Інформація про роботу Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Первомайської міської ради Харківської області за 2014/2015 навчальний рік І. Мережа закладу



Сторінка1/7
Дата конвертації28.12.2016
Розмір1.4 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


Поширена інформація

про роботу Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Первомайської міської ради Харківської області

за 2014/2015 навчальний рік

І.Мережа закладу

Педагогічним колективом проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На початок 2014/2015 навчального року в закладі було відкрито 22 класи, із них: 1-4-х - 10 класів, 5-9-х- 10 класів, 10-11-х- 2 класи. Мова навчання – російська.

Станом на 05.09.2014 кількість учнів становила 605 учнів. Середня наповнюваність учнів у класах складала 27,5 чоловік, що на одну людину більше ніж у попередньому році. Протягом поточного навчального року із закладу вибуло 46 учнів : у межах міста 10 учні, в межах району – 1, в межах України –29 , за кордон – 6; випущено із 9-х класів -49 учнів, із 11-го – 35 учнів; прибуло 27 учнів: з м. Харкова -2, з ЗОШ№ 4,1 – 2; з Донецької області – 12, з Луганська область.– 6, з Росії -3, інщі області-2.


Шкільна мережа

2012/2013

2013/2014

2014/2015




Кількість учнів на кінець навчального року

533

554


552


Класів

21

21

22

Середня наповнюваність

25,6

26,4

27.5

Індивідуальне навчання

5

6

5




Організація профільного навчання

10-універсальний

11А - хіміко- біологічний



10 – біотехнологічний

11-універсальний



10-технологічний, 11- біотехнологічний

Відслідковуються такі напрямки профілізації навчання в школі:



- біотехнологічний.

Потребує покращення матеріально – технічна база кабінетів хімії, української мови, а саме: поновлення устаткування, забезпечення реактивами, ТЗН.

У 2014 /2015 навчальному році в школі за індивідуальною формою навчання навчалося 6 учнів, які за станом здоров’я не могли відвідувати школу: Чистов К. (3-Б клас), Кофан Ю. (4-Б клас), Важов Д. (5-Б клас), Глєбова К. (7-Б клас), Солдатенко С. (8-Б клас).

Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, розробленими школою з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей та потреб. Кількість годин визначалася відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.



ІІ. Робота з кадрами (склад, аналіз, робота з молодими спеціалістами, атестація, курсова перепідготовка, соціальний захист педпрацівників тощо).

У своїй роботі колектив школи керувався Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», наказами і листами Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, Харківської академії неперервної освіти, відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Концепцією розвитку школи, Статутом школи, планом роботи школи на 2014/2015 навчальний рік, відповідними документами Президента України, Кабінету Міністрів України.

У 2014 / 2015 навчальному році в школі працювало 44 вчителя, у тому числі директор, заступник директора з навчальної роботи, заступник директора з навчально - виховної роботи, 4 вчителі – сумісники, 2 вихователі ГПД, педагог – організатор, практичний психолог, завідуючий логопедичним пунктом, завідуючий бібліотекою та 22 - обслуговуючого персоналу.

100% педагогічних працівників мають вищу освіту на рівні спеціаліста. Протягом року заклад був забезпечений кадрами.

Педагогічні працівники мають:

а) кваліфікаційні категорії:

- « спеціаліст вищої категорії» - 20 (46%)

- « спеціаліст першої категорії» - 13 (29%)

- «спеціаліст другої категорії» - 5 (11%)

- «спеціаліст» - 6 (14%)

б) педагогічні звання:

- « вчитель – методист» - 6 (14%)

- « старший учитель» - 9 (20%)

в) значком «Відмінник освіти» нагороджено 5 учителів (11%).

Протягом 2014 -2015 навчального року працювало :


  • педагогів пенсійного віку – 6 осіб;

  • технічних працівників -- 3 осіб.

За навчальний рік звільнились 4 вчителі – Логвиненко Н.М., Вороніна Л.М, Таран В.М., Огурцова Л.В.(вихід на пенсію).

Атестація педагогічних працівників

Атестація педагогічних працівників школи здійснювалась у 2014/2015 навчальному році згідно з перспективним планом.

На початку навчального року була створена атестаційна комісія І рівня при Первомайській загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів №5 Первомайської міської ради Харківської області ( наказ від 11.09.2014 р. № 260).

До складу атестаційної комісії входять голова атестаційної комісії, секретар та сім членів атестаційної комісії, між якими розподілені функціональні обов’язки

( протокол засідання атестаційної комісії від 11.09.2014 р. № 1).

Атестаційна комісія працювала за складеним та затвердженим графіком засідань ( протокол засідання атестаційної комісії від 11.09.2014 р. № 1).

Вчитель географії Якубів В.І. 01.10.2014 р. подала заяву про позачергову атестацію.

Вчителями, які атестувалися в поточному році були складені плани самоосвітньої діяльності, погоджені з профспілковим комітетом та затверджені директором школи.

Вивчення професійної діяльності педагогічних працівників, які атестувалися відбувалося протягом навчального року до 15 березня 2015 року шляхом відвідування уроків, позаурочних та позакласних заходів, вивчення навчальних досягнень учнів, ознайомлення з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов’язків, його участі у роботі шкільних та міських методичних об’єднань, конкурсах та інших заходах, пов’язаних з організацією навчально – виховної роботи.

Психологом школи було проведено анкетування з визначення рейтингу вчителів серед колег, батьків та учнів. На кінець І семестру за результатами моніторингу навчальних досягнень учнів був визначений рейтинг вчителів та предметів. Це дало можливість об'єктивно оцінити роботу кожного вчителя, який атестувався.

Вчителі, які атестувалися, протягом даного періоду провели відкриті уроки та позакласні заходи для колег школи і міста:

Овсянникова С.В., вчитель початкових класів, провела 5 відкритих уроків, 2 позакласних заходи для вчителів школи;

Бондар В.Г., практичний психолог – 4 відкритих заняття для вчителів школи, 2 семінари –тренінги для вчителів міста;

Антонова Л.М., вчитель української мови та літератури – 3відкритих уроки та 2 позакласних заходи для вчителів школи;

Рижикова В.О., вчитель початкових класів – 5 відкритих уроків та 1 позакласний захід для вчителів школи; 1 відкритий урок для вчителів міста;

Чишко К.М., вчитель хімії - 3 відкритих уроки та 1 позакласний захід для вчителів школи;

Бордунова Н.Ю., вчитель музичного мистецтва, провела 4 відкритих уроки та 1 позакласний захід в школі; 1 відкритий урок для вчителів міста;

Якубів В.І., вчитель географії - 3 відкритих уроки та 1 позакласний захід для вчителів школи;

Михасько Л.П., вчитель трудового мистецтва - провела 2 відкритих уроки, 1 позакласний захід для вчителів школи;

Рачинський П.А. - 3 відкритих уроки та 1 позакласний захід для вчителів школи; 1 відкритий урок для вчителів міста;

Ковалик О.Б. - 5 відкритих уроків та 1 позакласний захід для вчителів школи; 1 відкритий урок для вчителів міста;

Карпенко О.В., вчитель початкових класів, провела 3 відкритих уроки, 2 позакласних заходи для вчителів школи.

Відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників із змінами, затвердженого наказом МОНмолодьспорту від 20.12.2011 року № 1473, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року за №1255/18550 20 березня 2015 в школі, 08.04.2015 у відділі освіти відбулася атестація педагогічних працівників. Із 11 педагогічних працівників, що атестувались у 2015 році, вчителю географії Якубів В.І. присвоїли кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», трьом педагогічним працівникам підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії». Шістьом педагогічним працівникам підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», двом учителям підтверджено раніше присвоєне педагогічне звання « вчитель- методист», практичному психологу Бондар В.Г. присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», вчителю фізичної культури Ковалик О.Б. присвоєно педагогічного звання « старший учитель»

Моніторинг атестації вчителів за якісним складом

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5

Моніторинг атестації вчителів по кількісному складу свідчить про системність атестації. Кількість педагогів, які проходять атестацію кожен рік становить близько 15 - 20% від загальної кількості працівників. В 2014/2015 навчальному році кількість атестованих вчителів становить менший відсоток у зв’язку з досягненням деяких вчителів пенсійного віку.



Моніторинг атестації вчителів по кількісному складу

Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5

Професійний зріст кожного педагога не можливий без проходження курсової перепідготовки, яка здійснювалась згідно з перспективним планом.

Згідно перспективного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2014/2015 навчальний рік було заплановано десять вчителів.

Курсову перепідготовку пройшли такі вчителі:



  • Стоцька О.А., директор школи , за напрямом «Директори ЗНЗ»;

  • Горбунова Л.М., вчитель біології, за напрямом «Біологія»;

  • Рачинський П.А., учитель фізичної культури, за напрямом «Фізична культура»;

  • Чишко К.М., вчитель хімії, за напрямом «Хімія – біологія»;

  • Рижикова В.О., вчитель початкових класів, за напрямом «Початкові класи»;

  • Бондар В.Г., практичний психолог, за напрямом «Практичні психологи ЗНЗ»;

  • Непочатова Л.В., вчитель початкових класів, за напрямом «Початкові класи»;

  • Михасько Л.П., вчитель трудового навчання, за напрямом «Трудове навчання (технічна праця)»;

  • Рішко Юлія Іванівна, завідувач логопедичним пунктом, за напрямом «Логопеди ЗО».

В червні місяці проходить курсову перепідготовку Мартиненко Н.Г., вчитель історії, за напрямом «Історія».

Шість вчителів початкових класів пройшли спецкурс «Викладання додаткових тем з математики (відповідно до Державного стандарту початкової освіти)».

Чабарай Ю.Ф., вчитель української мови та літератури, пройшла спецкурс «Система розвивального навчання (5 клас)».

Кожен вчитель звітував про проходження курсів та спецкурсів на засіданні міських та шкільних методичних об’єднань.



Моніторинг підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Виходячи з діаграми, можна зробити висновок, що кількість педагогічних працівників, які пройшли курсову перепідготовку, має тендецію зниження. Це пов’язано із звільненням вчителів у зв’язку з виходом на пенсію та прийняттям на роботу молодих спеціалістів.



з/п


ПІБ

Напрям курсової перепідготовки

Термін навчання

№ свідоцтва про проходження курсової перепідготовки

Результати курсової перепідготовки

Фахова контрольна робота

Контрольна робота з ІКТ

Кількість балів (%)

рівень

Кількість балів (%)

рівень

1

Стоцька О.А.

Директори ЗНЗ

29.09 -07.11

2014


155/27

54 (90%)

високий

79,5

(98%)


високий

2

Горбунова Л.М.

Біологія

08.09-17.10

2014


122/04

66 (100%)

високий

65,5

(90%)


високий

3

Рачинський П.А.

Фізична культура

08.09-17.10

2014


123/21

90

(90%)


високий

65,5

(90%)


високий

4

Рижикова В.О.

Початкові класи

03.11-12.12

2014


185/26

92

(92%)


високий

63,5

(84%)


достатній

5.

Чишко К.М.

Хімія і біологія

15.09-24.10

2014


132/23

84

(97%)


високий

68,5

(90%)


високий

6

Бондар В.Г.

Практичні психологи ЗНЗ

10.11-19.12

2014


190/01

35

(70%)


достатній

54,5

(72%)


достатній

7

Непочатова Л.В.

Початкові класи

02.02-13.03

2015


32/21

91

(91%)


високий

81

(95%)


високий

8

Михасько Л.П.

Трудове навчання (технічна праця)

29.09-07.11

2014


157/10

69,5

(92%)


високий

92

(92%)


високий

9.

Рішко Ю.І.

Логопеди ЗО

27.04-05.06

2015


114/24

45 (90%)

високий

69,5 (81,5%)

достатній

Отже, адміністрацією школи приділяється належна увага підвищенню кваліфікації педагогічних працівників. План підвищення кваліфікації на 21.04.2015 виконано в цілому на 90%.

Рекомендації:

1. Посилити контроль щодо організації роботи з підвищення курсової перепідготовки.

2. Забезпечити своєчасне (не рідше 1 разу на 5 років) проходження курсової перепідготовки педагогічними працівниками закладу, дотримуватися вимоги Типового положення про атестацію педагогічних працівників щодо охоплення курсовою перепідготовкою 20 % педагогів щорічно.

3. Проводити діагностику потреби у формах курсів та своєчасно робити заявки на її основі.

4. Вчасно подавати до міського методичного кабінету якісно оформлені заявки на курси підвищення кваліфікації.

5. Щомісячно до 20 числа узгоджувати кандидатуру педагога, яку буде відряджено на курси підвищення кваліфікації в наступному місяці, своєчасно вносити відповідні корективи до списків педагогічних працівників у зв’язку з кадровими змінами.

6. Проводити аналіз результативності курсової перепідготовки під час тематичних, фронтальних вивчень, атестації педагогічних працівників.

7. Добиватись виконання плану курсової перепідготовки закладу.



Робота з молодими спеціалістами

Одним із напрямків методичної роботи школи була організація роботи з молодими спеціалістами, завдання якої - надання необхідної допомоги вчителям в оволодінні методикою викладання свого предмета, володіння інноваційними формами і методами навчання, впровадження в практику адаптивної системи навчання та виховання на основі інформатизації й комп’ютеризації (наказ по школі від 29.08.2015 № 196 «Про організацію роботи з молодими і малодосвідченими спеціалістами»).

В школі працюють чотири молодих спеціаліста під наставництвом досвідчених педагогів вищої категорії:


  • вчитель української мови та літератури Чабарай Юлія Федорівна, наставник Золотухіна Н.Ф.;

  • вчитель історії Чернега Іван Володимирович, наставник Мартиненко Н.Г.;

  • вчитель англійської мови Шемет Анна Володимирівна, наставник Кіч М.М.;

  • вчитель початкових класів Гончарова Тетяна Миколаївна, наставник Соловйова О.О.

Чабарай Ю.Ф. закінчила, Дніпропетровський Національний університет ім. О.Гончара, факультет української філології та мистецтва за спеціальністю українська мова та література, в 2012 році; Чернега І.В. – Харківський державний університет ім. Каразіна, історичний факультет за спеціальністю історія, в 2012 році, Шемет А.В. - Харківський національний педагогічний університету ім. Г.С.Сковороди, філологічний факультет за спеціальністю мова і література (англійська, німецька) в 2013 році; Гончарова Т.М. - Харківський національний педагогічний університету ім. Г.С.Сковороди факультет початкового навчання за спеціальністю початкова освіта в 2012 році.

Адміністрація школи згідно з графіком відвідувала уроки та позакласні заходи вчителів, надавала методичну допомогу. Було відвідано 20 уроків, проведено аналіз всіх етапів уроку, зверталась увага на структуру уроку, на оцінювання учнів за 12 бальною системою. Уроки молоді вчителі проводять в основному на середньому та достатньому науково - методичному рівнях, зрідка на високому. Вони створюють належні морально психологічні, гігієнічні та естетичні умови. Заслуговує на увагу робота вчителя Чабарай Ю.Ф. з вироблення культури навчальної праці. Структурні частини уроку відзначаються логічним взаємозв’язком, які оптимально витримані часово.

Вчителі впроваджують інноваційні технології, диференційоване навчання. Гончарова Т.М. створює належні морально психологічні, гігієнічні та естетичні умови. Структурні частини уроку відзначаються логічним взаємозв’язком, які оптимально витримані часово. Велику увагу молодий вчитель надає позакласній роботі. Гончарова Т.М. підготувала і провела позакласний захід під час тижня «Молодшого школяра» у школі з теми «Математична вікторина», де учні розвивали кмітливість, увагу, логічне мислення, творчі здібності, культуру поведінки. Вчитель прищеплює учням любов до навчання.

Чернега І.В. під час своїх уроків використовує оптимальні прийоми та методи навчання: ТЗН, ігрові, інтерактивні. Здійснює диференційований підхід до навчання, розвиває творчі здібності дітей, пізнавальну активність.

Чабарай Ю.Ф. оптимально поєднує індивідуальні та групові форми навчальної роботи. Головна увага направлена на формування в учнів навичок грамотного письма розвитку мислення та мовлення учнів.

На своїх уроках англійської мови Шемет А.В. використовує багато наочності, ігрових моментів, використовує ІКТ та аудіо матеріали з теми уроку. Вона вміє викликати інтерес учнів та загострити іх увагу на уроці за допомогою наочності та взаєморозуміння з учнями, також володіє методикою складання поурочних планів, вдало використовує додаткові джерела інформації, на своїх уроках намагається застосовувати сучасні форми навчання: робота в групах, індивідуальна і самостійна робота.

Спокійний темп уроку, уважне, добре ставлення до учнів у поєднанні з вимогливістю має значний виховний вплив на школярів.

Отже, аналіз відвіданих уроків показав, що вчителі працюють над впровадженням у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій: індивідуальні, групові, парні; спільної проблемно-пошукової діяльності учителя та учнів (діалог, евристична бесіда), інтерактивних вправи «Відкритий мікрофон», «Карусель», «Асоціативний кущ»). Також використовують тестові завдання, різні види карток, таблиці, систематично ведуть облік і контроль знань, будують вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Слід відзначити, що процес навчання відбувається в умовах постійної взаємодії учнів, уроки будуються на діалогічній основі зі створенням ситуації успіху для кожної дитини.

Під час аналізу уроку вчителям надавалися рекомендації щодо підвищення свого методичного та фахового рівня, поступового переходу на конструктивно-творчий рівень навчання учнів, підвищення результативності навчального процесу.

Чабарай Ю.Ф., Чернега І.В., Шемет А.В., Гончарова Т.М. відвідували уроки та позакласні заходи своїх наставників, уроки інших вчителів, вчилися робити їх аналіз.

Наставниками молодих педагогів на початку року були складені плани роботи з молодим спеціалістами на 2014/2015 навчальний рік. Була надана допомога при складанні календарного планування, тематичних контрольних робіт та самостійних робіт. Систематично надавались методичні консультації з різноманітних питань. Особливу увагу звернули на опрацювання Державного стандарту у відповідних галузях.

Протягом навчального року молоді вчителі підвищувала свій методичний рівень, брали активну участь в роботі шкільних та міських методичних об’єднаннях, виступали з доповідями на міських методичних об’єднаннях, аналізували уроки, висловлювали власну точку зору, розробляли моніторингові дослідження (за окремими темами, веденням зошитів, за результатами семестрового та річного оцінювання). Брали активну участь у підготовці учнів до участі у І та ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, їх учні брали участь в різноманітних учнівських конкурсах « Кришталева сова», «Соняшник», тощо.

Молоді педагоги за 2014/2015 навчальний рік роботи проявили себе працьовитими, відповідальними, чемними, добросовісним, вимогливими до учнів вчителями. Мають авторитет серед вчителів та учнів, гарні перспективи на майбутнє.

  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка