Бердянського державного педагогічного університету



Сторінка1/21
Дата конвертації26.12.2016
Розмір3.58 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   21


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Бердянський державний педагогічний університет

ЗБІРНИК ТЕЗ

НАУКОВИХ ДОПОВІДЕЙ

СТУДЕНТІВ

БЕРДЯНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

на Днях науки 19 травня 2006 року





Бердянськ 2006

УДК 37.01(06)

ББК 74я5

З 41

Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 19 травня 2006 року. – Бердянськ: БДПУ, 2006. – 214 с.

Друкується за рішенням вченої ради Бердянського державного педагогічного університету. Протокол №5 від 01.03.2006 р.



РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:

Баханов Костянтин Олексійович – к.пед.н., доц., член-кор. АПСН, проректор з наукової роботи, відповідальний редактор; Котляр Володимир Пилипович – к.пед.н., проф., зав. каф. соціальної педагогіки; Потоцька Тетяна Федорівна – к.пед.н., доц., зав. каф. теорії і методики початкового навчання; Черезова Ірина Олександрівна – к.психол.н., доц., зав. каф. психології, проректор з виховної роботи; Гудзь Марина Вікторівна – к.істн.н., доц., зав. каф. менеджменту та правового забезпечення господарської діяльності; Межуєв Віталій Іванович – к.пед.н., доц., зав. каф. комп’ютерних систем та мереж.


У збірнику тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету друкуються матеріали виступів на Днях науки університету 19 травня 2006 року. У публікаціях розглядаються проблеми педагогіки та психології, суспільствознавчих та філологічних наук, фізики, математики, інформатики, економіки та екології.






© Бердянський державний педагогічний університет

Зміст


ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ




Пшенична Ірина. Розвиток уваги дітей дошкільного віку

9

Марухній Надія. Вплив на самооцінку як засіб корекції заїкування у дітей старшого дошкільного віку

10

Яланська Світлана. Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення

11

Опара Оксана. Формування системи словотворення як засобу розвитку мовлення старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення

13

Петровська Катерина. Шляхи подолання міжмовної інтерференції у дошкільників

15

Лепетченко Марина. Невербальне спілкування як психолого-педагогічна проблема

17


Стольникова Марина. Вплив режисерських ігор на розвиток активності дошкільника

18

Чернєва Світлана. Дидактична гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності у старших дошкільників

20







ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ




Донських Катерина. Здоров’язберігаюча організація навчально-виховного процесу у початковій школі

21

Сироєжко Катерина. Проблема розвитку прагматичної компетенції молодших школярів

24

Плетінь Катерина. Формування інтересу до іноземної мови в учнів початкових класів

26

Макаренко Світлана. Ігрові технології на початковому етапі навчання іноземної мови

27

Попова Юлія. Використання ігрових прийомів і цікавих матеріалів на уроках ознайомлення з навколишнім середовищем

28

Ходак Світлана. Взаємозв’язок духовного та економічного виховання учнів початкової школи

30







АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СЕРЕДНЬОЇ І ВИЩОЇ ОСВІТИ




Ковальова Катерина. Самостійна робота в контексті Болонського процесу

32

Гладка Анна. Екологічна освіта й виховання в Україні

34

Москальова Яна. Екологічна освіта і виховання за кордоном

35

Гонтар Юлія. Впровадження системи особистісно зорієнтованого навчання в загальноосвітній школі на методологічних засадах філософії

36

Вертипорох Дмитро. Проблемне навчання як складова сучасних освітніх технологій у загальноосвітній школі

38
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   21


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка