„ Сутність, можливості та організація роботи над проектом ”



Скачати 47.46 Kb.
Дата конвертації14.12.2016
Розмір47.46 Kb.
Відділ освіти

Харцизької міської ради

Міський методичний кабінет

УЗГОДЖЕНО:

зав. ММК

____ Н.А. Щербакова

24.03.2010 р.


Семінар-тренінг

Сутність, можливості та організація роботи над проектом ”



Навчальна площадка: українська гімназія

Модератор: Каліта В.В., методист ММК

Дата проведення: 24.03.2010р.

Харцизьк 2010


Мета: мотивація діяльності викладачів іноземної мови із впровадження проектної діяльності в освітній простір.

Завдання:

  • поширити обізнаність учителів про сутність та алгоритм роботи в проектній діяльності;

  • мотивувати вчителів до застосування методу проектів як середи формування та розвитку ключових компетентностей учнів засобами іноземної мови;

  • ознайомити вчителів із досвідом впровадження проектної технології;

  • підвищення рівня інформаційної та методичної компетентності вчителів через запровадження інноваційних технологій навчання;

  • надання методичної підтримки вчителям в опануванні теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок та вмінь моделювати навчальний проект.

Форми роботи: лекція, анкетування, прийоми інтерактивного навчання (Сенкан, Аукціон, Компліменти, Антівірус, розв’язання вузлів, презентація, повідомлення, Незакінчені речення, Збери пази, Мозаїка), обговорювання.

Тип заходу: семінар-тренінг з елементами модулювання.

Учасники: вчителі англійської мови.




ПідКАЗКИ для душі:


  • «Педагогічна ідея - це крила, на яких злітає педагогічна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше і найпотрібніше в шкільному житті - колективна дослідницька робота». (В.О. Сухомлинський)

  • Менять педагогические ориентиры- это самое трудное и самое необходимое, что приходится делать сегодня. ( В.А. Караковский)

  • Головним елементом проектної технології є проектування учнівського пошуку. (І.М. Гусь)

  • «Мало знать, надо и применять. Мало очень хотеть, надо и делать!» (Кларк).

П Е Р Е Б І Г З А Х О Д У

І. Організаційний етап

Реєстрація учасників семінару

Анкетування
ІІ. Основна частина

Теоретико - практичне опанування знань

1. Актуалізація опорних знань учителів щодо сутності навчального проектування( Каліта.В.В.)

2.Опанування навичок Ознайомлення учасників із структурою та технологією організації навчальної проектної діяльності (Каліта.В.В.)

3.Презентація досвіду впровадження проектної діяльності в НВП. (Дічко І.С., учитель англійської мови Зугреської ЗОШ № 13).

4.Ознайомлення з методами оцінювання проекту (Каліта В.В.)

Практичне моделювання

Створення розгорнутого плану уроку-проекту

Презентація роботи кожної групи

ІІІ. Підсумок роботи

1. Аналіз підсумків міської учнівської конференції з іноземної мови «Молодь обирає здорове життя» (Хроменко Т.І.)

2.Рефлексія участі в роботі Студії (Каліта В.В.)

3.Різне





Переваги методу проектів

  • Проектна робота мотивує

Учень проводить невелику дослідницьку роботу по темі, яка його цікавить.

Учень займає активну позицію під час проектної роботи.

Учень проявляє здібності до проектування й шукає оригінальний підхід для презентації проекту.


  • Проектна робота особистісно орієнтована

Учень відкриває для себе значення англійської мови як інтернаціональної мови.

Учень готується використовувати мову в життєвих ситуаціях.

Учень має можливість познайомитися з особливостями культури англомовних країн, порівняти їх з особливостями рідного краю.


  • Проектна робота має загальноосвітню цінність

Розвиває в учнів:

Ініціативу • Незалежність



  • Самостійність • Уява

Самодисципліну Співпраця з іншими учнями

Корисні дослідницькі навики





Рекомендуємо опрацювати:
1.Баханов К.О. Життєтворчі проекти в навчанні історії України, Посібник для вчителів./ К.О.Баханов, В.А.Нищета. – Х.: Вид.група «Основа», 2008.

2. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій/ Автор-укладач Н.П. наволокова. – Х.: Вид. група «Основа», 2009. – 176с.

3. Забродська Л.М., Онопрієнко О.В., Цимбалару А.Д., Хоружа Л.Л. Ініормаційно-методичне забезпечення проектно-технологічної діяльності вчителя: Науково-методичний посібник / За ред. А.Д.Цимбалару, О.В.Онопрієнко. – Х.: Вид.група «Основа», 2007. – 208с.

4. Кондратова Л.Г. Організація проектної діяльності учнів у позаурочний роботі школи. – Х.: Вид. група «Основа», 2009. – 112с.

5. Окул М., Пашковська Н., Метод проектів у дії. // Завуч. – 2005. - № 9. – с.11- 14.

6. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. – К.: «А.П.Н.» 2002. – 136с.



7. Супрун Т.В. Проектна діяльність у початковій школі //Зб.метод.проектів:традиції, перспективи, життєві результати – К.: Департамент, 2003. – 500с.

8. Сучасні шкільні технології. Ч.2 /Упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – 128.


База даних захищена авторським правом ©lecture.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка