European credit transfer system ects – інформаційний пакет



Сторінка1/5
Дата конвертації30.12.2016
Розмір1.3 Mb.
  1   2   3   4   5
Міністерство освіти і науки України

Державний вищий навчальний заклад

«Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

Філософський факультет


EUROPEAN CREDIT TRANSFER SYSTEM
ECTS – ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАКЕТ

8.02030101 ФІЛОСОФІЯ (МАГІСТР)


2015 р.

1.1. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ФАКУЛЬТЕТУ:

1.1.1 Адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 57

Контактні телефони

тел. (0342) 59-60-14

тел. (0342) 59-60-77

e-mail: Dekanat_filosof@pu.if.ua

Приймальня декана

тел. (0342) 59-60-14

Інформація про склад деканату

Декан факультету:

Професор Гоян Ігор Миколайович

тел.: 050-373-71-25

e-mail: Dekanat_filosof@pu.if.ua

Заступник декана:

доцент Дойчик Максим Вікторович

тел.: 095-570-24-51

Вчений секретар ради: доцент Зеліско Любов Іванівна

тел.: 050-239-81-48

Голова науково-методичної ради: доцент Пятківський Роман Олександрович

тел.: 095-561-44-47

Методист заочної форми навчання: Беляєва Наталія Іванівна

тел.: 067-707-81-79

Диспетчер: Єфремова Юлія Олегівна

тел.: 099-128-31-16

1.1.2 Кафедри:
КАФЕДРА філософії та соціології

(Адреса: вул. Шевченка, 57, тел. (0342) 59-60-15, e-mail: kf@pu.if.ua).


Склад кафедри:

1. Ларіонова Вікторія Костянтинівна - завідувач кафедри, доктор філос. наук професор

2. Будз Володимир Павлович – кандидат філософських наук, доцент

3. Возняк Стеан Володимирович – кандидат філософських наук, викладач

4. Винник-Остапишин Віта Романівна - кандидат філософських наук, ассистент

5. Гайналь Тетяна Олександрівна – кандидат філософських наук, доцент

6. Гнатюк Ярослав Степанович – кандидат філософських наук, доцент

7. Голянич М.Ю. – кандидат філософських наук, професор

8. Гоян Ігор Миколайович – доктор філос. наук, професор

9. Даниляк Ростислав Петрович – кандидат філософських наук, доцент

10. Дичковська Галина Орестівна – кандидат філософських наук, доцент

11. Дойчик М.В – кандидат філософських наук, доцент

12. Кучера Ірина Василівна – кандидат історичних наук, доцент

13. Макарова Алла Олександрівна – кандидат філософських наук, доцент

14. Максимович Ольга Володимирівна – кандидат філософських наук, доцент

15. Надурак Віталій Вікторович – кандидат філософських наук, доцент

16. Пушик Павло Васильович – кандидат філософських наук, доцент

17. Пятківський Роман Олександрович – кандидат філософських наук, доцент

18. Радченко Ольга Борисівна – кандидат філософських наук, доцент

19. Рохман Богдан Михайлович – кандидат філософських наук, доцент

20. Турчин Мирослава Богданівна – кандидат філософських наук, викладач

21. Сисак Марія Миколаївна – кандидат філософських наук, асистент


КАФЕДРА релігієзнавства, теології і культурології

(Адреса: вул. Шевченка, 57, тел. (0342) 59-60-66, e-mail: kr@pu.if.ua)


Склад кафедри:

1. Кияк Святослав Романович - завідувач кафедри, доктор філос. наук професор

2. Борисевич Лілія Василівна – заслужений діяч мистецтв, доцент

3. Геник Любов Ярославівна – кандидат педагогічних наук, доцент

4. Зеліско Любов Іванівна – кандидат педагогічних наук, доцент

5. Коваль Ігор Михайлович – кандидат історичних наук, доцент

6. Новосад Марія Гнатівна – кандидат мистецтвознавства, доцент

7. Білоус Світлана Іванівна – кандидат філософських наук, доцент

8. Возняк Ореста Тарасівна – кандидат філософських наук, доцент

9. Савчук Олег Ігорович - – кандидат філософських наук, викладач

10. Скринник Наталія Михайлівна – кандидат філософських наук, викладач

11. Марціновська Дарина Святославівна – кандидат філософських наук, викладач

12. Плитус Олександра Семенівна –кандидат історичних наук, викладач

КАФЕДРА загальної та клінічної психології

(Адреса: вул. Шевченка, 57, тел. (0342) 59-60-66, е-mail: kzep@pu.if.ua)
Склад кафедри:

1. Москалець Віктор Петрович – завідувач кафедри, доктор психологічних наук наук, професор

2. Гоян Ігор Миколайович – доктор філософських наук, професор

3. Палій Анатолій Андрійович – кандидат психологічних наук, доцент

4. Міщиха Лариса Петрівна – доктор психологічних наук, професор

5. Белей Михайло Дмитрович – кандидат психологічних наук, професор

6. Федик Оксана Василівна – кандидат психологічних наук, доцент

7. Гасюк Мирослава Богданівна– кандидат психологічних наук, доцент

8. Семак Олена Олегівна – кандидат психологічних наук, доцент

9. Матейко Наталія Михайлівна – кандидат психологічних наук, доцент

10. Хрущ Олена Василівна – кандидат психологічних наук, доцент

11. Іванців Людмила Ігорівна – кандидат психологічних наук, доцент

12. Іванців Наталія Ігорівна – кандидат психологічних наук, доцент

13. Кулеша Мирослава Миронівна – кандидат психологічних наук, доцент

14. Карпюк Юлія Ярославівна – кандидат психологічних наук, викладач

15. Шкрабюк Вероніка Степанівна – кандидат психологічних наук, викладач


КАФЕДРА соціальної психології

(Адреса: вул. Шевченка, 57, тел. (0342) 59-61-49, e-mail: ksp@pu.if.ua).


Склад кафедри:

1. Заграй Лариса Дмитрівна – завідувач кафедри, доктор психологічних наук, професор

2. Пілецька Любомира Сидорівна – доктор психологічних наук, професор

3. Вітюк Надія Романівна – кандидат психологічних наук, доцент

4. Гринчук Олександра Іванівна – кандидат психологічних наук, доцент

5. Жердецька Любов Леонідівна – кандидат психологічних наук, доцент

6. Куравська Надія Володимирівна – кандидат психологічних наук, доцент

7. Лютак Оксана Зіновіївна – кандидат психологічних наук, доцент

8. Пілецький Віктор Сидорович – кандидат психологічних наук, доцент

9. Ралько Ірина Михайлівна – кандидат психологічних наук, доцент

10. Сохан Ірина Олександрівна – кандидат психологічних наук, доцент

11. Федоришин Галина Миколаївна – кандидат психологічних наук, доцент

12. Чуйко Оксана Михайлівна – кандидат психологічних наук, доцент
КАФЕДРА педагогічної та вікової психології

(Адреса: вул. Шевченка, 57, тел. (0342) 59-61-36, e-mail: pvpkaf@ukr.net).


Склад кафедри:

1. Карпенко Зіновія Степанівна – завідувач кафедри, доктор психологічних наук, професор

2. Макарова Людмила Іванівна – кандидат педагогічних наук, доцент.

3. Романкова Лілія Миколаївна – кандидат психологічних наук, доцент.

4. Юрченко Зоя Володимирівна – кандидат психологічних наук, доцент.

5. Сидорик Юрій Романович – кандидат психологічних наук, доцент.

6. Коропецька Олеся Михайлівна – кандидат психологічних наук, доцент.

7. Литвин-Кіндратюк Світлана Данилівна – кандидат психологічних наук, доцент.

8. Паркулаб Оксана Григорівна – кандидат психологічних наук, доцент.

9. Когутяк Надія Михайлівна – кандидат психологічних наук, доцент.

10. Сметаняк Владислав Ігорович – кандидат психологічних наук, доцент.



11. Мицько Володимир Мирославович – кандидат психологічних наук, доцент.

12. Мотрук Раіса Василівна – кандидат психологічних наук, асистент.

1.2 ПЕРЕЛІК НАПРЯМІВ ТА СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ З ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ НА ФАУЛЬТЕТІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ОБСЯГУ ТА ТЕРМІНУ НАВЧАННЯ


Шифр

Напрям та спеціальність

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Форма навчання

Термін навчання

6.020301

філософія

бакалавр

денна

4 роки

7.02030101

філософія

спеціаліст

денна

1 рік

8.02030101

філософія

магістр

денна

1,5 роки

7.02030102

релігієзнавство

спеціаліст

денна

1 рік

8.02030102

релігієзнавство

магістр

денна

1,5 роки

6.030102

психологія

бакалавр

денна

4 роки

7.03010201

психологія

спеціаліст

денна

1 рік

8.03010201

психологія

магістр

денна

1,5 роки

6.030101

соціологія

бакалавр

денна

4 роки

6.030102

психологія

бакалавр

заочна

4 роки

7.03010201

психологія

спеціаліст

заочна

1 рік

8.03010201

психологія

магістр

заочна

1,5 роки


1.3 УМОВИ НАВЧАННЯ

1.3.1 Коротка інформація про філософський факультет, перелік відповідних кафедр, загальна інформація про практики, лабораторії

Філософський факультет є складовою частиною Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Історія університету бере свій початок із 1940 р., коли було сформовано Станіславський учительний інститут, на базі якого у 1950 р. Було створено Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника. Указом Президента Указом Президента України 26 серпня 1992 р. він був реорганізований у Прикарпатський університет імені Василя Стефаника. У 2004 р. йому було надано статус «національного».

У структурі університету із 1995 року функціонує філософський факультет, який створено для забезпечення потреби Прикарпатського регіону у висококваліфікованих фахівцях соціогуманітарного профілю, що здатні формувати духовну ауру особистості та вирішувати актуальні проблеми розвитку суспільства, їх філософсько-психологічного осмислення, корекції та конструювання світогляду з новим гуманістичним змістом.

В 1995 році відбувся перший набір студентів за спеціальністю «Психологія». Визначально навчальний процес здійснювали дві психологічні кафедри: загальної та експериментальної та соціальної психології, а також кафедра філософії, що виводить свою історію від 1966 р. В 1996 році була організована і включена в структуру факультету кафедра релігієзнавства, яка після реорганізації (2001) отримала назву: кафедра релігієзнавства і теології. Кафедра педагогічної та вікової психології була утворена на факультеті у вересні 2000 року. В 1997 році відбувся перший набір студентів за спеціальністю «Релігієзнавство». У 1998 році факультет отримав ліцензію на підготовку психологів і релігієзнавців за ОКР «спеціаліст» та «магістр». У 2002 році розпочалась підготовка спеціалістів за ОКР "бакалавр" напряму підготовки «Філософія», що у 2007 році також успішно пройшла акредитацію за ОКР «спеціаліст» та «магістр». У 2012 році філософський факультет успішно пройшов ліцензування нового напряму підготовки «Соціологія».

Отже, виходячи із необхідності підготовки фахівців спеціальностей «Психологія», «Філософія», «Релігієзнавство» і «Соціологія» та наявних можливостей філософський факультет Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, забезпечує належні умови та спрямує свою діяльність на якісну підготовку фахівців за трьома напрямами підготовки: Філософія, Психологія та Соціологія за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», «спеціаліст», «магістр».

Філософський факультет очолювали: кандидат історичних наук, доцент Любінець Ігор Ярославович, кандидат філософських наук, професор Голянич Михайло Юрійович, а з серпня 2005 року – доктор філософський наук, професор Гоян Ігор Миколайович.

Адреса філософського факультету Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника: м. Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 57.

В структурі факультету функціонує 5 кафедрзагальної та клінічної психології (завідувач, доктор психологічних наук, професор Москалець Віктор Петрович), соціальної психології (завідувач, доктор психологічних наук, професор, Заграй Лариса Дмитрівна), педагогічної та вікової психології (завідувач, доктор психологічних наук, професор Карпенко Зіновія Степанівна), кафедра філософії та соціології (завідувач, доктор філософських наук, професор Ларіонова Вікторія Костянтинівна), кафедра релігієзнавства, теології та культурології (завідувач, доктор філософських наук, професор Кияк Святослав Романович).

На кафедрах філософського факультету працює 80 штатних викладачі. Серед них 10 докторів наук, професорів, 70 кандидатів наук, доцентів. Загальний показник викладачів з науковими ступенями і вченими званнями на філософському факультеті складає 100 відсотків. До викладання спеціальних дисциплін залучаються провідні вчені Інституту філософії НАН України, Інституту психології НАН України, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Львівського національного університету імені І.Франка.

Науковці кафедр факультету плідно працюють над актуальними проблемами сучасної психологічної, зокрема – «Конструювання життєвого світу особистості у контексті її професійних запитів» (кафедра соціальної психології), «Інноваційні психотехнології оптимізації аксіогенезу особистості», «Психолого-педагогічний моніторинг і корекція професійного аксіогенезу в умовах ВНЗ», (кафедра педагогічної і вікової психології), «Феноменологія материнства: психологічні аспекти виношування дитини» (кафедра загальної та клінічної психології) тощо.

Факультет підтримує міжнародні наукові зв’язки з Інститутом психології Вроцлавського університету (Польща), кафедрою акмеології Російської академії управління, Східно-Європейською асоціацією екзистенційної психології і психотерапії (Вільнюс, Литва), Європейською асоціацією психотерапії (Відень, Австрія).

З 2014 року для спеціальності «Філософія» діє магістерська программа подвійних дипломів (Жешувський університет).

Організація підготовки фахівців здійснюється на основі нормативного і правового забезпечення, яке визначає Закон Про вищу освіту України від 17 січня 2001р. Крім того, нормативне і правове регулювання наукової, навчальної і виховної діяльності проводиться через статут університету, а також накази і розпорядження ректорату та рішення Вчених Рад університету і факультету.

Навчальний процес здійснюється з урахуванням сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення своїх знань. Основним документом, через який реалізується підготовка майбутніх спеціалістів є навчальний план. Він підготовлений на основі відповідних державних стандартів ступеневої вищої освіти (бакалавр, спеціаліст, магістр). Навчальний план визначає перелік і обсяг нормативних і спеціальних навчальних дисциплін, послідовність їх вивчення, конкретні форми проведення навчальних занять та їх обсяг, графік навчального процесу та практик, форми і засоби проведення поточного і підсумкового контролю.

Для конкретизації планування навчального процесу на кожний навчальний рік складається робочий навчальний план. Для кожної навчальної дисципліни складені і постійно оновлюються робочі навчальні програми, тематика семінарських занять. В основному вони складені за схемою: тема, основні проблеми, список рекомендованих джерел і літератури, тематика рефератів, методичні поради.

Важливою складовою змісту підготовки фахівців – психологів, філософів, соціологів, релігієзнавців є забезпечення навчальних курсів підручниками і посібниками. У бібліотеці Прикарпатського національного університету, читальному залі філософського факультету є достатня кількість відповідної літератури. Лекційні аудиторії гуманітарного корпусу покриті мережею Wi-Fi.

Викладачі кафедр філософського факультету беруть участь у підготовці методичних посібників, методичних рекомендацій та вказівок із базових дисциплін.

З кожного напряму підготовки наявні наскрізні програми практик, положення про організацію всіх видів практик, забезпечено навчально-методичними виданнями. Під час практики студенти виконують завдання з різних напрямів, відповідно до спеціальності, науково-дослідну роботу, проводять апробацію результатів власних курсових дипломних та магістерських досліджень.

Основним завданням освітніх професійних програм підготовки майбутніх філософів, соціологів, психологів, релігієзнавців – є сполучення професійної освіти з розвитком гуманітарної культури, формуванням духовно багатої, інтелектуально оснащеної, соціально відповідальної особистості. ОПП підготовки фахівця з даних напрямків базуються на комплексній програмі модернізації української освіти, принципових філософсько-методологічних положеннях і організаційно-педагогічних установках, що визначають стратегію розвитку університетської психолого-педагогічної, філософської та релігієзнавчої освіти на початку 21 століття. Вони передбачають якісне оновлення методології, змісту і технологій підготовки і виховання кваліфікованих фахівців з вказаних вище напрямків на основі поєднання цілісного педагогічного процесу з науковими дослідженнями в галузі психології, філософії, релігієзнавства, обліку позитивного вітчизняного і світового наукового досвіду з метою досягнення загальноприйнятих міжнародних освітніх стандартів. Реалізація цих завдань будується відповідно до пріоритетів освітньої політики України. Її головні напрямки – доступність, якість і ефективність.
1.3.2 Матеріально технічна база філософського факультету

ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» має сучасну матеріальну та розвинену соціальну інфраструктуру.

Базою для підготовки бакалаврів, спеціалістів, магістрів спеціальностей «Філософія», «Соціологія», «Психологія», «Релігієзнавство» слугують аудиторні приміщення філософського факультету загальною площею понад 2140 кв. м. Їхній санітарний стан відповідає сучасним вимогам. На факультеті нараховується 5 кафедр, 3 навчально-наукові центри. Загалом за студентами філософського факультету закріплено 15 аудиторій. Загальна площа, яка припадає на 1 студента становить 14 кв. м, навчальна – понад 3,5 кв. м. До послуг студентів факультету – Центр інформаційних технологій площею 600 кв. м із 120 персональними комп’ютерами, спеціалізовані мультимедійні лекційні аудиторії площею 150 кв. м на 100 місць та 100 кв. м на 70 місць. Загальна площа приміщень університету наведена у таблиці 6.1.

Санітарно-технічний стан будівель і споруд, що використовуються у навчальному процесі, є задовільними, про що свідчать матеріали СЕС та Пожежної інспекції. Умови експлуатації приміщень є задовільними.

Навчально-виховний процес супроводжується застосуванням комп’ютерної техніки. У своєму розпорядженні викладачі і студенти мають 7 комп’ютерів, під’єднаних до локальної мережі Інтернет, а також технічні засоби навчання: зокрема телевізори, відеомагнітофони, цифровий фотоапарат, диктофони, магнітофони, проекційну апаратуру: графо-, епі-, діапроектори, кодоскопи. Для кращого освоєння навчального матеріалу створено електронний варіант таблиць, схем, роздаткового матеріалу. Активно викладачами філософського факультету у навчальному процесі використовується комп’ютерна база Центру інформаційних технологій для забезпечення дистанційного навчання. В електронному варіанті розроблені форми контролю і особливості оцінювання знань студентів.

Також для студентів філософського факультету працюють ряд читальних залів. Серед них – спеціалізований читальний зал філософського факультету на 60 місць, читальні зали історичних наук, кабінету україніки, гуртожитку № 5. Поряд з факультетом розташована Обласна наукова бібліотека імені Івана Франка.

Всі структурні підрозділи факультету комп’ютеризовані та підключені до мережі Інтернет.

У систему матеріального забезпечення філософського факультету входить 144 місць в гуртожитку для студентів. У гуртожитку створено належні умови для проживання.

Таким чином, матеріально-технічне забезпечення навчального процесу для бакалаврів, спеціалістів, магістрів спеціальностей «Філософія», «Соціологія», «Психологія», «Релігієзнавство» відповідає вимогам.

1.4 ОСНОВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ, СПОСОБИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
У процесі викладання курсів професорсько-викладацький склад використовує різні методи та форми викладання навчання (лекції: вступні, тематичні, підсумкові, лекції-практикуми, лекції-диспути тощо), практичні, семінарські заняття (у формі діалогу, тренінгів, ділової гри, конференцій тощо), консультації (колективні, індивідуальні, групові), а також реалізує різні форми поточного та підсумкового контролю (тестування, написання рефератів, письмові та усні заліки та екзамени, контрольні, курсові роботи).

Семестровий контроль рівня знань та успішності студентів відбувається у формі екзамену. Підсумкова оцінка (максимум 100 балів) визначається як сума оцінок за поточний контроль знань та результатів складання змістових модулів.

При поточному контролі оцінюються: систематичність роботи на семінарських заняттях, рівень знань, продемонстрований у відповідях і виступах, знання навчального та наукового матеріалу, активність при обговоренні питань. При виставленні балів за модульний контроль оцінюються: рівень теоретичних знань та практичні навички з тем, включених до змістових модулів, самостійне опрацювання тем, написання реферату, контрольних робіт, підготовка наукової доповіді із запропонованих тем, конспект і захист монографії.

Академічні успіхи студента виставляються у відомостях успішності за стобальною, національною та шкалою ЕСТS. Встановлюється таке співвідношення між шкалою оцінок ЕСТS, національною шкалою оцінювання і 100-бальною шкалою.

Відповідно до видів контролю набутих студентом знань та вмінь, 100-бальна шкала передбачає врахування поточних оцінок, підсумкових балів, балів за контрольну роботу, балів за індивідуальну роботу, а також екзаменаційних балів


шкала ЕСТS

національна шкала

університетська шкала

А

5 (ВІДМІННО)

ЗАРАХОВАНО

90-100

В

4 (ДОБРЕ)

80-89

С

70-79

Н

3 (ЗАДОВІЛЬНО)

60-69

Е

50-59

ЕХ

2 (НЕ ЗАДОВІЛЬНО)

НЕ ЗАРАХОВАНО

26-49

з можливістю повторного перескладання



Е

1-25

і ітбл п’ятковим ппптппинм КІПРОМ


Обчислення балів для студентів денної форми з навчальної дисципліни передбачено семестровий контроль у формі екзамену. Підсумковий бал з навчальної дисципліни складається з підсумкового семестрового балу та балу за екзамен. Упродовж семестру студент отримує бали за різні види робіт, які сумують ся в підсумкові семестрові бали. Підсумковий семестровий бал складається з суми балів, отриманих студентом денної форми навчання за свою навчальну діяльність протягом семестру і дорівнює сумі підсумкового балу за семінарські (практичні) заняття (максимально 20 балів), балу за 2 модульні контрольні роботи (20 балів) і балу за індивідуальну роботу (10 балів) та в сукупності може складати максимально 50 балів.



Вид контролю

Поточ-ний

контроль


Контр.

робота


№1

Контр. робота №2

Конспект і захист монографії тощо

Сума балів за модулями

Екзамен

Підсумкова оцінка у 100. бальній шкалі

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент

20

10

10

10

50

50

100

(50+50)

При обчислені підсумкового семестрового балу враховується:

Поточні оцінки успішності (5 – «відмінно». 4 – «добре», – «задовільно», 2 – «незадовільно» ) – виставляються під час проведення семінарських занять;

Підсумкова оцінка за семінарські заняття виставляється студенту в кінці семестру за результатами роботи на семінарських заняттях і є середнім арифметичним (заокругленим до сотих) всіх отриманих оцінок за семінарські заняття. Отримані «незадовільні» оцінки враховуються при додаванні оцінок і входять у загальну кількість отриманих оцінок

Приклад обрахунку підсумкової оцінки за семінарські (практичні) заняття:

З навчальної дисципліни студент протягом семестру отримав 4, 4, 3. Підсумкова оцінка за семінарські заняття за семестр складає: (4+4+3): 3 = 3,66667 = 3,67.

Підсумковий бал за семінарські заняття (максимально 20 балів) - підсумкова оцінка за семінарські заняття, помножена на коефіцієнт 4, заокруглена до цілого (наприклад, якщо підсумкова оцінка за семінарські заняття 3,67, то підсумковий бал за семінарські заняття буде становити 3,67 × 4 = 14,68 ~ 15 балів);

Бал за модульну контрольну роботу (максимально 20 балів). З навчальної дисципліни передбачено написання двох контрольних робіт, тому остаточні бали за модульну контрольну роботу визначаються як середнє арифметичне, заокруглене до цілого (наприклад, за першу контрольну студент отримав 15 балів, а за другу – 12, то остаточний бал за контрольну роботу буде становити (15+12) : 2 = 13,5 ~ 14 балів);

Бал за індивідуальну роботу (максимально 10 болів) – бали за виконані індивідуальні (індивідуально-дослідні) завдання, студенту, який має наукові публікації, виступи на наукових конференціях, бере активну участь в роботі студентського наукового гуртка, був учасником олімпіад, конкурсів з відповідної (чи суміжної) дисципліни за поданням наукових керівників чи керівників наукових гуртків та рішенням кафедри в підсумковий семестровий бал може додаватись максимально 10 балів за участь в науковій роботі (за умови, що підсумковий семестровий бал не перевищує 50 балів).

Результати екзамену (бал за екзамен) оцінюється максимально 50 балів.

Обчислення балів для студентів заочної форми з навчальної дисципліни передбачено семестровий контроль у формі екзамену.

Підсумковий бал з навчальної дисципліни складається з підсумкового семестрового балу (максимально 50 балів) та балу за екзамен(максимально 50 балів).

Підсумковий семестровий бал дорівнює сумі підсумкового балу за семінарські заняття (10 балів), балу за 2 контрольні роботи (20 балів) і балу за індивідуальну роботу (20 балів) та в сукупності може складати максимально 50 балів.



Підсумковий бал за семінарські заняття визначається так само, як для студентів денної форми навчання з урахуванням коефіцієнту 2 (наприклад, студент отримав за семінарські заняття оцінки 2, З, 3, то підсумковий бал за семінарські становить; (2 (незадовільна оцінка теж враховується) + 3+3) : 3 (кількість оцінок) = 2,66 × 2 = 5,32 ~ 5 балів).

  • Поточний контроль. Ставиться задача визначити рівень засвоєння основних фактів і ознак понять, розуміння нових способів дій з навчальним матеріалом, ступінь емоційності ставлення до нього, глибину й усвідомленість оцінок, висновків, ідей. Для цього, поряд із традиційними бесідами, передбачається складання різних типів планів, заповнення схем, таблиць, вирішення аналітичних задач, логічних і проблемних завдань, розв’язання яких будується на основі роботи із різноманітними джерелами. Такі прийоми: усні, відносно розгорнуті відповіді з матеріалу підтеми чи цілої теми, усні короткі відповіді студентів з місця, письмові і графічні відповіді, фронтальні письмові і графічні відповіді. Причому завдання для розгорнутих відповідей індивідуалізоване стосовно до рівня розвитку студента. Тренувальні самостійні роботи виконуються за зразком: розв’язання задач, заповнення таблиць, схем та ін. Пізнавальна діяльність студента проявляється в пізнанні, осмисленні, запам’ятовуванні. Ціль таких робіт закріплення знань, формування умінь і навичок. Оптимальною формою оцінювання, зрозуміло, є тестування, якому властива точність, простота, доступність, можливість автоматизації (для пере­вірки).

  • Контрольно-діагностичні роботи мають на меті з’ясувати рівень розвитку предметних компетентностей та динаміку засвоєння студентами програмового матеріалу. Цей вид контролю спрямовується на визначення й оцінювання сформованості знань та загально предметних та спеціально предметних умінь і навичок, якими оволодівають студенти у процесі навчання за фахом. Цей вид контролю передбачає перевірку, що здійснюється протягом певного періоду шляхом організації фронтальної та індивідуальної діяльності.

  • Конспект і захист монографії, заповнення таблиць, конспектування джерел, монографічної літератури складання тематичних покажчиків, написання тез, повідомлень, рефератів тощо. Цей вид контролю має служити для студентів додатковими стимулом до навчання, поглиблення та розширення знань; розвитку пізнавальних здібностей. Реконструктивні самостійні роботи. Під час таких робіт відбувається перебудова рішень, складання плану, тез, анотування. На цьому рівні можуть виконуватися реферати.

  • Засоби навчання:

Навчальні книги

Наочне приладдя

Інформаційні матеріали до аудіовізуальних засобів навчання

Програмно-методичне забезпечення комп’ютерною технологією

  • підручники;

  • навчальні посібники;

хрестоматії;

  • наукова література;

  • словники;

  • довідники;

  • збірники нормативних документів;

  • спеціалізована література;

  • методичні посібники

  • таблиці;

  • плакати;

  • моделі;

  • натуральні

об’єкти

  • автоматизовані навчальні курси;

  • навчальні завдання для розв’язання проектно-графічних, пошуково-інформаційних та оптимізаційних завдань;

  • професійні програми;

  • тести;

  • контрольні задачі та завдання


Критерії поточної оцінки

(«відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно»)

  • Оцінка «п’ять» ставиться, якщо студент вільно володіє навчальним матеріалом, основними ідеями, концепціями, теоріями, ознайомлений з найновішими досягненнями вітчизняної та зарубіжної науки, знає спеціальну термінологію, персоналістику, володіє понятійним апаратом, відмінно орієнтується в історії становлення науки, логічно висловлює свої думки, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді інших студентів, творчо виконує індивідуальні та колективні завдання; самостійно знаходить додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань; вільно використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань. Опрацював джерельну базу. Може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання завдання і оцінити результати власної практичної діяльності; виконує завдання, не передбачені навчальною програмою; вільно використовує знання для розв’язання поставлених перед ним завдань. Виявив глибокі, повні, цілісні, міцні і творчо засвоєні знання програмного матеріалу, усвідомлені уміння і навички щодо застосування знань на практиці: володіє логікою предмета, висловлює власне ставлення до навчального матеріалу; відповідь чітка і завершена, у письмовій роботі не повинно бути помилок. Вміє систематизувати, співставляти, аналізувати, доводити, порівнювати. Має синтетичне мислення (тобто вміння бачити зв’язки і тенденції, які безпосередньо не спостерігаються); вміє визначати роль людського фактора; дає характеристику альтернатив розвитку окремих ситуацій; пояснення того, чому події склалися саме так, а не інакше; вміє ставити під сумнів сталі принципи та ідеї; обдумувати ризикованість; терпимо ставитись до своїх та чужих помилок.

  • Оцінка «чотири» ставиться, якщо студент має глибокі і повні знання програмного матеріалу, знає основні ідеї, концепції, теорії, досягнення фахової науки, виявляє розуміння духовних, соціокультурних процесів; визначає причини, сутність, наслідки та значення духовних, соціальних явищ та процесів, зв’язки між ними; робить аргументовані висновки; характеризує ці явища і процеси, вміє порівнювати, пояснювати, узагальнювати та критично оцінювати інформацію, використовуючи різні джерела; вміє виявляти суперечності в позиціях, різні інтереси, потреби соціальних груп й окремих осіб, їх роль в соціокультурному процесі, тенденції та напрями соціокультурного розвитку; оцінювати різні версії й думки про людину і світ; рецензує відповіді студентів; зіставляє і систематизує дані і застосовує їх при характеристиці філософсько-психологічних явищ, процесів; виявляє знання термінів та понять; встановлює синхронність подій; вміє аналізувати, синтезувати та узагальнювати значний обсяг фактів, простежуючи зв’язки і тенденції. Проте, наявні незначні неточності, пропуски, помилки (не більше однієї . двох) та недостатній досвід у творчому застосуванні умінь і навичок; власне ставлення студента висловлюється, але в аргументації зустрічаються окремі неточності: писемне мовлення добре.

  • Оцінка «три» ставиться, якщо студент володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно, на рівні запам’ятовування відтворює певну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв’язків, знайомий з основними ідеями, поняттями навчального матеріалу. При цьому аргументація слабка, є суттєві помилки в знанні фактичного матеріалу та висновках, наявні помітні прогалин, писемне мовлення спрощене. Має елементарні нестійкі навички виконання завдання.

  • Оцінка «два» ставиться, якщо студент не вміє: орієнтуватися в матеріалі, має фрагментарні знання (менше половини) при незначному загальному обсязі навчального матеріалу; відсутні сформовані уміння та навички; під час відповіді допускаються суттєві помилки, допускається велика кількість помилок у встановленні причинно-наслідкових зв’язків, студент не володіє навичками порівняння, аналізування, синтезування, структурування і т. д.


Критерії оцінювання за шкалою

  • А «Відмінно». Теоретичний зміст курсу засвоєний повністю, без прогалин, необхідні практичні навички роботи з засвоєним матеріалом сформовані, всі передбачені програмою навчання завдання виконані.

  • В «Дуже добре». Теоретичний зміст курсу засвоєний повністю, без прогалин, необхідні практичні навички роботи з засвоєним матеріалом в основному сформовані, всі передбачені програмою навчання завдання виконані.

  • С «Добре». Теоретичний зміст курсу засвоєний повністю, без прогалин, деякі практичні навички роботи з засвоєним матеріалом сформовані недостатньо, всі передбачені програмою навчання завдання виконані.

  • D «Задовільно». Теоретичний зміст курсу засвоєний частково, але прогалини не мають суттєвого характеру, необхідні практичні навички роботи з засвоєним матеріалом в основному сформовані., більшість передбачених програмою навчання завдань виконані, деякі з виконаних завдань, можливо, містять помилки.

  • Е «Достатньо». Теоретичний зміст курсу засвоєний частково, деякі практичні навички роботи не сформовані, багато з передбачених програмою навчання завдань не виконані.

  • «Умовно незадовільно». Теоретичний зміст курсу засвоєний частково, необхідні практичні навички роботи не сформовані, більшість передбачених програмою навчання завдань не виконані.

  • F «Безумовно незадовільно». Теоретичний зміст курсу не засвоєний, необхідні практичні навички роботи не сформовані, усі виконані завдання містять грубі помилки.

Загальна оцінка виставляється як середнє арифметичне із чотирьох оцінок за кожну відповідь.

Критерії оцінювання індивідуального завдання (денна форма навчання)

Бал

Критерії оцінювання навчальних досягнень

1-3

Конспект монографії, або конспект термінів, ідей виконаний задовільно, однак відтворити зміст прочитаного не може

4-6

Конспект виконано задовільно. Студент може репродуктивно відтворити текст законспектованої монографії, однак у його відповіді є значні помилки.

7-8

Конспект монографії, або конспект термінів, ідей і постатей виконаний добре. Помилки під час захисту індивідуального завдання незначні.

9-10

Здатність презентувати власну інтерпретацію (версію, розуміння, оцінку) ідей, концепцій, теорій на основі захисту конспектів наукової літератури, при написанні повідомлень, рефератів використовує значний обсяг джерел і літератури, висновки самостійні, тези і анотування здійснені на високому рівні, студент допомагає створювати роздатковий матеріал тощо.


Критерії оцінювання індивідуального завдання (заочна форма нявчання)


Бал

Критерії оцінювання навчальних досягнень

1-4

Конспект монографії, або конспект термінів, ідей виконаний задовільно, однак відтворити зміст прочитаного не може

5-10

Конспект виконано задовільно. Студент може репродуктивно відтворити текст законспектованої монографії, однак у його відповіді є значні помилки.

11-15

Конспект монографії, або конспект термінів, ідей і постатей виконаний добре. Помилки під час захисту індивідуального завдання незначні.

16-20

Здатність презентувати власну інтерпретацію (версію, розуміння, оцінку) ідей, концепцій, теорій на основі захисту конспектів наукової літератури, при написанні повідомлень, рефератів використовує значний обсяг джерел і літератури, висновки самостійні, тези і анотування здійснені на високому рівні, студент допомагає створювати роздатковий матеріал тощо


Критерії оцінки виконання контрольної роботи

2+1+1+6 = 10 балів

1 контрольна (10 балів) +2 контрольна (10 балів) = 20 балів (максимальна кількість)

Тести на знання термінів (1 повністю правильна відповідь – 0,2 бали, частково правильна – 0,1.

10 тестів* 0,2 = 2 бали (максимальна кількість)

Тести на знання ідей (1 повністю правильна відповідь – 0,2 бали, частково правильна – 0,1. 5 тестів *0,2 = 1 бал (максимальна кількість)

Тести на знання постатей, джерел (1 повністю правильна відповідь - 0,2 бали, частково правильна - 0,1. 5 тестів *0.2 = 1 бал (максимальна кількість)

2 теоретичні завдання максимальна кількість 6 балів (оцінки сумуються і діляться на 2).


Бал

Критерії оцінювання навчальних досягнень за теоретичне завдання



1

Студент може назвати одне два поняття, одну дві ідеї, постаті

2

Студент може 5 простими реченнями розповісти про ідеї, постаті; знає основні поняття, дати; має елементарну просторову компетентність

3

може відтворити основний зміст навчальної теми на рівні підручника; визначати окремі ознаки понять, назвати основні ідеї, дати; дає неповну характеристику поняттям, ідеям, має просторову компетентність

4

відтворює фактичний матеріал теми, послуговуючись підручником і довідковими виданнями; може дати стислу характеристику поняттям, ідеям; встановити послідовність подій на основі знання їх дат; у цілому правильно вживає терміни.

5

достатньою мірою оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі положення, ідеї і формулює висновки, обґрунтовує свої висновки посиланням на конкретні джерела і наукову літературу, може дати порівняльну характеристику ідей, визначення поняттям; у цілому самостійно встановлює причинно-наслідкові зв’язки; може аналізувати зміст, узагальнювати та застосовувати ці знання

6

студент володіє набутими знаннями та використовує їх для розв’язання нової навчальної проблеми; виявляє розуміння соціокультурних процесів; робить аргументовані висновки; характеризує духовні явища і процеси, поняття, ідеї, концепції, використовуючи різні джерела інформації; рецензує відповіді інших студентів; зіставляє і систематизує дані з різних джерел інформації і застосовує їх при характеристиці ідей, людей, подій, явищ, процесів. Виявляє здатність презентувати власну інтерпретацію (версію, розуміння, оцінку) ідей, концепцій, теорій на основі глибоких і міцних знань, можливість самостійно побачити та сформулювати проблему; зібрати дані, проаналізувати їх, запропонувати методику їх обробки; здатність дійти висновків і побачити можливості практичного застосування отриманих результатів; здатність побачити проблему загалом, усі аспекти й етапи її вирішення; самостійність в використовуванні навичок і вмінь, прийомів розумової праці, методу пізнання. Має синтетичне мислення (тобто вміння бачити зв’язки, які безпосередньо не спостерігаються); вміння ставити під сумнів сталі принципи та ідеї; обдумана ризикованість; терпиме ставлення до своїх та чужих помилок


Критерії оцінки екзамену (50)

Чотири теоретичні завдання (по 13 балів кожне): 13+13+13=39

Тестове завдання на знання ідей, понять: 6 завдань по І балу = 6 балів

Тестове завдання на знання постатей науки термінів: 5 завдань по 1 балу = 5 балів



Таким чином, 39+5+6+50 балів

Бал

Критерії оцінювання теоретичного завдання



1-1

має загальне уявлення по темі, може репродуктивно відтворити (у межах чотирьох-шести простих речень) частину навчального матеріалу теми, дати визначення термінів; назвати основні ідеї, дати; знає основних постатей. Відсутність або низький рівень засвоєння навчального матеріалу.

5-6

може відтворити основний зміст навчальної теми на рівні підручника; визначати окремі ознаки понять; знає окремі ідеї, джерела, дає характеристику основним ідеям, має просторову компетентність. Є помилки в знанні фактичного матеріалу та висновках, слабка ознайомленість із найновішими досягненнями науки.

7-8

у цілому послідовно й логічно, самостійно відтворює навчальний матеріал теми, використовуючи при підготовці наукові праці, виявляє розуміння термінології, ідей, концепцій, дає загальну характеристику події (причини, наслідки, значення), відокремлює окремі ознаки явищ та процесів. Є не суттєві помилки в знанні фактичного матеріалу та висновках

9-10

студент володіє глибокими набутими знаннями та використовує їх для розв’язання нової навчальної проблеми; використовує знання найновіших досягнень науки, наукових ідей, концепцій, виявляє розуміння духовних процесів; робить аргументовані висновки; характеризує духовні явища і процеси, використовуючи різні джерела інформації; зіставляє і систематизує дані і застосовує їх при характеристиці ідей, людей, соціальних груп, подій, явищ, процесів. Помилки не суттєві (не більше 3).

11-13

Здатність презентувати власну інтерпретацію (версію, розуміння, оцінку) ідей, концепцій, теорій на основі глибоких і міцних знань, можливість самостійно побачити та сформулювати проблему; зібрати дані, проаналізувати їх, здатність побачити проблему загалом, усі аспекти й етапи її вирішення; самостійність в використовуванні навичок і вмінь, прийомів розумової праці, методу пізнання. Має синтетичне мислення (тобто вміння бачити зв’язки, які безпосередньо не спостерігаються); вміння ставити під сумнів сталі принципи та ідеї. Відповідь фактично не містить помилок.

1.5 ГРАФІК ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

на 2015-2016 н.р.

Філософського факультету

Осінньо-зимовий семестр Денна форма навчання (17* тижнів теоретичного навчання)

Напрям підготовки, Спеціальність

Курс

Навчальні заняття

Практика

Екзаменаційна сесія

Державні екзамени

Канікули

Контроль за самостійною роботою студентів

Ліквідація академічної заборгованості (талон №2)

Ліквідація академічної заборгованості (талон №3)

Філософія, Психологія, Соціологія

1

01.09 – 11.12.2015 р.




14.12 –

27.12.2015 р.






01.01 –

24.01.2016 р.



25.01 –

31.01.2016 р.



28-29.12.2015 р.

27-28.01.2016 р.

Філософія, Психологія, Соціологія

2

01.09 – 13.11.2015 р.
30.11 –

11.12.2015 р.



16 .11– 29.11.2015 р.

14.12 –

27.12.2015 р.






01.01 –

24.01.2016 р.



25.01 –

31.01.2016 р.



28-29.12.2015 р.

27-28.01.2016 р.

Філософія, Психологія,

Соціологія



3

01.09 – 11.12.2015 р.




14.12 –

27.12.2015 р.






01.01 –

24.01.2016 р.



25.01 –

31.01.2016 р.



28-29.12.2015 р.

27-28.01.2016 р.

Філософія, Психологія,

Соціологія



4

01.09 –

04.09.2015 р.


19.10 – 11.12.2015 р.

07.09 – 18.10.2015 р.

14.12 –

27.12.2015 р.






01.01 –

24.01.2016 р.



25.01 –

31.01.2016 р.



28-29.12.2015 р.

27-28.01.2016 р.

Філософія, Психологія,

Релігієзнавство



С

01.09 – 11.12.2015 р.




14.12 –

27.12.2015 р.






01.01 –

24.01.2016 р.



25.01 –

31.01.2016 р.



28-29.12.2015 р.

27-28.01.2016 р.

Філософія, Психологія,

Релігієзнавство



М

01.09 – 11.12.2015 р.




14.12 –

27.12.2015 р.






01.01 –

24.01.2016 р.



25.01 –

31.01.2016 р.



28-29.12.2015 р.

27-28.01.2016 р.































*Фактично 15 тижнів із збільшенням тижневого навантаження до 26-28 годин годин

Весняно-літній семестр Денна форма навчання (18 тижнів теоретичного навчання)

Напрям підготовки, Спеціальність

Курс

Навчальні заняття

Практика

Екзаменаційна сесія

Державні екзамени

Канікули

Контроль за самостійною роботою студентів

Ліквідація академічної заборгованості (талон №2)

Ліквідація академічної заборгованості (талон №3)

Філософія, Психологія, Соціологія

1

01.02 – 01.04.2016 р.

18.04 –


03.06.2016 р.

04.04– 17.04.2016 р

06.06 – 19.06.2016 р.




01.07 – 30.08.2016 р.




21-22.06.2016 р.

29-30.08.2016 р.

Філософія, Психологія, Соціологія

2

01.02 – 03.06.2016 р.




06.06 – 19.06.2016 р.




01.07 – 30.08.2016 р.




21-22.06.2016 р.

29-30.08.2016 р.

Філософія, Психологія,

Соціологія



3

01.02 –15.04.2016 р.

02.05 –


03.06.2016 р.

18.04 – 01.05.2016 р.

06.06 – 19.06.2016 р.




01.07 – 30.08.2016 р.




21-22.06.2016 р.

29-30.08.2016 р.

Філософія, Психологія

Соціологія



4

01.02 – 28.05.2016 р.




30.05.06 – 11.06.2016 р.

13.06 –

25.06.2016 р.















Філософія, Психологія,

Релігієзнавство



С

01.02 – 12.02.2016 р.

28.03 –


28.05.2016 р.

15.02 – 27.03.2016 р.

30.05.06 – 11.06.2016 р.

13.06 –

25.06.2016 р.















Філософія, Психологія,

Релігієзнавство



М

01.02 – 12.02.2016 р.

28.03 –


28.05.2016 р

15.02 – 27.03.2016 р.

30.05.06 – 11.06.2016 р.




01.07 – 30.08.2016 р.




21-22.06.2016 р.

29-30.08.2016 р.

Декан І.М. Гоян

ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

на 2015-2016 н.р.

Філософського факультету

Осінньо-зимовий семестр Заочна форма навчання

Напрям підготовки, Спеціальність

Курс

Настановча сесія

Міжсесійний заїзд

Заліково-екзаменаційна сесія (талон №2, 28.12. –

29.12.2015 р.)



Талон №3

Державні екзамени

Практика

Контроль за самостійною роботою студентів

Психологія

1

11.09 –

13.09.2015 р.




24.10 - 25.10.2015 р.

28.11 -29.11.2015 р.



15.12 –

27.12.2015 р.



27.01-28.01.2016 р.










Психологія

2




18.09–

20.09.2015 р.

24.10 - 25.10.2015 р.

28.11 -29.11.2015 р.



15.12 –

27.12.2015 р



27.01-28.01.2016 р.




16 .11– 29.11.2015 р.




Психологія

3



18.09 –

20.09.2015 р.

24.10 - 25.10.2015 р.

28.11 -29.11.2015 р.



15.12 –

27.12.2015 р



27.01-28.01.2016 р.










Психологія

4

.


18.09 –

20.09.2015 р 24.10 - 25.10.2015 р.

28.11 -29.11.2015 р.


15.12 –

27.12.2015 р



27.01-28.01.2016 р.




07.09 – 18.10.2015 р.




Психологія,


С




11.09 –

13.09.2015 р.

17.10 – 18.10.2015 р.

21.11-22.11.2015 р.



15.12 –

27.12.2015 р



27.01-28.01.2016 р.










Психологія


М




11.09 –

13.09.2015 р.

17.10 – 18.10.2015 р.

21.11-22.11.2015 р.



15.12 –

27.12.2015 р



27.01-28.01.2016 р.


































Декан І.М. Гоян

1.6 РОБОЧІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ
Робочі навчальні плани ОКР «Бакалавр», «Спеціаліст», «Магістр» спеціальностей (напрямів підготовки) «Філософія», «Психологія», «Соціологія», «Релігієзнавство» поміщені в окремих вкладених файлах у форматі Excel.

1.7 АНОТАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ОКР «МАГІСТР»

8.02030101 «ФІЛОСОФІЯ»

1.Цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки

  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка