учням НВК:

1.1. Заборонити тютюнопаління у приміщеннях і території закладу.

Постійно


2. Заступнику директора з виховної роботи Килипко Н.В:

2.1. Підготувати заходи на 2012/2013 навчальний рік щодо активізації антинікотинової інформаційно – освітньої та профілактичної роботи

До 01 вересеня 2012 року

2.2. Забезпечити в закладі систему роботи з пропаганди здорового життя, формування в учнів відповідального ставлення до свого здоров’я.

Постійно

2.3. Налагодити постійну роботу з батьківською громадськістю з питань роз’яснення чинного законодавства України щодо відповідальності за збереження життя і здоров’я дітей.

Постійно

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Директор НВК О.М. Козачок
З наказом ознайомлена: Н.В.Килипко

НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

30.08.2012 р.


Про календарно-тематичне планування вчителями предметниками
Відповідно до робочого навчального плану Нововодолазького НВК на 2012/2013 н.р, структури 2012/2013 н.р., розкладу уроків, згідно методичних рекомендацій щодо викладання предметів
НАКАЗУЮ:


  1. Учителям-предметникам, учителям початкових класів

    1. .Скласти календарно-тематичне планування.

    2. . Погодити календарно-тематичне планування.

До 07.09.2012 року

  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

ДИРЕКТОР НВК О.М.КОЗАЧОК





З наказом ознайомлені:
Варжеленко В.О.

Паламарчук А.С.

Ольховська Н.В.

Решетняк Т.В.

Стефанова С.В.

Руденко Н.В.

Кондратенко Ю.О.

Трегубова О.А.

Лісовина Н.Л.

Килипко Н.В.

Абрамович В.В.

Надьон Л.В.

Абрамович І.В.

Харченко В.Є.

Гапоненко І.В.

Обіда О.О.

Ольховська В.М.

Денисова Г.І.

Бондаренко Ю.Л.

Шкірта З.І

Ванцева Л.Д.

Коротецька В.В.

Синько О.А.

Багмут Л.О.

Надьон В.В.

Лісанська Н.Б.

Добровольська Л.Д.

ВолоткаО.В.

Помазан О.В.

Панкратова А.В.

Килипко О.П.

Печій О.П.

Олександренко Ю.О.

Прокопенко О.А.

Мітряшова І.М.
НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ





Про створення Нововодолазького навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Нововодолазької районної ради Харківської області
На виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положення про навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року, Положення про порядок створення, рерганізації і ліквідації навчально-виховних закладів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня №228, рішення XVI сесії VI скликання Нововодолазької районної ради від 25 червня 2012 року, наказу відділу освіти «Про створення навчально-виховних комплексів» від 01.08.2012 №398 з метою створення умов для здобуття дітьми дошкільного віку та учнями безперервної дошкільної та загальної середньої освіти та впорядкування мережі навчальних закладів району
НАКАЗУЮ:
1. ЗДНВР Варжеленко В.О.:

1.1. Організувати роботу щодо написання та затвердження Статуту навчально-виховного комплексу.

1.2. Скласти робочий навчальний план з урахуванням відкриттям групи дошкільного підрозділу.

До 15.08.2012

1.3. Погодити робочий навчальний план на засіданні ради та педагогічної ради закладу

15.08.2012

1.4.Провести роботу щодо забезпечення закладу вихователем та помічником вихователя групи дошкільного підрозділу.

До 01.09.2012

2. ЗДНВР Варжеленко В.О., Паламарчук А.С., ЗДВР Килипко Н.В.:

2.1. Внести зміни до проекту річного плану у зв’язку з відкриттям групи дошкільного підрозділу.

До 27.008.2012

2.2. Погодити річний план роботи на засіданні ради та педагогічної ради закладу

31.08.2012

2.3. Провести рекламно-агітаційну акцію щодо охоплення дітей дошкільною освітою

До 01.09.2012

3. Завгоспу Варварській Т.С.:

3.1.Провести ремонтні роботи в кімнаті групи дошкільного підрозділу.

До 01.09.2012

3.2.Обладнати кімнату необхідними меблями.

До 01.09.2012



ДИРЕКТОР НВК О.М.КОЗАЧОК

З наказом ознайомлені: В.О.Варжеленко

А.С.Паламарчук

Н.В.Килипко

Т.С.Варванська

НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

31.08.2012


Про затвердження громадського

інспектора з охорони дитинства.
З метою надання своєчасної та дієвої допомоги дітям-сиротам, дітям, які опинилися без догляду батьків, дітям, які мають опікунів, іншим категоріям дітей

НАКАЗУЮ:
1. Призначити громадським інспектором з охорони прав дитинства , заступника директора з виховної роботи Килипко Н.В.

2.ЗДВР Килипко Н.В.:

2.1 Провести облік дітей пільгових категорій.

Вересень, січень

2.2.Скласти план роботи громадського інспектора на 2012-2013 навчальний рік.

До 10 вересня 2012 року

2.3. Провести обстеження житлово-побутових умов цих дітей, скласти відповідні акти.

Протягом вересня 2012 року

2.4. Поновлювати базу даних по мірі надходження інформації про дитину.

Протягом року

2.5. Ознайомити педагогічних працівників з нормативними документами, що регулюють законодавство в галузі охорони дитинства та соціального захисту.

Вересень


2.6. Надавати інформацію до відділу освіти за визначеними термінами .

Протягом року

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

ДИРЕКТОР НВК О.М.КОЗАЧОК

З наказом ознайомлена: Н.В. Килипко



НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ


22.08.2012 № 191
Про призначення відповідального за забезпечення належного функціонування системи тепломережі у 2012/2013 н.р.
З метою забезпечення належного функціонування системи тепломережі навчального закладу у 2012/2013 н.р.
НАКАЗУЮ:

  1. Призначити відповідальним за забезпечення належного функціонування системи тепломережі навчального закладу у 2012/2013 н.р. завгоспа Варварську Т.С.

  2. Відповідальному за забезпечення належного функціонування системи тепломережі навчального закладу Варварській Т.С. провести заходи щодо підготовки навчального закладу до роботи в опалювальний період 2012/2013 навчального року.

  3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор НВК О.М.Козачок

З наказом ознайомлений: Т.С.Варванська

НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

31.08.2012 №


Про доплату за позакласну

роботу з фізичного виховання
На виконання Закону України “Про загальну середню освіту” з метою реалізації права громадян на освіту, для покращення позакласної роботи з

фізичної культури


НАКАЗУЮ:

  1. Встановити доплату за позакласну роботу з фізичної культури учителям фізичної культури навчального комплексу:

Абрамовичу В.В.–10 % посадового окладу

Сахну О.В.. – 10% посадового окладу



  1. учителям Абрамовичу В.В., Сахну О.В. скласти графік проведення позакласної роботи з фізичної культури

До 07.09.2012

  1. Відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей покласти на вчителів фізичної культури Абрамовича В.В., Сахна О.В., яким обліковувати бесіди з попередження травматизму у спеціальному журналі.

  2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою

Директор НВК О.М.Козачок

З наказом ознайомлені:

В.В. Абрамович

О.В.Сахно

НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.08.2012 № 186


Про оплату роботи у святковий день

сторожу Віричу Петру Антоновичу
Згідно статті 107 Кодексу законів України «Про працю»
НАКАЗУЮ:


  1. Оплатити роботу у святковий день 24 серпня 2012р сторожу Віричу Петру Антоновичу у подвійному розмірі.


ДИРЕКТОР ШКОЛИ О.М.КОЗАЧОК

З наказом ознайомлений: Вірич П.А.


Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

15.08.2012 № 187



Про відрядження на

курси перепідготовки

Ванцевої Л.Д.
Відповідно до положення про атестацію вчителів, відрядити на завершення навчання по факультативному курсу Православної культури Слобожанщини Ванцеву Любов Дмитрівну, вчителя Православної культури Слобожанщини.

17.08, 20.08,21.08.2012 р. до м. Харкова, вулиця Пушкінська,24 к.31 (КВНЗ «ХАНО»)


Підстава: наказ по районному відділу освіти.

ДИРЕКТОР НВК О.М. КОЗАЧОК

З наказом ознайомлена:

Ванцева Л.Д.
Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.08.2012 №189



Про надання щорічної грошової винагороди

за сумлінну працю, зразкове виконання

службових обов’язків
Згідно ст.57 Закону України “Про освіту” та розділу 4 п.4.1.7 Колективного трудового договору за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків за погодженням з профспілковим комітетом (протокол № від 21.08.2012) надати грошову винагороду педагогічним працівникам за 2011/2012 навчальний рік:


№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові працівника

Сума

Підпис

1

Абрамович Валентин Віталійович

647,00




2

Абрамович Ірина Володимирівна

647,00




3

Ванцева Любов Дмитрівна

647,00




4

Багмут Любов Олексіївна

1447,00




5

Бондаренко Юлія Леонідівна

1047,00




6

Варжеленко Віта Олександрівна

1447,00




7

Гапоненко Ірина Володимирівна

647,00




8

Добровольська Людмила Дмитрівна

1047,00




9

Денисова Галина Іванівна

1047,00




10

Лісанська Наталія Борисівна

647,00




11

Кондратенко Юлія Олександрівна

1445,00




12

Лісовина Наталія Леонідівна

647,00




13

Помазан Олена Василівна

647,00




14

Сахно Олег Вікторович

247,80




15

Коротецька Валентина Володимирівна

1047,00




16

Харченко Вікторія Євгеніївна

647,00




17

Магніцький Дмитро Анатолійович

247,80




18

Шкірта Зоя Іванівна

1047,00




19

Надьон Вікторія Вікторівна

1047,00




20

Надьон Лариса Василівна

247,80




21

Обіда Ольга Олексіївна

1047,00




22

Стефанова Світлана Василівна

647,00




23

Ольховська Наталія Василівна

1447,00




24

Яковенко Юрій Григорович

247,80




25

Решетняк Тетяна Василівна

647,00




26

Руденко Наталія Вікторівна

647,00




27

Синько Ольга Анатоліївна

1047,00




28

Ольховська Віта Миколаївна

1047,00




29

Волотка Оксана Володимирівна

1047,00




30

Трегубова Оксана Анатоліївна

1447,00




31

Паламарчук Алла Сергіївна

1447,00




32

Зощук Віта Миколаївна

1047,00




33

Килипко Наталія Василівна

1447,00




34

Ступак Юрій Миколайович

247,80





Директор НВК О.М. Козачок
Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

27.08.2012 №


Про створення комісії та проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей
З метою забезпечення своєчасної щорічної інвентаризації матеріальних цінностей
НАКАЗУЮ:


  1. Створити комісію по інвентаризації матеріальних цінностей у складі:

  • голова комісії – Ольховська Н.В.

  • заступник голови комісії – завгосп Варванська Т.С.

  • члени комісії – лаборант Прокопенко І.Г.

  • бухгалтер відділу освіти Панченко Н.М.

  1. Комісії забезпечити своєчасну інвентаризацію матеріальних цінностей.

  2. Акти по інвентаризації матеріальних цінностей подавати своєчасно на затвердження директору.

  3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

ДИРЕКТОР НВК О.М. КОЗАЧОК

З наказом ознайомлені: Н.В.Ольховська


Т.С.Варванська
І.Г.Прокопенко
Н.М.Панченко

Н
ОВОВОДОЛАЗЬКИЙ


НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.08.2012 №



Про підготовку матеріально-технічної бази навчального закладу до нового навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період 2012/2013 н.р.

З метою створення належних умов для роботи НВК в новому навчальному році та його стабільної роботи в опалювальному сезоні, забезпечення організованого початку 2012/2013 н.р., підготовки матеріально-технічної бази НВК до нового навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період



НАКАЗУЮ:

  1. Завгоспу:

1.1. Забезпечити готовність НВК до навчального року, упорядкувати шкільне подвір’я і спортивний майданчик.

До 01.09.2012

1.2. Провести заходи щодо підготовки НВК до опалювального сезону.

До 01.10.2012

1.3. Забезпечити протягом літнього-осіннього періоду догляд за клумбами та обкошування прилеглої території

Постійно

1.4. Утримання в належному стані паркану та його фарбування

Постійно


1.5. Перевірити дієздатність ливневих труб (водовідвід)

Постійно


1.6. Перевірка та дотримання технічного стану відмостки навколо НВК

Постійно


1.7. Привести в належний стан харчоблоки

До 31.08.2012

1.8. Придбати меблі в ідальню

До 31.08.2012

1.10. Виконання ремонтних робіт в теплових пунктах

До 01.08.2012

1.11. Провести схеми зовнішнього електропостачання до нормального режиму роботи (перевірка опору ізоляції та захисного заземлення) у закладах освіти (виконати приписи)

До 31.08.2012

1.12. Провести на загальних зборах педагогічних колективів за участю представників батьківських комітетів, рад звітування керівників про виконану за рік роботу

31.08.2012.

2.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор НВК О.М.Козачок
З наказом ознайомлена: Варванська Т.С

НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

27.08.2012 № 195


Про призначення відповідального

за пожежну безпеку навчального закладу
Відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку» від 29.01.1994, з метою попередження виникнення пожежі у НВК
НАКАЗУЮ:
1.Призначити відповідальною за пожежну безпеку завгоспа НВК

Варванську Т.С.

2.Варванській Т.С. організувати роботу щодо пожежної безпеки відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку» від 29.01.1994.

3.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Директор НВК О.М.Козачок

З наказом ознайомлена: Т.С Варванська



НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ

Н
АВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС


(ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

27.08.2012 №


Про призначення відповідального

за наглядом за будівлями

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   32


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка