Методика викладання математики у вищий школі



Скачати 33.39 Kb.
Дата конвертації05.03.2017
Розмір33.39 Kb.
Методичні матеріали для самостійної роботи з курсу “Методика викладання математики у вищий школі ”для студентів-магістрантів

ЗМ


Назви тем, анотований зміст, форма звітності

I Семестр

ЗМ №1

Вибрані питання загальної методики викладання математики. Методика викладання математики як науки. Специфіка курсу: об’єкт, предмет, завдання. Ґенеза методики викладання математики в Україні. Державний освітній стандарт з математики для ЗОШ. Методи навчання математики. (конспект, співбесіда після 2 практичного заняття)

Вирази та їх перетворення. Рівняння та нерівності у курсі алгебри. Формування основних понять. Вивчення тотожних перетворень цілих виразів. Формули скороченого множення. Тотожні перетворення раціональних та ірраціональних виразів. Формування основних понять лінії рівнянь та нерівностей. Вивчення різних методів розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем. (конспект, співбесіда після 3 практичного заняття)

Методика вивчення елементів диференціального та інтегрального числення у курсі алгебри та початків аналізу. Границя функції та неперервність. Методика вивчення похідної. Методика вивчення первісної та інтегралу. Диференціальні рівняння у шкільному курсі математики. (співбесіда після 4 практичного заняття)

ЗМ №2

Системний, діяльнісний, комплексний підходи у розвитку особистості. Поняття системи. Тлумачення змісту навчання як єдності змістового і процесуально-методичного компонентів. Спрямованість системного підходу на розкриття цілісності пе­дагогічних об'єктів, виявлення в них різноманітних типів зв'язків та зведення у єдину теоретичну картину. Чотири основні компоненти змісту навчання. Основні компоненти комплексного підходу. Основна теза діяльнісного підходу. Роз'яснення напрямів реалізації діяльнісного підходу у навчанні математики. (реферат, який повинен бути зданий після 5 практичного заняття).

Компетентнісний підхід у математичній освіті. Порівняльний аналіз на питання компетентності та компетенції в вітчизняних та іноземних науковців. Математичні компетентності учня математики, напрями їх набуття. (співбесіда після 5 практичного заняття)

Цілі і завдання навчання математики у вищій школі. Навчальні плани. Складові та цикли освітньої підготовки. Характеристика навчальних планів різних типів вищих навчальних закладів. Індивідуальний навчальний план студента. (конспект, співбесіда після 6 практичного заняття)

Система стандартів вищої освіти. Нормативні документи. Нормативно-методичні положення з розробки засобів діагностики рівня якості освітньо-професійної підготовки фахівця. Тести як засіб педагогічної діагностики. (конспект, співбесіда після 7 практичного заняття)

II Семестр

ЗМ №3

Методи навчання у вищій школі. Організаційні форми навчання у вищих навчальних закладах. Різні класифікації методів навчання. Методи учіння. Різні класифікації форм навчання. Навчальна ділова гра. (конспект, перевірка після 8 практичного заняття).

Дистанційна освіта як нова освітня технологія в системі вищої освіти. Досвід організації дистанційної освіти в США, Великобританії, Польщі, Росії, Франції. (реферат, який повинен бути зданий після 10 практичного заняття).

Особливості планування занять по математичним дисциплінам у вищій школі. (співбесіда).

Лекційні заняття з математичних дисциплін у вищій школі. Лекція проблемного засвоєння, лекція проблемного викладу. (розробка плану-конспекту лекції, з дисципліни, програму з якої аналізували студенти).

Методика проведення практичних занять з математики у вищій школі. Цілепокладання заняття та його розробка. Методичні особливості проведення лабораторних та семінарських занять. (розробка плану-конспекту практичного, з дисципліни, програму з якої аналізували студенти).




Використання ІКТ у процесі викладання математичних дисциплін у вищій школі. Використання електронних посібників, мультимедійних презентацій, педагогічних програмних засобів (зокрема, GRAN, DG) та професійних математичних пакетів(Matcad, Matlab). (співбесіда, розробка презентації до розробленої лекції).




Основи педагогічного контролю процесі вивчення математичних дисциплін у вищій школі. Функції педагогічного контролю. Оцінювання та оцінка. Організаційні принципи контролю. Особливості контролю при проведенні математичних дисциплін. (співбесіда)


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка