Escuela ucoz ua) Moodle – програмний продукт



Скачати 193.19 Kb.
Дата конвертації15.12.2016
Розмір193.19 Kb.

MOODLE І СОЦІАЛЬНИЙ КОНСТРУКТИВІЗМ

За матеріалами MoodleDocs

Огляд підготував Валерій Семенюк (escuela.ucoz.ua)


Moodle – програмний продукт (download.moodle.org), що дозволяє створювати курси і web-сайти, які базуються на мережі Іnternet. Цей проект заснований на основі теорії соціального конструктивізму та знаходиться в постійному розвитку.

Слово Moolde – абревіатура поняття Модулярне Об'єктно-Орієнтоване Динамічне Навчальне Середовище, яке є найбільш корисним для програмістів та теоретиків. Це слово також може бути і дієсловом, яке означає процес повільного «продирання» крізь нетрі, вивчення матеріалу в міру його появи, виправлення своїх помилок, яке згодом веде до розвитку інтуїції, кмітливості і творчих здібностей. По суті, обидва ці трактування підходять до визначення, враховуючи те, як розроблявся цей проект, і те, що вчителі й учні дивляться на питання он-лайн освіти по-різному.

Всі, хто використовують проект Moodle, – це Moodlers (Мудлери).

Moodle розповсюджується безкоштовно як програмне забезпечення з відкритим кодом (Open Source), під ліцензією GNU Public License. Це означає, що Moodle охороняється авторськими правами, але й звичайний користувач також володіє деякими правами. Ви можете копіювати, використовувати і змінювати програмний код на свій розсуд у тому разі, якщо ви згодні надавати код іншим, не змінювати і не вилучати початкові ліцензії та авторські права, використовувати таку ж ліцензію на всю подальшу роботу.

Програмний продукт Moodle може бути встановлений на будь-якому комп'ютері, що підтримує PHP, а також бази даних типу SQL (наприклад, MySQL). Програма може бути запущена на операційних системах Windows, Mac або багатьох різновидах Linux (наприклад, Red Hat або Debian GNU). Є багато людей, що співпрацюють з Moodle, які володіють достатніми знаннями, щоб допомогти Вам і навіть посприяти у створенні Вашого власного сайту Moodle.
Історія розвитку

Moodle – проект, що постійно діє і розвивається. Розробка даного проекту була розпочата Мартіном Дугіамасом (Martin Dougiamas), який і на даний момент керує проектом:



«Я працював над цим проектом у тому чи іншому напрямку протягом кількох років. Проект стартував у 90-х роках, коли я був web-майстром у Технологічному університеті ім. Дж. Картіна (Curtin University of Technology) та адміністратором сайту під управлінням WEBCT. Мені довелось зіткнутися з різними проблемами цієї системи, і я не міг заспокоїтись.

Повинно існувати інше, краще рішення (але не Blackboard:) Я знаю багатьох людей зі шкіл і невеликих інститутів (а так само і з великих), які хотіли б ефективніше використовувати Інтернет, але не знають, як це зробити в лабіринті існуючих технологій та педагогічних методів. Я завжди сподівався, що з'явиться альтерантивна і вільно поширювальна система, яка дасть цим людям можливість перенести свої педагогічні уміння в on-lіne.

Моя віра в недооцінені здібності онлайн-освіти змусила мене влаштуватися на роботу в фірму «Masters», а потім і в «PHD in Education», поєднуючи свою кар'єру розробника в комп'ютерній сфері з новоявленими знаннями про природу знань. Зокрема, на мене мала великий вплив епістемологія (розділ філософії, що вивчає основи знань) суспільного конструктивізму – який не тільки збагачує поняття навчання як суспільну діяльність, але й загострює увагу на інформації, яку ми отримуємо в ході створення артефактів (наприклад, текстів) для інших людей. Найбільш важливо для мене таке – щоб це програмне забезпечення було найбільш простим у використанні, а для цього воно має бути засноване на інтуїції настільки, наскільки це можливо. Я заціклений у продовженні своєї роботи над Moodle і на збереженні її загальнодоступності. Я глибоко переконаний у важливості дистанційного навчання і Moodle – це головний спосіб у реалізації моїх ідей», – Мартін Дугіамас.

Безліч раніше створених прототипів були знехтувані, перш ніж Мартін всупереч усім очікуванням випустив 20 серпня 2002 року версію 1.0. Ця версія мала відношення до поглиблених курсів університетського рівня і вивчала предмет аналізу природи спільної навчальної діяльності учасників у маленьких групах. З того часу було докладено багато удосконалень, нових можливостей, покращено виконання проекту в цілому. Оскільки Moodle розширюється, все більший внесок вноситься до різних сфер навчання.

Наприклад, Moodle зараз використовують не тільки в університетах, але й у коледжах, училищах, школах, некомерційних організаціях, різних фірмах. Його також використовують батьки і вчителі, не виходячи з власного будинку. Чисельність людей по всьому світу, які сприяють розвитку Moodle, росте з кожним днем.

Чергова можливість проекту Moodle – це moodle.org, який займає центральне місце в обговоренні тієї або іншої інформації користувачами Moodle, серед яких адміністратори, викладачі, дослідники і, звичайно ж, розробники. Також, як і Moodle, цей сайт спрямований на задоволення потреб його користувачів і завжди буде доступний для всіх. У 2003 році була запущена компанія moodle.com для забезпечення підтримки користувачів, надання довідок і т.д.


Філософія

Дизайн і розробка Moodle відповідають особливій філософії навчання, яку можна коротко назвати "педагогіка соціального конструкціонізму" (social constructionist pedagogy). Дехто, можливо, вже подумав: "чергова нісенітниця про освіту з галузі розробки програмного забезпечення" і потягнулися до мишки, але, будь ласка, прочитайте – це може стати Вам у нагоді!

Спробую пояснити простими словами, що ця фраза означає, розкрити її сенс на чотирьох основних концепціях. Майте на увазі те, що кожна з них базується на підсумках величезної кількості різноманітних досліджень, і якщо ви вже стикалися з деякими з них, то вони можуть здатися Вам очевидними.

Проте, якщо ці концепції для вас є новими, то вони можуть стати складними для розуміння при першому читанні. Все, що я можу зробити для вас, – це порадити читати їх уважно, співвідносити читане з усім вашим попереднім досвідом.


Конструктивізм

Люди "конструюють" для себе нові знання у процесі взаємодії з навколишнім світом. Усе, що ви читаєте, бачите, чуєте, відчуваєте і торкаєтеся, порівнюється з раніше отриманими знаннями. Якщо це якось із вашим знанням співвідноситься, то можуть бути добудовані нові фрагменти знання, які і залишаться з вами. Знання зміцнюється, якщо його вдається успішно застосовувати в інших ситуаціях. Ви не просто сховище пам'яті, пасивно всмоктуєте інформацію, знання не можуть бути отримані безпосередньо читанням або прослуховуванням.

Це не означає, що Ви не можете дізнатися що-небудь, прочитавши веб-сторінку або прослухавши лекцію. Звичайно можете. Просто хочу підкреслити, що при навчанні має місце більше інтерпретація, ніж проста передача інформації від одного мозку до іншого.
Конструкціонізм

Конструкціонізм стверджує, що навчання особливо ефективне, коли у тих, хто вчиться, у процесі навчання формується щось для інших. Це може бути що завгодно, від вислову, твердження або написання повідомлення в Інтернеті до більш комплексних творів, таких як картина, будинок або пакет програм.

Наприклад, ви можете прочитати цю сторінку кілька разів, і все одно на завтра нічого не пам'ятати. Але якщо ви спробуєте пояснити ці ідеї кому-небудь іншому своїми словами або виготовити слайд-презентацію, що пояснюватиме ці концепції, то можу гарантувати, Ви краще зрозумієте їх та краще інтегруєте у свої власні ідеї. Ось чому люди роблять конспекти під час лекцій, навіть якщо ніколи не читатимуть їх пізніше.
Соціальний конструктивізм

Це поняття розширює вище наведені ідеї до групи, члени якої формують щось для інших, працюючи спільно, і створюючи тим самим "малу культуру", яка розділяється учасниками групи за предметами та сенсом. Коли хтось занурюється в подібну культуру, він потрапляє в безперервний і багатоплановий процес навчання, тому виникає питання, як "бути" в цій культурі.

Візьмемо за простий приклад такий об'єкт, як горнятко. Цей предмет може використовуватися для тисячі різних цілей, але його форма сама по собі вже дає деякого роду "знання" про утримування рідини. Складніший приклад – онлайн-курс. Тут не тільки "форми" інструментарію вказують на те, як повинен працювати такий курс, але й тексти, створені групою, і сама діяльність, що відбувається, в цілому допомагатимуть формуванню того, як кожен учасник курсу діє усередині групи.
Залучене і відвернуте

Ця концепція базується на дослідженнях мотивації поведінки учасників у дискусіях. "Відвернута" поведінка – це коли хтось прагне залишатися "об'єктивним" і "спиратися на факти". Він має схильність захищати власні міркування, використовуючи логіку для знаходження слабких місць у роздумах опонента. "Залученою" поведінкою є емоційніший підхід, що допускає суб'єктивність. При цьому людина прагне слухати і ставити питання для розуміння інших точок зору. "Сконструйована" поведінка – це коли людина здатна використовувати обидва підходи, і вибирає який-небудь із них залежно від поточної ситуації.

В цілому, здорова кількість «залученої» поведінки усередині співтовариства учнів – потужній стимул до навчання, оскільки він не тільки об'єднує людей, але й сприяє виникненню глибших реакцій і переоцінці переконань, які були сформовані раніше.
Висновок

Обдумування цих питань допоможе вам більше звертати увагу на те, який досвід міг би бути корисним для навчання з точки зору учня, і менше зациклюватися на звичайній публікації матеріалів, якими учні повинні оволодіти, та подальшим виставленням оцінок. Також це допоможе вам зрозуміти, як кожен учасник курсу може бути одночасно вчителем або учнем.

Як учитель, ви зможете перестати бути просто "джерелом знань" і перетворитесь на натхненника, рольову модель культури класу, зв'язуючись із учнями в індивідуальному порядку і працюючи за їх особистими потребами, одночасно з цим направляти дискусії і діяльність усієї групи учнів для досягнення ваших загальних навчальних цілей.

Безумовно, Moodle не нав'язує такий тип поведінки, але все таки саме цей тип поведінки Moodle підтримує краще всього. Це те, на що Moodle націлений. У майбутньому, у міру стабілізації технічної інфраструктури Moodle, подальші нововведення в області "педагогічної підтримки" стануть основним напрямком у розвитку системи Moodle.


Можливості Moodle

Moodle є продуктом, що активно розвивається. Ця довідка містить лише деякі з багатьох можливостей, якими він володіє.


Загальний дизайн

При проектуванні Moodle особлива увага приділялася таким принципам:



  • просування педагогіки соціального конструкціонізму (співпраця, активне навчання, критична рефлексія і т.д.);

  • підтримка різних підходів до навчання: дистанційне, змішане, очне;

  • простий, інтуїтивно зрозумілий, ефективний, крос-платформенний інтерфейс у вікні браузера;

  • просте встановлення на більшість платформ, що підтримують PHP;

  • сумісність із більшістю широко використовуваних баз даних;

  • список курсів містить описи і є доступним будь-якому користувачеві;

  • курси структуруються по категоріях. По них можна проводити пошук. Один сайт може містити тисячі курсів;

  • істотна увага приділяється питанням безпеки. Всі форми і дані, що вводяться, перевіряються, cookies шифруються і тому подібне;

  • для більшості текстових областей (ресурси, повідомлення форумів і тому подібне) використовується вбудований WYSIWYG HTML редактор.

WYSIWYG – акронім від What You See Is What You Get (англ. «що бачиш, те й отримуєш»). Можливість користувачу комп’ютерних програм у процесі створення документів бачити щось дуже подібне до кінцевого результату, синонім поняття наочності.



HTML – (англ. HyperText Markup Language – Мова розмітки гіпертексту) – стандартний формат розмітки документів у Всесвітній павутині. Більшість Інтернет-сторінок створюються мовою HTML або її розширеннями. Документ формату HTML відтворюється браузером на екрані у звичному для людини вигляді.
Управління сайтом

  • Сайт керується адміністратором.

  • Основні налаштування сайту визначаються у процесі установки, але можуть бути легко змінені в майбутньому.

  • Для зміни налаштувань сайта використовується зручний блок Адміністрування.

  • Модулі, що підключаються, дають адміністратору широкі можливості стосовно зміни зовнішнього вигляду сайту.

  • За допомогою додаткових модулів можна легко розширити можливості сайту.

  • Підключені мовні пакети дозволяють зробити переклад будь-якою мовою. Редагування перекладу здійснюється за допомогою вбудованого веб-сервера. На даний момент переклад здійснений більш ніж 70 мовами світу.

  • Весь код написаний мовою PHP під відкритою ліцензією GPL, яка дозволяє легко адаптувати систему під свої потреби.


Управління користувачами

  • Основна мета: звести дії адміністратора з управління користувачами до мінімуму, зберігши при цьому високий рівень безпеки.

  • Підтримується велика кількість механізмів аутентифікації за рахунок використання плагінної архітектури. Тим самим забезпечується простота інтеграції із зовнішніми системами.

  • Стандартна e-mail аутентифікація: користувачі самі створюють собі облікові записи. E-mail адреса перевіряється шляхом відсилання на нього листа з підтвердженням реєстрації.

  • LDAP аутентифікація проводиться через LDAP сервер. Володіє гнучкими налаштуваннями використовуваних полів.

  • IMAP, Pop3, NNTP: аутентифікація проводиться через поштовий або новинний сервер. Підтримується SSL, сертифікати, TLS.

  • Зовнішня БД: будь-яка база даних, що містить, як мінімум, два поля, може виступати як зовнішнє джерело аутентифікації.

  • Користувачі мають широкі можливості по заповненню свого профілю. При необхідності e-mail адреси можуть бути захищені від показу.

  • Адміністратор має можливість гнучко керувати полями профілю: додавати, захищати від змін і тому подібне.

  • Кожен користувач може вказати свою часову зону. Ці налаштування враховуватимуть при відображенні будь-яких дат у рамках системи (наприклад, дати відправки повідомлень, терміни здачі завдань і тому подібне).

  • Кожному користувачеві може бути надана можливість вибору мови, якою йому відображатиметься інтерфейс системи.


Запис на курси

  • Вчителі можуть встановлювати для своїх курсів так звані «кодові» слова для запобігання доступу до курсу сторонніх учасників. Вчителі можуть повідомити кодове слово учням особисто, по e-mail або яким-небудь іншим способом.

  • Вчителі можуть записувати учнів на курс вручну, якщо це необхідно.

  • Вчителі можуть вручну відраховувати учнів з курсу, якщо це необхідно. Крім того, адміністратором може бути заданий період, після закінчення якого, якщо учень не заходив у курс, він буде автоматично відрахований.

  • Плагінна архітектура методів запису дозволяє легко створювати і підключати довільні процедури запису на курс.

  • Кожен користувач має всього один обліковий запис у системі, але при цьому може мати різні рівні доступу до курсів.

  • Метакурси надають зручний засіб автоматичної синхронізації підписок користувачів. Список учасників метакурсу успадковується з інших курсів, пов'язаних із даним метакурсом.


Ролі

  • Система ролей є потужним засобом надавання користувачам різних прав на різних рівнях ієрархії контекстів (Система ⇒ категорія курсу ⇒ курс ⇒ елемент курсу).

  • Ролі визначаються адміністратором сайту. Вони є набором дозволів для всіх можливостей системи (наприклад: дозволити відповідати на повідомлення у форумі, заборонити створювати теми форуму і тому подібне).

  • Існує набір перевстановлених ролей (які можна буде відредагувати): адміністратор, творець курсів, вчитель, вчитель без права редагування, учень, гість.

  • Творець курсів може створювати курси, редагувати вміст і навчати.

  • Вчитель може редагувати вміст курсів і навчати в них.

  • Вчитель без права редагування може тільки навчати в курсі.

  • Учень може навчатися в курсі.

  • Гість має мінімальні права: переглядання деяких елементів курсу.


Управління курсом

  • Вчитель має повний контроль над курсом: зміна налаштувань, правка змісту навчання.

  • У стандартне постачання включені такі формати курсів: календар, структура, співтовариство (форум), SCORM. Завдяки плагінній архітектурі будь-який формат курсу може бути створений і підключений до системи.

  • Для кожного курсу може бути вибрана своя тема відображення.

  • Кожен курс може включати великий набір різних елементів: ресурси, форуми, тести, завдання, глосарії, опитування, анкети, чати, лекції, семінари, wiki, бази даних, SCORM-об'єкти. Завдяки плагінній архітектурі будь-який елемент курсу може бути розроблений і підключений до системи.

  • У рамках курсу можуть бути завантажені файли, доступ до яких зможуть отримати тільки учасники курсу.

  • Великий набір блоків (календар, останні новини, події, що відбудуться і тому подібне) розширює функціональність і зручність використання системи. Завдяки плагінній архітектурі будь-який блок може бути розроблений і підключений до системи.

  • Учні і вчителі можуть бути записані в декілька груп і groupings (потоків). Групи дозволяють розділити активність користувачів у рамках елементів курсу. Groupings (потоки) дозволяють відображати деякі елементи курсу тільки для певних об'єднань учасників.

  • Блок і сторінка останніх подій дозволяють у зручному вигляді вивести для вас усі зміни в курсі з вашого останнього входу в систему.

  • Вміст більшості текстових областей (ресурси, повідомлення форумів і тому подібне) легко редагується за допомогою вбудованого WYSIWYG HTML редактора.

  • Більшість елементів курсу можуть бути оцінюваними.

  • Всі оцінки збираються в єдиний журнал, який містить зручні механізми для підведення підсумків, створення і використання різних звітів, імпорту й експорту оцінок.

  • Створення власних шкал дає широкі можливості для критерійного оцінювання результатів навчання.

  • Потужна система обліку і відстежування активності учасників курсу дозволяє в будь-який момент побачити повну картину як про участь у курсі цілому, так і детальну інформацію по кожному елементу курсу.

  • Інтеграція з поштою дозволяє відправляти по e-mail копії повідомлень у форумах, відгуки і коментарі вчителів та іншу навчальну інформацію.

  • Завдяки функції резервного копіювання будь-який курс може бути збережений як zip-файл і потім відновлений на будь-якому сервері з Moodle.

SCORM (англ. Sharable Content Object Reference Model) — стандарт для систем дистанційного навчання.
Ресурс

  • Підтримується відображення будь-якого електронного змісту: Word, Powerpoint, flash, відео, музика і тому подібне. Все це може зберігатися як локально, так і на будь-якому зовнішньому сайті.

  • Файли можуть завантажуватися на сервер і розміщуватися в курсі. Потім файли можна архівувати, розархівовувати, перейменовувати, переміщувати і тому подібне.

  • Для структуризації файлів можна створювати теки, які також можна розміщувати потім на сторінці курсу.

  • За допомогою WYSIWYG HTML редактора можна створювати веб-сторінки і розміщувати їх у курсі.

  • На сторінці курсу можна розміщувати посилання на зовнішні веб-сервери і передавати дані на них.

  • Mp3 аудіо-файли відображаються і програються за допомогою зручного flash-плеера.


Лекція

  • Лекція є послідовністю сторінок, які можуть відображатися лінійно як презентації, нелінійно з галуженнями або умовними переходами між сторінками, або комбіновано з використанням обох варіантів.

  • До лекції можуть бути додані питання, правильність відповіді на які може бути пов'язана з умовними переходами між сторінками.

  • Сторінки з питаннями можуть бути таких типів: множинний вибір, правильно-неправильно, числова відповідь, коротка відповідь, есе.

  • Можливі різні варіанти нарахування балів і виставлення оцінки.

  • Сторінки можуть бути імпортовані з презентації Powerpoint. Сторінки з питаннями можуть бути імпортовані з різних форматів.

  • Можна налаштовувати кількість спроб учнів, часові обмеження, мінімальні бали.

  • Вміст сторінок зберігається у форматі HTML і може бути відредагований вбудованим редактором WYSIWYG.

  • Учням можуть відображатися індикатори виконання робіт та отримані на даний момент бали.

  • Можливі різні обмеження на доступ до лекції: пароль, часові обмеження і тому подібне.


Глосарій

  • Це один із тих модулів, який дуже добре ілюструє, як Moodle може доповнити і розширити можливості традиційного очного навчання.

  • Коли учень розміщує результати своєї діяльності на загальний перегляд (наприклад, як у глосарії), він докладає більше зусиль, отримує кращий результат, а відповідно і більший досвід.

  • Учасники можуть створювати і підтримувати список визначень, схожий на словник, енциклопедію і тому подібне.

  • Записи учнів або публікація можуть бути заздалегідь проглянуті вчителем.

  • По записах можна здійснювати пошук і переміщення, використовуючи алфавіт, категорії, дати та імена авторів.

  • Якщо який-небудь із термінів глосарію зустрінеться в тексті у будь-якому місці курсу, то він може бути автоматично перетворений у посилання на цей термін.

  • Записи глосарію можна структурувати по категоріях.

  • Учасники можуть коментувати записи глосарію.

  • Записи можна оцінювати за будь-якою визначеною вчителем шкалою.

  • Записи глосарію можна легко експортувати й імпортувати у форматі xml.

  • По записах глосарію можна проводити пошук.

  • Існує декілька форматів відображення записів.


База даних

  • Розширює можливості глосарію – дозволяє визначати довільну структуру записів.

  • Підтримуються наступні типи полів: дата, картинка, меню (вибір декількох), перемикачі, посилання, текстова область, текстове поле, файл, прапорці, число, широта/довгота. Завдяки плагінному механізму можна розробляти нові типи полів.

  • Записи можуть бути видимими у двох режимах: "Перегляд списку" і "Перегляд по одному запису".

  • Вчитель може визначати розмітку режимів перегляду.

  • Набір полів і налаштування режимів перегляду можна зберегти як передустановку. Передустановки можна поширювати як у рамках одного сайту, так і між сайтами з Moodle.

  • Можливий пошук по записах.

  • Записи можна експортувати й імпортувати.

  • Учасники можуть коментувати записи в базі даних.

  • Записи можна оцінювати за будь-якою визначеною вчителем шкалою.

  • Вчитель може визначати різні обмеження по роботі з БД: часові проміжки перегляду, додавання записів, обмеження на мінімальну і максимальну кількість записів.


Тест

  • Вчитель складає базу тестових завдань, які потім можуть використовуватися в різних тестах.

  • Тестові завдання можна структурувати по категоріях для зручнішої роботи.

  • Категорії можна робити доступними на різних рівнях. Ієрархія рівнів виглядає таким чином: Елемент курсу ⇒ курс ⇒ категорія курсу ⇒ система.

  • Більшість тестових завдань оцінюються автоматично. При зміні завдання тест може бути переоцінений.

  • Вчитель може визначати різні обмеження по роботі з тестом: початок і кінець тестування, затримки по часу між спробами, кількість спроб, пароль на доступ, доступ тільки з певних мережевих адрес.

  • Вчитель може налаштовувати кількість спроб для здачі тесту, вказувати коментарі як до окремих відповідей, так і до всього тесту залежно від різних умов.

  • При виконанні подальших спроб можуть враховуватися попередні варіанти відповідей. У рамках однієї спроби учні можуть виконувати тест у декілька підходів.

  • Як тестові завдання, так і варіанти відповідей можуть автоматично перемішуватися при кожній новій спробі.

  • Як питання, так і варіанти відповідей можуть містити HTML, картинки тощо.

  • Питання можна експортувати й імпортувати в різних форматах.

  • Вчитель може отримати докладну інформацію про відповіді учнів і час, що витрачається ними.

  • Існує можливість статистичного аналізу виконання тестових завдань.

  • Підтримуються питання наступних типів:

    • У закритій формі (множинний вибір) – надає можливість вибору одного і декількох варіантів. До кожного варіанту вчителем може бути вказаний коментар, який відобразиться учневі після відповіді.

    • Коротка відповідь.

    • Числовий: приймається відповідь у вигляді числа з певною похибкою, також можна надати можливість відповіді в різних одиницях вимірювання.

    • Обчислюваний: текст питання формулюється як шаблон, для нього формується певний набір значень, які автоматично підставлятимуться. На основі заданої формули і цих значень формується правильна відповідь. Таким чином, кожному учневі буде відображено питання зі своїми числовими значеннями і, відповідно, своїм правильним варіантом відповіді.

    • На відповідність.

    • Правильно/неправильно.

    • Есе: припускає текстову відповідь учня у вільній формі. Оцінюється вчителем.

    • Вкладені відповіді: текст питання містить поля, в яких учень повинен ввести або вибрати відповідь.

    • Випадкові питання: на місце випадкових питань у тесті учневі, при кожній новій спробі, будуть випадковим чином підставлятися питання з вибраної категорії.

    • Можна створювати і підключати свої типи питань за допомогою плагінного механізму.


Завдання

  • Завдання допускає відповідь учня у вигляді тексту, файлу, декількох файлів або поза сайтом.

  • Для завдання вказується максимальна оцінка або шкала оцінювання.

  • Виконання завдання може бути обмежене за часом.

  • Вчитель може дозволити учням відповідати після закінчення терміну виконання. В цьому випадку вчителеві відображатиметься інформація про прострочені відповіді.

  • Вчитель може виставляти оцінки і вказувати коментарі як індивідуально, так і на одній сторінці для декількох учнів.

  • Коментар вчителя відображатиметься учневі під оцінкою і може бути відправлений по e-mail.

  • Вчитель може зробити повторну відправку відповіді після того, як оцінка була виставлена. Таким чином, можна організувати інтерактивний режим роботи із завданням.


Форум

  • Доступні різні типи форумів: новинний, стандартний форум для загальних обговорень, просте обговорення, обговорення, де кожен відкриває одну тему, питання-відповідь.

  • Усі повідомлення містять картинку учасника.

  • Дискусії можна переглядати в різних режимах відображення: деревовидне, плоске.

  • Учасникам може бути дозволено індивідуально керувати підпискою на кожен форум або вчитель може примусово підписати всіх.

  • Учитель може заборонити відправку повідомлень на форум (наприклад, використовуючи форум тільки як розсилання новин).

  • Дискусії можна переміщувати між різними форумами.

  • Для форуму може використовуватися оцінювання за довільною шкалою, при цьому воно може бути обмежене певним часовим проміжком.


Чат

  • Дозволяє організувати синхронну текстову взаємодію між учасниками.

  • Підтримує смайлики, HTML, картинки тощо.

  • При включених математичних фільтрах дозволяє використовувати формули.

  • У вікні чату відображаються картинки з профілів користувачів.

  • Усі чат-сесії можуть бути збережені для подальшого перегляду.


Досвід

  • Може бути використаний для голосування або збору думок з якого-небудь питання.

  • Вчитель бачить результати у вигляді інтуітивної зрозумілої таблиці.

  • Вчитель може організувати перегляд результатів учнів у гнучкому режимі.


Анкета

  • Вбудовані анкети (COLLES, ATTLS) – це інструмент, що добре зарекомендував себе для аналізу он-лайн класів.

  • Завжди доступні докладні звіти з великою кількістю діаграм. Дані можуть бути завантажені у вигляді документа Excel або CSV файлу.

  • Інтерфейс анкет не допускає часткового заповнення.

  • Вчитель може залишити коментар для учня про його результати в порівнянні з середніми показниками інших учасників.


Wiki

  • Wiki – це поширена технологія колективної розробки документів, які можуть редагувати хто завгодно. Правки документів приймаються шляхом голосування експертної групи. Старі версії сторінок зберігаються і можуть бути відновлені.

  • Wiki дозволяє організувати навчання у співпраці.


Семінар

  • Дуже гнучкий із великою кількістю опцій. Дозволяє проводити багатопозиційне, багатокритерійне оцінювання робіт. Підтримує широкий спектр шкали оцінювання.

  • Вчитель може керувати процесом оцінювання й оцінювати сам процес.

  • Вчитель може надати зразок роботи для того, щоб учні могли попрактикуватися в оцінюванні.

ЗМІСТ
Історія розвитку 1

Філософія 2

Конструктивізм 3

Конструкціонізм

Соціальний конструктивізм

Залучене і відвернуте

Висновок 4

Можливості Moodle

Загальний дизайн

Управління сайтом 5

Управління користувачами

Запис на курси 6

Ролi


Управління курсом

Ресурс 7


Лекція 8

Глосарій


База даних 9

Тест


Завдання 10

Форум 11


Чат

Досвід


Анкета

Wiki


Семінар 12

© Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

© Інститут філології та масових комунікацій

© Кафедра видавничої справи та редагування



© Валерій Лисенко, макет, 2012




База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка