Жовтнева районна рада



Сторінка1/20
Дата конвертації29.12.2016
Розмір2.97 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   20


ЖОВТНЕВА РАЙОННА РАДА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

Затверджено на засіданні колегії управління освіти Жовтневої районної

у місті Харкові ради

27.08.2010 р.

Голова колегії

___________ І.С.Толмачова


Секретар колегії

___________ Н.М.Гребеннікова




П Л А Н
роботи управління освіти Жовтневої районної

у місті Харкові ради

на 2010-2011 навчальний рік

Погоджено

__________________
Голова виконкому Жовтневої районної

у місті Харкові ради


_____________С.О.Єромецький

м. Харків



2010

З М І С Т




РОЗДІЛ 1. ВСТУП........................................................................................................................

3

РОЗДІЛ 2. Організація роботи районного управління освіти..................................................

39

2.1. Графік прийому відвідувачів..............................................................................................

39

2.2. Циклограма щомісячної діяльності управління освіти Жовтневої районної ради........

40

РОЗДІЛ 3. Робота з кадрами........................................................................................................

41

3.1. Розподіл посадових обов‘язків працівників РУО...............................................................

41

3.2. Закріплення працівників РУО за закладами освіти ……………………………………..

57

РОЗДІЛ 4. Організаційно-дорадча діяльність............................................................................

58

4.1. Управлінський блок...............................................................................................................

58

4.2. Наради з заступниками директорів з господарської роботи……....................................

63

4.3. Наради з головними бухгалтерами закладів освіти …………………………………….

64

4.4. Методичний блок.................................................................................................................

65

4.5. Семінари для директорів ЗНЗ, ПНЗ...................................................................................

71

4.6. Семінари для завідувачів та вихователів-методистів ДНЗ............................................

71

4.7. План роботи школи молодого спеціаліста «Шлях до майстерності»...........................

71

4.8. План роботи школи молодого бібліотекаря………….....................................................

72

РОЗДІЛ 5. Робота з резервом на заміщення керівних посад закладів освіти та громадскістю……………………………………………………………………………………

73

5.1. План постійно діючого семінару для резерву на заміщення керівних посад з/о

73

5.2. Робота з громадськими організаціями…………………………………………….. .......

73

5.3. «Круглі столи» з представниками громадських організацій……………………………

75

5.4. Засідання лідерів учнівського самоврядування «Росток» ………………………………

75

РОЗДІЛ 6. Експериментальна робота…………………………….............................................

76

РОЗДІЛ 7. Аналітична й контрольно-регулююча діяльність...................................................

77

7.1. Аналітична й контрольно-регулююча діяльність.............................................................

77

7.2. Нормативне та правове забезпечення………………………………......………………..

85

7.3. Державні та регіональні програми щодо розвитку освітньої галузі...............................

89

РОЗДІЛ 8. Забезпечення функціонування та розвитку освіти………..................

91

РОЗДІЛ 9. Військово-патріотичне виховання та викладання курсу „Захист Вітчизни”.......

98

РОЗДІЛ 10. Виховна, оздоровча та спортивно-масова робота................................................

99

РОЗДІЛ 11. Забезпечення умов для ефективного функціонування закладів освіти..............

102

11.1. Матеріально-технічне забезпечення..................................................................................

102

11.2. Організація роботи з охорони праці..................................................................................

103

РОЗДІЛ 12. Фінансово-економічна діяльність..........................................................................

105

12.1. Інформаційне забезпечення управління, фінансово-економічна діяльність з/о........…

107

12.2. Аналітична діяльність……………………………………….............................................

108

12.3. Контрольно-регулююча діяльність....................................................................................

109

ДОДАТОК 1. План – графік перевірок......................................................................................

111

ДОДАТОК 2. Організаційно-методична робота з педпрацівниками та стан викладання предметів у 2010-2011 н.р. ……………..………………………………………………………

114


ДОДАТОК 3 План – графік державної атестації закладів освіти до 2019 року…………….

115


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   20


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка