Інформація щодо реалізації плану заходів з виконання Програми діяльності



Сторінка1/35
Дата конвертації10.11.2016
Розмір6.74 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   35

Додаток 1

Інформація щодо реалізації плану заходів з виконання Програми діяльності
Кабінету Міністрів України та Стратегії сталого розвитку “Україна – 2020” у 2015 році
(затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. № 213 із змінами)


1№ 

Завдання та заходи

Строк виконання

Відповідальні за виконання

Стан виконання

Нова оборонна політика, що гарантує національну безпеку і обороноздатність України та відновлення національного суверенітету на всій території держави

1.

Реформування системи національної безпеки та оборони (Стратегія сталого розвитку “Україна – 2020” (далі – Стратегія).

Оновлення доктринальних та концептуальних підходів до забезпечення національної безпеки (Стратегія).

Розроблення та прийняття у новій редакції Воєнної доктрини з урахуванням змін у воєнно-політичній обстановці довкола України. Зокрема, передбачення у Воєнній доктрині терміна “вірогідний противник” та чітке окреслення критерію визнання певної держави (груп держав) вірогідним противником (Коаліційна угода (далі – Угода)





розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо нової редакції Воєнної доктрини України

до 31 березня

Міноборони

Виконано.

Указом Президента України від 24.09.2015 № 555/2015 схвалено рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про нову редакцію Воєнної доктрини України”.



3.

Створення ефективної державної системи кризового реагування (мережі ситуаційних центрів центральних органів виконавчої влади) за провідної ролі Ради національної безпеки і оборони України (Стратегія)




розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо концепції створення ефективної державної системи кризового реагування (мережі ситуаційних центрів центральних органів виконавчої влади) та плану заходів щодо реалізації зазначеної концепції

до 30 листопада

Міноборони
інші центральні органи виконавчої влади

Виконано.

Пропозиції щодо проектів Концепції та Плану заходів надіслано до Кабінету Міністрів України (від 06.08.2015 № 220/221) та Апарату Ради національної безпеки та оборони України (від 10.08.2015 № 220/226).

НГУ здійснюється запровадження інформаційно-телекомунікаційної системи, у тому числі для створення Центру керівництва кризових ситуацій НГУ.

ДСНС організовано кризове реагування на базі Державного центру управління в надзвичайних ситуаціях та центрів управління в надзвичайних ситуаціях у територіальних органах ДСНС.

Наразі в Національній поліції України здійснюється формування нової системи управління, яке передбачає створення ситуаційного центру. На ситуаційний центр Нацполіції покладатимуться функції оперативного збору, оброблення та систематизації інформаційних масивів, а також оперативне інформування визначеного кола посадових осіб про окремі категорії кримінальних правопорушень або резонансних подій.


4.

Розроблення та реалізація концепції інформаційної безпеки України (Програма діяльності Кабінету Міністрів України (далі – Програма).

Створення взаємоузгодженої державної системи інформаційної безпеки та розроблення і прийняття Концепції інформаційної безпеки (Угода)



1)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо концепції інформаційної безпеки

до 10 грудня

МІП

Виконується.

Розроблено проект Концепції інформаційної безпеки України. Проведено широке громадське обговорення із залученням вітчизняних та зарубіжних експертів.



2)

розроблення у взаємодії з Центром передового досвіду НАТО із стратегічних комунікацій та подання Кабінетові Міністрів України проекту нормативно-правового акта щодо структури та завдань, пов’язаних з функціонуванням системи інформаційної безпеки

до 10 грудня

МІП

Виконано.

За участю представників МІП підписано Дорожню карту Партнерства у сфері стратегічних комунікацій між Радою національної безпеки і оборони України та Міжнародним секретаріатом НАТО.



5.

Розроблення та внесення змін до Закону України “Про очищення влади” з метою встановлення окремого механізму проведення заходів із очищення влади в розвідувальних органах України, що забезпечить дотримання вимог положень Закону України “Про розвідувальні органи” та мінімізує можливі загрози національній безпеці, які можуть виникнути під час здійснення таких заходів (Угода)

1)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про очищення влади” з метою встановлення окремого механізму проведення заходів із очищення влади в розвідувальних органах України, що забезпечить дотримання вимог Закону України “Про розвідувальні органи” та мінімізує можливі загрози національній безпеці, які можуть виникнути під час здійснення таких заходів

до 16 березня

Мін’юст

Виконано.

Народними депутатами України подано до Верховної Ради України проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань очищення влади” (реєстраційний номер 2695), який підтримується Мін’юстом.



2)

супроводження зазначеного проекту закону у Верховній Раді України

до прийняття відповідного закону

Мін’юст

Виконано у 2015 році.

Здійснюється супроводження проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про очищення влади” (реєстраційний номер 2695).



6.

Встановлення рівня витрат на оборону та правоохоронну діяльність до 5 відсотків валового внутрішнього продукту щороку, в тому числі видатки на оборону – не менше 3 відсотків валового внутрішнього продукту щороку (Угода, Програма).

Розроблення та сприяння прийняттю закону про Державний бюджет України з відповідним обсягом видатків (щороку) (Програма).

Централізація закупівель (Стратегія).

Розроблення та сприяння прийняттю у новій редакції Закону України “Про державне оборонне замовлення” (Програма)



1)

забезпечення під час складання проекту закону про Державний бюджет України на відповідний рік пріоритетного спрямування бюджетних коштів на оборону та правоохоронну діяльність

до 15 вересня

Мінфін
інші державні органи

Виконано.

У Законі України “Про Державний бюджет України на 2016 рік” видатки на оборону і безпеку держави збільшені проти затверджених показників 2015 року на 16,9 млрд. грн. і становлять 114,5 млрд. грн. (або 5,1% від ВВП), зокрема:

- 100,8 млрд. грн. грошовими коштами (у тому числі загальний фонд – 97,1 млрд. грн., спеціальний фонд – 3,7 млрд. грн.);

- до 6,0 млрд. грн. у вигляді надання державних гарантій суб’єктам господарювання для фінансування оборонних програм;

- 7,7 млрд. грн. за рахунок конфіскованих коштів та коштів від реалізації майна, конфіскованого за рішенням суду за вчинення корупційного та пов’язаного з корупцією правопорушення.


2)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Закону України “Про державне оборонне замовлення”

до 31 березня

Мінекономрозвитку

Виконано.

Кабінетом Міністрів України схвалено проект Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про державне оборонне замовлення” щодо формування та виконання державного оборонного замовлення та внесено його на розгляд Верховної Ради України 16.06.2015 року (реєстраційний номер 2090а).



3)

супроводження зазначеного проекту закону у Верховній Раді України

до прийняття відповідного закону

Мінекономрозвитку

Виконано.

Верховною Радою України 26.01.2016 прийнято проект Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про державне оборонне замовлення” щодо формування та виконання державного оборонного замовлення.



7.

Реалізація проекту “Європейський вал”: будівництво і облаштування надійно укріпленого кордону між Україною та Російською Федерацією.

Створення Державного агентства з облаштування кордону.

Вжиття заходів щодо отримання фінансової допомоги від ЄС для забезпечення облаштування державного кордону.

Вжиття заходів щодо отримання допомоги Місії ЄС з реформування сектору безпеки.

Залучення вітчизняних компаній до облаштування кордону (Програма)





інженерно-фортифікаційне обладнання визначених позиційних районів поблизу кордону між Україною та Російською Федерацією

протягом року

Адміністрація
Держприкордон-служби
Міноборони
ДФС

Виконується.

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.02.2015 № 251 “Про організацію розроблення та виконання плану заходів щодо інженерно-технічного облаштування українсько-російського державного кордону, територій, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим”.

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.05.2015 № 439 “Про затвердження плану заходів щодо інженерно-технічного облаштування українсько-російського державного кордону, територій, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим”.

3 серпня розпочався практичний етап реалізації Плану: проводяться будівельні роботи на ділянках Харківської та Чернігівської областей (залучено сили 4 генеральних підрядних та 12 субпідрядних будівельних організацій; задіяні 44 од. техніки).

Забезпечено виконання завдань з обладнання опорних пунктів на смугах оборонного рубежу та в зоні проведення антитерористичної операції на території Донецької і Луганської областей.


8.

Досягнення критеріїв для запровадження безвізового режиму з ЄС, зокрема видача громадянам біометричних паспортів, що відповідають вимогам ЄС (Програма)

1)

підготовка і проведення експертних місій ЄС для оцінки прогресу України з досягнення критеріїв Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму для України за блоком 3

до 30 березня

МЗС
Мін’юст
МВС
інші центральні органи виконавчої влади

Виконано.

Проведено експертні місії з усіх блоків Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України з метою оцінки прогресу.

З 31 серпня до 2 жовтня 2015 року в Україні перебували експертні місії ЄС з оцінки прогресу України у виконанні критеріїв другої фази Плану дій та рекомендацій ЄК:

місія з питань управління кордонами (31 серпня – 4 вересня);

з питань боротьби з корупцією (1 – 4 вересня) – результати місії є критичними;

з питань безпеки документів (2 – 4 вересня);

з питань боротьби з організованою злочинністю, незаконним обігом наркотиків та співробітництва між правоохоронними органами (7 – 11 вересня);

з питань міграції та притулку (21 – 25 вересня);

з питань боротьби з торгівлею людьми (21 – 25 вересня);

з питань протидії дискримінації (21 – 25 вересня);

з питань боротьби з легалізацією (відмиванням) коштів та фінансуванням тероризму (28 вересня – 2 жовтня).


2)

досягнення критеріїв другої фази виконання Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму для України

до 21 травня

МЗС
інші центральні органи виконавчої влади

Виконано.

18 грудня 2015 року Європейська Комісія оприлюднила шосту Доповідь ЄК про стан виконання Україною Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму.

Комісія визнала, що Україна виконала всі критерії, викладені у чотирьох блоках другої фази Плану дій, а також висловила готовність представити на початку 2016 року законодавчу пропозицію щодо внесення змін до Регламенту ЄC № 539/2001 від 15 березня 2001 року, яка передбачатиме включення України до переліку країн, громадяни яких не потребують віз для короткострокових поїздок до країн Шенгенської зони.


3)

проведення роботи з Європейською Комісією та державами – членами ЄС щодо ухвалення до початку Ризького саміту “Східного партнерства” політичного рішення про скасування візового режиму для поїздок українських громадян до європейських країн

до 20 травня

МЗС

Виконано.

08.05.2015 оприлюднено Доповідь ЄК щодо прогресу України у виконанні Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму.

11.05.2015 відбулось засідання Старших посадових осіб безвізового діалогу Україна – ЄС. Було обговорено подальші кроки щодо запровадження ЄС безвізового режиму для України.

22.05.2015 за результатами Саміту “Східного партнерства” у Ризі (Латвія) прийнято політичне рішення щодо скасування візового режиму для поїздок українських громадян до європейських країн після виконання усіх критеріїв.



9.

Реформування Збройних Сил та інших військових формувань України відповідно до сучасних вимог та з урахуванням досвіду, набутого у ході антитерористичної операції (Стратегія).

Реформування Збройних Сил.

Прийняття нових документів оборонного планування з урахуванням сучасних воєнних викликів і загроз національним інтересам та набутого бойового досвіду під час антитерористичної операції (Програма розвитку Збройних Сил, Програма розвитку озброєнь та військової техніки) (Угода).

Прийняття і виконання Державної програми розвитку Збройних Сил до 2020 року (Програма).

Відновлення припинених важливих програм розробки перспективних зразків озброєння та військової техніки та затвердження нових програм у цій сфері (Угода).

Розроблення Концепції імпортозаміщення та створення нових промислових потужностей, в тому числі ліцензійного виробництва критично важливих комплектуючих для забезпечення українських виробників елементною базою, яка не виробляється в Україні (Угода)



1)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо нової редакції Стратегічного оборонного бюлетеня України

до 15 березня

Міноборони

Виконується.

Міністерством оборони України завершується розробка проекту Стратегічного оборонного бюлетеня України, який є концептуальним довгостроковим документом – дорожньою картою оборонної реформи, розробленою з урахуванням національного досвіду оборонного планування, євроатлантичних принципів і стандартів, цілей партнерства України з НАТО, рекомендацій вітчизняних та іноземних експертів (радників) з питань оборони.



3)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Державної програми розвитку Збройних Сил на середньострокову перспективу

у шестимісячний строк після завершення особливого періоду

Міноборони

Виконується.

Створено робочу групу та розпочато роботу над розробленням проекту програмного документу розвитку Збройних Сил України на період до 2020 року.



4)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про схвалення Концепції державної цільової оборонної програми розвитку озброєння і військової техніки Збройних Сил на довгострокову перспективу

у шестимісячний строк після завершення особливого періоду

Міноборони

Виконано.

Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження із зазначеного питання (листування йде з грифом цілком таємно або таємно).



5)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Державної цільової оборонної програми розвитку озброєння і військової техніки Збройних Сил на довгострокову перспективу

у тримісячний строк після прийняття розпорядження, визначеного у підпункті 4 цього пункту

Міноборони

Виконано.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову із зазначеного питання (листування йде з грифом цілком таємно або таємно).



6)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження плану заходів щодо створення Національної мережі конфіденційного мобільного зв’язку державних органів

до 31 березня

Адміністрація Держспецзв’язку

Виконано.

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015 № 523 “Про затвердження плану першочергових заходів щодо створення Національної мережі мобільного зв’язку державних органів на 2015 рік”.



7)

закупівля засобів та обладнання зв’язку для проведення модернізації Державної системи урядового зв’язку, Національної системи конфіденційного зв’язку, засобів криптографічного і технічного захисту інформації та протидії технічним розвідкам

до 25 грудня

Адміністрація Держспецзв’язку
інші державні органи

Виконано.

Станом на 25.12.2015 проведено закупівлю обладнання зв’язку з метою: відновлення ліній спеціального зв’язку, проведення модернізації мереж і комплексів спеціального зв’язку та організації ліній телефонного зв’язку з країнами-членами ЄС на загальну суму 31,305 млн. грн.

Адміністрацією Держприкордонслужби у 2015 році придбано та встановлено: 5 комплектів засобів спеціального зв’язку “Абак-М”; комплекс мережної безпеки і захисту від кібератак інформаційно-телекомунікаційних систем ДПСУ; 124 комплекси засобів захисту автоматизованих систем від несанкціонованого доступу “Гриф-3”; 29 одиниць засобів активного захисту автоматизованих систем “Delta-7”.


10.

Надання у Збройних Силах пріоритету повному оновленню структури, починаючи від органів управління і закінчуючи штатними розписами частин та підрозділів (Стратегія).

Перехід до нової функціональної структури Збройних Сил, серед іншого, з урахуванням критерію швидкості реагування на загрози та готовності до виконання завдань та оптимізація системи управління військами з урахуванням цих змін (Угода).

Запровадження кластерного принципу ротації кадрів, перегляд кваліфікаційних вимог та забезпечення чіткого дотримання цих вимог і повна переатестація кадрів, водночас вирішальними мають бути не тільки професійні, а й особистісні якості людини (Стратегія)


1)

забезпечення виконання основних заходів оптимізації та реорганізації Збройних Сил, спрямованих на набуття ними здатності до відбиття збройної агресії

протягом року

Міноборони

Виконано.

Проведено визначені заходи щодо оптимізації складу та організаційної структури Генерального штабу Збройних Сил України.



2)

створення Сил спеціальних операцій, зокрема командування Сил спеціальних операцій, визначення їх завдання, організаційної структури, системи забезпечення і підготовки

до 30 грудня

Міноборони

Виконано.

Затверджено:

Концепцію формування та розвитку Сил спеціальних операцій Збройних Сил України (наказ Міністерства оборони України та Генерального штабу ЗС України від 09.12.2015 №704/дск);

уточнену схему перспективної структури Командування Сил спеціальних операцій 21.08.2015;

Положення про Командування Сил спеціальних операцій (наказ Генерального штабу ЗС України від 01.09.2015 № 341).

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   35


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка