11. Суть порівняльного підходу до оцінки вартості підприємства



Сторінка1/7
Дата конвертації18.05.2017
Розмір1.97 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


抭穖嚦歑嚦碭 闃滼蠂 ³ 縺鵳è 迾譇遵è


旼眛饑 挋絃岓

倞虮恲巹 臍倷恮珩 炰鰍倞者旂臍

极襜儰籦³ 瞃馵喇膱 儋 睯膰縺臇ÿ 瀔魛蠂籦儓 豂幙ò

儇ÿ 嚦鵫樇繷â 樏鍙鍎堰膻õ 厴氀喪錪膼嚦樥

麧臇蹇 蠉 諘霠膼¿ 鐕謽 縺碤鳧

坲籙ê


陔Â 坲籙膰蜦 迗Ó

2017
蚅Ê 001.8 (07)

Ê54

癩 僽鵳ó ________ 鏝鋋瘔 縺碤鳪î-懤襜儰籦蹇 譇儰 坲籙膰蜦 迗Ó.



(鼣儌黓)
鱔樏襝鍙縺 膰鼣ÿ 僽鵳鍒鳧鍏î 睯魡臇ÿ 櫇謥魡縺 儇ÿ 碴殥樇 â 謥瀁賥蠉薱é 坲籙膰蜦 迗Ó _____________ 儰謥膷闉 幙摠啾蠈膱.

(鼣儌黓)
蠋歑僿樇î 縺碤鳪î-懤襜儰籦鞜 譇儋þ 坲籙膰蜦 迗Ó,

瀔闅鍧鎀 ¹ _滼ä » ___ 2017 豂膧.
凎膰懤罽鍒鳧î 儋 睯魡臇ÿ 縺碤鳪î-懤襜儰籦鞜 譇儋þ 邍膧錪蠈覷 鍕貐膧 蠉 臛縺艚喇 坲籙膰蜦 迗Ó, 瀔闅鍧鎀 ¹ ___ 滼ä 08 錌襜蜦 2017 豂膧.
_______ 鏝鋋瘔 縺碤鳪î-懤襜儰籦蹇 譇儰 邍膧錪蠈覷 鍕貐膧 蠉 臛縺艚喇

(鼣儌黓)
匎誽薃襜 ³ 嚬瘔錼膼 縺 諘騄魡臇³ 罻醲僽è 臛縺艚喇 坲籙膰蜦 迗Ó,

瀔闅鍧鎀 ¹ 7 滼ä 17 騄籦ÿ 2017 豂膧.
迾錟魡÷:________ ².Ñ. 扻罽堯ñ, 罻罽鳼僗 樏鍙鍎堰膻õ 縺鵳, 儋欈艜 坲籙膰蜦 迗Ó.

(鼣儌黓)


凎欈耬樇ò: __________ ².Ì. 轉羻睯÷, 儋膷闉 樏鍙鍎堰膻õ 縺鵳, 瀔隮殥闉 坲籙膰蜦 迗Ó.

(鼣儌黓)


糧儌鍒喃鳪鴇 諘 睯瀀齕:

________ ².Ì. 轉羻睯÷, 儋膷闉 樏鍙鍎堰膻õ 縺鵳, 瀔隮殥闉 坲籙膰蜦 迗Ó.

(鼣儌黓)

Ê54极襜儰 隬喱膱 謶臌鍒蹇 瘔貗闃繷 鼣儌謶綻嚦瘔 [砱膲ò]: 极襜儰籦³ 瞃馵喇膱 儇ÿ 睯膰縺臇ÿ 瀔魛蠂籦儓 豂幙ò 儇ÿ 嚦鵫樇繷â 樏鍙鍎堰膻õ 厴氀喪錪膼嚦樥 麧臇蹇 蠉 諘霠膼¿ 鐕謽 縺碤鳧 / 鵳錟ä. ².Ñ. 扻罽堯ñ. – 坲籙ê: 坲籙膱é 迗Ó, 2017. – 80 ñ.
\

².Ñ. 扻罽堯ñ, 2017


紼Ò


ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 6

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ 8

КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ ПРО ПРАКТИЧНУ РОБОТУ 8

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №1 9

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №2 19

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 3 27

11. Суть порівняльного підходу до оцінки вартості підприємства. 27

22. Основні принципи відбору підприємств-аналогів. 27

33. Характеристика цінових мультиплікаторів. 27

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №5 45

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №6 53

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №7 57

ミナハホフナヘトホツタヘタ ヒイメナミタメモミタ 72






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Ринкові перетворення та структурна перебудова економіки України, формування та розвиток нових організаційно-правових форм господарювання висувають нові нетрадиційні вимоги до якостей управлінців усіх рівнів, націлюють на формування особистості з креативним типом мислення, ініціативою, самостійністю і оригінальністю у прийнятті рішень. Такі якості фахівця формує вибіркова дисципліна «极襜儰 隬喱膱 謶臌鍒蹇 瘔貗闃繷 鼣儌謶綻嚦瘔

Практичні заняття це одна із дійових форм перевірки, поглиблення та закріплення теоретичних знань, одержаних на лекціях та під час самостійного вивчення літературних джерел. Методичні вказівки до проведення практичних занять побудовані з урахуванням змін, що відбуваються в системі управління економікою, і необхідністю формування у майбутніх фахівців практичних навичок і умінь в сфері стратегічного менеджменту.

Ó 懤襜儰籦儓 瞃馵喇罻õ 儋 瀔鍒槼樇 瀔魛蠂籦儓 諘譔 瀁魡膼 膰斀錼膲 瀔鴀錟僾儓 僔櫇膷喇 隬喱膱 謶臌鍒蹇 瘔貗闃繷 鼣儌謶綻嚦瘔. 鎔膰縺臇ÿ 瀔魛蠂籦儓 諘瞅鳧ü 櫇謥魟僝鉭 闅謶憵臇ÿ 賝鳧ü ³ 縺摷覈ÿ 縺睯窸â ╛儋 鳧鳪喟ó 隬喱鳧鍏î 幙賝殥ó; 碭鋋銙臇ÿ 馯樏瘔襡鳻è 懤襜魡擯 隬喱膱; 碭鋋銙臇ÿ 懤襜魡擯 豂趜僛鵯膧 瘔貗闃繷 幙賝殥ó (儋麚僾鳻, 睯襝僗膻ì ³ 瀁薱碴ÿ錪膻ì); 豂趜僛鵯膧 瘔貗闃繷 膰艜豂錪膻õ ³ 翴膰艜豂錪膻õ 櫡耪繷â 魛鶶é; 鵿譇碲喱 瘔貗喙譕 鼣儌謶綻嚦瘔; 睯摷儋碥瘔臇ÿ 滼僾闃鴈 麭æ 諘斁碴鴀鍎, 隬喱僝樦, 樏厴歑襜ì ³ 膰謶嚦鶌僝樦 隬喱霠膻õ 瀁儴鵽; 膰艚櫇膷鶌鳧 貐蠈譇覷謺儓 僿歑槶; 瀀摠堰膼蜦 睯嚦鵿ó; 黟斁嚦喲膼¿ 豂搿蠂 ç 睯碤樇 憵蠈薱鳪喇 縺碤鳪蹇 儰壚鴄貐膻; 滼錪膼蜦 碭鋋銙臇ÿ 瀁繷澼鳻 黽僦僗鍎; 闀歑鶌鳧 蠈謽喱鎀鍏竟þ 鼣ä 欑ñ 睯膰縺臇ÿ 縺碤鳪儓 諘瞅鳧ü 蠉 睯嚦鵿喇 縺 鼫麭縺譇õ, 膰薀歑樇鶶ÿõ 襜╛.

В рамках практичних робіт з курсу «极襜儰 隬喱膱 謶臌鍒蹇 瘔貗闃繷 鼣儌謶綻嚦瘔поглиблюються та розширюються предметні області і методологічні засоби курсів «堀縺艚鍒鴇 鳧鳪喟 «堀縺艚è 鼣儌謶綻嚦â «鎔╠ 憵蠈憵蠂罻 «髑鍙鍎喚à 鼣儌謶綻嚦瘔 «枟膴鍷膰膼麭罻 «抭膴鍷膰膼麭罻 «栦鶶鳪î-樏鍙鍎堰縺 嚦僗黓蠂罻 «髑鍙鍎殣謶罻 «栺僗黓蠂罻».

Виконання практичних завдань передбачає використання сучасного методичного інструментарію та реалізації креативного підходу до використання кількісних методів і прийомів при досліджені економічних явищ і процесів у сфері фінансів.

Виконання практичних завдань передбачає:


  • формування уявлення про принципи, підходи та методи оцінки бізнесу і уміння використання результатів оцінки своєї діяльності;

  • вивчення нормативно-правового регулювання оціночної діяльності та набуття навичок використання ці знання у професійній діяльності;

  • вироблення самостійного мислення для прийняття управлінських рішень.

殲魡膷儚膼þ 懤襜þ 瀔魛蠂籦鍏î 諘覈ÿ º 瀔魛蠂籦å 鼣劋瞂謱緪臇ÿ 鍧謥擯õ 蠈闉殣儚膻õ 瀁鋋緪薤 魡膼¿ 縺碤鳪蹇 儰壚鴄貐膻, 縺摷覈ÿ 瀔魛蠂籦儓 鶂喱ü 蠉 縺睯纕ê 豂搿蠂 ç 鍕錟僾鳧ì, 鍕玁儴鳪鞜 蠈罍喚鞜, 懤襜儰膰þ 樏厴歑鳻樇蠉錪膻õ 儋儴喃緪薤 â 魡穖é 瀔槼懤襡喲 蜬鋹蝟.

侲碤鳪鴇 欑ñ, 滼鳱槼樇鴇 縺 瀔魛蠂籦³ 諘覈ÿ, 謥蜱鳭樇覷緊ÿ 豂搿玁ì 縺碤鳪鳻 瀇鳧鍎 ³ 嚦鳧鍒鼏è 瀔魨錒賝î 50% (15 蜦ä.) 諘蜬錪膼蜦 鍕蜰 縺碤鳪鍏î 欑嚧, 滼鳱槼樇鍏î 儇ÿ 睯碤樇 魡膼¿ 縺碤鳪蹇 儰壚鴄貐膻.

砎魛蠂籦³ 諘覈ÿ 瀔鍒鍱ÿ譔 ç 蜸鵿鞜 â ÿ窸é 翴 幙錪鷿 15 闃喔. 昢膼碴鳻è 殣黽鳭è 鼣鳲闅鍒膱 蠉 瀔鍒槼樇 瀔魛蠂籦蹇 豂搿蠂 º: 喱嚦賾膷馰 ç 蠈罍喚è 摎趠樏è; 瀔鍒槼樇 瀁櫇謥僾蜦 膰艜豂錌 鼣鳲闅鍒錼膼嚦³ 嚦鵫樇繷â 儋 睯膰縺臇ÿ 瀔魛蠂籦蹇 豂搿蠂; 睯膰縺臇ÿ 諘瞅鳧ü 誽喃膼 ç 諘瀔闀鍙鍒鳧鞜 蠈憵蠂膰þ; 隮闉擫樇 蠉 諘纇嚦 喱儰滼劌鳪鍏î 誺圍ó; 隬喱鳧 謥踠錪蠉繷â 豂搿蠂 ³ 誺圍ó.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ


Звіт до практичної роботи має містити основні структурні елементи: назву, тему, мету, завдання, розрахункові формули. Результати аналітичного дослідження.

Критерії оцінювання захисту практичної роботи

Основна мета перевірки виконання лабораторного практикуму – виявлення здатності студента одержувати нові знання в процесі практичної діяльності, узагальнювати, систематизувати та фіксувати їх. Захист роботи відбувається після її виконання на основі письмового звіту за умови повного додержання вимог до його оформлення.

«Відмінно» ставиться, якщо студент демонструє знання про методи одержання, узагальнення та систематизації наведеного в звіті матеріалу на рівні 90-100 %;

«Добре» – якщо студент демонструє знання про методи одержання, узагальнення та систематизації наведеного в звіті матеріалу на рівні 75-90 %;

«Задовільно» – якщо студент демонструє знання про методи одержання, узагальнення та систематизації наведеного в звіті матеріалу на рівні 50-75 %;

«Незадовільно» – якщо студент не знає про методи одержання, узагальнення та систематизації більш ніж половини наведеного в звіті матеріалу.

  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка