До уроків польської мови



Сторінка1/10
Дата конвертації08.05.2017
Розмір1.7 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Л. М. Бондарук, Л. М. Щерба

ЗБІРНИК

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ

ДО УРОКІВ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ

5–11 класи

Луцьк – 2014

УДК 373.5.016:811.162.1(072)

ББК 74.261.7

З-41


Збірник навчально-методичних матеріалів розглянуто на науково-методичній раді ВІППО (протокол № 2 від 16.04.2014 р.).


Рецензенти:

Ясінська Н. В., завідувач кафедри теорії та методик викладання шкільних предметів ВІППО, кандидат педагогічних наук;

Корчук Б. Л., методист районного методичного кабінету відділу освіти Луцької райдержадміністрації
Укладачі:

Бондарук Л. М., методист відділу гуманітарних дисциплін ВІППО;

Щерба Л. М., учитель польської мови загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів с. Забороль Луцького району

З-41
Збірник навально-методичних матеріалів до уроків польської мови : методичні рекомендації / укладачі Л. М. Бондарук, Л. М. Щерба. – Луцьк : ВІППО, 2014. – 106 с.



Збірник навчально-методичних матеріалів до уроків польської мови включає робочу програму з предмета Л. М. Щерби, вчителя польської мови ЗОШ І – ІІІ ступеня с. Забороль, та М. З. Зелінської, методиста Дрогобицької філії Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, в яких польська мова вивчається факультативно «Польська мова» 5 – 11 класи (рекомендовано МОНМС України. Лист № 1/11-13239 від 14.08.2012), календарно-тематичне планування уроків. Також подано методичні рекомендації, вимоги до оцінювання та рекомендовану літературу.

Матеріали адресовані вчителям польської мови, студентам, які вивчають польську мову.

УДК 373.5.016:811.162.1(072)

ББК 74.261.7

© Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2014


© Бондарук Л. М., Щерба Л. М. (укладачі), 2014

ЗМІСТ

Вступ……………………………………………………………………………...

4

1.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Польська мова» 5-11 класи……........................................................


5

2.

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 5 класі



(1 год.)……………………………………………………………………………
56

3.

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 6 класі



(1 год.)……………………………………………………………………………
61

4.

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 7 класі



(1 год.)……………………………………………………………………………
66

5.

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 8 класі



(1 год.)……………………………………………………………………………
71

6.

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 9 класі



(1 год)……………………………………………………………………………
76

7.

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 10 класі



(1 год.)……………………………………………………………………………
83

8.

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 11 класі



(1 год.)……………………………………………………………………………
90

9.


Методичні рекомендації ………………………………………………………..

97

10.



Рекомендована література………………………………………………………

104


11.

Список використаних джерел………………………………………………….

105

ВСТУП

Збірник містить програму Л. М. Щерби, вчителя польської мови ЗОШ І–ІІІ ступеня с. Забороль, та М. З. Зелінської, методиста Дрогобицької філії Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, в яких польська мова вивчається факультативно «Польська мова» 5 – 11 класи (Рекомендовано МОНМС України. Лист № 1/11-13239 від 14.08.2012), календарно-тематичне планування, що включає в себе тематичні сфери спілкування, які забезпечують реалізацію практичної мети: оволодіння іншомовним міжкультурним спілкуванням шляхом формування і розвитку міжкультурної комунікативної компетенції та її складових, методичні рекомендації, оцінювання навчальних досягнень учнів, а також рекомендовану літературу.



Мова виступає засобом збагачення духовного світу особистості, отримання та розширення знань про культуру країни, мова якої вивчається також рідної країни, а саме про історію, літературу, живопис, музику, звичаї, традиції тощо; про будову іноземної мови, що вивчається, її систему, характер, особливості. Нові освітні завдання вимагають змін до рівнів володіння іноземними мовами, визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів, використання адекватних форм та видів контролю.

Відповідно до нормативних документів факультативний курс не оцінюється. Однак, оцінювання навчальних досягнень суттєво впливає на якісний рівень знань учнів. За рішенням педагогічної ради навчального закладу курс може оцінюватися. Авторами програми запропоновано критерії оцінювання навчальних досягнень, які укладені на основі критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України.

Даний матеріал допоможе значно підвищити ефективність подання інформації за рахунок забезпечення її корисності, доступності, врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини, сучасних вимог навчально-виховного процесу (навчально-методичне забезпечення, ІКТ). Це сприяє формування ключових компетентностей сучасного учня. Вчитель зможе виступати не в ролі розповсюджувача інформації (як це традиційно прийнято), а в ролі консультанта, порадника, іноді навіть колеги учня інтелектуально активного, з розвиненою логікою мислення, увагою, пам’яттю, мовою, уявою, інтересом до навчання.

Тематика іншомовного спілкування відтворює різноманітні аспекти життєдіяльності школяра, тісно пов'язана з іншими навчальними предметами шкільної програми: з українською, англійською мовами, світовою літературою, історією, географією. Адже знання лексичного і граматичного матеріалу не забезпечує становлення комунікативних умінь, їх необхідно вміти використовувати на практиці, у відповідних життєвих ситуаціях.

Подані у збірнику матеріали не обмежують творчої ініціативи вчителя, задовольнять освітні потреби учня.


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка