Інформація про хід виконання у І півріччі 2014 року Програми соціально-економічного розвитку міста Старокостянтинова на 2014 р



Сторінка1/4
Дата конвертації02.01.2017
Розмір0.57 Mb.
  1   2   3   4
Інформація

про хід виконання у І півріччі 2014 року Програми соціально-економічного розвитку міста Старокостянтинова на 2014 р.
Протягом І півріччя 2014 року виконавчим комітетом міської ради з метою виконання завдань та заходів передбачених у Програмі соціально-економічного розвитку міста Старокостянтинова на 2014 р (далі Прорама), яка затверджена рішенням 39 сесії міської ради від 25 квітня 2014 року № 10 проводилась робота спрямована на забезпечення його комплексного розвитку, належного життєвого рівня населення та збереження стабільної суспільно-політичної ситуації. Особлива увага приділялася роботі із з суб’єктами господарювання по відновленню їх діяльності, вирішенню проблемних питань для стабільної роботи промислових підприємств, підприємств сфери послуг та торгівлі, і на цій основі наповнення бюджету та фінансування передбачених Програмою заходів.

Найбільш актуальні для міста питання розглядалися на сесії міської ради, засіданнях виконавчого комітету міської ради та відповідних нарадах.

Проводився аналіз динаміки рейтингових показників соціально-економічного розвитку міста. Значна увага приділялася здійсненню роботи щодо поліпшення показників, які погіршилися або мають низькі значення.

Завдяки проведеній роботі зупинено цілий ряд негативних тенденцій в економіці та соціальній сфері.




  1. Підвищення конкурентоспроможності економіки

та покращення інвестиційного клімату


    1. Створення сприятливого бізнес-середовища




      1. Дерегуляція та бізнес-середовище

Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі Центр) утворено рішенням 32 сесії міської ради від 27 червня 2013 року №2. Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 1 листопада 2013 року.

Рішенням виконавчого комітету міської ради від 13 лютого 2014 року №48 затверджено 113 адміністративних послуг, які надаються у центрі надання адміністративних послуг, 54 послуги з яких є документами дозвільного характеру

Адміністраторами дозвільного центру заведена нормативна документація, яка необхідна для роботи дозвільного центру, відпрацьований методичний матеріал, довідники, зразки документації, які необхідні для видачі документів дозвільного характеру. Ведеться прийом громадян, щодо надання документів дозвільного характеру, організована взаємодія представників Дозвільних органів при роботі їх в одному приміщенні. Виконані заходи з підготовки, щодо введення в дію реєстру дозвільних документів.

Рішенням виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради від 12.12.2013 року № 474 затверджений план діяльності з підготовки регуляторних актів виконавчим комітетом у 2014 році, який оприлюднений в газеті «Наше місто» № 51 (517) від 19.12.2013 року.

У І півріччі 2014 року виконавчим комітетом міської ради підготовлений та прийнято 2 регуляторни акти:

1. «Про затвердження Положення про порядок погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг на території м.Старокостянтинів». Для одержання зауважень та пропозицій проект даного регуляторного акту був розміщений в газеті «Наше місто» № 10 (528) 06 березня 2014 року. 24 березня 2014 року відбулися громадські (інформаційні) слухання з обговорення проекту даного регуляторного акту. Рішенням виконавчого комітету від 24.04.2014 року № 170 затверджено Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів сфери обслуговування на території м. Старокостянтинів.

2. «Про встановлення вартості проїзду пасажирів на міських маршрутах загального користування в м. Старокостянтинів». Для отримання зауважень та пропозицій проект даного регуляторного акту був розміщений в газеті «Наше місто». 30 квітня 2014 року відбулися громадські слухання з обговорення проекту даного регуляторного акту. Рішенням виконавчого комітету від 23 травня 2014 року №187 встановлено вартість проїзду пасажирів на міських маршрутах загального користування в м. Старокостянтинів» в розмірі 3,00 грн.


  • Проблеми

  • недостатнє фінансування з державного бюджету заходів для забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг.



      1. Підтримка та співпраця з підприємництвом

В сфері малого бізнесу міста станом на 01.07.2014 року зареєстровано 178 малих підприємств та 2753 фізичних осіб - підприємців. За січень - червень 2014 року зареєструвалось 61 фізична особа - підприємць та 116 осіб припинили свою підприємницьку діяльність.

За січень – червень 2014 року малим бізнесом сплочено податків 6530,3 тис. грн., що складає 9,4% від загальних надходжень до місцевого бюджету та 32,3% до власних доходів бюджету міста та становить 113% до надходжень відповідного періоду 2013 року.

Виконавчий комітет міської ради постійно здійснює заходи щодо розширення і вдосконалення мережі підприємств торгівлі та побутового обслуговування населення, надаються дозволи суб’єктам підприємницької діяльності на розміщення об’єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування в місті. Станом на 01.07.2014 року в місті нараховується 204 стаціонарних підприємства торгівлі, 30 об’єктів громадського харчування, 135 об’єктів побутового обслуговування та 416 об’єктів дрібно-роздрібної мережі. В місті функціонує 2 ринки: ринок «Анастасія» та ринок КП «Райкоопринкторг». Ринок «Анастасія» розташований по вул. Миру 19/2 розрахований на 346 на торгівельних місць, загальна площа ринку 1,7 га, працює щоденно. Ринок КП «Райкоопринкторг» розрахований на 655 торговельних місць площею 1,7 га, працює три рази на тиждень – четвер, субота та неділя. На ринку працює м'ясний та молочний павільйони.

Одним із головних пріоритетів служби зайнятості є працевлаштування незайнятого населення. Міськрайцентром зайнятості активно розроблюються і впроваджуються заходи з метою створення сприятливих умов для реалізації конституційного права громадян на підприємницьку діяльність.

Протягом січня – червня 2014 року забезпечено надання одноразових виплат допомоги по безробіттю для зайняття підприємницькою діяльністю для 13 осіб на суму 162,1 тис. грн., складено бізнес – плани. Основними напрямками організації підприємницької діяльності безробітних завдяки отриманню одноразової допомоги є торгівля, надання перукарських послуг та манікюру та інше.

– Проблеми.

- недосконалість законодавчої бази щодо державної підтримки малого підприємництва;

- відсутність виваженої державної політики підтримки вітчизняного виробництва та захисту внутрішнього споживчого ринку в умовах членства України в СОТ;

- недосконала фінансова політика Національного банку України щодо розбудови ринку банківських послуг та формування умов для зацікавленості комерційних банків у наданні суб’єктам малого підприємництва дешевих кредитних ресурсів;

- відсутність фінансування заходів Програми розвитку малого і середнього підприємництва з місцевого бюджету.



    1. Використання інвестиційного потенціалу та ресурсів

      1. Збільшення капіталовкладень у розвиток міста

Значна увага виконавчим комітетом міської ради приділяється спрямуванню інвестицій в економіку міста.

У січні-червні 2014 року в економіку міста за рахунок усіх джерел фінансування спрямовано 18248,0 тис.грн. капітальних інвестицій. У порівнянні з минулим роком капітальних інвестицій освоєно на 3628,0 тис.грн. , або на 16,6 % менше.

Найвагомішу частку капітальних інвестицій спрямовано на придбання машин і обладнання та у житлове будівництво.

У І півріччі 2014 року виконавчим комітетом міської ради спільно із підприємствами, установами, організаціями проводилася наступна робота:

ДП «Старокостянтинівцукор» - модернізація виробництва, встановлення нового обладнання;

ПП «Агросервіс» - придбання с/г техніки;

розроблені резюме ПАТ «Старокостянтинівський завод ковальсько-пресового устаткування» та ТОВ «Блок Майстер Україна», які розповсюджується серед потенційних інвесторів.

В управлінні економіки створений перелік об’єктів соціально-культурного та житлово-комунального призначення міста Старокостянтинів, на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт яких необхідно першочергове залучення коштів державного , обласного та місцевого бюджету.

Направлені пропозиції Хмельницькій обласній державній адміністрації, Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України , щодо фінансування у 2014 р. центральними органами виконавчої влади – головними розпорядниками бюджетних коштів інвестиційних проектів, спрямованих на розв’язання найбільш актуальних проблемних питань міста.

Для участі у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування, який оголошено Державним фондом сприяння місцевому самоврядуванню в Україні підготовлено та подано п’ять проектів: «Соціальне таксі», «Охорона навколишнього природного середовища та забезпечення санітарних норм», «Будівництво сучасних дитячих та спортивних майданчиків», «Надання послуги захисного проживання для жертв насилля в сім’ї», «Сім’я без насилля».

– Проблеми.

не передбачені в повному обсязі кошти державного бюджету для реалізації інвестиційних проектів соціально-економічного розвитку: для будівництва, капітального ремонту та реконструкції об’єктів соціально-культурного та житлово-комунального призначення м.Старокостянтинів;

обмеженість державних інвестиційних ресурсів для реалізації заходів соціально-економічного розвитку міста програм у житлово-комунальному господарстві;

обмежені фінансові можливості підприємств та організацій та населення міста.



1.2.2. Створення умов для залучення продуктивних іноземних інвестицій

Прямі іноземні інвестиції в економіку міста станом на 01 липня 2014 року становили 3480,4 тис.дол. США і зменшилися порівняно з початком 2014 року на 484,7 тис.дол.США.. Основна причина: курсова різниця при перерахунку обсягу інвестицій підприємств унаслідок зміни курсу національної валюти відносно іноземної валюти.

Іноземні інвестиції в економіку міста спрямували наступні підприємства: ТОВ «НУСП «Верват Україна ЛТД»; ТОВ «Рабенштайнер»; СП «Петротранс»; ТОВ «Промислові засоби захисту»; ТОВ «Автопарк-Старокостянтинів»; ТОВ «УКП «Руслан і В»; ТОВ «А-Зета»; ТОВ «Скарбниця вина»; ТОВ «Мегатекс Індастріал», ТОВ «Строймайстер», ТОВ «Голондська сироварня «Молендам».

1.2.3. Ефективне використання комунальної власності

Передача в оренду комунального майна здійснюється на конкурсній основі. За І півріччя 2014 року проведений 1 конкурс на право оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, за результатами якого в оренду передано приміщення площею 14,8 кв. м.

Станом на 01.07.2014 року нараховується 49 діючих договорів оренди комунального майна, по 2-х з них орендна плата надходить до міського бюджету, по 47 - на рахунки відповідних балансоутримувачів. До міського бюджету надійшло орендної плати на суму 33,7 тис. грн., на рахунки балансоутримувачів – 120,6 тис. грн. Орендна плата розраховується відповідно до Порядку розрахунку орендної плати за комунальне майно та пропорції її розподілу, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 15.12.2011 року №598.

Ведеться постійний контроль за сплатою орендної плати та термінами дії договорів оренди приміщень нерухомого майна, що належать до комунальної власності. Максимальний термін дії договорів оренди – 3 роки.

Протягом І півріччя 2014 року приватизація нерухомого комунального майна територіальної громади міста не здійснювалась.

Відповідно до рішень 39 сесії міської ради від 25 квітня 2014 року №№14, 15, 16 до комунальної власності територіальної громади міста Старокостянтинів прийнято наступні об’єкти:

- дитячий майданчик, розташований по вул.Франка, 37 в м.Старокостянтинів, балансовою вартістю 117194,54 грн. (без ПДВ);

  дитячий майданчик, розташований на мікрорайоні Вокзал-ІІ (біля залізничної станції Старокостянтинів-2 по вул.Гончара, 4 (колишня вул.Ворошилова, 4)) балансовою вартістю 96315,77 грн. (без ПДВ);

- фонтан, розташований у мікрорайоні Вокзал-ІІ м.Старокостянтинів (біля залізничної станції Старокостянтинів-2 по вул.Гончара, 4 (колишня Ворошилова, 4)), балансовою вартістю 7161,09 грн. (без ПДВ).

Рішеннями 40 сесії міської ради від 04 червня 2014 року №№11, 28, 29, 30 надано згоду на безоплатне прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Старокостянтинів таких об’єктів:

- 13 лічильників теплової енергії;

- дитячого садочку-ясел (профілакторію) військового містечка №1, розташованого по вул.Миру, 1/16;

- гуртожитку військового містечка №1, розташованого по вул.Миру, 1/40;

- будівлі, розташованої по вул.Миру, 1/3.

Станом на 01.07.2014 року в статусі безхазяйного майна обліковується 2 об’єкти нерухомого майна:

- гуртожиток по вул.Кривоноса, 1;

- нежитлова будівля по вулЖукова, 11/1.

– Проблеми.

- нестача коштів на утримання та ремонт об’єктів нерухомого майна;

- нестача коштів на оформлення документів про право власності на об’єкти нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста;

- низька інвестиційна привабливість об’єктів комунальної власності, які надаються в оренду;


    1. Міжнародна інтеграція і співпраця, міжрегіональне співробітництво

1.3.1. Розвиток міжнародного, міжрегіонального співробітництва

Діяльність виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради у сфері міжнародного співробітництва спрямована на формування позитивного іміджу міста, підтримку та розвиток зарубіжних відносин у суспільно-політичній, культурній та економічних сферах.

17 травня 2014 року проведено Єдиний День інформування населення міста на тему «Україна – ЄС: реалії та перспективи» та святковий концерт «Музика ширих сердець», присвячений Дню Європи

У засобах масової інформації висвітлювалася інформація щодо ЄС, перспектив європейської інтеграції, розміщувалися інформаційно - пізнавальні публікації щодо НАТО.

З метою проведення системної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учнівської молоді з питань європейської інтеграції України, популяризації пам’яток культурної спадщини України та країн Європи у загальноосвітніх навчальних закладах міста Старокостянтинова було проведено ряд заходів, а саме:


  • у міській бібліотеці для дорослих 16.05.2014 року проведено день інформації «Із золотого фонду бібліотеки»;

  • у міській бібліотеці для дорослих та дітей 16.05.2014 року проведено огляд літератури «Європа і Україна: шляхи і пропозиції»;

  • у міській бібліотеці для дітей проведено літературну мандрівку «Чарівними стежками казок Європи»;

  • у загальноосвітніх навчальних закладах міста Старокостянтинова проведено:

  • огляди тематичних книжково-ілюстрованих виставок “День Європи в Україні та країнах Європейського Союзу”, «Інтеграційні процеси в Європі та місце України в них»;

  • відкриті уроки, тематичні лекції, бесіди, години інформування про ЄС та європейську інтеграцію України;

  • віртуальні мандрівки країнами Європи;

  • випуск шкільної тематичної газети, присвячений Дню Європи;

  • конкурс – захист учнівських письмових робіт та конкурс дитячих малюнків;

  • інтегровані уроки літератури про видатних письменників, музикантів та поетів країн Європейського Союзу;

  • заочні мандрівки «Подорожуємо країнами Європейського Союзу»;

  • проведено фізкультурно-спортивні змагання, присвячених відзначенню Дня Європи:

  • дні європейського шкільного спорту (змагання, велопробіги, естафети тощо), інтелектуально-спортивні ігри, день футболу.

З метою співпраці, зміцнення порозуміння та дружби між народами 20.12.2013 року підписаний меморандум про співробітництво між м.Старокостянтинів, Хмельницької області, Україна та м.Хобі, Грузія. У грудні 2013 року делегація на чолі з головою правління Хобского району Кардавою Мамукою відвідала м. Старокостянтинів.

На даний час вирішується питання встановленя двосторонніх економічних і торгових відносин між суб’єктами господарювання,.



1.3.2. Нарощування експортного потенціалу

За статистичними даними станом на 1 липня 2014 року обсяги експорту зовнішньої торгівлі товарами в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилися на 38,3 % та становили 4517,5 тис.дол. США, обсяги імпорту товарів зменшилися на 44,7% та становили 7312,5 тис.дол.США. Від’ємне зовнішньоторгівельне сальдо становить – 2795 тис.дол. США.

Інформація про експортні можливості підприємств м.Старокостянтинова розміщена на офіційному сайті виконавчого комітету Старокостянтиніської міської ради.

Основні підприємства - експортери: ПП «Укрпродекспорт».

Основні підприємства – імпортери: ТОВ «Інтеравто СП», ТОВ «Автобум 2010», ПП «Лідер А».

Крім того, експортно-імпортні операції здійснювали такі підприємства, як ДП “Старокостянтинівське лісове господарство”, ТОВ “Рабенштайнер”, ТОВ “Нідерландсько-Українське спільне підприємство “Верват Україна ЛТД».



1.4. Збільшення надходжень до бюджетів та фінансова стабільність

За 1 півріччя 2014 року до бюджетів усіх рівнів мобілізовано 62447,5 тис.грн податків та платежів, що складає 108,9% від надходжень за відповідний період минулого року (+5035,4 тис.грн.), при цьому надходження до державного бюджету склали 112,1% від минулого року (+1953,3 тис.грн.). Забезпечено надходження єдиного соціального внеску в сумі 93770,3 тис.грн., що складає 105,4 % від доведеного завдання 88952,2 тис.грн.

Підприємствами міського підпорядкування забезпечено надходження до Зведеного бюджету в сумі 45975,6 тис.грн., в т.ч. до Державного бюджету – 16381,3 грн, до місцевих бюджетів усіх рівнів –29594,3 тис.грн.

По податках, що контролюються державною податковою службою забезпечено виконання бюджетних призначень міста по надходженнях загального фонду, затверджених радами відповідного рівня, на 107 %, при завданні 21581,0 тис.грн. фактичні надходження склали 23091,5 тис. грн. ( у відсотках що зараховуються до бюджету міста), темпи росту до минулого року 109,4 % (+1975,7 тис.грн.).

Виконання бюджетних призначень в значній мірі залежить від надходження сум податку з доходів фізичних осіб. По даному податку при розрахункових показниках по місту 15916,1 тис.грн., фактичні надходження склали 17579,7 тис.грн, виконання завдання становить 110,5%, темпи росту до минулого року 113,2 % (надходження минулого року склали 15533,8 тис.грн.).

По єдиному податку за 1 півріччя 2014 року при розрахункових показниках – 2714,5 тис.грн., фактично надійшло 2850,7 тис.грн., забезпечено виконання на 105,0 % (+136,2 тис.грн.), темпи росту 127,9 % (+622,7 тис.грн.).

Також одним із основних податків, що формує надходження до бюджету є плата за землю.При розрахункових показниках по місту 2213,2 тис.грн., надходження склали 2284,5 тис.грн., відсоток виконання становить 103,2 % , при цьому забезпечено темпи росту до відповідного періоду минулого року 102,3% (+51,5 тис.грн).

Станом на 01.07.2014 року до бюджету міста надійшло платежів на суму 69432,0 тис.грн., що становить 48,3 % річних планових показників та 103,5% до фактичних надходжень відповідного періоду минулого року.

До загального фонду бюджету надійшло 58724,9 тис.грн. (разом з трансфертами), що становить 47,5 % річних планових показників, 94,8 % до плану на звітний період та 95,2 % до фактичних надходжень відповідного періоду минулого року, в тому числі:

- власних доходів бюджету міста надійшло 20213,6 тис.грн., що становить 49,2 % річних планових показників, 109,5 % до плану на звітний період та 108,9 % до відповідного періоду минулого року.

- дотації з державного бюджету надійшло 9994,9 тис.грн., що становить 47,6% до річних планових показників, 95,9 % до плану на звітний період та 63,9% до відповідного періоду минулого року.

- субвенцій з Державного бюджету по загальному фонду надійшло 28516,4 тис.грн., що становить 46,3% річних планових показників, 86,2 % до плану на звітний період та 103,7% до відповідного періоду минулого року.

До спеціального фонду бюджету міста надійшло 10707,1 тис.грн (разом з трансфертами), що становить 53,4 % до річних планових призначень та 199,0 % до надходжень відповідного періоду минулого року. Власних доходів без трансфертів надійшло 3157,7 тис.грн., що становить 35,2 % до річних планових призначень та 117,3 % до надходжень відповідного періоду минулого року. В тому числі до бюджету розвитку надійшло коштів в сумі 3011,1 тис.грн., що становить 37,8% до планових показників на рік та 133,7 % до відповідного періоду минулого року,

За 6 місяців 2014 року видаткова частина загального фонду бюджету міста становить 63804,0 тис.грн. або 51,1% річного плану.

56468,3 тис.грн. або 88,5% усіх видатків загального фонду бюджету спрямовано на утримання установ соціальної сфери та соціальні програми, в тому числі:

освіта – 24684,8 тис.грн. або 54,4% до річного плану;

соціальний захист та соціальне забезпечення –28936,2 тис.грн. або 45,8% річного плану;

культура – 2308,5 тис.грн. або 61,8% річного плану;

фізкультура і спорт –538,8 тис.грн або 40,6% до річного плану;

Видатки бюджету міста на оплату праці становлять 27837,9 тис.грн. на харчування –1302,8 тис.грн., оплата енергоносіїв та комунальних послуг – 2735,9 тис.грн..

Проводилась робота, направлена на виконання доведених показників планової нормативної бази надходжень, забезпечення максимальної сплати нарахованих сум податків та розширення фактичної бази оподаткування за рахунок контрольно-перевірочної та оперативної роботи.

Розпорядженням міського голови від 13.03.2014 року №80/2014-р затверджено заходи щодо забезпечення надходжень до бюджету міста у 2014 році та економного і раціонального їх використання.

В кожній бюджетній установі визначено працівника, відповідального за дотримання режиму економії.

Проводиться постійний контроль за цільовим, ефективним та економним витрачанням бюджетних коштів головних розпорядників бюджетних коштів. Капітальні видатки плануються лише при наявності проектно–кошторисної документації, комплексної експертизи з урахуванням соціальної важливості об»єкта.

З метою аналізу та покращення результатів фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання, закріплення та нарощування позитивних тенденцій у фінансово-господарській діяльності підприємств, недопущення їх збиткової діяльності та нарощування збитків з початку 2014 рокуі проведено 2 засідання робочої групи з питання відновлення платоспроможності суб’єктів господарювання, на якому заслухано 3 керівників підприємств. . Керівникам рекомендовано вживати заходи по ліквідації збитків та виходу підприємств із кризового стану.

Проблеми

наявність значної кількості законодавчо встановлених пільг, компенсацій і гарантій населенню, незабезпечених бюджетними ресурсами;

нарахування розміру заробітної плати найманим працівникам нижчого законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати та прожиткового рівня.

2. Сталий економічний розвиток
2.1. Модернізація реального сектору економіки міста

2.1.1. Продуктивне використання промислового потенціалу

Обсяги реалізації промислової продукції у І півріччі 2014 р. склали 321904,3 тис..грн. , що становить 98,8% у порівнянні до відповідного періоду 2013року.. В обсягах реалізованної промислової продукції 72,8% складає продукція харчової промисловості. Обсяги реалізації промислової продукції збільшили ДП «Старокостянтинівський молочний завод», ДП «Старокостянтинівський завод ЗБШ», ТОВ «Старокостянтинівцукор», ДП «Старокостянтинівське лісове господарство».

Власну систему якості на відповідність державному стандарту ISO 9001-2001 сертифікувало 4 промислових підприємства: ДП «Старокостянтинівський молочний завод», ДП «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал». ТОВ «Блок Майстер Україна», ТОВ «Агромоторсервіс».

З початку 2014 року проведені зустрічі міського голови з керівниками ДП «Старокостянтинівський завод ЗБШ», ПАТ «Старокостянтинівський завод ковальсько-пресового устаткування», ТОВ «Блок Майстер Україна», для вирішення питання збільшення обсягів виробництва, пошуку замовлень та укладення контрактів на реалізацію продукцію, залучення інвесторів.

Промислові підприємства постійно відвідуються міським головою та його заступниками.

Керівники промислових підприємств запрошуються для участі у нарадах , комісіях при виконавчому комітеті міської ради, на засідання сесії міської ради..

Щомісячно узагальнюється та аналізується статистична інформація про обсяги виробництва та реалізації промислової продукції. Проводиться порівняльний аналіз із аналогічними показниками інших міст та районів Хмельницької області

Розроблені резюме ПАТ «Старокостянтинівський завод ковальсько-пресового устаткування» та ТОВ «Блок Майстер Україна» , які розповсюджується серед потенційних інвесторів

– Проблеми.

-  відсутність замовлення на виробництво продукції ПАТ «Старокостянтинівський завод КПУ», пошук інвестора та відновлення роботи підприємства;

-  зменшення замовлення на виробництво продукції ТОВ «Блок Майстер Україна», ТОВ «Агромоторсервіс»;

-  зменшення ринку збуту продукції (у 2014 році не здійснюється реалізація продукції до АР Крим та східні області України) ДП "Старокостянтинівський молочний завод";

-  зменшення виробництва продукції ДП "Старокостянтинівський завод ЗБШ" (залізобетонні шпали, інші конструкції) через зменшення замовлення Укрзалізницею, відсутність фінансування;

  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка