Лекція Історія становлення уявлень про емоційний інтелект у зарубіжній психології Розвиток уявлень про структуру інтелекту



Скачати 37.45 Kb.
Дата конвертації25.05.2017
Розмір37.45 Kb.
Лекція 1. Витоки уявлень про емоційний інтелект у філософських вченнях

  1. Ідеї Аристотеля про взаємозв'язок когніцій та емоцій

  2. Уявлення про верховенство розуму над емоціями у філософії стоїцизму

  3. Реінтеграція когнітивно-оцінного компоненту атристотелівської теорії емоцій у вченнях Р. Декарта

  4. Функції емоцій у теорії природного виховання Ж.Ж. Руссо.

Лекція 2. Історія становлення уявлень про емоційний інтелект у зарубіжній психології

  1. Розвиток уявлень про структуру інтелекту.

  2. Ідентифікація соціального інтелекту у працях Е. Торндайка

  3. Теорія множинності проявів інтелекту Х. Гарднера.

  4. Триархічна теорія інтелекту Р. Стенберга.

  5. Ідентифікація феномену емоційного інтелекту як предмету психологічних досліджень

  6. Популяризація феномену емоційного інтелекту

  7. Сучасні погляди на сутність емоційного інтелекту.

Лекція 3. Передумови введення терміну «емоційний інтелект» на пострадянському просторі

  1. Уявлення про єдність афективних та інтелектуальних процесів у вченні Л.С. Виготського

  2. Ідеї О.М. Леонтьєва про афективну регуляцію мислення.

  3. Передумови ідентифікації феномену емоційного інтелекту у працях С.Л. Рубінштейна

Лекція 4. Підходи до концептуалізації феномену емоційного інтелекту як системи вроджених здібностей

  1. Структура емоційного інтелекту у моделі Дж. Мейєра та П. Селовея

  2. Форми прояву емоційного інтелекту

  3. Принципи теорії емоційного інтелекту Дж. Мейера та П. Селовея

Лекція 5. Уявлення про емоційний інтелект як інтегративну, контекстуалізовану властивість індивідуальності

  1. Модель компетентностей Д. Гоулмана

  2. Змішана модель емоційного інтелекту Р. Бар-она

  3. Співставлення структури емоційного інтелекту у зарубіжних моделях

Лекція 6. Диспозиційна модель емоційного інтелекту К.В. Петрідеса та Е. Фернхема

  1. Структура емоційного інтелекту (К.В. Петрідес, Е. Фернхем)

  2. Класифікація зарубіжних теорій емоційного інтелекту

Лекція 7. Теорія емоційної розумності Е.Л. Носенко

  1. Емоційний інтелект як єдність внутрішніх та зовнішніх характеристик

  2. Ієрархічна структура рівнів сформованості емоційного інтелекту

  3. Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту

Лекція 8. Інтегративна модель емоційного інтелекту І.М. Андрєєвої

  1. Теоретичні засади інтегративної теорії емоційного інтелекту

  2. Компоненти структуру емоційного інтелекту у моделі І.М. Андрєєвої

Лекція 9. Підходи до вимірювання рівнів сформованості емоційного інтелекту

  1. Вимірювання емоційного інтелекту методом вирішення завдань (об’єктивні тести)

  2. Вимірювання емоційного інтелекту на основі самозвіту (опитувальники)

Лекція 10. Прогностична цінність ЕІ і стан досліджень його ролі в успішності життєдіяльності особистості

1. Взаємозв'язок емоційного інтелекту зі здоров'ям людини

2. Емоційний інтелект та академічна успішність

3.Роль емоційного інтелекту у професійній діяльності



Лекція 11. Емоційний інтелект в структурі особистості

  1. Емоційний інтелект та емоційна креативність

  2. Зв'язок емоційного інтелекту з емоційною зрілістю

  3. Співвідношення феноменів емоційного інтелекту та емоційної компетентності

Лекція 12. Взаємозв'язок емоційного інтелекту з ознаками емоційності в структурі особистості

  1. Взаємозв'язок емоційного інтелекту з особистісною тривожністю

  2. Взаємозв'язок емоційного інтелекту з частотою переживання та змістом тезаурусу фундаментальних емоцій

  3. Взаємозв'язок емоційного інтелекту з екстраверсією те нейротизмом

  4. Взаємозв'язки емоційного інтелекту з рефлексивністю, агресивністю та конфліктністю

Лекція 13. Закони емоцій

Лекція 14. Стратегії саморозвитку емоційного інтелекту

  1. Новітня модель емоційного інтелекту Т. Бредбері та Дж. Грівз

  2. Стратегії розвитку емоційного самосприйняття

  3. Стратегії оволодіння навичками керування власними емоціями

  4. Стратегії підвищення соціальної чутливості

  5. Стратегії оволодіння навичками керування взаємовідносинами з оточуючими

Лекція 15. Структура тренінгів емоційного інтелекту для дітей різних вікових категорій

  1. Розвиток емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку

  2. Методичні рекомендації батькам стосовно розвитку емоційного інтелекту дитини

  3. Програма розвитку емоційного інтелекту у юнацькому віці

Лекція 16. Експліцидні аспекти виявлення ЕІ у характеристиках феномену реципрокності


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка