І. Анотація дисципліни



Скачати 413.38 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації21.02.2017
Розмір413.38 Kb.
  1   2   3   4





І. Анотація дисципліни
Інвалідність можна розглядати по-різному. Можна вважати, що інвалідність – це нестерпні щоденні страждання не тільки для самого інваліда,а й для всіх членів суспільства. А можна знати,що інвалідність – це не обділеність долею, це, скоріше, такий спосіб життя в обставинах, що слалися,який може бути дує корисним інваліду та людям довкола нього.

Не хвороба створює обмеження діяльності, а умови життя, що їх може запропонувати суспільство людям з обмеженими можливостями. Умови різних можливостей досяжні лише в тому суспільстві, де інвалідність розглядається через соціальну концепцію, де відсутня дискримінація інвалідів словами та діями здорових людей. Тоді головний зміст процесу інклюзії можна означити так: «Усім тут раді!»

Інклюзія – процес реального включення інвалідів у активне суспільне життя. При інклюзії всі зацікавлені сторони мають долучатися до участі для отримання бажаного результату. Інклюзія однаковою мірою необхідна всім членам суспільства. Інклюзія – це належність до співтовариства (групи друзів,школи,того проживання).

Інклюзію в освіті можна розглядати як один із багатьох аспектів інклюзії в суспільстві загалом. Бути інклюзивним – означає шукати шляхи для всіх дітей бути разом під час навчання (включно з дітьми з інвалідністю). Інклюзія означає розкриття кожного учня за допомогою освітньої програми, яка достатньо складна, але відповідає його здібностям. Інклюзія враховує потреби, а також спеціальні умови за підтримку,необхідні учню й педагогам для досягнення успіху.

Проте процес упровадження інклюзії потребує значних зусиль усіх учасників освітнього процесу: від Міністерства освіти і науки України до вчителя, класного керівника, обслуговуючого персоналу.

Спеціальний навчальний курс «Розвиток інклюзивної освіти дітей з особливими потребами в загальноосвітніх та дошкільних закладах» призначений для слухачів курсів післядипломної педагогічної освіти (вихователів дошкільних навчальних закладів, учителів загальноосвітніх шкіл, дефектологів, логопедів).

Даний навчальний спеціальний курс розкриває досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи, мету, завдання, принципи, шляхи впровадження інклюзивного навчання, очікувані результати; висвітлює цінність інклюзивної освіти, відмінність між «інклюзією» та «інтеграцією», методи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивних класах, українські реалії інклюзивної освіти.

1.1. Обсяг курсу

форма

навчання


курс

семестр

загальний

обсяг годин



аудиторні години

консультації

контрольні роботи

курсові роботи

самостійна робота

підсумковий контроль

разом

лекції

практичні

лабораторні

індивідуальна робота




















































































  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка