Національний університет "Львівська політехніка" Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»



Скачати 392.51 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації30.12.2016
Розмір392.51 Kb.
  1   2   3

http://antibotan.com/ - Всеукраїнський студентський архів

Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»


курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 31:

"Побудова зображення листка папороті за допомогою фракталів"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник




Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 32:

"Побудова поліноміальних сплайнових кривих"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник




Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 33:

"Побудова сплайнів на основі кривих Без’є"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник


Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 “Комютерні науки”

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 34:

"Побудова фракталу типу Серпінського"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник



Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 35:

"Поворот растрового зображення"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник




Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 36:

"Покращення якості зображення"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник




Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 37:

"Порівняння графічних файлів формату EPS"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник




Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 38:

"Порівняння двох BMP файлів"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник




Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 39:

"Порядкові фільтри. Графічне відображення"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник




Національний університет "Львівська політехніка"

Спеціальність 0804 «Комп’ютерні науки»

курс I, cеместр 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр

Навчальний предмет "Комп’ютерна графіка"


Варіант теми завдання розрахункової роботи № 40:

"Пошук найближчого кольору в палітрі"


В розрахунковій роботі необхідно виконати:

  1. Провести огляд літературних джерел за темою розрахункової роботи.

  2. Викласти основні теоретичні відомості щодо даної теми розрахункової роботи.

  3. Зробити порівняльний аналіз можливих методів та алгоритмів вирішення даної проблеми.

  4. Вибрати оптимальний метод та алгоритм вирішення даної проблеми.

  5. Визначити область застосування вибраного алгоритму.

  6. Представити блок-схему вибраного алгоритму.

  7. Написати програму, яка реалізує вибраний алгоритм.

  8. Провести аналіз отриманих результатів роботи програми.

  9. Написати вказівки користувачеві щодо створеного програмного продукту.

  10. Зробити висновки щодо розробленої тематики.




Список рекомендованої літератури:

  1. Вельтмандер П.В. Основные алгоритмы компьютерной графики. –Учебное пособие в 3-х книгах. /Новосиб.ун – т. Новосибирск.

  2. Витолин Д. Применение фракталов в машинной графике. //Computerworld – Россия. – 1995. – №15.

  3. Маров Михаил "Еффективная работа 3ds max 4" 2008.

  4. Роджерс Дональд. Алгоритмические основы машинной графики. – М.: Мир, 2008.

  5. Шлихт Ганс Юрген "Цифровая обработка цветных изображений". –М.: "ЕКОМ", 2004.

Затверджено на засіданні кафедри АСУ


Зав. каф. АСУ Ю.М. Рашкевич

Лектор О.Я. Різник
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка