Міністерство освіти і науки України Полтавський національний педагогічний університет



Сторінка1/26
Дата конвертації05.03.2017
Розмір2.1 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   26

Міністерство освіти і науки України Полтавський національний педагогічний університет


імені В. Г. Короленка


Кафедра філологічних дисциплін


25-річчю кафедри філологічних дисциплін присвячується


ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ:

ЛІНГВІСТИКА, ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО, ЛІНГВОДИДАКТИКА

Збірник наукових праць Випуск 9

1
Полтава – 2016





ББК 81.411.2.211+81.411.4 - 21

УДК 811.111.81/82 (07) (082) (04)

П 78


Склад редколегії:

Н.Ф. Баландіна доктор філологічних наук, професор Н.С. Степаненко кандидат філологічних наук, доцент Ю.І. Браїлко – кандидат філологічних наук, доцент С.П. Олійник кандидат педагогічних наук, доцент Ю.С. Стиркіна – кандидат педагогічних наук, доцент О.О. Рудич – кандидат педагогічних наук, доцент

О.Ю Тупиця – кандидат філологічних наук, доцент

О. Б. Кирильчук – кандидат педагогічних наук, доцент

Рецензенти:

О.М. Ніколенко – доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка;

Н.М. Бобух – доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри української та іноземних мов Полтавського університету економіки і торгівлі.
П 78 Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика : зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри

філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – 142 с.

Збірник присвячено 25-річчю кафедри філологічних дисциплін психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.

У збірнику вміщено статті з актуальних проблем лінгвістики, літературознавства, методики викладання рідної та іноземної мов у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах, мовленнєвого розвитку особистості школяра та студента.

Видання адресоване науковцям, викладачам вищих навчальних закладів, аспірантам, учителям, магістрантам, студентам.

ББК 81.411.2.211+81.411.4 - 21

УДК 811.111.81/82 (07) (082) (04)
Друкується за рішенням ученої ради

Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

(протокол № 9 від 30.03.2016 року).
© Колектив авторів, 2016


2
© ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016


З М І С Т




Степаненко Ніна


НАУКОВІ ТРАДИЦІЇ КАФЕДРИ ФІЛОЛОГІЧНИХ

ДИСЦИПЛІН 6

Атаманчук Ніна, Пасічніченко Анжела

СПІЛКУВАННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ

ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 8

Баландіна Надія

ТЕКСТ ПИСЬМА В КОНТЕКСТЕ СОВРЕМЕННОЙ МОДЕЛИ КОММУНИКАЦИИ И ОБУЧЕНИЯ МЕДИАГРАМОТНОСТИ

НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА 12

Бардакова Олена

ОСНОВНІ КАТЕГОРІЇ ТЕКСТУ 20



Браїлко Юлія

ФУНКЦІЙНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПОЕТОХОРОНІМА УКРАЇНА

В ХУДОЖНЬОМУ МОВЛЕННІ БОРИСА ОЛІЙНИКА 24

Галаур Світлана

ОБ’ЄКТНА СИТУАЦІЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ В РЕЧЕННЯХ ІЗ ПРЕФІКСАЛЬНО-ПРИЙМЕННИКОВОЮ

КОРЕЛЯЦІЄЮ 28

Гришко Ольга

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОПАНУВАННЯ ДІТЬМИ МАТЕМАТИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ

ДО НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 31

Кирильчук Оксана

ВИКОРИСТАННЯ АРГУМЕНТАТИВНИХ РОЛЕЙ

СПІВРОЗМОВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПЕРСУАЗИВНОГО ДІАЛОГУ 36

Котух Наталія

ПЕДАГОГІЧНІ ЗАВДАННЯ ШКІЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 39



Мартиросян Людмила

ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ

ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ 42

Ніколашина Тетяна, Назаренко Дарина

ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 52

Ніконенко Ольга

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ 56

Олійник Світлана

РЕАЛІЗАЦІЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ У ПРОЦЕСІ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗВУКОВИМОВИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ 60



Палеха Ольга

ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ 66

Педченко Світлана

ЛІНГВОПРАГМАТИЧНА СПЕЦИФІКА МОДАЛЬНОЇ

ПОВЕДІНКИ ЗАПЕРЕЧНОГО МАРКЕРА НІ 70

Петренко Юлія

FREMDSPRACHENUNTERRICHT UND SEINE ZIELE

IN DEN SCHULEN DEUTSCHLANDS 73

Руденко Лариса

ПРОФЕСІЙНО-АДАПТИВНИЙ КОМПОНЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ 76



Рудич Оксана

ВИКОРИСТАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПІСНІ ЯК ЗАСОБУ

ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МОВИ 85

Сологуб Любов

ДО ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО

СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ 88

Степаненко Ніна

СИНТАКСИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ З ОРУДНИМ БЕЗПРИЙМЕННИКОВИМ ЛОКАТИВНИМ У СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКІЙ І РОСІЙСЬКІЙ МОВАХ: СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ ТА СИНОНІМІЧНИЙ ВИМІРИ 93



Стиркіна Юлія

ПАРЕОНІМІЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ 101

Таран Зінаїда

ЧИТАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ ФРАНЦУЗЬКОЮ МОВОЮ –

ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ МОВИ 106

Тернієвська Євгенія

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 109



Тупиця Олександр, Зімакова Лілія

СУЧАСНА МЕТОДИКА ПАСИВНОГО ВИВЧЕННЯ

ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 113

Федотова Світлана

ЧИТАЄМО КАЗКИ САМОСТІЙНО 118



Филь Галина

STILISTISCHE FUNKTIONEN DER ANTONYME DER

DEUTSCHEN UND UKRAINISCHEN SPRACHE 127

Шаповалова Людмила

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СУЧАСНОГО

ФРАНЦУЗЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ 132

Якубенко Ірина

БІНАРНИЙ ХАРАКТЕР ТА БАГАТОСТУПЕНЕВІСТЬ АКТУАЛЬНОГО ЧЛЕНУВАННЯ РЕЧЕННЯ 134





  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   26


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка