Н. М. Сусоєва Збірник інтернет-завдань за творчістю Т. Г. Шевченка для учнів 9-х класів Зміст Передмова



Скачати 348.95 Kb.
Дата конвертації18.05.2017
Розмір348.95 Kb.


Н.М. Сусоєва

_________________________
Збірник інтернет-завдань

за творчістю Т.Г.Шевченка

для учнів 9-х класів



Зміст

Передмова………………………………………………………………………..4

Тема 1. Т.Шевченко – геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Вісь неперервності історичного часу («До Основ̕яненка», «На вічну пам'ять Котляревському», «Думка» («Нащо мені чорні брови…»)…………………………………………………………………..5

Тема 2. Т.Шевченко. «Причинна», «Лілея». Умовність у баладах, тривога за жіночу долю……………………………………………………………………...6


Тема 3. Т.Шевченко. «Гайдамаки». Складність історичної долі українського народу. Повсталий народ як герой поеми……………………………………...7

Тема 4. Національна проблематика у творчості Т.Шевченка періоду «Трьох літ». «Кавказ»…………………………………………………………………….9

Тема 5. Т.Шевченко «Великий льох». Історичне минуле у творі. «Чигрине, Чигрине», «Стоїть в селі Суботові…»…………………………………………10

Тема 6. Т.Шевченко «Сон» («У всякого своя доля»). Сатиричний пафос поеми, його спрямування……………………………………………………….11

Тема 7. Т.Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим…». Критичний погляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього…..12

Тема 8. Тема жіночої долі у творчості Т.Шевченка. «Катерина»………….12

Тема 9. Т.Шевченко «Наймичка», «На панщині пшеницю жала»…………13

Тема 10. Т.Шевченко. «Марія», «У нашім раї на землі», «Доля», «Росли укупочці, зросли…»…………………………………………………………….14

Тема 11. Т.Шевченко і Біблія. «Ісаія. Глава 35».Цикл «Давидові псалми».15

Тема 12. Світова велич Т.Шевченка…………………………………………..16

Тема 13. Т.Шевченко і Дніпропетровщина…………………………………...17

Рекомендований список літератури………………………………………...18

Передмова

Українська література є потужним носієм ідентичності нації, її генетичного коду. Це надзвичайно важливий чинник і в сьогоднішніх умовах глобалізації усього світового цивілізаційного простору, і в індивідуальному національному самоусвідомленні.

Використання ІКТ та Інтернет-технологій у навчальному процесі дозволяє вчителю організувати різні форми навчально-пізнавальної діяльності на уроках і зробити активною та цілеспрямованою роботу учнів. Отримавши доступ до Інтернету, школа перейшла на новий ступінь свого розвитку. Можливості наявності доступу до освітньої мережі для надання інформації за запитами користувачів – безмежні, віртуальна інформація завжди оновлюється та доповнюється. Система навчання з використанням ІКТ та Інтернет-технологій дає учням широкі можливості вільного вибору, передбачає диференційований підхід до навчання, сприяє індивідуалізації навчальної діяльності, підвищує мотивацію навчання, розвиває в учнів продуктивні, творчі функції мислення, інтелектуальні здібності. При умові систематичного використання інформаційних технологій та Інтернет-технологій у навчальному процесі в поєднанні з традиційними методами навчання можна значно підвищити його ефективність.

Мета запропонованих інтернет-завдань - відкрити для школярів феномен життя і творчості Т. Шевченка: багатогранність геніальної особистості, особливість його творчості як виразника загальнолюдських цінностей; його внесок у світову культуру та визначальну роль для культури й історії України; втілення національної ідеї; як виразника моральних та християнських вартостей українського народу, свободолюбства та нескореності українського духу; сприяти усвідомленню краси українського художнього слова, представленого в поезіях Кобзаря; того, що Т.Г.Шевченко – гордість України; удосконалити навички збору даних та їх аналізу, осмислення отриманих відомостей; формувати вміння пошуку потрібного веб-сайту, оцінювати його на корисність інформації.

Під час вивчення тем учні матимуть змогу удосконалити навички використання мережі Інтернет для пошуку необхідної інформації (виконання домашніх завдань, пошуково-дослідницьких, творчих проектів тощо).



Тема 1. Т.Шевченко – геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Вісь неперервності історичного часу («До Основ̕яненка», «На вічну пам'ять Котляревському», «Думка» («Нащо мені чорні брови…»)

Завдання 1. Підготуйте повідомлення про життєвий і творчий шлях Т.Шевченка, використовуючи дані сайтів:

Життєвий і творчий шлях Т.Г.Шевченка. Рання творчість, її...


shkola.ostriv.in.ua/.../code.../list-B65BB05F26

Шевченко Тарас:: Критика, Вірші, поезія. Клуб поезії


www.poetryclub.com.ua/metrs.php?id=99...

Біографія Тараса Шевченка



www.univ.kiev.ua/ua/geninf/.../shevchenko/
Шевченко Тарас Григорович – Вікіпедія

uk.wikipedia.org/.../Шевченко_Тарас_Григор...

Завдання 2. Перегляньте художні фільми на сайті

Шевченко Тарас Григорович (1814—1861) - Укрліт.org ukrlit.org/Shevchenko_Taras_Hryhorovych/‎ та напишіть есе, висловивши власні відчуття від перегляду.

1) "Сон", художній фільм

Країна: УССР
Кіностудія: Київська кіностудія імені О.Довженка, 1964

2) "Тарас Шевченко ", художній фільм

Країна: УССР
Кіностудія: Київська кіностудія імені О.Довженка, 1951

Завдання 3. Розкрийте історію створення твору «До Основ̕яненка»

на основі матеріалів сайтів:

Коротко про «До Основ'яненка» | Усе для ЗНО з укр. літ

schoollit.com.ua/korotko-pro-do-osnovyanenka/

Вірш «До Основ'яненка» | Довідник школяра – кращі шкільні

lessons.com.ua/virsh-do-osnov-yanenka/

Завдання 4. Опрацюйте зміст поезії Т.Шевченка «На вічну пам'ять Котляревському».

На вічну пам'ять Котляревському. Тарас Шевченко. Пов (текст)

litopys.org.ua/shevchenko/shev109.htm

Завдання 5. Відомий український поет, літературознавець, публіцист і краєзнавець Петро Ротач писав: "Ні, не пам'ятник Слави, що протягом століть символізував міць і велич Російської імперії, а скромний, але прекрасний своїми формами і "внутрішнім змістом" пам'ятник Котляревському є вирішальним у плані визначення Полтави як міста духовності і культурного відродження".

Підготуйте повідомлення про історію відкриття пам'ятника І.П.Котляревському в Полтаві, скориставшись даними розвідок сайтів:

gazeta.dt.ua/.../na-vichnu-pam-yat-kotlyarevsk...

Іван Котляревський – перший класик нової української літ

culturalstudies.in.ua/knigi_8_20.php

Завдання 6. Розуміння Т. Шевченком ролі І. Котляревського, яку він відіграв в українській культурі, оцінка ідейно-естетичного значення його творчості- усе це знайшло місце в одному з ранніх віршів Т. Г. Шевченка “На вічну пам'ять Котляревському” (1838). В імені Котляревського Шевченко уособлював Україну, її природу, народ, пісні, літературу. До появи цього вірша (та й не одразу після нього) ніхто з критиків не висловився так сміливо і так щиро про загальнонаціональну вартість художніх досягнень Котляревського, як це зробив Шевченко. Саме він, тоді ще молодий поет, проголосив високу хвалу Котляревському нині широко відомими словами:


Будеш, батьку, панувати,
                    
Покиживуть  люди:
                      
Поки  сонце з неба сяє,
                
 Тебе не забудуть!

Розкрийте вплив творчості Котляревського на Шевченка.

ШЕВЧЕНКО ПРО КОТЛЯРЕВСЬКОГО

ipkotlyarevsky.narod.ru/MuzKotl7.htm

Завдання 7. Прослухайте поезію Т.Шевченка «Думка» у виконанні Оксани Петрусенко. Напишіть есе, висловивши власні враження від прослуханого.

Оксана Петрусенко Нащо мені чорні брови Oksana Petruse

www.youtube.com/watch?v=-ZCn_652HVsвідеоролик

Тема 2. Т.Шевченко. «Причинна», «Лілея». Умовність у баладах, тривога за жіночу долю

Завдання 1. Підготуйте повідомлення на тему «Балада. Історія балади. Головні ознаки», скориставшись матеріалами сайтів:

Види балад Балада — Вікіпедія

uk.wikipedia.org/wiki/Балада

Питання з відповідями по темі: «Літературна балада»:: Епіг

soch.org.ua/pitannya-z-vіdpovіdyami-po-temі-...

Завдання 2. Зробіть ідейно-художній аналіз балади «Причинна». Поясніть, у чому заключається новаторство цього твору.

Причинна — Вікіпедія

uk.wikipedia.org/wiki/Причинна

Причинна. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1.


litopys.org.ua/shevchenko/shev103.htm Зміст

ШЕВЧЕНКО ТАРАС | Кафедра української мови та літератури


kafedra.blog.net.ua/ukrajinski.../taras-shevchen...

Завдання 3. Опрацюйте зміст балади «Лілея» Т.Шевченка. На основі матеріалів сайтів розкрийте історію написання та композицію твору (Експозиція, зав̕язка, кульмінація, розв̕язка).

Лілея | Шевченко Тарас Григорович | Школьная программа по...


bookland.net.ua ›... › Шевченко Тарас Григорович

Лілея. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1. - Ізборник


litopys.org.ua/shevchenko/shev148.htm‎ Зміст

Школа №10 - Урок по творчеству Шевченко - uCoz


art-school10.at.ua/index/0-44

Тема 3. Т.Шевченко. «Гайдамаки». Складність історичної долі українського народу. Повсталий народ як герой поеми

Завдання 1. Скориставшись матеріалами поданих сайтів, підготуйте історичну довідку (за планом) про події на Україні у другій половині XVІІІ століття.

План


1.Україна під владою Польщі

2.Посилення соціального і національного гніту – протест трудящих мас.



3.Небезпека гайдамаччини для інших держав. Покарання ватажків.

Україна у другій половині 18 століття. Реферат – Освіта.UA


ru.osvita.ua ›... › РефератыИстория

Гайдамацькі повстання — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Гайдамацькі_повстання

Визвольна боротьба народу України у другій половині XVIII ст.


shpargalka.org.ua › Історія України

Українські землі у складі Польщі 1919-1938 — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/.../Українські_землі_у_склад...

Завдання 2. Прослухайте аудіокнигу «Гайдамаки», звернувши увагу на особливості декламації. З̕̕ясуйте, у чому проявилося новаторство Т.Шевченка.

Шевченко Тарас — Гайдамаки (аудиокнига) - YouTube


www.youtube.com/watch?v=p2X__1P4H_A

Образ Яреми Галайди за поемою Т. Шевченка "Гайдамаки" (1...


shpore.ru › Шкільні твори9 клас

Аналіз «Гайдамаки» | Усе для ЗНО з укр. літ - schoollit.com.ua


schoollit.com.ua/analiz-gajdamaki/
Завдання 3. Складіть план характеристики Яреми, доберіть цитати з тексту, підготуйтеся до усної характеристики персонажа.

Гайдамаки. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1.


litopys.org.ua/shevchenko/shev117.htm

Завдання 4. Складіть характеристику повсталого народу.

Гайдамаки. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1.


litopys.org.ua/shevchenko/shev117.htm

Завдання 5. Шовіністична польська критика докоряла Шевченкові тим, що він нібито в поемі «Гайдамаки» виступає співцем «кривавого вбивства» й «рік крові». Чи дійсно поет протиставляє ці слов’янські народи, вважає їх ворогами один одному?

Урок № 41 Т. Шевченко. «Гайдамаки». Повсталий народ як герой...


uchitelska.at.ua/.../12-1-0-1267
Тема 4. Національна проблематика у творчості Т.Шевченка періоду «Трьох літ». «Кавказ»

Завдання 1. Підготуйте повідомлення про творчість Т.Шевченка періоду «Трьох літ», прослідкувавши зміни, що сталися в настроях і думках поета.

Вивчення творчості Т.Шевченка періоду "трьох літ". 9 клас...


shkola.ostriv.in.ua/.../code-eac045df7f90

Тема: Національна проблематика у творчості Т. Шевченка...


pedpresa.com.ua/.../tema-natsionalna-problemat...

Скачать презентацию


atrp.org.ua/files/Drob.pptx

Період «трьох літ» у житті. Тараса Григоровича Шевченко.
Завдання 2. Скориставшись матеріалами поданих сайтів, підготуйте презентацію «Т.Г.Шевченко. Поема «Кавказ»»

Кавказ (поема) — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Кавказ_(поема)

Тарас Шевченко. Кавказ - Жнива скорботи


zhnyva33.narod.ru/kavkaz.html‎ Зміст

Тарас ШевченкоКавказ" - Шалаш


www.shalash.dp.ua/.../849-taras-shevchenko-ka...

Перегляд/Відкрити


dspace.nbuv.gov.ua/.../24-Turgan.pdf?sequenc...
Завдання 3. Підготуйте повідомлення, попрацювавши у групах.

I група – історія написання поеми. II група – історичні джерела. III група – Яків де Бальмен офіцер-художник. ІV група – ідейно-художній зміст поеми.



Кавказ

mirvol.at.ua/css/1783_1.doc
Тема 5. Т.Шевченко «Великий льох». Історичне минуле у творі. «Чигрине, Чигрине», «Стоїть в селі Суботові…»

Завдання 1. Доведіть (на основі цитатного матеріалу твору), що темою поеми-містерії «Великий льох» є правдиве відображення трагічних епізодів української історії, показ національного відкупу українського народу, пов’язаного з пошуками скарбу Б.Хмельницького, у часи гетьманування якого українська держава досягла вершини свого розвитку.

Великий льох — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Великий_льох

Spilno.TV | Блоги | Вистава-містерія «ВЕЛИКИЙ ЛЬОХ»| 2...


spilno.tv/.../Вистава-містерія_«ВЕЛИКИЙ_ЛЬ...

Вивчення містерії "Великий льох" Т. Г. Шевченка – Освіта.UA


osvita.ua ›... › Українська література

Тарас Шевченко "Великий Льох" - Шалаш


www.shalash.dp.ua/.../853-taras-shevchenko-ve...

Завдання 2. Опрацюйте статтю Івана Дзюби, Миколи Жулинського «На вічному шляху до Шевченка». Висловіть власні думки щодо поданих фактів.      

НА ВІЧНОМУ ШЛЯХУ ДО ШЕВЧЕНКА Шевченко Тарас:: Великий льох, Вірші, поезія. Клуб поезії


www.poetryclub.com.ua/metrs_poem.php?...
Завдання 3. Складіть схему характеристики образу Чигирина.

Чигрине, ЧигринеВікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Чигрине,_Чигрине

Чигрине, Чигрине... Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1.


litopys.org.ua/shevchenko/shev125.htm

Чигрине, Чигрине... - Вірші, поезія. Клуб поезії


www.poetryclub.com.ua/metrs_poem.php?...
Завдання 4. Перегляньте документальний відеофільм «Богдан Хмельницький» та підготуйте повідомлення про гетьмана.

Богдан Хмельницький — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Богдан_Хмельницький

Документальний фільм "Богдан Хмельницький" - YouTube


www.youtube.com/watch?v=5kLhX3pv-6Y

Завдання 5. Прослухайте декламування поезії «Стоїть в селі Суботові», звенувши увагу на дотримання норм виразності.

КОМУ ВНИЗ СТОЇТЬ В СЕЛІ СУБОТОВІ - YouTube


www.youtube.com/watch?v=5719gYdbgxs

Зробіть ідейно-художній аналіз твору.


Стоїть в селі Суботові


poetry.uazone.net/.../stoit_selo_v_subotovi.htm...

Суботів — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Суботів

Тема 6. Т.Шевченко «Сон» («У всякого своя доля»). Сатиричний пафос поеми, його спрямування

Завдання 1. Скласти цитатну характеристику образів представників самодержавства (поема «Сон» Т.Г.Шевченка).

Сон (комедія). Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1.


litopys.org.ua/shevchenko/shev128.htm

Сон (поема) — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Сон_(поема)

Тарас Шевченко "Сон" ("У всякого своя доля...") - Шалаш


www.shalash.dp.ua/.../862-taras-shevchenko-so...

Завдання 2. Прослухайте аудіозапис поеми «Сон», підготуйтеся до декламації уривка з даного твору.

Шевченко Тарас — Сон У всякого своя доля ) ((аудиокнига...


www.youtube.com/watch?v=qgKJ01DyrLo

Завдання 3. Ознайомтеся з відгуком Володимира Ляшкевича на поему «Сон» Т.Г.Шевченка. Прокоментуйте прочитане, висловивши власні думки щодо ідейного змісту твору.

У всякого своя доля... (Сон) - Тарас-Шевченко. Володимир Ляшкевич відгук


www.ukrcenter.com › ТекстиЖанриПоезія

Тема 7. Т.Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим…». Критичний погляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього

Завдання 1. Прослухайте послання-звернення Т.Шевченка «І мертвим, і живим, і ненародженим…» у виконанні народного артиста України, лауреата Національної премії ім.Т.Г.Шевченка, Героя України Анатолія Паламаренка.

Т.Шевченко. І мертвим, і живим, і ненародженим... - YouTube


www.youtube.com/watch?v=K_f7U_Bb-kQ
200 років з дня народження Т.Г.Шевченка. Париж 09.03.14р.
"І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм" - читає актор театру і кіно Анатолій Перевєрзєв.

І мертвим і живим і ненародженим землякам моїм... - YouTube


www.youtube.com/watch?v=cE33cS3R-Kw

Підготуйтеся до виразного читання твору, дотримуючись інтонаційного режиму.


Завдання 2. Зробіть ідейно-художній аналіз вірша «І мертвим, і живим, і ненародженим…» (за схемою «Аналіз ліричних творів»).

І мертвим, і живим... Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том...


litopys.org.ua/shevchenko/shev140.htm

Тарас Шевченко "І мертвим, і живим, і ненародженим..." - Шалаш


www.shalash.dp.ua/.../863-taras-shevchenko-i-...‎ У розділі Довідник аналіз вірша (схема)

Тема 8. Тема жіночої долі у творчості Т.Шевченка. «Катерина»

Завдання 1. З̕ясуйте композиційну побудову твору «Катерина» Т.Г.Шевченка, визначте проблематику.

Катерина. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1.


litopys.org.ua/shevchenko/shev110.htm

Катерина (поема) — Вікіпедія

uk.wikipedia.org/wiki/Катерина_(поема)

Аналіз «Катерина» | Усе для ЗНО з укр. літ - schoollit.com.ua


schoollit.com.ua/analiz-katerina/

Завдання 2. Прослухайте твір «Катерина» у виконанні Державного академічного ансамблю "Козаки Поділля", визначте елементи народознавства в поемі.

Державний академічний ансамбль "Козаки Поділля"


"Катерина" (вірші Т.Шевченка, муз. М.Балеми) - YouTube


www.youtube.com/watch?v=Y_74FBEDdL4

Завдання 3. Прокоментуйте матеріали поданих презентацій, проведіть власне дослідження даної теми (віртуальна подорож, презентація, інсценівка уривків творів тощо).

Жіноча доля у творах Шевченка - YouTube


www.youtube.com/watch?v=nrwvmN0wTAI

Жінка у творчості Шевченка. Єрохіна Аліна. - YouTube


www.youtube.com/watch?v=rr180Tzz-pA

Тема 9. Т.Шевченко «Наймичка», «На панщині пшеницю жала»

Завдання 1. Перегляньте відеозапис поеми «Наймичка». Підготуйте історичну довідку про життя українського народу в часи кріпацтва.

Т.Шевченко.Наймичка - YouTube


www.youtube.com/watch?v=d89zOlMTSuE

Завдання 2. Зробіть ідейно-художній аналіз поеми «Наймичка». ТТ..Т.Г.Шевченка.

Наймичка (поема) — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Наймичка_(поема)

Наймичка. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1.


litopys.org.ua/shevchenko/shev138.htm

Тема: Т. Шевченко «Наймичка», «На панщині пшеницю жала»


pedpresa.com.ua/.../tema-t-shevchenko-najmyc...

Завдання 3. Визначте ідейно-тематичне спрямування поеми «Сон» (« На панщині пшеницю жала») Тараса Шевченка.

Сон. На панщині пшеницю жала. Тарас Шевченко. Повне...


litopys.org.ua/shevchenko/shev2116.htm

Шевченко Тарас:: Сон (На панщині пшеницю жала...), Вірші...


www.poetryclub.com.ua/metrs_poem.php?...
Завдання 4. Опрацюйте матеріали поданого сайту. З̕ясуйте, у чому полягає унікальність твору Тараса Шевченка «Сон» (« На панщині пшеницю жала»)
«Серед документів, що визначені Ц ДАМЛМ України як унікальні

відповідно до Методики віднесення документів НАФ до унікальних,

затвердженої наказом Держкомархіву України від 25.11.2008 р. No 237,

найціннішим є вірш Тараса Шевченка “Сон” (“На панщині пшеницю



жала”)».

"Сон" ("На панщині пшеницю жала")


www.archives.gov.ua/Publicat/AU/AU.../12.pdf

Тема 10. Т.Шевченко. «Марія», «У нашім раї на землі», «Доля», «Росли укупочці, зросли…»

Завдання 1. Скориставшись матеріалами поданих сайтів, зробіть ідейно-художній аналіз поеми «Марія». Доведіть, що твір має біблійну основу.

Марія (Шевченко) — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/Марія_(Шевченко)

Марія. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 2. - Ізборник


litopys.org.ua/shevchenko/shev2130.htm
Завдання 2. Прослухайте аудіокнигу «Марія» Т.Г.Шевченка, звернувши увагу на інтонаційний режим. Визначте провідну ідею твору та основну думку.

Шевченко ТарасМарія (аудиокнига) - YouTube


www.youtube.com/watch?v=SnJy4Q47k5Q
Завдання 3. Опрацювавши твір «У нашім раї на землі», створіть схему «Жінка-мати Т.Шевченка».

У нашім раї на землі. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів...


litopys.org.ua/shevchenko/shev286.htm

У нашім раї на землі — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/wiki/У_нашім_раї_на_землі

Твір на тему «У нашім раї на землі …» за творчістю Т. Шевченка


gdz4you.com/.../2371-tvr-na-temu-u-nashm-ra...

Завдання 4. Опрацюйте статтю Юрія Барабаша «…Людей і Господа любить» (Любов як ментальна й поетична константа творчості Тараса Шевченка). Складіть опорний конспект.
Юрій Барабаш “...ЛЮДЕЙ І ГОСПОДА ЛЮБИТЬ” (ЛЮБОВ ЯК МЕНТАЛЬНА Й ПОЕТИЧНА КОНСТАНТА ТВОРЧОСТІ ТАРАСА Ш

5 - Слово і час

www.slovoichas.in.ua/index.php?...
Завдання 5. Прослухайте аудіокнигу «У нашім раї на землі», звернувши увагу на особливості декламації твору. Напишіть есе, передаши власні враження від прослуханого.

Шевченко Тарас — У нашім раї на землі (аудиокнига) смотреть...


ok-video.net/.../shevchenko-taras-u-nash-m-ra-na-z...

Завдання 6. Прослухайте вірш Тараса Шевченка "Доля", який читає aктор театру і кіно, художній керівник Державної театральної школи-студії, викладач майстерності актора в Київському національному університеті театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого Анатолій Суханов. Підготуйтеся до виразного читання напам̕ять цієї поезії.

Тарас Шевченко. Доля - YouTube


www.youtube.com/watch?v=YIOd28Xhw0o

Завдання 7. Зробіть аналіз поезії «Росли укупочці, зросли» за поданою на сайті "Садок вишневий коло хати...", "Доля", "Росли укупочці, зросли..."

www.shalash.dp.ua/.../878-t-shevchenko-sadok...схемою. Підготуйтеся до виразного читання твору, прослухавши аудіозапис Шевченко Тарас — Росли укупочці, зросли (аудиокнига) - YouTube


www.youtube.com/watch?v=GyHs04Jcwlw

Тема 11. Т.Шевченко і Біблія. «Ісаія. Глава 35». Цикл «Давидові псалми»

Завдання 1. Опрацюйте літературознавчі дослідження О.Бігун, канд.філол.наук, викл. Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника « «Кобзар» Т. Шевченка: між Старим і Новим Завітом». Створіть тезаріус за статтею.

"Кобзар" Т. Шевченка: між Старим і Новим Завітом - Київський...


www.univ.kiev.ua/pdfs/shevstud.../1_Bigun-1.p...
Завдання 2. Опрацюйте статтю «Підгрунтя духовних рис творчості Тараса Шевченка» П.Я.Антушевича, у якій зроблено спробу проаналізувати твори Тараса Шевченка і виявити в них риси духовності, що споріднюють його поетичні тексти з текстами Святого Письма //Вісник СумДУ. Серія «Філологія», №1, 2008

Висловіть власні роздуми над темою. Створіть тезаріус.


ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО - Вісник СумДУ

visnyk.sumdu.edu.ua/arhiv/2008/.../28_Ant.pdf
Завдання 3. Використавши матеріали поданих сайтів, розкрийте логічний ланцюжок: Т.Шевченко – Біблія – соціальний устрій.

Ісаія. Глава 35. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 2.


litopys.org.ua/shevchenko/shev2120.htm

Біблійні мотиви і пророцтво майбутнього у творчості Т.Шевченка...


shkola.ostriv.in.ua/.../code-17D8B2B2042EE

Давидові псалми. Тарас Шевченко. Повне зібрання творів. Том. 1.


litopys.org.ua/shevchenko/shev142.htm
Завдання 4. Перегляньте музично-хореографічну композицію та дослідіть, у чому заключається інтерпретація поетом псалмів Давидових.

Cьюіта для хору та симфонічного оркестру Мар"яна Кузана на вірші Тараса Шевченка.


Хор та симфонічний оркестр національної радіокомпанії України.
Солісти: Валентина Світильник та Володимир Омельченко.
Диригент Іван Гамкало.

Кузан - Шевченко - Давидові Псалми - YouTube


www.youtube.com/watch?v=OAo_KJFIV48


Тема 12. Світова велич Т.Шевченка

Завдання 1. Використавши матеріали поданих сайтів, розробіть проект за темою «Світова велич Тараса Григоровича Шевченка».

Світова велич Тараса Григоровича Шевченка - Моя правда - комп...


mykit.jimdo.com/.../світова-велич-тараса-григ...

Світова Велич Шевченка - Журнал Дніпро | читацький...


www.dnipro-ukr.com.ua/scenariy-21884.html

Курс лекцій "Феномен Тараса Шевченка у культурному і...


www.univ.kiev.ua/.../shevchenko-fakultativ-pr...

СВІТОВА ВЕЛИЧ Т. Г. ШЕВЧЕНКА


www.teacherjournal.com.ua/.../4433_1.%20Че...

ТАРАС ШЕВЧЕНКО Велич і безсмертя великого генія...


ukrintschool.org.ua/.../8-9kl_shevchenko_-_ko...

тарас шевченко - геніальний син україни


www.lyceum1.org.ua/files/.../Shevchenko.pdf

Ми чуємо тебе, Кобзарю, через століття


kovtuny.net.ua/.../Ми-чуємо-тебе-Кобзарю-че...

Федченко Павло Максимович — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/.../Федченко_Павло_Максим...‎ Шевченкознавець

Завдання 2. Опрацюйте статтю О.З.Клименко «Світова велич Т.Шевченка: матеріали до організації виставки (на прикладі НТШ- А), у якій розглянуто перспективи святкування у 2014 році Року Тараса Шевченка в Україні із сприянням та безпосередньою участю діячів НТШ з Америки.

Підготуйте повідомлення про діяльність Наукового товариства імені Шевченка в Україні та за кордоном.

Світова велич Т. Шевченка: матеріали до організації виставки...


ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/.../58-571-575.pd...

Тема 13. Т.Шевченко і Дніпропетровщина

Завдання 1. Розробіть проект за темою «Т.Шевченко і Дніпропетровщина », використавши матеріали поданих сайтів:

Парк імені Тараса Шевченка (Дніпропетровськ) — Вікіпедія


uk.wikipedia.org/.../Парк_імені_Тараса_Шевч...

Історія театру - Дніпропетровський театр ім. Т.Г.Шевченка


ukrdrama.dp.ua/history.html

Історія Дніпропетровського академічного музично-драматичного театру ім. Т. Шевченка Сайт Дніпропетровского академічного музично-драматичного ...


Список пам'ятників та пам'ятних знаків Т. Г. Шевченку...


www.adm.dp.ua/.../cfe9df966ce1ceaec2257b47...‎ Список пам'ятників та пам'ятних знаків Т. Г. Шевченку, розташованих на території Дніпропетровської області. Версія для людей з вадами зору

Пам'ятники Тарасу Шевченку в Дніпропетровську - До 200-річчя...


pokrlib.at.ua/...shevchenka/...tarasu.../30-1-0-1...‎ 03 окт. 2013 г. - У Дніпропетровську, як і в інших містах України, перші пам'ятники...

200-річчя від дня народження Тараса Шевченка Версія для...


www.adm.dp.ua/.../4F09203A932F3A89C2257... Нормативні док.Дніпроп. ОДА

Завантажити - Дніпропетровська Центральна міська бібліотека


library.dp.ua/files/bx.pdf‎ Т.Шевченко: імя на карті Дніпропетровська

Мультимедійна лекція для дітей та студентів "Тарас Шевченко...


museum.dp.ua ›... › Анонс виставок та заходів‎. Слухачі мають змогу дізнатися про особливу грань таланту Т. Шевченка – хист... жіночої долі» за участю студентів Дніпропетровської консерваторії
Завдання 2. Перегляньте матеріали поданого сайту.

Т.Г.Шевченко || Шевченко і Дніпропетровськ - Головна

tarasshevchenko.ho.ua/shevch_dnipropetrovsk....
Напишіть твір-роздум про вшанування пам̕яті ВеликогоКобзаря на Дніпропетровщині.

Рекомендований список літератури

1. Безручко Н.І. Ми чуємо тебе, Кобзарю, скрізь століття… Методичні поради // Шкільна бібліотека. 2011. № 2. С. 38-45.

2.Василенко Л. Т. Шевченко. Балада "Тополя”. "Заповіт”. "І виріс я на чужині”. "Сонце заходить, гори чорніють...” // Все для вчителя. 2004. квіт. (№ 10/11). С. 5—15.

3.Вильчинська О. З Україною в серці: Жіноча доля у творчості Т. Г. Шевченка // Позакласний час. 2009. № 3/4. С. 19—21.

4.До 200-річчя від Дня народження Т.Г.Шевченка маленькі оповідання // Шкільна бібліотека. 2013. № 23-24. С. 30-38.

5.До дня народження Великого Кобзаря // Розкажіть онуку. 2007. № 2. С. 4—12.

6.Леськів О.С. Стежки творчості генія: Літературна вікторина // Шкільна бібліотека. 2012. №3. С.73-74.

7.Найвідоміше село в Україні (Моринці) // Шкільна бібліотека. 2013. № 19-20. С.2.

8. На струнах Кобзаревої душі: [сценарії, вікторина] // Позакласний час. 2012. № 3. С. 29—38.

9.Нерубйська Л. Шануймо Великого Кобзаря: [бесіди, екскурсії, виставки, сценарій] // Позакласний час. 2006. № 3/4 С. 31—51.

10.Ознайомлення дітей з творчістю Шевченка Т.: [добірка заходів] // Розкажіть онуку. 2005. № 3/4. С. 2—9.

11.Опирієнко І.А. Мадри Тараса Київщиною // Шкільна бібліотека. 2012. №3. С.78-79.

12.Переступляк В.М. Презентація книги Василя Касіяна «Пророк» // Шкільна бібліотека. 2012. №3. С.75-77.

13.Петровська І. Сердечні пристрасті Кобзаря // Шкільна бібліотека. 2013. №17-18. С. 3-5.

14.Шевченко Т.Г. Гайдамаки / Т.Г.Шевченко. – Харків:Фоліо, 2011. – 667с.

15.Шевченко Т.Г. Твори: в 12 т. – Т.8. – К.:Наукова думка, 2013. – 584с.

16.Шевченко, Т.Г. Усі твори в одному томі / Т.Г.Шевченко. – К., Ірпінь, 2007. – 824с.

17.Шевченко Т.Г. Художник / Т.Г.Шевченко. – Харків:Фоліо, 2013. – 828с.


Список  електронних ресурсів про Т.Г.Шевченка

http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-8857EDB5C416

http://ukrlit.org/Vasylchenko_Stepan_Vasyliovych/Shyrokyi_shliakh/1/

http://taras-shevchenko.in.ua/

www.kobzar.info

www.t-shevchenko.name

www.shevchcycl.kiev.ua

www.shevchenkomuseum.com.ua

www.batjkivshhyna-tarasa.com.ua

http://oursong.narod.ru/kobzar/kobzar.html



База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка