И'мі ністерство юстиції України Директору Кіровської зош І iii ступенів



Скачати 83.49 Kb.
Дата конвертації30.12.2016
Розмір83.49 Kb.
.И'мі ністерство юстиції України


Директору Кіровської ЗОШ І - III ступенів

Стасюк З.В.
мРг Миколаївське районне 6* управління юстиції


від


54036, м. Миколаїв, вул. Очаківська 142 Тел/факс 48-12-18

На

І Про проведену перевірку стапу\

правової освіти





Відповідно до плану роботи Миколаївського районного управління юстиції 19 травня 2011 року було проведено перевірку виконання Кіровської ЗОШ І - III ступенів стану організації правової освіти.

За результатами перевірки направляємо довідку перевірки. Про виконання рекомендацій необхідно повідомити Миколаївське районне управління юстиції в місячний термін з дня отримання довідки перевірки.










М.М. Приходько
Додаток: на 4 арк.

Начальник Миколаївського районного управління юстиції



Вик. Ханін А.С. 48-12-18

ДОВІДКА

проведення перевірки стану правового виховання в Кіровській загальноосвітній школі І - III ступенів

19.05.2011 р. м. Миколаїв

На виконання Положення «Про районні, районні у містах., міські (міст обласного значення), міськрайонні управління юстиції», Указу Президента України від 18.10.2001 р. № 992/2001 «Про Національну програму правово! освіти населення» та згідно плану роботи, головним спеціалістом. Миколаївського районного управління юстиції Заволокіною О. П. та спеціалістом. Миколаївського районного управління юстиції Ханіном А. С 19.05.2011р. здійснено перевірку стану правоосвітньої діяльності в Кіровській ЗОШІ - III ступенів (далі - школі).

Директор школи Стасюк Зоя Василівна, освіта вища педагогічна, в 1980 ропі закінчила фізико-математичний факультет Миколаївського державного педагогічного інституту ім. В.Р. Бєлінського.

Також за правоосвітню діяльність в школі відповідає: -Лебедева О.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи, освіта вища; - Бабійчук Г.В. - вчитель історії та правознавства, освіта вища.

Правоосвітня діяльність містить в собі викладання правових дисциплін в обсязі шкільної програми, визначеної навчальним планом закладу і організовується вчителями суспільно - політичних дисциплін. Для учнів 3-4 класів викладаються предмети в рамках програми «Я і Україна» (1 год./тиждень та 35 год./рік), для учнів 9 класів - «Правознавство» (1 год./тиждень та 70 год./рік), для учнів 10 класу - «Громадянська освіта» (35 годин на рік), для учнів 11 класу - «Людина і суспільство» (35 годин на рік).

В школі правові дисципліни викладаються в кабінеті історії та права, де розміщено державну символіку, юридичну та тематичну літературу з правових питань. В кабінеті в наявності куточок правознавства, де розміщено Конституцію України, підручник «Ми громадяни України», підручник «Народна Конституція», підручник «Кримінальне право України» тощо.

В коридорі школи розміщено такі інформаційні стенди: «Права людини», з державною символікою України, «Конвенція ООН про права дитини» (в малюнках), стенд служби зайнятості Миколаївського району.

В наявності бібліотеки є велика кількість правової та методичної літератури: Конституція України, Конституція для школярів, підручники з дисципліни «Правознавства», «Кожна дитина має право...» Мовчун А., «Юридичні консультації» Паливода В., «Співпраця вчителів, батьків, учнів з превентивного виховання» Слива Л.І., «Дитина має права людини» Куриленко О., «На терезах Феміди» Козак М.В., «Батькам про права дитини» Шишлова Н., Юридична енциклопедія (в 6 томах), Конституція України для школярів та інші.

Також у школі діє правовий гурток «Закон і ти», керівник якого Бабійчук Г.В. Метою гуртка є виховання учнівської молоді засобами гуманітарного права, уважне ставлення до навколишнього світу, до себе та української держави, розширення і поглиблення знань з правознавства, історії, етики. Завданнями гуртка є: залучення учнів до правової пошукової роботи, набуття додаткових знань в сфері міжнародного права, конституційного права, адміністративного права та кримінального права, підвищення загальноосвітнього рівня школярів, освоєння основних освітніх програм. На заняттях розглядаються різноманітні правові питання, проводяться різноманітні ділові ігри, відео-заняття з вивчення кримінальних ситуації та інше. План роботи гуртка затверджено 22.09.2010 року та заплановано проведення таких уроків: «Закон у дії» (02.02.11), «Забезпечення правосуддя» (16.03.11), «Розглядаючи гуманітарні вчинки» (20.10.11), «Етика проведення гуманітарних дій» (04.05.11) та інші.

Планами виховної роботи класних керівників на 2010 - 2011 рік передбачено проведення правоосвітніх уроків на різні правові теми: година спілкування «З ким поведешся...», кіноурок «Правопорушення. Кримінальна відповідальність», фільм-лекція «Сповідь наркомана», фільм-лекція «Правда про наркотики», година спілкування «Правова абетка», круглий стіл «Перше і останнє знайомство з кримінальним кодексом» тощо, проводиться робота з батьками учнів. Також у школі проводяться тематичні вечори, «круглі столи», плануються місячники та тижні права до Дня прав людини (грудень 2010 року), до відзначення 20 річчя з ратифікації «Конвенції про права дитини» в Україні (лютий 2011 року), до Дня юриста (з 4 по 8 жовтня 2011 року) та інші. В рамках тижнів та місячників права проводяться різноманітні заходи направлені на підвищення правової свідомості школярів: години спілкування на правову тематику («Правова абетка», «Я знаю свої права» тощо), конкурси малюнків («Права дітей в Україні», «Права дітей - наші права» тощо), брейн-рінги («Правовий марафон», «Права дитини в Україні» тощо), конференції або «круглі столи» («Кожен з нас має право...», «Кримінальна відповідальність за окремі злочини» тощо) та розміщуються відповідні матеріали у шкільному інформаційному віснику («Ювінальна юстиція і права дітей», «Конвенція про права дитини» в Україні тощо), проводиться викладка правової літератури в бібліотеці школи («З історії формального права в Україні», «Права дітей» тощо). Кожний третій тиждень щомісяця - тиждень права.

З метою превентивної роботи з учнями, що схильні до пропуску уроків, девіантної поведінки, для профілактики та попередження протиправної поведінки учнів школа тісно співпрацює з відділом кримінальної міліції у справах дітей, відділом у справах дітей Миколаївської РДА, з відділом освіти Миколаївської РДА, з відділом у справах сім'ї, молоді та спорту, з районним будинком культури, з сільською радою. З метою превентивного виховання учнів ведеться профілактична робота. В школі на гласному загальношкільному обліку стоять 4 учня, на негласному загальношкільному обліку стоять 2 учня. На учнів, які знаходяться на гласному загальношкільному обліку заводяться та ведуться відповідні картки, дані учні задіяні в гуртковій роботі. Також школа залучає медичних працівників, громадськість, правоохоронні організації до участі у проведені гуртків, організації позашкільних заходів, індивідуальних бесід, сумісних рейдів-перевірок по мікрорайону школи, в громадських місцях. Проводяться лекції про шкідливий вплив алкоголю, куріння, наркотиків на органи підлітка, ведеться індивідуальна робота з підлітками схильними до правопорушень, залучаються до цієї роботи працівники ВКМСД Миколаївського РВ УМВС України в Миколаївській області.

Робота психолога в даному напрямку полягає у психологічній допомозі проблемним учням та їх батькам, надання рекомендації їм, а також вчителям.

У школі діє учнівське самоврядування («Шкільна планета»), яка діє за такою структурою: Учнівський комітет та 9 комісії: навчальна комісія, трудова комісія, спортивна комісія, волонтерський загін, вожаті, дисципліна і порядок, культмасовий сектор і редколегія, комісія інформації, пост бережливих. Вищий орган шкільної держави Учнівський комітет. Керує Учнівським комітетом Голова, який обирається шляхом таємного голосування терміном на 1 рік (Голова учнівського комітету учениця 9 кл. Лось К.). Розроблено статут «Шкільної планети», який затверджено директором школи, є герб, прапор, гімн, газета «Шкільна планета». На загальношкільних зборах проводиться звітування комісії про свою роботу. За кожною комісією закріплюють консультанта (закріплюють на першій педраді в серпні місяці).

Функції самоврядування у школі:



  • контролює чергування класних колективів по школі та учнів у класах;

  • організовують чергування на вечорах відпочинку;

  • надають допомогу вчителям в організації тематичних вечорів чи виховних заходів;

  • слідкують за зовнішнім виглядом учнів і носінням шкільної форми тощо.

Метою учнівського самоврядування у школі є формування і розвиток соціально активної особистості з почуттям національної свідомості і свідомої громадянської позиції. Задачами учнівського самоврядування є виявлення індивідуальних особистостей школярів, розвинення творчих здібностей, за діяння учнів у самоуправлінні школою.

Психологом у школі працює Коньшина Ольга Анатоліївна. Психолог працює відповідно до затвердженого директором школи плану роботи на 2010- 2011 рік, на підставі якого складаються місячні плани роботи. Психолог школи працює з учнями та їх батьками за такими напрямками: формування комфортного середовища виховання і навчання з урахуванням вікових, психофізичних особливостей особистості дитини; створення умов формування у учнів мотивації до самовиховання і саморозвитку; забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення; профілактика й корекція відхилень в інтелектуальному й особистісному розвитку дитини; профілактична робота різних залежностей (куріння, вживання спиртних напоїв, наркоманії та інше), формування і піддержання здорового способу життя; індивідуальні бесіди з учнями, медпрацівниками; бесіди й консультації з батьками та інше. Психологом проводяться різноманітні тренінги, «круглі столи», анкетування, презентації, лекції, рольові ігри: анкетування «Насильство в моєї сім'ї», тренінг «Ми проти насильства», круглий стіл «Ми - за здоровий спосіб життя», «Шкідливі звички - це...», презентація «Вся правда про туберкульоз», круглий стіл «Насильство як фактор деструкції особистості підлітка», лекція «Подолання наслідків насильства у сім'ї», рольова

гра «Суд над шкідливими звичками» тощо. Також психологом проводиться робота щодо попередження та профілактики ВІЛ-захворювання та шкідливих звичок: анкетування учнів по профілактиці ВІЛ-інфекція та СНІД, тренінг «Що ти знаєш про ВІЛ-інфекцію та СНІД», семінар-практикум «Молодь за майбутнє без наркотиків» тощо.

Вчитель правознавства підвищує свою правосвідомість шляхом вивчення нормативно-правових актів, приймає участь у районних семінарах, методичних об'єднаннях, навчається в аспірантурі Миколаївського національного університету ім. Сухомлинського.

У школі також ведеться робота з батьками учнів. Така робота передбачена планами виховної роботи класних керівників та проводяться лекції для батьків. Також голови батьківських комітетів входять до складу ради школи. На батьківських зборах розглядались такі питання: «Єдині вимоги до учнів з метою попередження насильства»; «Наркоманія серед дітей»; «Забезпечення співпраці школи з батьками»; «Попередження правопорушень» тощо.

Враховуючи вищевикладене, Миколаївське районне управління юстиції рекомендує:



    1. Поновлювати інформацію на інформаційних стендах навчального закладу;

    2. Застосовувати інтерактивні форми початкового правового виховання з дітьми.

    3. Проводити місячники та тижні з правового виховання дітей, залучаючи до участі у правоосвітніх заходах спеціалістів Миколаївського районного управління юстиції.





Про врахування рекомендацій просимо повідомити в місячний термін з дня отримання довідки.

Головний спеціаліст Миколаївського районного управління юстиції



Спеціаліст Миколаївського районного управління юстиції








Стасюк З.В.
Директор Кіровської ЗОШ І - III ступенів


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка