Лекція у вищій школі: Рекомендаційний список літератури



Скачати 30.18 Kb.
Дата конвертації08.11.2016
Розмір30.18 Kb.
СУЧАСНА ЛЕКЦІЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ:

Рекомендаційний список літератури

(21 джерело інформації за 1992 – 2007 рр.)

Укладач: О.А.Садохіна

Неоднозначними є сьогодні міркування щодо місця лекції в сучасній вищій школі. Спостерігається тенденція до зниження її ролі у професійній підготовці студентів. Думки щодо лекційної діяльності викладача є предметом дискусії. Лекція має нести в собі не лише інформаційний потенціал, а й соціально-педагогічний, що вимагає від викладача високої педагогічної культури і професійної майстерності.

Рекомендаційний список літератури складений на основі перегляду систематичного каталогу та систематичної картотеки статей бібліотеки КДПУ. В ньому представлена інформація з навчальних вузівських підручників, статей з фахових журналів та наукових збірників. Представлена інформація включає 21 джерело інформації українською та російською мовами. Хронологічно охоплений період з 1992 по 2007 рр. Матеріал розташовано в алфавітному порядку прізвищ авторів та назв.

Список складений на допомогу викладачам, аспірантам, студентам.




  1. 378 (082)

Н 73 Авдєєнко А. Інтенсифікація і підвищення ефективності лекційних занять /

А.Авдєєнко, Л.Дементій // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К., 2003. – Вип. 35. – С. 20 – 25.

2. 378

П 78 Вергасов В.М. Об организационной функции лекции / В.М.Вергасов // Проблемы высшей школы: науч.-метод. сб. – К., 1992. – Вып. 76. – С.19 – 22.



3. 378 (082)

Н 73 Галай А. Про сучасну інтерактивну лекцію у ВНЗ / А.Галай // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К., 2006. – Вип. 42. – С. 7 – 10.

4. Головко Л. Активізація самостійної роботи студента під час лекційних занять / А. Головко // Освіта і управління. – 2002. - № 1. – С. 147 – 150.

5. 378 (082)

Н 73 Дьомін О. Генезис і динаміка вдосконалення технологій академічних лекцій в історичному аспекті / О.Дьомін, І.Угринюк // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К., 2006. – Вип. 42. – С. 28 – 32.

6. 378.147 (082)

Т 33 Засельський В. Методологія викладення лекційного курсу фундаментальних дисциплін у вищій школі / В.Засельский, Е.Тимко // Теорія і методика навчання фундаментальних дисциплін. – Кривий Ріг, 2004. – С. 99 – 101.

7. 378 (082)

Н 73 Ільчук Л.А. Аргументація в лекції / Л.А.Ільчук // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К., 2000. – Вип. 27. – С. 62 – 65.

8. Казаков В.Г. Лекционная мультимедиа аудитория: Комплекс аппаратных и программных средств для управления лекционным материалом в процессе лекции / В.Г.Казаков // Информатика и образование. – 1995. - № 4. – С. 106 – 108.

9. Ковтун І. Лекція і лектор. Чи потрібні вони у сучасному процесі навчання у вищій школі? / І.Ковтун, І.Нікітіна // Новий колегіум. – 2006. - № 2. – С. 39 – 42.

10. 378 (075.8)

К 64 Кондрашова Л.В. Лекция – форма организации учебного процесса в высшей школе / Л.В.Кондрашова // Процесс обучения в высшей школе / Л.В.Кондрашова. – Кривой Рог, 2007. – С. 201 – 212.

11. 378 (075.8)

К 89 Кузьмінський А. Лекція у вищій школі / А.Кузьмінський // Педагогіка вищої школи: підручник для внз / А.Кузьмінський. – К., 2005. – С. 208 – 295.

12. 378 (075.8)

П 24 Лекції та методика їх проведення // Педагогіка вищої школи: навчальний посібник для внз / за ред. З.Курлянд. - К., 2005. – С. 124 – 131.


  1. 378 (082)

Н 73 Марігодов В. Системний підхід до підготовки проблемної лекції / В.Марігодов //

Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К., 2007. – Вип. 46. – С. 10 – 17.



  1. 378 (082)

Н 73 Мисечко О. Шляхи підвищення ефективності сучасної лекції / О.Мисечко // Нові

технології навчання: наук.-метод. зб. – К., 2004. – Вип. 36. – С. 262 – 272.



  1. 378.147 (075.8)

П 30 Петров Э.Г. Подготовка и чтение лекций / Э.Г.Петров

// Самосовершенствование преподавателя / Э.Г. Петров. – Новая Каховка, 2002. – С. 68 – 98.

16. Роботова А. Современная лекция: гуманитарный смысл / А.Роботова // Высшее образование в России. – 2007. - № 4. – С. 20 – 25.

17. Симоненко Т. Лекція – візуалізація як одна із інноваційних форм навчання мови (фонетика, орфоепія, орфографія) у вищих закладах освіти / Т.Симоненко // Рідна школа. – 2004. - № 3. – С. 59 – 62.

18. 378

П 78 Урбанський Р.О. Підсилення організаційної функції лекції в навчальному процесі / Р.О.Урбанський // Проблеми вищої школи: наук.-метод. зб. – К., 1993. – Вип. 78. – С. 88 – 90.

19. 378 (075.8)

Ф 66 Фіцула М.М. Лекція, методика її підготовки і проведення / М.М.Фіцула // Педагогіка вищої школи / М.М.Фіцула. – К., 2006. – С. 117 – 127.

20. 378.147

М 54 Цехмістрова Г.С. Методика лекційно-семінарської системи / Г.С.Цехмістрова // Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі / за ред. С.Гончаренка. – К., 2003. – С. 265 – 280.



21. 37

П 78 Шевчук Т.О. Актуальні питання проведення проблемних лекцій / Т.О.Шевчук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. - Ялта, 2004. – Вип. 6. Ч.2. – С. 224 – 229.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка