Інформація про виконання Розділ Організація роботи щодо забезпечення надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів



Скачати 263.28 Kb.
Дата конвертації02.12.2016
Розмір263.28 Kb.
Звіт Головного управління ДФС у Запорізькій області

про виконання плану роботи на друге півріччя 2014 року
ВИТЯГ


з/п

Інформація про виконання




Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів

1.1.

На постійній основі проводилась робота з розробки та доведення до підпорядкованих ДПІ індикативних показників надходжень податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.

1.2.

До загального фонду державного бюджету надійшло 432,0 млн.грн. ПДВ. До Державного бюджету надійшло 140 млн.грн. податку на прибуток.

До місцевих бюджетів надійшло плати за землю з юридичних осіб 213,8 млн.грн., плати за землю з фізичних осіб 53,1 млн.грн., збору за спеціальне використання води – 45,5 млн.грн., плати за користування надрами 47,9 млн.грн., місцевих податків і зборів 1,1 млн.грн., фіксованого сільськогосподарського податку 4,9 млн.грн., збору за спеціальне використання лісових ресурсів 31,7 тис.грн., плати за використання інших природних ресурсів 0,5 млн.грн., податку на доходи фізичних осіб – 110,6 відс., з доведених 1 993,4 млн.грн. до місцевих бюджетів мобілізовано 2 204,9 млн.грн.,по єдиному податку з фізичних осіб мобілізовано 199,5 млн.грн., по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки мобілізовано 1230,1 млн.грн., фактичні надходження військового збору складають 77,3 млн.грн.



1.8.

Протягом півріччя забезпечено щоденний контроль опрацювання відомостей, отриманих з ЄДР, щодо їх своєчасної обробки, відповідності інформації та повнотою обліку платників податків. Взято на облік новостворених юридичних осіб 924 платника, взято на облік новостворених СПД – фізичних осіб – 2594 платників




Розділ 2. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків і зборів та інших платежів, зокрема з:

2.1.

податку на прибуток







З метою забезпечення постійного контролю за станом розрахунків підметів господарювання з бюджетами усіх рівнів одним з найголовніших завдань відділу податку на прибуток є здійснення постійного моніторингу нарахувань та сплати податку на прибуток в розрізі територіальних органів області та бюджетоутворюючих підприємств регіону, виявлення чинників, що впливають на стан декларування податку та вжиття комплексу організаційних заходів, націлених на руйнування можливих шляхів мінімізації бюджетних призначень з податку на прибуток. Так, враховуючи той факт, що діючими нормами ПКУ не передбачено щоквартальне надання декларацій з податку на прибуток (за винятком окремої категорії платників) робота відділу була націлена на визначення та розширення кола СГД, які сплачують авансові внески з податку на прибуток.

Результатом вжитих організаційних заходів є виконання встановлених індикативних показників з мобілізації до бюджету податку на прибуток.

За підсумками декларування податку на прибуток за 2013 рік підприємствами області задекларовано 37,8 млн.грн. авансових внесків, що підлягали щомісячній сплаті протягом 2014 року, що на 6,9 млн.грн., або на 2,2 відс., перевищило показник 2012 року (30,9 млн.грн. у співставних умовах).

З урахуванням міграції платників та того, що за підсумками І кварталу 2014 року 45 підприємств області скористались правом подання декларацій зі збитковим або безприбутковим результатом та припинили сплату авансових платежів (втрати 1,3 млн.грн.), щомісячні нарахування авансів, починаючи з квітня п.р., склали 29,7 млн.грн.

Взагалі за 2014 рік по підприємствах Запорізької області нарахування авансових внесків податку на прибуток склали 285,8 млн.грн.

Щомісячна сплата нарахованих авансових внесків забезпечується на рівні 99 відсотків



2.2.

податку на додану вартість

2.2.1.

За результатами декларування в липні - грудні 2014 року у порівнянні до відповідного періоду 2013 року областю досягнуто адекватність сплати ПДВ відповідно нарахуванню ПДВ до сплати в бюджет. У ІІ півріччі 2014 року до Державного бюджету сплачено на 41,6 млн.грн. або на 10,7 відсотка ПДВ більше у порівнянні до ІІ півріччя 2013 року при зростанні нарахування на 40,9 млн.грн. або на 9,3 відсотка за рахунок чого додаткове надходження склало 5,3 млн.грн. (нарахування склало: ІІ півріччя 2013 року 440,4 млн.грн., ІІ півріччя 2014 року 481,3 млн.грн.; збір ПДВ склав: ІІ півріччя 2013 року 390,4 млн.грн., ІІ півріччя 2014 року 432,0 млн.грн.)




Розділ 3. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків та зборів, що сплачуються фізичними особами, у т.ч. самозайнятими особами, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

3.2.3.

За результатами проведення спільних дій з органами виконавчої влади на засіданнях обласної та територіальних комісій з питань погашення заборгованості з заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат при держадміністраціях заслухано керівників 726 підприємств, які мають заборгованість із виплати заробітної плати. За наслідками проведених заслуховувань 672 підприємства погасили заборгованість із виплати заробітної плати на суму 39423,5 тис.грн., в бюджет надійшло 3192,5 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб; єдиного соціального внеску 13510,5 тис.грн.

3.2.6.

Проводиться робота з юридичними та фізичними особами щодо сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Надійшло 2722,1 млн.грн. За рахунок вжитих заходів збільшення надходження ЄСВ до відповідного періоду минулого року склали 166,1 млн.грн. або 106,5 відс.




Розділ 4. Організація проведення контрольно-перевірочної роботи, у тому числі з питань єдиного внеску

4.1.

ГУ області відібрано до плану-графіка на ІІ півріччя 109 СГ, у т.ч. 33 філії.

Підготовлено 111 пропозицій до ДФС України щодо включення до плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб’єктів господарювання – фізичних осіб, які мають ризики щодо сплати податків. План–графік проведення документальних перевірок фізичних осіб – підприємців на III - IV квартал 2014 року затверджений



4.2.

Згідно плану – графіку проведено 99 документальних перевірок.

4.3.

Протягом другого півріччя проведено 173 фактичних перевірок господарських об'єктів.




Розділ 5. Організація роботи щодо контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів

5.1.

Надано заявки – розрахунки для виготовлення марок акцизного податку на липень п.р.– 38760 шт., на серпень. – 431580 шт., на вересень – 13200шт., на листопад – 69000 шт., грудень п.р. – 1860 шт.

5.3.

Надійшло 13,2 млн.грн. плати за ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами. Проти відповідного періоду минулого року відбулося зростання надходжень на 0,3 млн.грн. (3,0 відс.)

5.4.

Видано 3 600 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, у тому числі: алкогольними напоями – 1 807, тютюновими виробами – 1 793




Розділ 6. Організація роботи та контроль за погашенням податкового боргу

6.1.1.

Від реалізації безхазяйного майна, а також майна, що перейшло у власність держави забезпечені надходження до Державного бюджету – 248,7 тис.грн. До місцевих бюджетів області від реалізації безхазяйного майна мобілізовано – 654,3 тис.грн.




Розділ 7. Організація роботи щодо запобігання та виявлення кримінальних та інших правопорушень у сфері оподаткування, митній та бюджетній сферах, провадження оперативно-розшукової діяльності та досудового розслідування

7.1.

В результаті протидії оборудкам з ПДВ спільно з підрозділами податкового контролю юридичних осіб виявлено 4 факти необґрунтованої заяви на відшкодування ПДВ з бюджету, по яких сума ПДВ, незаконно заявленого до відшкодування з бюджету, зменшена на 3 млн. 725 тис. гривень. По фактам незаконних заявок до відшкодування ПДВ обліковано 3 кримінальних провадження за ст.191 КК України

7.2.

З незаконного обігу вилучено товарів підакцизної групи на загальну суму 11 млн. 970,9 тис.грн., у т.ч. лікеро-горілчаних виробів – на 1 млн. 867,4 тис.грн.; тютюнових виробів – на 8 млн. 023,5 тис.грн.; 19 тис. літрів спирту – на 1 млн. 137,4 тис.грн., паливно-мастильних матеріалів – на 942,6 тис. гривень. Згідно судовим рішенням конфісковано підакцизних товарів на суму 407 тис. гривень. Викрито 2 "підпільних" цехів по виробництву фальсифікованих алкогольних напоїв. За матеріалами співробітників оперативних підрозділів області обліковано 14 кримінальних правопорушень за ст.204 КК України та 3 кримінальні провадження за ст.199 КК України

7.3.

Ліквідовано діяльність "конвертаційного центру", по якому загальний обсяг проконвертованих коштів склав понад 35 млн. гривень. На підставі зібраних матеріалів розпочато кримінальне провадження за фактом фіктивного підприємництва




Розділ 8. Координація роботи з питань основної діяльності, здійснення контролю за виконанням документів

8.1.1.

Плани роботи ГУ області на 2015 рік та перше півріччя 2015 року затверджені Головою ДФС України 26.12.2014

8.1.2.

28.07.2014 до ДФС України направлено звіт про виконання Плану роботи ГУ області на перше півріччя 2014 року

8.1.3.

Плани роботи підпорядкованих ДПІ на 2015 рік та перше півріччя 2015 року опрацьовані та затверджені начальником ГУ області 25.12.2014

8.1.4.

Звіти про виконання планів роботи підпорядкованих ДПІ на І півріччя 2014 року опрацьовані та направлення структурним підрозділам ГУ області для врахування роботі

8.2. Удосконалення організаційної структури та оптимізація штатної чисельності

8.2.1.

Відповідно до Постанови КМУ від 06.09.2014 № 311 „Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" 17 вересня 2014 року здійснено реєстрацію Головного управління ДФС у Запорізькій області.

У 2014 році проведено ряд заходів щодо реорганізації органів державної фіскальної служби та оптимізації штатної чисельності та здійснено реєстрацію державних податкових інспекцій ГУ ДФС



8.3. Організація проведення засідань колегії ГУ області, нарад, заслуховувань, міжвідомчих (спільних) нарад, міжвідомчих робочих груп тощо

8.3.1.

Відповідно до вимог Положення про колегію ГУ ДФС сформовано та затверджено склад колегії ГУ ДФС наказом ГУ області від 17.12.2014 № 218 «Про затвердження складу колегії ГУ ДФС у Запорізькій області»

8.3.3.

Розроблено та затверджено 25.12.2014 План роботи колегії ГУ ДФС на 2015 рік перше півріччя 2015 року

8.3.5.1.

проведено 3 апаратних нарад ГУ Міндоходів та 2 апаратні наради ГУ ДФС.

8.3.6.

Підготовлені інформаційно-аналітичні матеріали для засідань робочих груп при Запорізькій державній обласній адміністрації з питань забезпечення надходжень податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету

8.4. Організація контролю за виконанням документів




8.4.1.

З використанням програмного забезпечення «Автоматизована система електронного документообігу ДПА України»(АСЕДО)» забезпечено здійснення контролю за виконанням доручень органів вищого рівня, завдань до іншої вхідної кореспонденції, а також визначених розпорядчими документами по 54 контрольних завданнях.

Забезпечено здійснення контролю в втоматизованій системі електронного документообігу «АТЛАС-ДОК» взято на контроль 1172 контрольних завдання, підлягало виконанню 1332 (з урахуванням завдань минулих років), виконано 1332



8.4.2.

В АІС «Управління документами» здійснено автоматизований контроль 59 контрольних завдань вищого рівня. На виконання наказу ДФС України від 03.11.2014 № 236 «Про затвердження єдиного документообігу у ДФС» забезпечено централізовану реєстрацію вхідної, вихідної, внутрішньої кореспонденції та розпорядчих документів, постановку на автоматизований контроль в АІС «Управління документами». З 01.12.2014 по 01.01.2015 взято на контроль 139 контрольних завдань в т.ч. з ДФС України 97. Підлягало виконанню 97, в т.ч. з ДФС України 73. Всі контрольні завдання виконані в установлений термін та у повному обсязі




Розділ 9. Забезпечення взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування

9.1.

Територіальними органами області проводилася активна спільна робота із місцевими органами виконавчої влади, під час якої розглядалися питання: "Про надходження коштів до бюджетів усіх рівнів, передбаченими Податковим кодексом України, про проведення роботи з суб'єктами господарювання з питань погашення заборгованості із заробітної плати та шляхи їх вирішення, роль громадськості у протидії виплати заробітної плати у "конвертах" та про стан роботи із запобігання корупції в територіальних органах області, спільні дії з громадськістю зі створення умов для протидії корупційним проявам, зокрема, роботу сервісу "Пульс"та інші. Проведено 179 заходів за участю представників територіальних органів області та органів місцевої влади та самоврядування. В цілому по Запорізькій області було проведено 531 семінар для платників податків, частина з них була проведена за участю представників місцевих органів влади та громадських організацій. У Запорізькій ОДА проводилися засідання координаційної ради за участю представників органів виконавчої влади Запорізької області та ГУ області, на яких роз'яснювалися зміни до Податкового кодексу України, обговорювалися актуальні питання, пов'язані з діяльністю малого та середнього бізнесу, питання розвитку підприємництва тощо

9.2.

З метою здійснення контролю за сплатою збору на РВСХ відділом контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів щомісячно направлялися листи до ГУ в інших регіонах з інформацією, щодо СГД, які мають діючі ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями на території Запорізької області

9.3.3.

З метою реалізації положень Порядку взаємодії органів виконавчої влади щодо обміну інформацією, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.06 № 1066, територіальними підрозділами ГУ області здійснені звірки з суб’єктами інформаційного обміну (ради відповідного рівня, територіальні органи Держземагентсва у Запорізькій області, РВ Фонду державного майна України по Запорізькій області, тощо) стосовно своєчасного отримання інформації, необхідної для обчислення і справляння плати за землю. В результаті проведених у ІІ півріччі 2014 року звірок залучено до оподаткування 12 платників (річна сума нарахувань 10,3 тис.грн., загальна площа земельних ділянок – 0,7га)

9.3.4.

Щоквартально від Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації одержуються переліки підприємств, установ, організацій, фізичних осіб – підприємців, яким в установленому порядку видано дозволи на викиди, спеціальне водокористування та розміщення відходів. За результатами проведених звірок зазначених переліків суб’єктів господарювання з переліком платників екологічного податку та збору за спеціальне використання води, які подали декларації до територіальних органів області, розбіжностей не виявлено

9.3.6.

Забезпечено взаємодію з державними органами, що проводять державну реєстрацію транспортних засобів щодо отримання інформації про зареєстровані транспортні засоби та осіб, на яких вони зареєстровані, з метою забезпечення повноти та своєчасності сплати збору, інформація надається щокварталу

9.3.8.

Забезпечено взаємодію з органами місцевого самоврядування та виконавчої влади щодо погашення заборгованості із заробітної плати. За результатами проведення спільних дій з органами виконавчої влади на засіданнях обласної та територіальних комісій з питань погашення заборгованості з заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат при держадміністраціях заслухано керівників 462 підприємств, які мають заборгованість із виплати заробітної плати. За наслідками проведених заслуховувань 415 підприємств погасили заборгованість із виплати заробітної плати на суму 28046,4 тис.грн., в бюджет надійшло 2289,0 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб; єдиного соціального внеску 15363,5 тис.грн.

9.3.9.

Забезпечено взаємодію з територіальними органами Державної міграційної служби України щодо отримання відомостей відносно осіб, які змінили місце реєстрації

9.3.10.

Прийнято участь у 3 засіданнях комісії ОДА з питань упорядкування обліку юридичних осіб державної форми власності, які зареєстровані на території Запорізької області

9.3.11.

З правоохоронними органами Запорізької області розроблені та затверджені спільні плани заходів щодо обміну інформацією для виявлення, попередження та припинення корупційних діянь або інших правопорушень, пов’язаних з корупцією, злочинів у сфері службової діяльності з боку працівників територіальних органів області

9.3.14.

29.09.2014 прийнято участь в засіданні робочої групи з проведення аналізу ефективності використання орендованого державного майна, своєчасності надходження орендної плати до Державного бюджету України, яке проводилось в регіональному відділенні ФДМУ по Запорізькій області.

30.09.2014 прийнято участь в засіданні міжвідомчої робочої групи з перевірки додержання законодавства у сфері державних закупівель, яке проводилось в облдержадміністрації






Розділ 10. Організація правової роботи

10.1.

До підпорядкованих ДПІ постійно доводиться судова практика. Протягом 2014 року направлено 8 оглядів судової практики. Щоквартально проводяться семінари-наради з працівниками служб правового забезпечення

10.2.

Щомісячно узагальнюється інформація щодо розгляду справ за участю територіальних органів області

10.6.

Надано роз’яснень податкового законодавства та податкових консультацій – 224 юридичним та 52 фізичним особам, 100 правових висновків структурним підрозділам області та 15 підпорядкованим підрозділам з правових питань; прийнято участь у наданні 503 відповідей на запити правоохоронних органів.

Розглянуто 6 скарг (заяв) платників податків на рішення територіальних органів області та надано висновки до відділу адміністративного оскарження управління правової роботи

10.7.

Скарги платників податків на рішення підпорядкованих ДПІ розглядаються своєчасно та об’єктивно

10.8.

Розглянуто 347 скарг на 478 податкових повідомлень – рішень (рішень. вимог)




Розділ 11. Організація роботи щодо забезпечення захисту державних службовців і працівників від протиправних посягань, запобігання і протидії корупції

11.1.

З метою недопущення посадових злочинів, корупційних дій та інших порушень чинного законодавства з боку співробітників територіальних органів, управлінням власної безпеки проведено 503 лекції та виступи в колективах

11.2.

Здійснюється оперативний супровід 45 матеріалів, які направлені до правоохоронних органів Запорізької області за результатами проведення службових перевірок

11.3.

Проведено 159 службових перевірок.

За результатами проведених службових перевірок 56 співробітників притягнуто до відповідальності



11.4.

Надійшло 96 звернень, з яких 49 від громадян та 47 від юридичних осіб. За результатами службових перевірок: 23 матеріали направлено до правоохоронних органів Запорізької області для прийняття рішення (розпочато 6 кримінальних проваджень); 24 подання направлено на розгляд до керівників територіальних органів області (до 11-х співробітників застосовано заходи дисциплінарного впливу)




Розділ 12. Організація роботи з платниками податків, здійснення контролю за наданням адміністративних послуг




12.1. Організація особистого прийому громадян посадовими особами ГУ області та забезпечення розгляду звернень громадян

12.1.1.

Надійшло 399 письмових звернень громадян, пропозицій не надходило.

Розглянуто 354 звернення. З них 64 – вирішено позитивно, 325 – роз’яснено, 3 – повернуто авторові з відповідним роз’ясненням, 10 – надіслано за належністю, 12 – визнано анонімними.



12.1.3.

Посадовими особами підрозділів ГУ області проведено 481 особистих прийомів громадян. Найбільше на особистих прийомах до посадових осіб підрозділів ГУобласті звертались СПД-фізичні особи (42 відс.) від загальної кількості усних звернень) та робітники підприємств(26 відс.). Актуальними на особистих прийомах були питання: оподаткування податком з доходів фізичних осіб – 120 звернень або 25 відс. від загальної кількості звернень, щодо оподаткування доходів підприємницької діяльності (місцеві податки, загальна система оподаткування) – 76 звернень або 15,8 відс. від загальної кількості звернень, щодо оподаткування ЄСВ – 35 звернення або 7,3 відс. від загальної кількості звернень, плата за землю (земельний податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності) – 53 звернень або 11 відс. від загальної кількості звернень.

Посадовими особами області здійснено 205 виїзних особистих прийомів громадян. Аналітичні матеріали та графіки прийомів громадян підрозділів ГУ області оприлюднюються на суб-сайті ГУ області



12.1.5.

З метою оперативного реагування на інформацію від громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників підрозділів області в рамках антикорупційного проекту сервіс «Пульс» здійснюється постійне прийняття звернень, які оформлені Інформаційними картками за визначеною формою (за допомогою програмного забезпечення CRM IDD з модулем «Пульс податкової»), які направляються для відповідного реагування до підрозділів області. Керівниками підрозділів області невідкладно вживаються заходи для вирішення по суті порушених в Інформаційних картках питань та забезпечується оперативне направлення Інформаційних карток із відображенням у відповідному полі результатів розгляду (реагування) та вжитих заходів на сервіс «Пульс». До підрозділів області в рамках антикорупційного проекту «Пульс» надійшло 63 інформаційних карток, з яких 61 картка закрита у зв’язку із вирішенням питань, а по 2 картках триває розгляд




12.2. Організація надання у встановленому законодавством порядку публічної інформації

12.2.1.

До територіальних органів області надійшло 105 запитів на інформацію (98 запитів отримано поштою, 1 – факсом, 6 - електронною поштою), з них в 47 випадках – це були фізичні особи, 52 – юридичні особи, 1 – від представника засобів масової інформації та 5 запитів отримано від інших органів виконавчої влади як належному розпоряднику інформації. За наслідками розгляду: по 40 запитам на інформацію було надано роз’яснення, що інформація, яка запитувалась, належить до категорії інформації з обмеженим доступом; у відповідь на 54 запитів – надано запитуєму інформацію; 16 запитів надіслано належному розпоряднику інформації. Всі запити задоволено без порушення встановлених термінів

12.2.2.

Забезпечено оприлюднення на суб-сайті (підрозділ «Доступ до публічної інформації») та інформаційних стендах інформації, зазначеної у статті 15 Закону України „Про доступ до публічної інформації”, а саме: інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові; нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньо організаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності; перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення; порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності; плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань; розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи; загальні правила роботи установи, правила внутрішнього трудового розпорядку; звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію; інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень; іншу інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень.

Забезпечено оприлюднення за допомогою засобів масової інформації та суб-сайту ГУ області (підрозділ «Доступ до публічної інформації»). Звіт оприлюднювався двічі на місяць. Так, інформацію розміщено у газетах «Податки і бізнес» та на суб-сайті ГУ області (підрозділ «Доступ до публічної інформації»)



12.2.3.

Надійшло 105 запитів на інформацію (98 запитів отримано поштою, 1 – факсом, 6 - електронною поштою), з них в 47 випадках – це були фізичні особи, 52 – юридичні особи, 1 – від представника засобів масової інформації та 5 запитів отримано від інших органів виконавчої влади як належному розпоряднику інформації. За наслідками розгляду: по 40 запитам на інформацію було надано роз’яснення, що інформація, яка запитувалась, належить до категорії інформації з обмеженим доступом; у відповідь на 54 запитів – надано запитуєму інформацію; 16 запитів надіслано належному розпоряднику інформації. Всі запити задоволено без порушення встановлених термінів




12.3. Здійснення контролю за наданням адміністративних послуг в Центрах обслуговування платників

12.3.1.

Станом на теперішній час у Запорізькій області відкрито 27 ЦОП, з них 15 ЦОП відкрито у підпорядкованих ДПІ, а 12 - у відділеннях ДПІ. В ЦОПах області надаються 28 безоплатних адміністративних послуг, 7 платних адміністративних .

Територіальними органами області надано 75`663 адміністративних послуг, з них 72`688 адміністративних послуг у ЦОП. Найбільш запитувані у ЦОП адміністративні послуги: видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (надано 34`082 послуг); реєстрація книг обліку розрахункових операцій (надано 5`659 послуг); видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються територіальними органами області (надано 3`366 послуг); видача довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платникам податків, які припиняються / припиняють підприємницьку діяльність (надано 353 послуг); реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (надано 2`279 послуг); реєстрація платника єдиного податку (надано 1`842 послуг) та інші.



Постійно проводиться аналіз та оцінка рівня організації діяльності центрів обслуговування платників. Так, на виконання вимог наказу Міндоходів від 30.09.2013 № 519 постійно проводиться аналіз та здійснюється оцінка рівня організації діяльності центрів обслуговування платників. За результатами оцінювання роботу в 27 ЦОП області оцінено як таку, що відповідає вимогам, установленим відповідними розпорядчими документами

12.3.2.

Організовано та проведено 531 загальних, тематичних, кущових семінарів та практикумів для платників, у тому числі 4 інтернет-семінари

12.3.3.

Розповсюджено 622 вида друкованої продукції для платників загальним накладом 134 тис. примірників

12.3.4.

За звітний період з формування податкової культури проведено 369 заходів з майбутніми платниками податків

12.3.5.

Забезпечено надання до структурного підрозділу АЦСК ІДД реєстраційних документів, необхідних для скасування посилених сертифікатів відкритих ключів підписувачів ГУ МДЗУ у Запорізькій області та формування сертифікатів відкритих ключів працівникам ГУ області




Розділ 13. Організація роботи з громадськістю та засобами масової інформації

13.1.

Територіальними органами області проведено 765 заходів з інститутами громадського суспільства, зокрема: 308 "круглих столів", 399 збори, зустрічей з громадськістю, 41 конференція, 16 громадських слухань, 1 форум

13.2.

Територіальними органами області проводились спільні заходи з громадськими організаціями. Всього проведено 765 заходів

13.3.

З метою забезпечення співпраці з інститутами громадського суспільства, участі громадськості у реалізації державної політики у податковій та митній сфері, налагодження ефективної взаємодії з громадськістю, підвищення рівня прозорості та відкритості діяльності територіальні органи області за участю керівництва ГУ області було проведено 26 зустрічей з представниками бізнесу з актуальних питань оподаткування та діяльності ГУ області

13.4.

Проведено 1 засідання Громадської ради при ГУ області, де розглядались питання діяльності ГУ області, зокрема: «Підсумки та перспективи роботи органів ГУ Міндоходів області, Запорізької митниці в умовах реформування органів Міндоходів та створення Державної фіскальної служби» та «Зміни до Податкового кодексу України відповідно до Закону України від 20.05.2014 № 1275 – УІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оборонно – мобілізаційних питань під час проведення мобілізації». Матеріали висвітлювались у місцевих ЗМІ, на суб-сайті ГУ області та у газеті "Податки і бізнес. Запоріжжя"

13.5.

В друкованих ЗМІ розміщено 505 публікацій позитивного та нейтрального характеру щодо діяльності підрозділів ДФС, на телебаченні – 1875 сюжетів, на радіо – 3655 ефірів з податкової та митної тематики, у мережі Інтернет – 9816 матеріалів. У телепросторі регіону з питань діяльності ГУ області та Запорізької митниці області та роз'яснення норм податкового законодавства створено 23 (92 з повторами) випуски програм: "Маю право", "Наша позиція", "Податки і бізнес" та "В рамках закону", підготовлено 25 номерів газети "Податки і бізнес. Запоріжжя". У зв’язку зі створенням ГУ ДФС протягом IV кварталу проведено організаційні заходи щодо створення Громадської ради при ГУ ДФС у Запорізькій області

13.6.

Проведено 131 прес-конференцію та брифінги, висвітлено 388 публічних заходів актуальних питань оподаткування та діяльності ДФС за участю керівництва ГУ області та Запорізької митниці. Для ЗМІ організовано 13 інтерв'ю та 65 коментарів керівництва регіональних органів області

13.7.

У медіапросторі з питань діяльності підрозділів ДФС ГУ області та підпорядкованими ДПІ всього розміщено 15851 матеріал позитивного та нейтрального характеру

13.8.

Проведено 388 публічних заходів актуальних питань оподаткування та діяльності ГУ області та Запорізької митниці, забезпечено проведення 365 сеансів телефонного зв’язку "гаряча лінія"




Розділ 14. Організація роботи щодо обліку податків та зборів, складання звітності про стан розрахунків платників з бюджетом

14.1.

На запит Запорізької ОДА надавалась інформація щодо фактичних надходжень податків і зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів бюджету

14.2.

Вносились зміни до Податкового репозиторію на підставі наказів та службових листів структурних підрозділів




Розділ 15. Забезпечення упровадження та технічного супроводження інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем,автоматизації процедур

15.1.1.

Забезпечено безперебійну роботу серверного обладнання інформаційних систем та комп’ютерного обладнання автоматизованих робочих місць ГУ області

15.1.2.

Забезпечено безперебійну роботу всіх інформаційних систем та роботу з користувачами інформаційних ресурсів районного рівня

15.1.3.

Згідно Регламенту експлуатації АІС ДПС України на обласному рівні виконувалось щоденне оновлення еталонної схеми довідників з подальшим наданням відповідних змін та доповнень на районний рівень

15.2.1.

Встановлено та передано на районний рівень 2 версії оновлення ПЗ з 1.30.39 по 1.30.40

15.2.2.

Встановлено та передано на районний рівень 1.4.11.0 версію оновлення ПЗ «Ділкон(АСЕДОРР)»

15.2.6.

Забезпечено щоденне отримання інформації з Державної казначейської служби, опрацювання та завантаження до АІС «Податки», надання на районний рівень та розміщення на FTP-сервері ДФС України для завантаження до ІС «Податковий блок»

15.3.

Щоденно надавались консультації з питань інсталяції, оновлення та експлуатації програмного забезпечення; проводився збір та перевірка зауважень від працівників-користувачів ПЗ, що використовується в територіальних органах області. На основі їх аналізу надавалась практична допомога щодо виправлення помилкових ситуацій

15.4.

З метою поетапного підключення користувачів ГУ та митниць ДФС до системи «Управління документами» в ГУ області призначено адміністратора КЗЗ та безпеки




Розділ 16. Здійснення відомчого контролю та внутрішнього аудиту за додержанням вимог законодавства і виконанням службових, посадових обов’язків у відповідних територіальних органах

16.1

Проведено комплексні перевірки та складено відповідні акти перевірок та накази ГУ області

16.2.

Проведено фінансовий аудит та аудит відповідності, про що складено відповідні акти перевірок та накази ГУ області

16.3.

Проведено тематичні перевірки підпорядкованих ДПІ та складено відповідні акти перевірок та накази ГУ області




Розділ 18. Організація планово-фінансової роботи. Матеріально-технічний розвиток

18.1.

Фінансування проводилось в межах затверджених кошторисів з урахуванням відповідних змін протягом 2 півріччя по мірі надходження асигнувань від ДФС України

18.2.

Зміни до кошторису надані до ДФС України відповідними листами

18.3.

Надано на затвердження зміни до штатного розпису обласного апарату до ДФС України відповідними листами

18.4.

Коштів на здійснення заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази ГУ області та підпорядкованих ДПІ, поліпшення умов праці працівників, забезпечення й оснащення сучасними системами зв’язку, всіх видів інженерних комунікацій тощо не виділялося

18.7.

Передача нерухомого майна до сфери (зі сфери) управління ДФС не здійснювалась

18.8.

Коштів на здійснення заходів щодо завершення будівництва, реконструкції та капремонту об’єктів ГУ області та підпорядкованих ДПІ не виділялося

18.9.

Сформовано та підготовлено до передачі 67 архівних справ




Розділ 19. Організація роботи щодо добору, розстановки, професійної підготовки та перепідготовки кадрів

19.2.2.

ГУ області було працевлаштовано 4 молодих фахівці були зараховані до кадрового резерву до територіальних органів області

19.2.3.

Направлено на курси підвищення кваліфікації 93 особи

19.2.4.

В структурних підрозділах апарату ДФС області щотижнево проводиться професійно–економічне навчання. Формування тематики занять професійно-економічного навчання здійснюються з урахуванням питань законодавчо-нормативної бази податкової політики


Начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області




О.А. Кавилін


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка